quote:di 15 okt 2013, 16:47
|
http://www.telegraaf.nl/b(...)_schuldenaren__.html
PvdA: tijdelijk lagere huur voor schuldenaren
DEN HAAG - Soms moeten mensen met schulden een tijdelijke verlaging van de huur kunnen krijgen, vindt PvdA-Kamerlid Jacques Monasch. De PvdA vindt de berichten over de toename van huurders die hun woonlasten niet meer kunnen dragen, zorgwekkend.
Jacques Monasch Foto: Dijkstra bv
De PvdA wil armoede en huisuitzettingen voorkomen. Het verschil in de huurprijs moet in de gedachte van de PvdA worden bijgepast door gemeenten. Monasch reageert op voorstellen van de gemeente Den Bosch, die de woonlasten in de eigen gemeente onderzocht.
maar huurhuizen bouwen dat is niet mogelijk, heel slecht voor de virtuele woningwaardequote:
een oplossing is dan voor Blok acceptabel om alle mensen die minder dan 30.000 euro verdienen te deporteren naar het Noordenquote:Op dinsdag 15 oktober 2013 17:25 schreef arjan1112 het volgende:
een stukje naar het vragenuurtje gekeken.. en volgens stef blok wonen er teveel scheefwoners in huizen met een huur van 400 euro, en wonen er daarom mensen met een laag inkomen in een huis dat duurder is
Meubels/vloeren zijn vrijwel niets waard, weghalen kost meer dan laten staan. Energie/belasting zal max. 200 per maand zijn voor 1 persoon. Maar inderdaad, geen slechte prijs. Daarom blijft ze ook.quote:Op dinsdag 15 oktober 2013 16:22 schreef arjan1112 het volgende:
885 incl. alles is best goedkoop... hoeveel kost het dan zonder dat alles 500 ?
Als ze in natura betaalt dan is er wat voor te zeggenquote:Op dinsdag 15 oktober 2013 11:54 schreef RemcoDelft het volgende:
Zomaar een n=1 anecdote: huur van 1250 per maand incl. meubilering, GWL en gemeentebelastingen verlaagd naar 885. Huisbaas wil niet dat de bewoonster vertrekt...
1250 was dan ook erg veel, 885 is erg netjes.
waar dan? ik zie juist dat er alleen maar huizen met een huur boven de 680 bijkomenquote:Op dinsdag 15 oktober 2013 18:21 schreef blomke het volgende:
Ik zie ook al voorm. vrije sector huizen die nu onder de sociale huurgrens worden aangeboden; < Eu 680 of zo.
Waar, wat voor type en hoe vaak zie je dit gebeuren?quote:Op dinsdag 15 oktober 2013 18:21 schreef blomke het volgende:
Ik zie ook al voorm. vrije sector huizen die nu onder de sociale huurgrens worden aangeboden; < Eu 680 of zo.
Van ¤802 voor ¤669,-quote:Op dinsdag 15 oktober 2013 19:13 schreef 99.999 het volgende:
Waar, wat voor type en hoe vaak zie je dit gebeuren?
Nog één: http://rebogroep.nl/tm/Re(...)hallsteinstraat-57-/quote:Op dinsdag 15 oktober 2013 19:13 schreef 99.999 het volgende:
Seats 'n Sofas, of een willekeurige keukenboer. Koopje hoorquote:Op dinsdag 15 oktober 2013 20:17 schreef arjan1112 het volgende:
één jaar korting.. waar zagen we dat eerder.. ? was dat niet bij het huren van een kantoor ?
hangt er vanaf waar je gepositioneerd bent, whahahahahaquote:Op dinsdag 15 oktober 2013 20:20 schreef arjan1112 het volgende:
ede ligt niet halverwege hamburg
whaha
Dat is tegenwoordig gewoon 24 maanden huurvrijquote:Op dinsdag 15 oktober 2013 20:17 schreef arjan1112 het volgende:
één jaar korting.. waar zagen we dat eerder.. ? was dat niet bij het huren van een kantoor ?
Toe-of afname van wat? Te koop staande woningen? Verkochte woningen? Woningwaarde? Executieverkopen? Bron?quote:
Ik jaren in die omgeving gewoond, dus ken ik het als "courant"(whatever that may mean).quote:Op dinsdag 15 oktober 2013 20:03 schreef crashbangboom het volgende:
En en passsant, nu nog iets op een courante locatie, blomke, niet halverwege Hamburg.
Wellicht ben ik nog niet helemaal wakker, maar waar lees je datquote:Op dinsdag 15 oktober 2013 20:38 schreef arjan1112 het volgende:
wacht even.. crashbangboom denkt dat 680 de normale prijs is... verkoop trucje ofzo
quote:Op dinsdag 15 oktober 2013 19:13 schreef 99.999 het volgende:
quote:Op dinsdag 15 oktober 2013 20:03 schreef crashbangboom het volgende:
"Vraag naar de voorwaarden""Huurkorting eerste jaar"
Van..... voor
![]()
Ik dacht dat we dat nu onderhand wel doorhadden.
En en passsant, nu nog iets op een courante locatie, blomke, niet halverwege Hamburg.
Voor de volledigheid: in Apeldoorn, Nederlands één na grootste gemeentequote:Op dinsdag 15 oktober 2013 20:20 schreef crashbangboom het volgende:
hangt er vanaf waar je gepositioneerd bent, whahahahaha
kom maar met een courant pand wat in de ramsj is, niet in een gemiddeld refo dorp.
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |