abonnement Unibet Coolblue Bitvavo
pi_131958899
quote:
0s.gif Op dinsdag 8 oktober 2013 00:14 schreef Lonely-girl het volgende:
Niemand weet wie de TS is dus wat maakt dat nou weer uit dat je dat geciteerd hebt? :')
Jij maakt je er nogal druk om, dus blijkbaar maakt het wel wat uit :)

quote:
Jij vindt jezelf wel heel stoer om iemand op z'n plek te zetten op een (redelijk) anoniem internetforum.
Mezelf stoer vinden heb ik zo'n 25 jaar geleden al achter me gelaten. Als je het goedvindt *O*
  dinsdag 8 oktober 2013 @ 00:27:39 #202
411401 imikethat
Supa Hot Fire; Get Rekt m8
pi_131958922
Alsof roken het einde van de wereld is. Zelfs smartphones zijn kankerverwekkend dus waar doen we moeilijk over
First of all, I'm not your friend.
~ Gelukkig zijn we tegenwoordig ouder en wijzer en helpen we onze hersens op een verstandigere wijze naar de klote
  dinsdag 8 oktober 2013 @ 00:32:30 #203
131591 Leandra
Is onmogelijk
pi_131959067
quote:
0s.gif Op dinsdag 8 oktober 2013 00:27 schreef Queller het volgende:
Mezelf stoer vinden heb ik zo'n 25 jaar geleden al achter me gelaten. Als je het goedvindt *O*
Ja verdorie, toen was er nog helemaal geen FOK!.... hebben we dat allemaal gemist }:|

Doe eens een leuk R&P kloontje *)
Hi Re :+
Wullie bin KOEL © Soneal
Why be difficult when, with a bit of effort, you could be impossible?
pi_131959273
quote:
0s.gif Op dinsdag 8 oktober 2013 00:32 schreef Leandra het volgende:
Ja verdorie, toen was er nog helemaal geen FOK!.... hebben we dat allemaal gemist }:|
Nou, je hebt echt iets gemist. Ik was me er eentje _O-
Ooit zal ik je onder het genot van een kop koffie nog eens het verhaal vertellen dat ik achterna werd gezeten door een grote negerjongen, nadat ik een klein blond jongetje uit zijn klas over mijn heup had gegooid (oke, ik had ook zijn gymp uitgetrokken en in een boom gegooid, alwaar deze vrolijk bleef hangen.... een meter of 4 boven de grond) *)

quote:
Doe eens een leuk R&P kloontje *)
Hi Re :+
Nog één? :o
  dinsdag 8 oktober 2013 @ 00:50:00 #205
131591 Leandra
Is onmogelijk
pi_131959456
:D
Wullie bin KOEL © Soneal
  dinsdag 8 oktober 2013 @ 09:35:14 #206
399856 Atmosphere72
Somewhat Damaged
pi_131962314
quote:
0s.gif Op maandag 7 oktober 2013 22:25 schreef Life2.0 het volgende:

[..]

ECHT verslaafd, aan tabak? :')
Roken is de meest verslavende drug van allemaal.
Try to save myself but myself keeps slipping away
  dinsdag 8 oktober 2013 @ 09:48:30 #207
34775 Metro2005
Mind explorer
pi_131962518
quote:
0s.gif Op zondag 6 oktober 2013 23:36 schreef hallokidoki het volgende:
Leuke reacties weer, had het kunnen weten. een topic plaatsen op fok? Neuh toch maar niet meer
Je rookt op je 15e, je blijft ondanks duidelijk verbod roken, je steelt zelfs geld en vindt het gek dat je ma je peuken weggooit? Ik had je intussen allang huisarrest gegeven, je internet verbinding en tv verbinding doorgeknipt en je mobiel in de sloot gepleurd als je zoiets bij mij had geflikt.
En stokslagen voor het jatten van geld.

Faalhaas, luister naar je moeder in plaats van te denken dat je alles zo goed zelf weet.
Childhood is over the moment you know you're going to die.
'Snelwegen verbreden om files op te lossen? Dat is zoals de broeksriem losser maken tegen obesitas'
pi_131962681
Roken :{w
pi_131963115
ouders he... die doen dat soort dingen nou eenmaal. neem het ze niet te kwalijk, ze denken dat ze je zo beter kunnen maken. duurt nog een paar jaar voordat ze erachter komen dat dat niet gaat zo.

gewoon nog een tijdje stiekum doen, en zorgen dat ze je pakjes niet te pakken krijgen. dna ga je op kamers wonen en ben je vrij om jezelf helemaal naar de tering te helpen als je dat wil.
pi_131964771
quote:
0s.gif Op dinsdag 8 oktober 2013 10:22 schreef pokkerdepok het volgende:
ouders he... die doen dat soort dingen nou eenmaal. neem het ze niet te kwalijk, ze denken dat ze je zo beter kunnen maken. duurt nog een paar jaar voordat ze erachter komen dat dat niet gaat zo.

gewoon nog een tijdje stiekum doen, en zorgen dat ze je pakjes niet te pakken krijgen. dna ga je op kamers wonen en ben je vrij om jezelf helemaal naar de tering te helpen als je dat wil.
Ach, de EU vergadert vandaag over roken. Waaronder over het totaalverbod op tabak voor niet-volwassenen. Redelijke kans dat straks niet alleen het verkopen van tabak aan TS strafbaar is; maar TS zelf ook strafbaar wordt als hij het bij zich draagt ;)
Dus dan wordt het verbieden alleen maar erger.
pi_131964934
quote:
0s.gif Op dinsdag 8 oktober 2013 11:33 schreef Grouch het volgende:

[..]

Ach, de EU vergadert vandaag over roken. Waaronder over het totaalverbod op tabak voor niet-volwassenen. Redelijke kans dat straks niet alleen het verkopen van tabak aan TS strafbaar is; maar TS zelf ook strafbaar wordt als hij het bij zich draagt ;)
Ja en wat doet ie dan? Dan gaat ie geld stelen om de bekeuring te betalen :P
Ik keek naar jou, jij naar je brommertje; ik houd van jou, jij van je brommertje; jij brak mijn hart, ik jouw brommertje...
pi_131967012
quote:
0s.gif Op dinsdag 8 oktober 2013 11:33 schreef Grouch het volgende:

[..]

alsof dat gaat helpen... want we weten allemaal dat als iets niet mag, dat dan gelijk niemand het meer doet!
  dinsdag 8 oktober 2013 @ 12:59:56 #213
131591 Leandra
Is onmogelijk
pi_131967067
quote:
0s.gif Op dinsdag 8 oktober 2013 12:57 schreef pokkerdepok het volgende:

[..]

alsof dat gaat helpen... want we weten allemaal dat als iets niet mag, dat dan gelijk niemand het meer doet!
Misschien dat de boete helpt...
En ik zie TS er ook nog wel voor aan de bekeurende BOA uit te schelden, dat is ook gelijk goed voor de hoogte van de boete.
Wullie bin KOEL © Soneal
pi_131967126
quote:
1s.gif Op dinsdag 8 oktober 2013 12:59 schreef Leandra het volgende:

[..]

Misschien dat de boete helpt...
En ik zie TS er ook nog wel voor aan de bekeurende BOA uit te schelden, dat is ook gelijk goed voor de hoogte van de boete.
ja, de jeugd... altijd wat met die mensen.
pi_131968248
gelukkig kan de jeugd op Fok terecht om opgevoed te worden

Ts moet gewoon lekker blijven roken. Het is niet de eerste puber die niet naar zijn ouders luistert en zeker niet de laatste. Daarnaast komt het met het merendeel van die pubers gewoon goed op een bepaalde leeftijd.
Alle nadelen van roken kent ts ook wel, die worden te pas en te onpas aan jongeren vermeld. Lekker blijven roken. Straf voor het jatten van geld accepteren en verder leven.
  dinsdag 8 oktober 2013 @ 13:58:02 #216
342435 Life2.0
#deadprez4mod
pi_131968615
quote:
0s.gif Op maandag 7 oktober 2013 23:22 schreef Leandra het volgende:

[..]

Naar m'n kind kijken.
Maar jij zou je 15-jarige die kotsend boven de WC hangt na een feestje ook naar het ziekenhuis brengen, terwijl hij waarschijnlijk gedronken heeft op dat feestje en daarom moet kotsen?
nicotine kun je niet uitkotsen, het zit in je bloed
pi_131968659
Later ben je ouders zeer dankbaar! Denk daar maar eens aan. Neem maar van mij dat stoer doen en erbij willen horen in geen verhouding staat tot wat je er voor terug gaat krijgen op termijn.
“When there is no desire, all things are at peace.”
pi_131969121
Ik moet altijd lachen als ik kinderen met een sigaret zie, het ziet er behoorlijk sneu uit.
Bovendien is roken inmiddels iets voor mensen uit een lage sociale klasse, net als overgewicht.
No. I don't drink vodka every day. And it's so close today...
  dinsdag 8 oktober 2013 @ 23:12:00 #219
411401 imikethat
Supa Hot Fire; Get Rekt m8
pi_131990807
quote:
0s.gif Op dinsdag 8 oktober 2013 14:15 schreef Thisbe het volgende:
Ik moet altijd lachen als ik kinderen met een sigaret zie, het ziet er behoorlijk sneu uit.
Bovendien is roken inmiddels iets voor mensen uit een lage sociale klasse, net als overgewicht.
Ja en aids komt alleen in Afrika voor en drugs zijn een fabeltje.
First of all, I'm not your friend.
~ Gelukkig zijn we tegenwoordig ouder en wijzer en helpen we onze hersens op een verstandigere wijze naar de klote
  dinsdag 8 oktober 2013 @ 23:16:05 #220
131591 Leandra
Is onmogelijk
pi_131990986
quote:
0s.gif Op dinsdag 8 oktober 2013 14:15 schreef Thisbe het volgende:
Gut, is Willemijn helemaal een mis-cast in Gooische Vrouwen?
Wullie bin KOEL © Soneal
abonnement Unibet Coolblue Bitvavo
Forum Opties
Forumhop:
Hop naar:
(afkorting, bv 'KLB')