Ga je nu echt iets met appels en peren doen? Kiymali pide heet het brood zelf en gezien het geen exclusieve ingredienten bevat, verzoek ik je stil te zijn. Thanks.quote:Op dinsdag 8 oktober 2013 09:16 schreef Dven het volgende:
[..]
Geitenkaas uit suriname is ook geen feta.
Hoe durf je op zo'n denigrerende toon tegen een man te spreken? Ken je plaats vrouw.quote:Op dinsdag 8 oktober 2013 09:17 schreef Stimorol- het volgende:
[..]
Ga je nu echt iets met appels en peren doen? Kiymali pide heet het brood zelf en gezien het geen exclusieve ingredienten bevat, verzoek ik je stil te zijn. Thanks.
Geen exclusieve ingredienten. Je noemt het gelukkig zelf al. Gewoon een brood naar Turks recept dus. Als ik hier een kalfskroket maak is het ook niet opeens een Hollandse kroketquote:Op dinsdag 8 oktober 2013 09:17 schreef Stimorol- het volgende:
[..]
Ga je nu echt iets met appels en peren doen? Kiymali pide heet het brood zelf en gezien het geen exclusieve ingredienten bevat, verzoek ik je stil te zijn. Thanks.
De enige man voor wie ik in dim is de man met wie ik samen ben. Oh en mijn vader. De rest heeft pech.quote:Op dinsdag 8 oktober 2013 09:23 schreef tetouaribo het volgende:
[..]
Hoe durf je op zo'n denigrerende toon tegen een man te spreken? Ken je plaats vrouw.
Turkse mokkels van tegenwoordigquote:Op dinsdag 8 oktober 2013 09:23 schreef tetouaribo het volgende:
[..]
Hoe durf je op zo'n denigrerende toon tegen een man te spreken? Ken je plaats vrouw.
Dven, het is te vroeg voor dit soort onzin: je hebt gelijk. Ook jou gun ik het.quote:Op dinsdag 8 oktober 2013 09:24 schreef Dven het volgende:
[..]
Geen exclusieve ingredienten. Je noemt het gelukkig zelf al. Gewoon een brood naar Turks recept dus. Als ik hier een kalfskroket maak is het ook niet opeens een Hollandse kroket
ik dacht dat turken zo gastvrij waren dat ze altijd extra eten maakten?quote:Op dinsdag 8 oktober 2013 09:24 schreef Stimorol- het volgende:
[..]
De enige man voor wie ik in dim is de man met wie ik samen ben. Oh en mijn vader. De rest heeft pech.
Je mag altijd op de koffie, waterpijp of heroine komenquote:Op dinsdag 8 oktober 2013 09:25 schreef gianni61 het volgende:
[..]
ik dacht dat turken zo gastvrij waren dat ze altijd extra eten maakten?
Ja, mama krijgt zo alles.quote:Op dinsdag 8 oktober 2013 09:25 schreef gianni61 het volgende:
[..]
ik dacht dat turken zo gastvrij waren dat ze altijd extra eten maakten?
Alle kroketten zijn hollands.quote:Op dinsdag 8 oktober 2013 09:24 schreef Dven het volgende:
[..]
Geen exclusieve ingredienten. Je noemt het gelukkig zelf al. Gewoon een brood naar Turks recept dus. Als ik hier een kalfskroket maak is het ook niet opeens een Hollandse kroket
alleen koffie vind ik prima hoorquote:Op dinsdag 8 oktober 2013 09:25 schreef Dven het volgende:
[..]
Je mag altijd op de koffie, waterpijp of heroine komen
Gewoon roken die shit. Mensen die drugs spuitenquote:Op dinsdag 8 oktober 2013 09:28 schreef gianni61 het volgende:
[..]
ik heb het niet zo op naalden, wat dat betreft zou ik een hele slechte drugsgebruiker zijn
Als je over het stuur kan kijken wel.quote:
Hahaha.quote:Op dinsdag 8 oktober 2013 10:13 schreef 2NutZ het volgende:
[..]
Als je over het stuur kan kijken wel.
Haha je moet er minimaal 1m50 voor zijn dus dat lukt nog netquote:Op dinsdag 8 oktober 2013 10:13 schreef 2NutZ het volgende:
[..]
Als je over het stuur kan kijken wel.
Nou ik hoop het..quote:Op dinsdag 8 oktober 2013 10:11 schreef gianni61 het volgende:
[..]
daarover verschillen de meningen.
ik vind het wel leuk
Anders hebben ze wel een kussentje om op te zittenquote:Op dinsdag 8 oktober 2013 10:16 schreef ntm het volgende:
[..]
Haha je moet er minimaal 1m50 voor zijn dus dat lukt nog net
Nee... jongen stelde het voor om te gaan doen op een 1e date. Ik zal mezelf wel voor schut gaan zettenquote:
1ste date. Jezusallemachtig loos hem nu het nog kan, hoe oud is hij 16?quote:Op dinsdag 8 oktober 2013 10:19 schreef ntm het volgende:
[..]
Nee... jongen stelde het voor om te gaan doen op een 1e date. Ik zal mezelf wel voor schut gaan zetten
voor een 1ste date vind ik het wel beetje raarquote:Op dinsdag 8 oktober 2013 10:19 schreef ntm het volgende:
[..]
Nee... jongen stelde het voor om te gaan doen op een 1e date. Ik zal mezelf wel voor schut gaan zetten
Ja heb ik ook wel eens gehad met rijles hahahaquote:Op dinsdag 8 oktober 2013 10:19 schreef 2NutZ het volgende:
[..]
Anders hebben ze wel een kussentje om op te zitten
Haha is dat raar ja? 22..quote:Op dinsdag 8 oktober 2013 10:20 schreef Vaseline_ het volgende:
[..]
1ste date. Jezusallemachtig loos hem nu het nog kan, hoe oud is hij 16?
Hahaha srs?quote:Op dinsdag 8 oktober 2013 10:20 schreef ntm het volgende:
[..]
Ja heb ik ook wel eens gehad met rijles hahaha
Wow, 1e date gaan kartenquote:Op dinsdag 8 oktober 2013 10:19 schreef ntm het volgende:
[..]
Ooh hoezo?quote:Op dinsdag 8 oktober 2013 10:20 schreef gianni61 het volgende:
[..]
voor een 1ste date vind ik het wel beetje raar
Ja echt erg, moet mijn stoel ook helemaal naar voren.quote:Op dinsdag 8 oktober 2013 10:21 schreef 2NutZ het volgende:
[..]
Hahaha srs?![]()
[..]
Wow, 1e date gaan kartenlijkt wel een episode van teenmom
quote:Op dinsdag 8 oktober 2013 10:21 schreef 2NutZ het volgende:
[..]
Hahaha srs?![]()
[..]
Wow, 1e date gaan kartenlijkt wel een episode van teenmom
Nouja het is wel weer wat anders dan standaard drankje doenquote:Op dinsdag 8 oktober 2013 10:21 schreef Vaseline_ het volgende:
[..]
Pls, dat kan je zelf toch ook wel bedenken waarom dat raar is voor een 1ste date.
omdat je niet samen in zo'n kart kan zittenquote:
Omg van de baan af beuken nog welquote:Op dinsdag 8 oktober 2013 10:23 schreef gianni61 het volgende:
[..]
omdat je niet samen in zo'n kart kan zitten
waarschijnlijk heeft hij het ook wel vaker gedaan, dus zal die stukken sneller zijn en zijn er nog anderen op de baan die je van de baan af beuken.
het is gewoon niet echt een date activiteit maar meer iets dat je gewoon met een groepje gaat doen
YOLO toch.quote:Op dinsdag 8 oktober 2013 10:25 schreef Stimorol- het volgende:
Wat een zeikwijf ben jij NTM. Ga gewoon en geniet ervan.
Afgaand aan je foto's en postgedrag denk ik dat je zo'n wijfje bent die keihard gaat gillen daar.quote:Op dinsdag 8 oktober 2013 10:23 schreef ntm het volgende:
[..]
Nouja het is wel weer wat anders dan standaard drankje doenAch kan mij het schelen ook, probeer het gewoon
daarom verwacht ik ook eigenlijk dat ze als een slak over de baan zal gaanquote:Op dinsdag 8 oktober 2013 10:27 schreef Vaseline_ het volgende:
[..]
Afgaand aan je foto's en postgedrag denk ik dat je zo'n wijfje bent die keihard gaat gillen daar.
Shit, hoezoquote:Op dinsdag 8 oktober 2013 10:27 schreef Vaseline_ het volgende:
[..]
Afgaand aan je foto's en postgedrag denk ik dat je zo'n wijfje bent die keihard gaat gillen daar.
Denk ik ook hoor, maarja halloo 1e keer.quote:Op dinsdag 8 oktober 2013 10:28 schreef gianni61 het volgende:
[..]
daarom verwacht ik ook eigenlijk dat ze als een slak over de baan zal gaan
no offence ntm
Hahahaquote:Op dinsdag 8 oktober 2013 10:28 schreef Stimorol- het volgende:
[..]
Is toch leuk mens. Kom uit je comfortzone (waterpijpen, zuipen en hihaho gedrag vertonen).
quote:Op dinsdag 8 oktober 2013 10:30 schreef ntm het volgende:
[..]
Denk ik ook hoor, maarja halloo 1e keer.
Je zegt het net zelfquote:Op dinsdag 8 oktober 2013 10:29 schreef ntm het volgende:
[..]
Shit, hoezoIk ben niet zo bang aangelegd op zich
gewoon doen, misschien vind je het wel geweldig.quote:Op dinsdag 8 oktober 2013 10:30 schreef ntm het volgende:
[..]
Denk ik ook hoor, maarja halloo 1e keer.
| Forum Opties | |
|---|---|
| Forumhop: | |
| Hop naar: | |