Wowquote:Op dinsdag 8 oktober 2013 10:28 schreef Stimorol- het volgende:
[..]
Is toch leuk mens. Kom uit je comfortzone (pijpen, zuipen en sletten gedrag vertonen).
Skydiven, airsoft en erotisch dineren?quote:Op dinsdag 8 oktober 2013 10:32 schreef gianni61 het volgende:
[..]
gewoon doen, misschien vind je het wel geweldig.
en karten is toch maar een kwartier ofzo, rest van de avond tijd voor normale date dingen
ligt eraan wat jij normaal vindt..quote:Op dinsdag 8 oktober 2013 10:35 schreef Dven het volgende:
[..]
Skydiven, airsoft en erotisch dineren?
Ja inderdaad, komt wel goedquote:Op dinsdag 8 oktober 2013 10:32 schreef gianni61 het volgende:
[..]
gewoon doen, misschien vind je het wel geweldig.
en karten is toch maar een kwartier ofzo, rest van de avond tijd voor normale date dingen
quote:Op dinsdag 8 oktober 2013 10:35 schreef Dven het volgende:
[..]
Skydiven, airsoft en erotisch dineren?
je houd er hoogsten wat blauwe plekken aan overquote:
Nee joh, je kan elkaar altijd nog leren kennen. Gewoon lol hebbenquote:Op dinsdag 8 oktober 2013 10:38 schreef 2NutZ het volgende:
Als 1e date wil je juist iemand goed leren kennen, dit doe je door communiceren. Dat lukt niet echt tijdens karten of skydiven
Owhjee, nee zal ik niet doenquote:Op dinsdag 8 oktober 2013 10:38 schreef gianni61 het volgende:
[..]
je houd er hoogsten wat blauwe plekken aan over
ohw en een vriendin van me heeft een keer haar enkel erbij gebroken, maar je moet ook niet proberen uit te stappen op de baan
bioscoopdates snap ik ook niet. tijdens een film moet je gewoon je bek houdenquote:Op dinsdag 8 oktober 2013 10:39 schreef Dven het volgende:
[..]
Nee joh, je kan elkaar altijd nog leren kennen. Gewoon lol hebbenSuffe dinertjes of bioscoopbezoekjes (please
)
Nederlandse jongen, z'n ex is Turkse hahaquote:Op dinsdag 8 oktober 2013 10:40 schreef Stimorol- het volgende:
[..]
Deal.![]()
NTM, is het een Nederlander of allochtoon eigk?
Parkje checken met euroshopper energy en een zak chips.quote:Op dinsdag 8 oktober 2013 10:39 schreef Dven het volgende:
[..]
Nee joh, je kan elkaar altijd nog leren kennen. Gewoon lol hebbenSuffe dinertjes of bioscoopbezoekjes (please
)
Wat denk je zelf bij zo'n verkaasdequote:Op dinsdag 8 oktober 2013 10:40 schreef Stimorol- het volgende:
[..]
Deal.![]()
NTM, is het een Nederlander of allochtoon eigk?
Wat goed van je dat je zo integreert. Gaan jullie de rekening splitten?quote:Op dinsdag 8 oktober 2013 10:41 schreef ntm het volgende:
[..]
Nederlandse jongen, z'n ex is Turkse haha![]()
Hoe skirrquote:Op dinsdag 8 oktober 2013 10:41 schreef Vaseline_ het volgende:
[..]
Parkje checken met euroshopper energy en een zak chips.
Nee heb nooit moeten betalen op dates en hij is piloot, als het een skirre student was zou het nog kunnen maybequote:Op dinsdag 8 oktober 2013 10:43 schreef Stimorol- het volgende:
[..]
Wat goed van je dat je zo integreert. Gaan jullie de rekening splitten?
Betaal jij nooit na een tijdje? Weet je wel dat je zegt, hey, laat mij een keer betalen?quote:Op dinsdag 8 oktober 2013 10:44 schreef ntm het volgende:
[..]
Nee heb nooit moeten betalen op dates en hij is piloot, als het een skirre student was zou het nog kunnen maybe
Ze past de galaplicht zeer breed toequote:Op dinsdag 8 oktober 2013 10:45 schreef Stimorol- het volgende:
[..]
Betaal jij nooit na een tijdje? Weet je wel dat je zegt, hey, laat mij een keer betalen?
Ja na een paar dates wel tuurlijk, maar niet op 1e date.quote:Op dinsdag 8 oktober 2013 10:45 schreef Stimorol- het volgende:
[..]
Betaal jij nooit na een tijdje? Weet je wel dat je zegt, hey, laat mij een keer betalen?
Beetje Hollands wel. Buitenlandse vrouwen schamen zich de ogen uit hun kop als ze betalen moeten. Of het zijn van die kifla'squote:Op dinsdag 8 oktober 2013 10:46 schreef ntm het volgende:
[..]
Ja na een paar dates wel tuurlijk, maar niet op 1e date.
Chickies die willen dat de jongen betaalt.quote:Op dinsdag 8 oktober 2013 10:47 schreef Dven het volgende:
[..]
Beetje Hollands wel. Buitenlandse vrouwen schamen zich de ogen uit hun kop als ze betalen moeten. Of het zijn van die kifla's
Hoezo? Hollands is splitten.quote:Op dinsdag 8 oktober 2013 10:47 schreef Dven het volgende:
[..]
Beetje Hollands wel. Buitenlandse vrouwen schamen zich de ogen uit hun kop als ze betalen moeten. Of het zijn van die kifla's
Ja ik ken van die extremen wel maarja pff vind dat onzin hoor. Had laatst toen ik met iemand date ook dat hij betaald had voor het eten (was best duur) en de bioskaartjes, toen vond ik wel dat ik het drinken en popcorn voor de bios moest betalen.quote:Op dinsdag 8 oktober 2013 10:47 schreef Dven het volgende:
[..]
Weinig Hollandse meisjes gezien die dat voorstellen. Wel vaak van mannen gehoord die het voorstellenquote:Op dinsdag 8 oktober 2013 10:49 schreef Stimorol- het volgende:
[..]
Hoezo? Hollands is splitten.
Sws vrouwen die dingen gratis aannemen
Je praat met jezelfquote:Op dinsdag 8 oktober 2013 10:49 schreef Dven het volgende:
[..]
Chickies die willen dat de jongen betaalt.
Dat heeft ook z'n charmes wel ja.quote:Op dinsdag 8 oktober 2013 10:49 schreef ntm het volgende:
[..]
Ja ik ken van die extremen wel maarja pff vind dat onzin hoor. Had laatst toen ik met iemand date ook dat hij betaald had voor het eten (was best duur) en de bioskaartjes, toen vond ik wel dat ik het drinken en popcorn voor de bios moest betalen.
Godver, ik doe het al in het echt en nu zelfs op FOK!quote:
Oke, ik had een cola, jij een thee en een biertje. Mijn deel is 2,50 en de rest is dan voor jou. Kun jij wisselen? Heb alleen briefje van 5quote:Op dinsdag 8 oktober 2013 10:50 schreef Dven het volgende:
[..]
Weinig Hollandse meisjes gezien die dat voorstellen. Wel vaak van mannen gehoord die het voorstellen
pfff echt afknapper manquote:Op dinsdag 8 oktober 2013 10:51 schreef Stimorol- het volgende:
[..]
Oke, ik had een cola, jij een thee en een biertje. Mijn deel is 2,50 en de rest is dan voor jou. Kun jij wisselen? Heb alleen briefje van 5
etentjes en kleine bedragen zou me niks uitmaken, maar een hele vakantie voor iemand betalen vind ik wat ver gaanquote:Op dinsdag 8 oktober 2013 10:51 schreef ntm het volgende:
Ik ken ook een Irakeze meisje die heeft al anderhalf jaar relatie en betaalt niks, hij betaalt altijd alles. Vakanties en dergelijke gewoon alles. En zij vindt dat normaal, ja kan.
Plaatsvervangende schaamte als je naast zo'n tafeltje zitquote:Op dinsdag 8 oktober 2013 10:51 schreef Stimorol- het volgende:
[..]
Oke, ik had een cola, jij een thee en een biertje. Mijn deel is 2,50 en de rest is dan voor jou. Kun jij wisselen? Heb alleen briefje van 5
Bios is ook niet echt heel handig.quote:Op dinsdag 8 oktober 2013 10:39 schreef Dven het volgende:
[..]
)
Dat is wel echt heel ergquote:Op dinsdag 8 oktober 2013 10:51 schreef ntm het volgende:
Ik ken ook een Irakeze meisje die heeft al anderhalf jaar relatie en betaalt niks, hij betaalt altijd alles. Vakanties en dergelijke gewoon alles. En zij vindt dat normaal, ja kan.
Doe ik niet aan. Ene keer betaal ik, andere x betalen anderen. En in grote groepen split ik idd ook.quote:Op dinsdag 8 oktober 2013 10:52 schreef Dven het volgende:
[..]
Plaatsvervangende schaamte als je naast zo'n tafeltje zit
Gaat bij mannen onder elkaar ook vaak zo. Exact bijhouden wie wat en hoe veel gedronken heeft. Om je dood te schamen
Liep eens met een meisje langs de seksbios. Kom zei ze, kijken wat er draait. Binnen aangekomen en alleen maar rukkende mannen. Snel weg weerquote:
Wel eens meegemaakt ja?quote:Op dinsdag 8 oktober 2013 10:51 schreef Stimorol- het volgende:
[..]
Herkenbaarquote:Op dinsdag 8 oktober 2013 10:51 schreef Stimorol- het volgende:
[..]
Goodluck!quote:Op dinsdag 8 oktober 2013 10:54 schreef Stimorol- het volgende:
Oke, ik ga nu horen of ik ontslagen word of niet. Doei.
quote:Op dinsdag 8 oktober 2013 10:54 schreef Dven het volgende:
[..]
Liep eens met een meisje langs de seksbios. Kom zei ze, kijken wat er draait. Binnen aangekomen en alleen maar rukkende mannen. Snel weg weer
| Forum Opties | |
|---|---|
| Forumhop: | |
| Hop naar: | |