SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.XBL (Forum nick tussenhaakjes):SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.Hoe join ik de FOK!forum GTA Online Crew?
Ga naar http://socialclub.rockstargames.com. Registreer je, link je PSN of XBL account aan je Rockstar Social Club account. Ga naar Crews, dan klik je Crew Up aan en zoek je op FOK Crew. Join de crew en ik zal je accepteren.
http://socialclub.rockstargames.com/crew/fok_crew
Waarom geen aparte crews voor elk platform?
PS3 en Xbox 360 bezitters die lid zijn van FOK!forum melden zich op socialclub.rockstargames.com aan bij één crew: FOK Crew.
PS spelers spelen met elkaar, en Xbox spelers spelen met elkaar. Het is één crew, het is niet nodig om aparte crews te gaan maken voor elk platform. De statistieken van PS- en Xbox spelers worden verzameld en getoond op de crew pagina zodat we als PS- en Xbox spelers van het FOK!forum GTA Online Crew boven de andere crews komen te staan.
De features van GTA V Online:
- Multiplayer modus waarin maximaal 16 spelers in een gamesessie kunnen spelen!
- Je kan je eigen huis kopen en die naar je eigen wens aanpassen.
- Je kan je eigen auto's kopen én die ook verzekeren tegen diefstal en/of schade!
- Je kan je online character aanpassen door nieuwe kleding te kopen, tattoos te laten zetten.
- Samen met je vrienden overvallen plegen, straatraces houden, deatmatches en veel meer!
- Er zijn 700 missies die jij samen met je vrienden online kan spelen!
GTA V Online Trophies/Achievements:SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.GTA V Online Screenshots:SPOILER![]()
ik moet overigens toegeven dat ik een fokker in freemode had vermoord omdat er een rood rondje om hem heen zatdacht dat het bounty was ofzo
![]()
Host job
Pick race, Rockstar created
Criminal Records, 50 laps, standard race
Pick a fast vehicle, complete laps until you get a notification saying "Driving skill 100/100".
This should take 10-30 minutes, depending on your current driving skill. I spent 12 minutes going from slightly above half to 100.
Motorcycles are fast, you should be doing less than 30 seconds per lap.![]()
Blauw of groen is de beste en tevens duidelijkste kleur. Volgens mij is groen zelfs beter aangezien politie volgens mij blauw is?If not now, then when.![]()
Vrienden zijn blauwquote:Op maandag 7 oktober 2013 19:33 schreef Yuri_Boyka het volgende:
Blauw of groen is de beste en tevens duidelijkste kleur. Volgens mij is groen zelfs beter aangezien politie volgens mij blauw is?![]()
he bitshes, wanneer komt deze shit naar pc?Chickens evolved from dinosaurs, and they were huge, bro. So eat lots of chicken![]()
Ik hoop nooit.quote:Op maandag 7 oktober 2013 19:34 schreef Curlbrah het volgende:
he bitshes, wanneer komt deze shit naar pc?If not now, then when.![]()
Nou joepie. Daar heb je alsnog niks aan als (zoals eerder vermeld) direct na de start 15 anderen bovenop je knallenquote:Op maandag 7 oktober 2013 19:33 schreef wieisboos het volgende:
Host job
Pick race, Rockstar created
Criminal Records, 50 laps, standard race
Pick a fast vehicle, complete laps until you get a notification saying "Driving skill 100/100".
This should take 10-30 minutes, depending on your current driving skill. I spent 12 minutes going from slightly above half to 100.
Motorcycles are fast, you should be doing less than 30 seconds per lap.
oh ah toma toma vem vem vem vem![]()
VERWACHT: 2014quote:Op maandag 7 oktober 2013 19:34 schreef Curlbrah het volgende:
he bitshes, wanneer komt deze shit naar pc?
http://www.gamemania.nl/D(...)ame=26695&gmmrid=0_0
![]()
![]()
![]()
![]()
![]()
![]()
![]()
![]()
![]()
![]()
![]()
![]()
![]()
![]()
![]()
![]()
![]()
![]()
![]()
http://www.nu.nl/tech/3549035/gta-5-in-herfst-al-pc.htmlquote:Op maandag 7 oktober 2013 19:36 schreef YepssNL het volgende:
[..]
VERWACHT: 2014
http://www.gamemania.nl/D(...)ame=26695&gmmrid=0_0
![]()
![]()
![]()
![]()
![]()
![]()
![]()
![]()
![]()
![]()
![]()
![]()
![]()
![]()
![]()
![]()
![]()
![]()
2014 jaquote:Op maandag 7 oktober 2013 19:37 schreef Goldenrush het volgende:
[..]
http://www.nu.nl/tech/3549035/gta-5-in-herfst-al-pc.html
Tot nu toe was onduidelijk of en wanneer GTA 5 uit zou komen voor de pc![]()
Waarom zoveel haat?quote:Minister: lt's not particularly silly, is it? I mean, the right leg isn't silly at all and the left leg merely does a forward aerial half turn every alternate step.
Mr Pudey: Yes, but I think that with Government backing I could make it very silly.![]()
Omdat PC-gamers zich superieur voelen terwijl het niet te vergelijken is.quote:If not now, then when.![]()
3equote:en daarna word ik eruit gekickt door die kut cloud en probeer ik weer te joinen nu, poging 100
melksommelier en vertrouwenspersoon fok![]()
Hoezo niet? Speel met mijn pc gwn vanaf de bank met een controller.quote:Op maandag 7 oktober 2013 19:42 schreef Yuri_Boyka het volgende:
[..]
Omdat PC-gamers zich superieur voelen terwijl het niet te vergelijken is.
u mad?Chickens evolved from dinosaurs, and they were huge, bro. So eat lots of chicken![]()
Jammer dat je geen geld kan pakken van andere spelers als je ze dood knalt.. Zou stukken leuker zijn![]()
Is het een idee om een closed crew session te beginnen? ik heb het meerdere keren gedaan maar dan kom ik in mijn eentje in een session.
start>online>play gta online>closed crew session![]()
Dan moet je mensen uit de crew als vriend hebben op PSN/Live. Dan kan je ze uitnodigenquote:Op maandag 7 oktober 2013 19:45 schreef Someguy_ het volgende:
Is het een idee om een closed crew session te beginnen? ik heb het meerdere keren gedaan maar dan kom ik in mijn eentje in een session.
start>online>play gta online>closed crew session
En dan dat je gehackt word via de GTA Gamequote:Op maandag 7 oktober 2013 19:44 schreef Curlbrah het volgende:
[..]
Hoezo niet? Speel met mijn pc gwn vanaf de bank met een controller.
u mad?![]()
En mods kunnen gebruiken![]()
dat gebeurd zo erg vaak![]()
Omdat je nooit in een auto rijdt buiten races om?quote:Op maandag 7 oktober 2013 19:35 schreef Divje het volgende:
[..]
Nou joepie. Daar heb je alsnog niks aan als (zoals eerder vermeld) direct na de start 15 anderen bovenop je knallen![]()
![]()
Ok, anders gezegd dan: waarom zou je dat doen? M'n racing skill is bijna 100 omdat ik juist alleen maar in m'n auto rijdt.. Niet zo'n tamme manier als een (doodsaaie lijkt me) race voor nodigquote:Op maandag 7 oktober 2013 19:48 schreef wieisboos het volgende:
[..]
Omdat je nooit in een auto rijdt buiten races om?
Plus dat die skill niet echt veel uit lijkt te maken. Je rijdt uiteindelijk zelf.
had 100 driving in 15 minuten, stelde niks voorquote:Op maandag 7 oktober 2013 19:50 schreef Divje het volgende:
[..]
Ok, anders gezegd dan: waarom zou je dat doen? M'n racing skill is bijna 100 omdat ik juist alleen maar in m'n auto rijdt.. Niet zo'n tamme manier als een (doodsaaie lijkt me) race voor nodig![]()
waar heb je het over man.quote:Op maandag 7 oktober 2013 19:47 schreef YepssNL het volgende:
[..]
En dan dat je gehackt word via de GTA Game![]()
En mods kunnen gebruiken![]()
dat gebeurd zo erg vaakChickens evolved from dinosaurs, and they were huge, bro. So eat lots of chicken![]()
want gehacked worden en geen mods kunnen gebruiken is typerend voor pc gamers?quote:Op maandag 7 oktober 2013 19:53 schreef YepssNL het volgende:
[..]
En jij wou zeggen dat je pc gamer bentChickens evolved from dinosaurs, and they were huge, bro. So eat lots of chicken![]()
Tot nu toe jaquote:Op maandag 7 oktober 2013 19:39 schreef YepssNL het volgende:
[..]
2014 ja
Tot nu toe was onduidelijk of en wanneer GTA 5 uit zou komen voor de pc
Nog geen releasedatum maar in de herfst dus.![]()
Die ene missie waarbij je twee teams hebt en je de weed moet stelen is ook awesome btw.If not now, then when.![]()
Zolang ik m'n oude character nog niet terug heb en er nog geen zekerheid is over hoe dit wordt opgelost blijf ik wel lekker offline
SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.Post in Cryptocurrencies sinds #1![]()
De meeste pc gamers gebruiken Mods in GTAquote:Op maandag 7 oktober 2013 19:54 schreef Curlbrah het volgende:
[..]
want gehacked worden en geen mods kunnen gebruiken is typerend voor pc gamers?
En grote kans dat je gehackt kan worden![]()
Kan langer durenquote:Op maandag 7 oktober 2013 19:54 schreef Goldenrush het volgende:
[..]
Tot nu toe ja
Nog geen releasedatum maar in de herfst dus.![]()
![]()
quote:Op maandag 7 oktober 2013 19:56 schreef YepssNL het volgende:
[..]
De meeste pc gamers gebruiken Mods in GTA
En grote kans dat je gehackt kan wordenheb jij wel eens een computer?
Chickens evolved from dinosaurs, and they were huge, bro. So eat lots of chicken![]()
Kun je ook een radio station instellen,
Zodat ik hem niet elke keer zelf op EAST LOS FM moet zetten,
Maar dat hij automatisch daar op startmee bekant vangde gin haas.![]()
Ik heb een computer ja maar ik game niet op de pc allemaal vals spelersquote:
Anders kan ik niet reageren he![]()
![]()
quote:Op maandag 7 oktober 2013 20:04 schreef Badr_Harry het volgende:
Iets te badass gedaan 40 k aan tattoos uitgegeven![]()
Wat moet je anders met je geld dan?
Ik heb 100K en heb echt geen idee wat ik ermee moet. Dacht dat het zo 'belangrijk' was in GTAO![]()
En vervolgens je avatar kwijtrakenquote:Op maandag 7 oktober 2013 20:04 schreef Badr_Harry het volgende:
Iets te badass gedaan 40 k aan tattoos uitgegeven"The greatest distance in the universe is that between two minds"![]()
Sparen voor een apartementquote:Op maandag 7 oktober 2013 20:05 schreef PicoMMP het volgende:
[..]![]()
Ik heb 100K en heb echt geen idee wat ik ermee moet. Dacht dat het zo 'belangrijk' was in GTAO"The greatest distance in the universe is that between two minds"![]()
$150.000 heb je een mooie apartement bij het Haven en bij het strand met camera's + douche + slaap plek enzoquote:![]()
![]()
En wat heb ik aan een huis?quote:![]()
WTF? Er werd aangebeld, ik doe open. (IRL voor de duidelijkheid). Ik kom terug zie ik een zwevend mannetje in een blauw-wit kostuum die iets vaags aan het vertellen is. Was ik dood?![]()
Dan ben je gekilled jaquote:Op maandag 7 oktober 2013 20:08 schreef PicoMMP het volgende:
[..]
En wat heb ik aan een huis?![]()
WTF? Er werd aangebeld, ik doe open. (IRL voor de duidelijkheid). Ik kom terug zie ik een zwevend mannetje in een blauw-wit kostuum die iets vaags aan het vertellen is. Was ik dood?
yupquote:Op maandag 7 oktober 2013 20:08 schreef PicoMMP het volgende:
[..]
En wat heb ik aan een huis?![]()
WTF? Er werd aangebeld, ik doe open. (IRL voor de duidelijkheid). Ik kom terug zie ik een zwevend mannetje in een blauw-wit kostuum die iets vaags aan het vertellen is. Was ik dood?"The greatest distance in the universe is that between two minds"![]()
geef aan mij dan.quote:Op maandag 7 oktober 2013 20:05 schreef PicoMMP het volgende:
[..]![]()
Ik heb 100K en heb echt geen idee wat ik ermee moet. Dacht dat het zo 'belangrijk' was in GTAO![]()
$175.000 inmiddels. sta over 25000 weer op 0 want dan koop ik dat appartement bij Del Perro.
Ohja, zijn de auto's uit m'n garage die ik gister heb gekocht verdwenen. Godverdomme rockstar, jullie kunnen echt heel weinig.![]()
Lijkt er meer op dat jij een inferioriteitscomplexje hebt. Om daar een PC versie van GTA Online de schuld van te geven, gaat mij erg ver.quote:Op maandag 7 oktober 2013 19:42 schreef Yuri_Boyka het volgende:
[..]
Omdat PC-gamers zich superieur voelen terwijl het niet te vergelijken is.Minister: lt's not particularly silly, is it? I mean, the right leg isn't silly at all and the left leg merely does a forward aerial half turn every alternate step.
Mr Pudey: Yes, but I think that with Government backing I could make it very silly.
Forum Opties Forumhop: Hop naar: