Nope, 1 property at a time.. Zijn ook alleen garages en appartementen te koop..quote:Op maandag 7 oktober 2013 20:10 schreef PicoMMP het volgende:
[..]
Haha, oke. Nooit eerder gezien.
Kun je meerdere appartementen kopen?
neequote:Op maandag 7 oktober 2013 20:10 schreef PicoMMP het volgende:
[..]
Haha, oke. Nooit eerder gezien.
Kun je meerdere appartementen kopen?
Je kan samen met vrienden tv kijken in je app en kijken wie aan de deur staatquote:Op maandag 7 oktober 2013 20:12 schreef PicoMMP het volgende:
Ok, dus als ik geen appartement koop heb ik geen kut aan mijn geld? Behalve enorm veel ammo kopen.
Ik zie het nut van een appartement niet zo.
Gaat me er vooral om dat ik dan daar spawn elke keer als ik een game join. En ik wil 10 auto's in m'n garage kunnen hebbenquote:Op maandag 7 oktober 2013 20:12 schreef PicoMMP het volgende:
Ok, dus als ik geen appartement koop heb ik geen kut aan mijn geld? Behalve enorm veel ammo kopen.
als goed is houd je je geld als je avatar verdwijnt. Je huis raak je kwijt als dat gebeurt. Misschien wachten tot het spel stabiel is.quote:Op maandag 7 oktober 2013 20:12 schreef PicoMMP het volgende:
jaquote:Op maandag 7 oktober 2013 20:15 schreef Vexillum1988 het volgende:
om een heist op te zetten heb je toch ook een appartement nodig?
lekker op je iphone tochquote:Op maandag 7 oktober 2013 19:58 schreef YepssNL het volgende:
[..]
Ik heb een computer ja maar ik game niet op de pc allemaal vals spelers
Anders kan ik niet reageren he![]()
Ik heb het nog van dag 1quote:Op maandag 7 oktober 2013 20:35 schreef FritsFlits het volgende:
Jullie hebben nog ren karakter. Die van mij begint weer vanaf 1
Komt dat niet omdat de crewkleur naar blauw is veranderd?quote:Op maandag 7 oktober 2013 20:36 schreef YepssNL het volgende:
[..]
Ik heb het nog van dag 1
En me shirt is blauw geworden
Het was eerst rood en nu blauwquote:Op maandag 7 oktober 2013 20:39 schreef CitizenKane het volgende:
[..]
Komt dat niet omdat de crewkleur naar blauw is veranderd?
Wachten dat je cloud beschikbaar isquote:Op maandag 7 oktober 2013 20:43 schreef SnuggLe het volgende:
Is het nog steeds zo dat je alles kwijt bent?
Ik moet blijkbaar een nieuw profiel aanmaken, maar er staat rechtsboven in beeld wel : 50k op de bank / FOKCrew.
Wat moet ik doen? Niet inloggen, of gewoon inloggen en er is niets aan de hand?
Hoe bedoel je? Uitloggen...en steeds weer opnieuw inloggen totdat het 'normaal' lukt?quote:Op maandag 7 oktober 2013 20:43 schreef YepssNL het volgende:
[..]
Wachten dat je cloud beschikbaar is
Jammer.. Had een 2car garage gekocht. Had ik dus beter kunnen wachten.quote:Op maandag 7 oktober 2013 20:11 schreef Divje het volgende:
[..]
Nope, 1 property at a time.. Zijn ook alleen garages en appartementen te koop..Hoop dat ze dat nog wat uit gaan breiden.
Jup, dat doe ik ook tot dat me cloud beschikbaar isquote:Op maandag 7 oktober 2013 20:44 schreef SnuggLe het volgende:
[..]
Hoe bedoel je? Uitloggen...en steeds weer opnieuw inloggen totdat het 'normaal' lukt?
Ik ook, heb nu al zo'n 10 keer geprobeerd. 1 keertje gelukt waarbij ik een verneukt character kreeg.quote:Op maandag 7 oktober 2013 20:45 schreef YepssNL het volgende:
[..]
Jup, dat doe ik ook tot dat me cloud beschikbaar is
Tyfus.quote:Op maandag 7 oktober 2013 20:45 schreef YepssNL het volgende:
[..]
Jup, dat doe ik ook tot dat me cloud beschikbaar is
Bij mij blijft het nog het zelfdequote:Op maandag 7 oktober 2013 20:46 schreef SunTzu het volgende:
[..]
Ik ook, heb nu al zo'n 10 keer geprobeerd. 1 keertje gelukt waarbij ik een verneukt character kreeg.
Nogmaals,quote:Op maandag 7 oktober 2013 20:48 schreef tonic1 het volgende:
appartement al gekocht nog 700k over wat moet ik ermee ? geef niks om die snelle auto's
Cloud NIET beschikbaarquote:Op maandag 7 oktober 2013 20:46 schreef SnuggLe het volgende:
[..]
Tyfus.
Nu al 5x opnieuw geprobeerd in te loggen, steeds moet ik nieuw profiel aanmaken.
Oftewel: als ik nieuw profiel maak ben ik alles kwijt??? Al mijn level/geld?
de missie violent duct vaak overdoen. en allerlei andere missies totale speeltijd 26 uur ofzoquote:Op maandag 7 oktober 2013 20:48 schreef ManageTheAnger het volgende:
[..]
Nogmaals,
Hoe kom je aan het geld?
Iemand die deze missie met mij kan doen?quote:Op maandag 7 oktober 2013 20:51 schreef tonic1 het volgende:
[..]
de missie violent duct vaak overdoen. en allerlei andere missies totale speeltijd 26 uur ofzo
quote:
quote:
quote:Op maandag 7 oktober 2013 20:55 schreef ManageTheAnger het volgende:
[..]
Iemand die deze missie met mij kan doen?
Tinuz is een teamkiller. Hij naaide me ook toen ik in een server zat met hem vorige weekquote:Op maandag 7 oktober 2013 21:02 schreef Roces18 het volgende:
jezus tinus, ik knal je een keer per ongeluk dood en je begint op mij te hunten.![]()
En al die andere tering kinderen in die kutserver mogen ook de pleuris krijgen gewoon allemaal DM heb zo 30K verloren, pleuris kinderen.
En die jobs/missions werken nog steeds voor geen kut dus geld farmen heeft geen zin ook geen nut. Want bijna alle geestelijk gehandicapten in dit spel hebben niet eens een headsetAls je op een PC zit oke, maar op een fucking console, kom op he.
R2quote:Op maandag 7 oktober 2013 21:03 schreef Karloklp het volgende:
Hoe kan je een missie dan opnieuw spelen? Niet via Replay maar er is ook een ander manier maar hoe? ..
Hahahaa. Zat net met jou in de server, maar headset had geen batterijen meerquote:Op maandag 7 oktober 2013 21:02 schreef Roces18 het volgende:
jezus tinus, ik knal je een keer per ongeluk dood en je begint op mij te hunten.![]()
En al die andere tering kinderen in die kutserver mogen ook de pleuris krijgen gewoon allemaal DM heb zo 30K verloren, pleuris kinderen.
En die jobs/missions werken nog steeds voor geen kut dus geld farmen heeft geen zin ook geen nut. Want bijna alle geestelijk gehandicapten in dit spel hebben niet eens een headsetAls je op een PC zit oke, maar op een fucking console, kom op he.
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |