Ja de titel zegt me iets, dus volgens mij had ik de trailer gezien en gedacht "nice!".quote:Op dinsdag 8 oktober 2013 12:43 schreef Godtje het volgende:
[..]
The Way way back zou jij ook leuk vinden denk ik!
Ga dan kijken!quote:Op dinsdag 8 oktober 2013 12:44 schreef Ang3l het volgende:
[..]
Ja de titel zegt me iets, dus volgens mij had ik de trailer gezien en gedacht "nice!".
M'n broer had/heeft ook nog een hele vitrinekast volstaanquote:Op dinsdag 8 oktober 2013 12:45 schreef HeatWave het volgende:
[ afbeelding ]
Ik had deze vroeger, komt het dichtst bij een soort barbie in de buurt.
Met uitschuifbare pik op zijn rug!quote:Op dinsdag 8 oktober 2013 12:45 schreef HeatWave het volgende:
[ afbeelding ]
Ik had deze vroeger, komt het dichtst bij een soort barbie in de buurt.
Als het in mint-condition is, voornamelijk in de verpakking, is het bakken met geld waard.quote:Op dinsdag 8 oktober 2013 12:46 schreef CherryLips het volgende:
[..]
M'n broer had/heeft ook nog een hele vitrinekast volstaan
Herkenbaarquote:Op dinsdag 8 oktober 2013 12:47 schreef HeatWave het volgende:
[..]
Als het in mint-condition is, voornamelijk in de verpakking, is het bakken met geld waard.
Ik heb alles verkocht op k'dag toen ik 12 was.
Ik was een verwend kutkind, met een enorm gulle oma, ik had vrijwel alles wat er te krijgen was in Nederlandquote:Op dinsdag 8 oktober 2013 12:51 schreef Barbusse het volgende:
[..]
HerkenbaarIk had de Millenium Falcon
En ik hou niet eens van Star Wars
Mijn opa was toen al zo dood als Dillingerquote:Op dinsdag 8 oktober 2013 12:52 schreef HeatWave het volgende:
[..]
Ik was een verwend kutkind, met een enorm gulle oma, ik had vrijwel alles wat er te krijgen was in Nederland.
quote:
Nee, we hebben ermee gespeeld toen we klein warenquote:Op dinsdag 8 oktober 2013 12:47 schreef HeatWave het volgende:
[..]
Als het in mint-condition is, voornamelijk in de verpakking, is het bakken met geld waard.
Ik heb alles verkocht op k'dag toen ik 12 was.
Die heeft ie ook nog. En een AT-AT. Die was tof. En Jabba met entourage.quote:Op dinsdag 8 oktober 2013 12:51 schreef Barbusse het volgende:
[..]
HerkenbaarIk had de Millenium Falcon
En ik hou niet eens van Star Wars
Je ziet ze vliegenquote:Op dinsdag 8 oktober 2013 13:05 schreef Ang3l het volgende:
[..]die vliegt op mijn facebook nu ook overal rond.
Super leuke film promotie!
Flex Like Carriequote:Op dinsdag 8 oktober 2013 13:05 schreef Ang3l het volgende:
[..]die vliegt op mijn facebook nu ook overal rond.
Super leuke film promotie!
Oeh, dave does a hair-flipquote:
Ja, de meeste mensen, maar het is niet normaal wat 1 action figure in de verpakking op kan brengenquote:Op dinsdag 8 oktober 2013 13:05 schreef CherryLips het volgende:
[..]
Nee, we hebben ermee gespeeld toen we klein waren
Ik vond de ewoks tof.
Wat de gek (de verzamelaar, de marktgedreven hype) er voor geeft ja. Hele rare ontwikkeling, die mint condition in box prijzenquote:Op dinsdag 8 oktober 2013 13:50 schreef HeatWave het volgende:
[..]
Ja, de meeste mensen, maar het is niet normaal wat 1 action figure in de verpakking op kan brengen.
Nou ja, vraag en aanbod idd, ik geef toe dat ik ook wel wat van vroeger terug zou willen hebben.quote:Op dinsdag 8 oktober 2013 13:58 schreef Ang3l het volgende:
[..]
Wat de gek (de verzamelaar, de marktgedreven hype) er voor geeft ja. Hele rare ontwikkeling, die mint condition in box prijzen
Check die Millenium Falconquote:Op dinsdag 8 oktober 2013 13:50 schreef HeatWave het volgende:
[..]
Ja, de meeste mensen, maar het is niet normaal wat 1 action figure in de verpakking op kan brengen.
Ik heb nog wel wat, maar idd allemaal gebruikt.
valt me nog meequote:Op dinsdag 8 oktober 2013 13:58 schreef Barbusse het volgende:
[..]
Check die Millenium Falcon![]()
[ afbeelding ]
Ik heb er ook niks mee hoor, ga echt niet zulke bedragen ervoor uitgevenquote:Op dinsdag 8 oktober 2013 14:02 schreef HeatWave het volgende:
[..]
valt me nog mee.
Ik hoef echt geen vitrinekast met oud speelgoed ofzo, maar 1 of 2 vintage dingen zou ik wel cool vinden.
Of een echte oude Transformer ofzo.
Daar heb ik nou weer niet zoveel mee, of van die doodnormale dingen met een handtekening ofzo, boeit me echt nietsquote:Op dinsdag 8 oktober 2013 14:17 schreef Barbusse het volgende:
[..]
Ik heb er ook niks mee hoor, ga echt niet zulke bedragen ervoor uitgevenDan zou ik liever een echte filmprop hebben. Orson Welles' director chair voor Citizen Kane bijvoorbeeld
M'n laatste is van Neill gaiman, die was op Lowlandsquote:Op dinsdag 8 oktober 2013 14:28 schreef CherryLips het volgende:
Handtekeningen van schrijvers in boeken vind ik wel tof, trouwens.
Homeland?quote:Op dinsdag 8 oktober 2013 15:23 schreef Ang3l het volgende:
WTF?!Ik heb vanavond gewoon NIKS!
Geen repetitie lichtstad want 2 weken pauze
Geen boodschappen want gisteren al gedaan
Geen sneak preview bios met de film-buddy want die zit in Antwerpen
Geen Scharrel1 want die heeft vergadering
Geen Scharrel2345 want ik vind dat ik in de fase met 1 zit waarin ik dat niet kan maken
Geen series want die heb ik afgekeken al
Geen spelletje want dat is uitgespeeld
IK BEN SOCIAAL DOOD!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!
WAS HIJ OP LL???quote:Op dinsdag 8 oktober 2013 15:24 schreef Ang3l het volgende:
[..]
M'n laatste is van Neill gaiman, die was op Lowlands
Zo, wat een saaie kutafl was dat zegquote:
Ik wil niet aan een nieuwe serie beginnen want AHS begint eind deze week, en Believe en Dracula komen er nog aanquote:
Ik zeg toch verder niets?quote:
Er zijn twee afl uit en ik heb geen van beide nog gezien.quote:Op dinsdag 8 oktober 2013 15:25 schreef HeatWave het volgende:
[..]
Zo, wat een saaie kutafl was dat zeg.
quote:
Ik verder alleen die van Tori Amos ergens op een cd. Overigens een goede vriendin van Gaimanquote:Nou ja, heb hem tijdje terug nog in Utrecht gezien, incl handtekening. Ook al had ik hem al.
Heb ook de handtekening van Stephen Fry in z'n autobiografie staan.
Ik ben bij d'r huis geweest, maar khad m'n boekkie nie bijquote:Wil die van Anne Rice nog, maar die komt voorlopig niet naar Europa gok ik. Lijkt me sowieso niet zo'n booksigningtour-iemand.
Ja, als het nou homoland zo heten!quote:Op dinsdag 8 oktober 2013 15:25 schreef HeatWave het volgende:
[..]
Zo, wat een saaie kutafl was dat zeg.
Rain gaan spelenquote:Op dinsdag 8 oktober 2013 15:23 schreef Ang3l het volgende:
WTF?!Ik heb vanavond gewoon NIKS!
Geen repetitie lichtstad want 2 weken pauze
Geen boodschappen want gisteren al gedaan
Geen sneak preview bios met de film-buddy want die zit in Antwerpen
Geen Scharrel1 want die heeft vergadering
Geen Scharrel2345 want ik vind dat ik in de fase met 1 zit waarin ik dat niet kan maken
Geen series want die heb ik afgekeken al
Geen spelletje want dat is uitgespeeld
IK BEN SOCIAAL DOOD!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!
Maar dat moet ik eerst downloaden en ikw eet niet of t die nieuw-prijs al wel waard is.quote:
Ja ik ook, maar ze woont er al tien jaar niet meer, aanbellen had geen zinquote:Op dinsdag 8 oktober 2013 15:28 schreef Ang3l het volgende:
[..]Interview en lezing van 45 min in de Titty Twister. Ik wist het ook maar omdat een vriend van me er mee aan kwam zetten. Ging over zijn nieuwste boek (The ocean at the end of the road). Erg interessante man!
[..]
Ik verder alleen die van Tori Amos ergens op een cd. Overigens een goede vriendin van Gaiman
[..]
Ik ben bij d'r huis geweest, maar khad m'n boekkie nie bij
Maar we konden wel hysterisch naar de boom kijken!quote:Op dinsdag 8 oktober 2013 15:32 schreef CherryLips het volgende:
[..]
Ja ik ook, maar ze woont er al tien jaar niet meer, aanbellen had geen zin
Wat kost dat ding? Een paar euro?quote:Op dinsdag 8 oktober 2013 15:31 schreef Ang3l het volgende:
[..]
Maar dat moet ik eerst downloaden en ikw eet niet of t die nieuw-prijs al wel waard is.
19.95 of zo?quote:
Ik was allang blij dat ik het had gevonden, die tram reed om, kon de helft lopenquote:Op dinsdag 8 oktober 2013 15:36 schreef Ang3l het volgende:
[..]
Maar we konden wel hysterisch naar de boom kijken!
Dat is er al, dat heet Gleequote:
O wij zijn gewoon door Garden Distrrict gaan hobbelen met een spooktour vrouwtje die te veel tijd over hadquote:Op dinsdag 8 oktober 2013 15:40 schreef CherryLips het volgende:
[..]
Ik was allang blij dat ik het had gevonden, die tram reed om, kon de helft lopen
12.95 danquote:Op dinsdag 8 oktober 2013 15:42 schreef Godtje het volgende:
[..]
rain will be available for purchase today on PS3 for $14.99
| Forum Opties | |
|---|---|
| Forumhop: | |
| Hop naar: | |