Rim. Rim! RIM! godverdomme!quote:Op dinsdag 8 oktober 2013 11:12 schreef HeatWave het volgende:
[..]
Ja ok, dat vond ik ook van Pacific Rift, komop een film over megarobots die aliens kapotbeuken, waarom een heel middenstuk met "dialogen" en karakterverdieping?.
Zo'n film moet gewoon van begin tot einde knallen.
Joe draait zich om in zijn grafquote:Op dinsdag 8 oktober 2013 12:40 schreef Ang3l het volgende:
[..]
Heus niet! Ik speelde er heel vaak mee
Vadertje vadertje en zo.
"Waarom liggen die GI joe's op elkaar?"
Ze worstelen mama!!!!
Oh jaquote:Op dinsdag 8 oktober 2013 12:41 schreef Ang3l het volgende:
[..]
Rim. Rim! RIM! godverdomme!
He, deja-vu
Nou echt, de passie spat ervan af.quote:Op dinsdag 8 oktober 2013 12:41 schreef Ang3l het volgende:
[..]
He, deja-vu
The Way way back zou jij ook leuk vinden denk ik!quote:Op dinsdag 8 oktober 2013 12:41 schreef Ang3l het volgende:
[..]
He, deja-vu
Jamaar ik had ook wel heul kei stoer de tomahawk!quote:
Ja de titel zegt me iets, dus volgens mij had ik de trailer gezien en gedacht "nice!".quote:Op dinsdag 8 oktober 2013 12:43 schreef Godtje het volgende:
[..]
The Way way back zou jij ook leuk vinden denk ik!
Ga dan kijken!quote:Op dinsdag 8 oktober 2013 12:44 schreef Ang3l het volgende:
[..]
Ja de titel zegt me iets, dus volgens mij had ik de trailer gezien en gedacht "nice!".
M'n broer had/heeft ook nog een hele vitrinekast volstaanquote:Op dinsdag 8 oktober 2013 12:45 schreef HeatWave het volgende:
[ afbeelding ]
Ik had deze vroeger, komt het dichtst bij een soort barbie in de buurt.
Met uitschuifbare pik op zijn rug!quote:Op dinsdag 8 oktober 2013 12:45 schreef HeatWave het volgende:
[ afbeelding ]
Ik had deze vroeger, komt het dichtst bij een soort barbie in de buurt.
Als het in mint-condition is, voornamelijk in de verpakking, is het bakken met geld waard.quote:Op dinsdag 8 oktober 2013 12:46 schreef CherryLips het volgende:
[..]
M'n broer had/heeft ook nog een hele vitrinekast volstaan
Herkenbaarquote:Op dinsdag 8 oktober 2013 12:47 schreef HeatWave het volgende:
[..]
Als het in mint-condition is, voornamelijk in de verpakking, is het bakken met geld waard.
Ik heb alles verkocht op k'dag toen ik 12 was.
Ik was een verwend kutkind, met een enorm gulle oma, ik had vrijwel alles wat er te krijgen was in Nederlandquote:Op dinsdag 8 oktober 2013 12:51 schreef Barbusse het volgende:
[..]
HerkenbaarIk had de Millenium Falcon
En ik hou niet eens van Star Wars
Mijn opa was toen al zo dood als Dillingerquote:Op dinsdag 8 oktober 2013 12:52 schreef HeatWave het volgende:
[..]
Ik was een verwend kutkind, met een enorm gulle oma, ik had vrijwel alles wat er te krijgen was in Nederland.
quote:
Nee, we hebben ermee gespeeld toen we klein warenquote:Op dinsdag 8 oktober 2013 12:47 schreef HeatWave het volgende:
[..]
Als het in mint-condition is, voornamelijk in de verpakking, is het bakken met geld waard.
Ik heb alles verkocht op k'dag toen ik 12 was.
Die heeft ie ook nog. En een AT-AT. Die was tof. En Jabba met entourage.quote:Op dinsdag 8 oktober 2013 12:51 schreef Barbusse het volgende:
[..]
HerkenbaarIk had de Millenium Falcon
En ik hou niet eens van Star Wars
Je ziet ze vliegenquote:Op dinsdag 8 oktober 2013 13:05 schreef Ang3l het volgende:
[..]die vliegt op mijn facebook nu ook overal rond.
Super leuke film promotie!
Flex Like Carriequote:Op dinsdag 8 oktober 2013 13:05 schreef Ang3l het volgende:
[..]die vliegt op mijn facebook nu ook overal rond.
Super leuke film promotie!
Oeh, dave does a hair-flipquote:
Ja, de meeste mensen, maar het is niet normaal wat 1 action figure in de verpakking op kan brengenquote:Op dinsdag 8 oktober 2013 13:05 schreef CherryLips het volgende:
[..]
Nee, we hebben ermee gespeeld toen we klein waren
Ik vond de ewoks tof.
| Forum Opties | |
|---|---|
| Forumhop: | |
| Hop naar: | |