Jij maakt je er nogal druk om, dus blijkbaar maakt het wel wat uitquote:Op dinsdag 8 oktober 2013 00:14 schreef Lonely-girl het volgende:
Niemand weet wie de TS is dus wat maakt dat nou weer uit dat je dat geciteerd hebt?![]()
Mezelf stoer vinden heb ik zo'n 25 jaar geleden al achter me gelaten. Als je het goedvindtquote:Jij vindt jezelf wel heel stoer om iemand op z'n plek te zetten op een (redelijk) anoniem internetforum.
Ja verdorie, toen was er nog helemaal geen FOK!.... hebben we dat allemaal gemistquote:Op dinsdag 8 oktober 2013 00:27 schreef Queller het volgende:
Mezelf stoer vinden heb ik zo'n 25 jaar geleden al achter me gelaten. Als je het goedvindt
Nou, je hebt echt iets gemist. Ik was me er eentjequote:Op dinsdag 8 oktober 2013 00:32 schreef Leandra het volgende:
Ja verdorie, toen was er nog helemaal geen FOK!.... hebben we dat allemaal gemist![]()
Nog één?quote:Doe eens een leuk R&P kloontje![]()
Hi Re![]()
Roken is de meest verslavende drug van allemaal.quote:
Je rookt op je 15e, je blijft ondanks duidelijk verbod roken, je steelt zelfs geld en vindt het gek dat je ma je peuken weggooit? Ik had je intussen allang huisarrest gegeven, je internet verbinding en tv verbinding doorgeknipt en je mobiel in de sloot gepleurd als je zoiets bij mij had geflikt.quote:Op zondag 6 oktober 2013 23:36 schreef hallokidoki het volgende:
Leuke reacties weer, had het kunnen weten. een topic plaatsen op fok? Neuh toch maar niet meer
Ach, de EU vergadert vandaag over roken. Waaronder over het totaalverbod op tabak voor niet-volwassenen. Redelijke kans dat straks niet alleen het verkopen van tabak aan TS strafbaar is; maar TS zelf ook strafbaar wordt als hij het bij zich draagtquote:Op dinsdag 8 oktober 2013 10:22 schreef pokkerdepok het volgende:
ouders he... die doen dat soort dingen nou eenmaal. neem het ze niet te kwalijk, ze denken dat ze je zo beter kunnen maken. duurt nog een paar jaar voordat ze erachter komen dat dat niet gaat zo.
gewoon nog een tijdje stiekum doen, en zorgen dat ze je pakjes niet te pakken krijgen. dna ga je op kamers wonen en ben je vrij om jezelf helemaal naar de tering te helpen als je dat wil.
Ja en wat doet ie dan? Dan gaat ie geld stelen om de bekeuring te betalenquote:Op dinsdag 8 oktober 2013 11:33 schreef Grouch het volgende:
[..]
Ach, de EU vergadert vandaag over roken. Waaronder over het totaalverbod op tabak voor niet-volwassenen. Redelijke kans dat straks niet alleen het verkopen van tabak aan TS strafbaar is; maar TS zelf ook strafbaar wordt als hij het bij zich draagt![]()
Dus dan wordt het verbieden alleen maar erger.
alsof dat gaat helpen... want we weten allemaal dat als iets niet mag, dat dan gelijk niemand het meer doet!quote:Op dinsdag 8 oktober 2013 11:33 schreef Grouch het volgende:
[..]
Ach, de EU vergadert vandaag over roken. Waaronder over het totaalverbod op tabak voor niet-volwassenen. Redelijke kans dat straks niet alleen het verkopen van tabak aan TS strafbaar is; maar TS zelf ook strafbaar wordt als hij het bij zich draagt![]()
Dus dan wordt het verbieden alleen maar erger.
Misschien dat de boete helpt...quote:Op dinsdag 8 oktober 2013 12:57 schreef pokkerdepok het volgende:
[..]
alsof dat gaat helpen... want we weten allemaal dat als iets niet mag, dat dan gelijk niemand het meer doet!
ja, de jeugd... altijd wat met die mensen.quote:Op dinsdag 8 oktober 2013 12:59 schreef Leandra het volgende:
[..]
Misschien dat de boete helpt...
En ik zie TS er ook nog wel voor aan de bekeurende BOA uit te schelden, dat is ook gelijk goed voor de hoogte van de boete.
nicotine kun je niet uitkotsen, het zit in je bloedquote:Op maandag 7 oktober 2013 23:22 schreef Leandra het volgende:
[..]
Naar m'n kind kijken.
Maar jij zou je 15-jarige die kotsend boven de WC hangt na een feestje ook naar het ziekenhuis brengen, terwijl hij waarschijnlijk gedronken heeft op dat feestje en daarom moet kotsen?
Ja en aids komt alleen in Afrika voor en drugs zijn een fabeltje.quote:Op dinsdag 8 oktober 2013 14:15 schreef Thisbe het volgende:
Ik moet altijd lachen als ik kinderen met een sigaret zie, het ziet er behoorlijk sneu uit.
Bovendien is roken inmiddels iets voor mensen uit een lage sociale klasse, net als overgewicht.
Gut, is Willemijn helemaal een mis-cast in Gooische Vrouwen?quote:Op dinsdag 8 oktober 2013 14:15 schreef Thisbe het volgende:
Ik moet altijd lachen als ik kinderen met een sigaret zie, het ziet er behoorlijk sneu uit.
Bovendien is roken inmiddels iets voor mensen uit een lage sociale klasse, net als overgewicht.
|
|
| Forum Opties | |
|---|---|
| Forumhop: | |
| Hop naar: | |