Hij kan ook geestelijk op zijn.quote:Op maandag 7 oktober 2013 10:06 schreef Ferdo het volgende:
[..]
Kan best zijn dat hij een dodelijke ziekte onder de leden heeft? Het is niet dat je direct na de diagnose van bijvoorbeeld uitgezaaide kanker van het ene op het andere moment verandert in een wrak.
Is ook mogelijk. Hoor je ook wel eens, dat "ze het wel gezien hebben".quote:
Dan zal Vincent Bijlo niet snel euthanasie plegen.quote:Op maandag 7 oktober 2013 10:09 schreef Ferdo het volgende:
[..]
Is ook mogelijk. Hoor je ook wel eens, dat "ze het wel gezien hebben".
Al een vooruitgang. Je gebruikt een hoofdletter. Nu nog de punt achter de zin.quote:
Volgens mij is die komma ook niet echt nodig.quote:Op maandag 7 oktober 2013 10:12 schreef tong80 het volgende:
[..]
Al een vooruitgang. Je gebruikt een hoofdletter. Nu nog de punt achter de zin.
Over overbodig hoeven ze jou i.i.g. niks meer uit te leggen.quote:Op maandag 7 oktober 2013 10:13 schreef banapples het volgende:
[..]
Volgens mij is die komma ook niet echt nodig.
Er schijnen hier ook een aantal mensen te zijn die jou liever kwijt dan rijk zijn. Ga je binnenkort nog naar een voetbalwedstrijd?quote:Op maandag 7 oktober 2013 10:16 schreef tong80 het volgende:
[..]
Over overbodig hoeven ze jou i.i.g. niks meer uit te leggen.
Afgelopen zaterdag NIVO Sparta FC Breukelen 0-5quote:Op maandag 7 oktober 2013 10:19 schreef banapples het volgende:
Ga je binnenkort nog naar een voetbalwedstrijd?
Slaat idd nergens op.quote:Op maandag 7 oktober 2013 10:20 schreef theunderdog het volgende:
Waarom vragen mensen zich überhaupt af of deze man ziek was?
Ik geloof ook wel dat hij ziek is. Ik vraag mij alleen af bij welke ziekte euthanasie geoorloofd is EN je naar een voetbalwedstrijd kan.quote:Op maandag 7 oktober 2013 10:20 schreef theunderdog het volgende:
Waarom vragen mensen zich überhaupt af of deze man ziek was?
Al was hij dat niet en was hij kerngezond (in hoeverre je dat op zijn leeftijd kan zijn) als hij niet meer wou dan is het toch goed?
Er zijn zoveel ziektes waarbij je nog gewoon naar een wedstrijd kan.quote:Op maandag 7 oktober 2013 10:41 schreef banapples het volgende:
[..]
Ik geloof ook wel dat hij ziek is. Ik vraag mij alleen af bij welke ziekte euthanasie geoorloofd is EN je naar een voetbalwedstrijd kan.
Nogmaals, je wordt niet meteen een wrak na een diagnose van een dodelijke ziekte, als de man al ziek was en niet gewoon "klaar".quote:Op maandag 7 oktober 2013 10:41 schreef banapples het volgende:
[..]
Ik geloof ook wel dat hij ziek is. Ik vraag mij alleen af bij welke ziekte euthanasie geoorloofd is EN je naar een voetbalwedstrijd kan.
3-0 voor Ajax.quote:
Gelukkig werden ze niet in eigen huis vernederd met 0-5 of zo.quote:
Tijdje geleden nog een topic geopend over een Feyenoord-supporter. Die was iets van 40.quote:Op maandag 7 oktober 2013 10:42 schreef Ferdo het volgende:
[..]
Nogmaals, je wordt niet meteen een wrak na een diagnose van een dodelijke ziekte, als de man al ziek was en niet gewoon "klaar".
had misschien wel een spuitje gescheeldquote:Op maandag 7 oktober 2013 10:43 schreef Ferdo het volgende:
[..]
Gelukkig werden ze niet in eigen huis vernederd met 0-5 of zo.
SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.Op zondag 8 december 2013 00:01 schreef Karina het volgende:
Dat gaat me te diep sp3c, daar is het te laat voor.
Of 0-8 tegen Bayern destijds. Zou bij opa de oorlog weer boven zijn gekomen.quote:Op maandag 7 oktober 2013 10:43 schreef Ferdo het volgende:
[..]
Gelukkig werden ze niet in eigen huis vernederd met 0-5 of zo.
ja dat vond ik ook zo'n mooie actiequote:Op maandag 7 oktober 2013 10:43 schreef tong80 het volgende:
[..]
Tijdje geleden nog een topic geopend over een Feyenoord-supporter. Die was iets van 40.
Kon als laatste wens nog één keer naar de Kuip.
Daarnaast lijkt het me ook niet de bedoeling dat als je hoort dat je dodelijk ziek bent, maar meteen in je bed moet gaan liggen tot je je laatste adem uitblaast.quote:Op maandag 7 oktober 2013 10:43 schreef sp3c het volgende:
ik denk niet dat het al dan niet naar een voetbalwedstrijd kunnen gaan meeweegt in de beslissing om euthanasie toe te staan
|
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |