En bril! Brildragers worden ook gediscrimineerd, godverdomme. Weet je wel niet hoe lang brildragers gepest zijn onder het juk van dictatoriaal Nederland. EERLIJKHEID! WEG MET DISCRIMINATIE! ZWARTE PIET MOET AAN DE BRIL!quote:
Vergeet linkshandigen niet. Sinistere Pieten overal !quote:Op dinsdag 8 oktober 2013 12:42 schreef Scorpie het volgende:
[..]
En bril! Brildragers worden ook gediscrimineerd, godverdomme. Weet je wel niet hoe lang brildragers gepest zijn onder het juk van dictatoriaal Nederland. EERLIJKHEID! WEG MET DISCRIMINATIE! ZWARTE PIET MOET AAN DE BRIL!
HET IS GEWOON DISCRIMINATIE!!!
Godverdomme, ik kan hier zo kwaad om worden he. Zoveel onrecht in deze wereldquote:Op dinsdag 8 oktober 2013 12:43 schreef Grouch het volgende:
[..]
Vergeet linkshandigen niet. Sinistere Pieten overal !
Maar misschien moet Sinterklaas gewoon overgaan op robots. Modernisering enzo. En dan klaagt niemand meer, tot Skynet ons allen doodt.
als we sinterklaas bruin zouden verven met een gastarbeiders mutsje en in een busje met gordijnen zouden doen, dan klaagden ze vast wel...quote:Op dinsdag 8 oktober 2013 14:48 schreef TLC het volgende:
Ik hoor Turken nooit klagen dat Sinterklaas er niet Turks uitziet ? hij kwam immers uit Turkije
Er zijn zelf mensen die beweren dat Sint Nicolaas zelf van Moorse/Afrikaanse oorsprong was.quote:Op dinsdag 8 oktober 2013 14:48 schreef TLC het volgende:
Ik hoor Turken nooit klagen dat Sinterklaas er niet Turks uitziet ? hij kwam immers uit Turkije
Stadsstaten onder de hoede van Griekenland. Turkije bestaat pas 100 jaar.quote:Op dinsdag 8 oktober 2013 14:48 schreef TLC het volgende:
Ach, hij ziet er tegenwoordig uit als een tokkie die zijn zus neuktquote:Op dinsdag 8 oktober 2013 14:48 schreef TLC het volgende:
Wat heeft Arius te maken met de Goedheiligman?quote:Op dinsdag 8 oktober 2013 17:24 schreef Fides het volgende:
[..]
Er zijn zelf mensen die beweren dat Sint Nicolaas zelf van Moorse/Afrikaanse oorsprong was.![]()
[ afbeelding ]
[ afbeelding ]
quote:Op dinsdag 8 oktober 2013 18:00 schreef Grouch het volgende:
[..]
Ach, hij ziet er tegenwoordig uit als een tokkie die zijn zus neukt
Mooie opvolger van Brammetje.quote:
Noem jij Beatrix/Willem-Alexander 'allochtonen' vanwege hun Duitse wortels?quote:Op dinsdag 8 oktober 2013 19:10 schreef Fides het volgende:
Nouja, aangezien onze grondwet geschreven door een allochtoon (Thorbecke, gevormd door zijn uitheemse Lutherse geloof nog wel!) en al onze wetten ondertekend worden door allochtonen (de Kroon) klopt het wel dat we "ons" land hebben weggegeven aan allochtonen....
Duitse ouders, ja. Als we het hebben over '50% allochtonen in Amsterdam' wordt ook gewoon iedereen meegeteld die 1 moeder uit Antwerpen of een (blanke) vader uit Jakarta heeft, waarom niet bij ons Koningshuis?quote:Op dinsdag 8 oktober 2013 19:26 schreef Jellereppe het volgende:
[..]
Noem jij Beatrix/Willem-Alexander 'allochtonen' vanwege hun Duitse wortels?
Van http://www.cbs.nl/nl-NL/m(...)ult.htm?ConceptID=37:quote:Op dinsdag 8 oktober 2013 19:26 schreef Jellereppe het volgende:
[..]
Noem jij Beatrix/Willem-Alexander 'allochtonen' vanwege hun Duitse wortels?
quote:Op dinsdag 8 oktober 2013 19:27 schreef Fides het volgende:
[..]
Duitse ouders, ja. Als we het hebben over '50% allochtonen in Amsterdam' wordt ook gewoon iedereen meegeteld die 1 moeder uit Antwerpen of een (blanke) vader uit Jakarta heeft, waarom niet bij ons Koningshuis?
Apart. Ik heb nooit het besef gehad dat men zo naar het Koningshuis keek, omdat ze bijna een lijken met Nederland en haar burgerbevolking.quote:Op dinsdag 8 oktober 2013 19:29 schreef Grouch het volgende:
[..]
Van http://www.cbs.nl/nl-NL/m(...)ult.htm?ConceptID=37:
Allochtoon
Persoon van wie ten minste één ouder in het buitenland is geboren.
Toelichting:
Er wordt onderscheid gemaakt tussen personen die zelf in het buitenland zijn geboren (de eerste generatie) en personen die in Nederland zijn geboren (de tweede generatie). Ook wordt onderscheid gemaakt tussen westerse en niet-westerse allochtonen.
Dus lijkt mij helemaal juist.
Omdat je Geert Wilders daar dan ook op kan gooien & dat is leukquote:Op dinsdag 8 oktober 2013 19:37 schreef Fides het volgende:
Nouja, ik kijk naar niemand als "allochtoon". Ik bedoel...waarom zou ik Nederlandse-Surinamers, Indo's, Neder-Marokkanen en mensen met 1 moeder uit Antwerpen etc. op allemaal op 1 hoop gooien.
| Forum Opties | |
|---|---|
| Forumhop: | |
| Hop naar: | |