niks, gewoon morgen weer gaan rennen !quote:Op dinsdag 8 oktober 2013 08:05 schreef Stimorol- het volgende:
Fuck it. Week rust dan maar. En nu ontbijten met zelfgemaakte Turks broodAjuUuu
Met overbelaste spieren? Wil je me dood hebben?quote:Op dinsdag 8 oktober 2013 08:11 schreef gianni61 het volgende:
[..]
niks, gewoon morgen weer gaan rennen !
wie zegt dat je overbelaste spieren hebt? je zegt dat je spierpijn hebt.quote:Op dinsdag 8 oktober 2013 08:12 schreef Stimorol- het volgende:
[..]
Met overbelaste spieren? Wil je me dood hebben?
wil je een eerlijk of een beleefd antwoord?quote:Op dinsdag 8 oktober 2013 08:12 schreef Stimorol- het volgende:
[..]
Met overbelaste spieren? Wil je me dood hebben?
quote:Op dinsdag 8 oktober 2013 08:14 schreef Salatrel het volgende:
[..]
wil je een eerlijk of een beleefd antwoord?
Jij krijgt zeker uitkering he?quote:Op dinsdag 8 oktober 2013 08:38 schreef Gridlok het volgende:
Nog nooit gewerkt en overbelaste spieren
Ik werk. Jij ZZP'er? Zeker hasj rondrijden?quote:Op dinsdag 8 oktober 2013 08:42 schreef Gridlok het volgende:
[..]
Wou het net aan jou vragen, en nee, ZZPer doppen hun eigen boontjes.
Haha jij en werken, volgens mij ben jij het type dat de hele dag op Nederland kankert en dan toch een uitkering geniet.quote:Op dinsdag 8 oktober 2013 08:45 schreef Stimorol- het volgende:
[..]
Ik werk. Jij ZZP'er? Zeker hasj rondrijden?
Aha. Ok.quote:Op dinsdag 8 oktober 2013 08:54 schreef Gridlok het volgende:
[..]
Haha jij en werken, volgens mij ben jij het type dat de hele dag op Nederland kankert en dan toch een uitkering geniet.
50 tinten grijs. Was een tijdje geleden een hype.quote:Op maandag 7 oktober 2013 18:57 schreef Yuri_Boyka het volgende:
[..]
Ik zie het in mijn geval niet als naaien aangezien mijn toekomstige vrouw onafhankelijk en vermogend zal zijn.
Ik ga niet de helft van mijn eigen vermogen 'weggeven', maar zal altijd providen.
Welk boek btw?
Ik kan jou niet handelenquote:Op maandag 7 oktober 2013 18:49 schreef ntm het volgende:
[..]
Oja tuurlijk, maar we moeten ergens beginnen toch.
Voor Hollandse Anita's die niets meemaken jaquote:Op dinsdag 8 oktober 2013 09:04 schreef tetouaribo het volgende:
[..]
50 tinten grijs. Was een tijdje geleden een hype.
Als of turkse fatima's zo veel mee maken.quote:Op dinsdag 8 oktober 2013 09:09 schreef Stimorol- het volgende:
[..]
Voor Hollandse Anita's die niets meemaken ja
Klopt. NTM maakt meer mee dan ik, ga maar met haar in gesprek. Hadi Yallah.quote:Op dinsdag 8 oktober 2013 09:13 schreef tetouaribo het volgende:
[..]
Als of turkse fatima's zo veel mee maken.
Nederlands brood naar Turks recept noemt men dat. Blaaskaak.quote:Op dinsdag 8 oktober 2013 08:05 schreef Stimorol- het volgende:
Fuck it. Week rust dan maar. En nu ontbijten met zelfgemaakte Turks broodAjuUuu
Kiymali pide is idd erg Hollandsquote:Op dinsdag 8 oktober 2013 09:15 schreef Dven het volgende:
[..]
Nederlands brood naar Turks recept noemt men dat. Blaaskaak.
| Forum Opties | |
|---|---|
| Forumhop: | |
| Hop naar: | |