SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt. SPOILER: alle gamertagsOm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.met dank aan Reemi
![]()
![]()
www.wefut.com
![]()
![]()
![]()
ok.quote:
Nu al?quote:
www.bbc2.nlquote:Op zondag 6 oktober 2013 23:22 schreef Roypsv het volgende:
[..]
kan je dat via internet zien ? zo ja welke link
Ga je ze nu al verkopen?quote:
Online is moeilijker dan offline hequote:Op zondag 6 oktober 2013 23:23 schreef Blistering het volgende:
Godverdomme, ik word echt keer op keer gepwned door teams met Sturridge/Eto'o/Welbeck of een andere negert als spits. Dan hap ik teveel op hun middenvelders, waardoor ze open kunnen draaien en de bal diep kunnen spelen op hun spitsen die mijn slome verdedigers er keihard uit pacen.
Zucht
jullie mam ook nietquote:
Zocht vanochtend even de prijs op en heb er toen een paar gekocht, nu even verkocht. Toch weer paar k.quote:
Niet perse moeilijker, maar gewoon anders. Tegen van die bosnegerts die hard kunnen rennen vind ik het wel lastig om te verdedigenquote:
Dat zijn dan ook wel de cunts van het spelquote:Op zondag 6 oktober 2013 23:29 schreef Blistering het volgende:
[..]
Niet perse moeilijker, maar gewoon anders. Tegen van die bosnegerts die hard kunnen rennen vind ik het wel lastig om te verdedigen
Ah is dat het beroemde cross abusen?quote:Op zondag 6 oktober 2013 23:31 schreef Djeetje het volgende:
[..]
Dat zijn dan ook wel de cunts van het spel
Gewoon lekker cross abuse dan
Nee, bij cross abuse moet je de bal crossen..quote:Op zondag 6 oktober 2013 23:32 schreef Blistering het volgende:
[..]
Ah is dat het beroemde cross abusen?Bal diep gooien en dan erachteraan pacen?
Ach ja, blijven oefenen en dan word ik vanzelf wel beter. Ben iig gepromoveerd uit de eerste league nu
ik moest aan de lindgren corner denken.quote:
quote:Op zondag 6 oktober 2013 23:33 schreef Tim86 het volgende:
[..]
Nee, bij cross abuse moet je de bal crossen..
quote:Op zondag 6 oktober 2013 23:34 schreef poker4lifee het volgende:
[..]
ik moest aan de lindgren corner denken.
wel pas na je post, maar toch
Bedankt voor de tips niks meer verloren de rest van de avondquote:Op zondag 6 oktober 2013 23:33 schreef Tim86 het volgende:
[..]
Nee, bij cross abuse moet je de bal crossen..
quote:Op zondag 6 oktober 2013 23:36 schreef Djeetje het volgende:
[..]
Bedankt voor de tips niks meer verloren de rest van de avond
Timquote:Op zondag 6 oktober 2013 23:36 schreef Djeetje het volgende:
[..]
sparen voor een aap whut?quote:Op zondag 6 oktober 2013 23:37 schreef poker4lifee het volgende:
[..]
TimIk ga sparen voor een aap. Kijken of het Tim lukt.
quote:Op zondag 6 oktober 2013 23:36 schreef Djeetje het volgende:
[..]
slechte grap, als hij dré al alles kan laten winnenquote:
Mooi gedaan ja, spurs ff weggespeeldquote:
Om hem FIFA te leren?quote:Op zondag 6 oktober 2013 23:37 schreef poker4lifee het volgende:
[..]
TimIk ga sparen voor een aap. Kijken of het Tim lukt.
quote:
Ja ik merkte dat ik mijn tegenstander veel ste veel ruimte gaf.quote:
Gast afleiden..doe um wel ffquote:Op zondag 6 oktober 2013 23:41 schreef detennismaster het volgende:
[..]
[ afbeelding ]
Weet jij hoe deze moet?
Heb je Fer al in je team? Anders hem gebruiken.quote:Op zondag 6 oktober 2013 23:42 schreef _NZT_ het volgende:
BPL budget team maar eens gaan upgraden naar iets mooiers.
Nu heb ik op dit moment mikel op cdm (4-1-2-1-2), maar wil die vervangen. Liefste yaya, maar daar heb ik nu de coins niet voor. Dus zat te denken aan Fellaini, maar paulinho ziet er ook wel goed uit. Iemand met hem gespeeld? Aan of afrader?
Upgraden zegt hij tochquote:Op zondag 6 oktober 2013 23:43 schreef TBakkert het volgende:
[..]
Heb je Fer al in je team? Anders hem gebruiken.
I know, maar ik ben even vergeten hoe dat moet in een wortel.quote:
Fellaini en Yaya gehad. Paulinho niet. Die eerste twee zijn prima. Fellaini is lang en dat vind ik wel prettig als CDM.quote:Op zondag 6 oktober 2013 23:42 schreef _NZT_ het volgende:
Nu heb ik op dit moment mikel op cdm (4-1-2-1-2), maar wil die vervangen. Liefste yaya, maar daar heb ik nu de coins niet voor. Dus zat te denken aan Fellaini, maar paulinho ziet er ook wel goed uit. Iemand met hem gespeeld? Aan of afrader?
Ben jij daar ook al mee bezig.quote:Op zondag 6 oktober 2013 23:41 schreef detennismaster het volgende:
[..]
[ afbeelding ]
Weet jij hoe deze moet?
Paulinho heeft high/med, neem beter Sandro dan.quote:Op zondag 6 oktober 2013 23:42 schreef _NZT_ het volgende:
ja hoor woon jij in een wortelquote:Op zondag 6 oktober 2013 23:44 schreef detennismaster het volgende:
[..]
I know, maar ik ben even vergeten hoe dat moet in een wortel.
yupquote:
Fellaini heb ik het altijd maar kut tegen. Echt een beest, en aangezien strength deze fifa veeeel belangrijker is, heb je er echt wat aan. + lang ofcquote:Op zondag 6 oktober 2013 23:42 schreef _NZT_ het volgende:
Is wortel niet 1/2 dus... Dus kan krijg je (36x^2)^0,5quote:Op zondag 6 oktober 2013 23:44 schreef detennismaster het volgende:
[..]
I know, maar ik ben even vergeten hoe dat moet in een wortel.
1/2w(36x^3) keer 108x^2 -2 geloof ikquote:Op zondag 6 oktober 2013 23:41 schreef detennismaster het volgende:
[..]
[ afbeelding ]
Weet jij hoe deze moet?
Dat is foutquote:Op zondag 6 oktober 2013 23:44 schreef Ajacied7 het volgende:
[..]
Ben jij daar ook al mee bezig.
Die lijkt me vrij simpel. 72x - 2 toch?
die van mij is goed gr grquote:Op zondag 6 oktober 2013 23:47 schreef detennismaster het volgende:
Iedereen geeft andere antwoorden.
is iig beter dan Mikel.quote:
quote:Op zondag 6 oktober 2013 23:48 schreef LitmanenAFCA het volgende:
[..]
Nee want Mikel is 79 en Fer 76 dus een downgrade
Dat klopt nietquote:Op zondag 6 oktober 2013 23:45 schreef _NZT_ het volgende:
[..]
Is wortel niet 1/2 dus... Dus kan krijg je (36x^2)^0,5
quote:Op zondag 6 oktober 2013 23:49 schreef DutchSL het volgende:
Ik heb zwart-rood gekleurd shirt van 1 of andere Arabische club, tegenstander heeft Milan shirt.. ik wissel naar wit shirt, hij gaat ook naar wit shirt, ik wissel terug naar rood-zwart, hij ookrot toch op man.
Ik weet niet hoe je een wortelteken moet typenquote:
0.5(36x^3)^-0.5 * 108x^2 - 2quote:Op zondag 6 oktober 2013 23:41 schreef detennismaster het volgende:
[..]
[ afbeelding ]
Weet jij hoe deze moet?
sqrtquote:Op zondag 6 oktober 2013 23:50 schreef detennismaster het volgende:
[..]
Ik weet niet hoe je een wortelteken moet typen
Dat moet je dan afleiden natuurlijk...heb alleen herschreven voor je. En ik heb gelijk:quote:
quote:Op zondag 6 oktober 2013 23:50 schreef detennismaster het volgende:
[..]
Ik weet niet hoe je een wortelteken moet typen
Dit is dus goed jaquote:Op zondag 6 oktober 2013 23:51 schreef Thorb het volgende:
[..]
0.5(36x^3)^-0.5 * 108x^2 - 2
Moet je nog even 0.5 x 108 doen dus 54
54(36x^3)^-0.5 * x^2 - 2
En dan kan je nog 54 / sqrt(36x^3) doen
Ik moet toch maar weer ff wiskunde bijspijkeren...over 1,5 jaar master finance gaan doen en dan is wiskunde toch wel belangrijkquote:Op zondag 6 oktober 2013 23:53 schreef Thorb het volgende:
je kan er ook even 6*x^1.5 van maken en dan afleiden
quote:Op zondag 6 oktober 2013 23:53 schreef Thorb het volgende:
je kan er ook even 6*x^1.5 van maken en dan afleiden
Quequote:Op zondag 6 oktober 2013 23:51 schreef Thorb het volgende:
[..]
0.5(36x^3)^-0.5 * 108x^2 - 2
Moet je nog even 0.5 x 108 doen dus 54
54(36x^3)^-0.5 * x^2 - 2
En dan kan je nog 54 / sqrt(36x^3) doen
Wortel kan je herschrijven tot ^0.5quote:
professor Thorbenquote:Op maandag 7 oktober 2013 00:01 schreef Thorb het volgende:
[..]
Wortel kan je herschrijven tot ^0.5
Dus dan gaan we sqrt(36x^3) herschrijven tot (36x^3)^0.5.
(36x^3)^0.5 - 2x gaan we nu afleiden
n * (a)^n-1 dus 0.5(36x^3)^-0.5 en omdat we de kettingregel gebruiken moet je dat nog keer 108x^2 doen en dan nog -1 van de -2x
Dan krijgen we dus:
54(36x^3)^(-0.5) * x(^2) - 2
2^-1 is hetzelfde als 1/2 dus
(54 / (36x^3)^0.5 ) * x(^2) - 2
tot de macht 0.5 is hetzelfde als de wortel dus sqrt(36x^3)
quote:Op maandag 7 oktober 2013 00:01 schreef Thorb het volgende:
[..]
Wortel kan je herschrijven tot ^0.5
Dus dan gaan we sqrt(36x^3) herschrijven tot (36x^3)^0.5.
(36x^3)^0.5 - 2x gaan we nu afleiden
n * (a)^n-1 dus 0.5(36x^3)^-0.5 en omdat we de kettingregel gebruiken moet je dat nog keer 108x^2 doen en dan nog -1 van de -2x
Dan krijgen we dus:
54(36x^3)^(-0.5) * x(^2) - 2
2^-1 is hetzelfde als 1/2 dus
(54 / (36x^3)^0.5 ) * x(^2) - 2
tot de macht 0.5 is hetzelfde als de wortel dus sqrt(36x^3)
quote:
Lolquote:
Een week wachten is blijkbaar heel moeilijk voor je...quote:
Daar leerde je niks joh..knalde je alles in je graphic calc en klaarquote:Op maandag 7 oktober 2013 00:04 schreef _NZT_ het volgende:
[..]
[..]
Lol
Detennismaster, mag ik vragen wat voor opleiding je doet? Want dit soort shizzle heb je op de middelbare school gehad
Mbo productleider jeweettogquote:Op maandag 7 oktober 2013 00:04 schreef _NZT_ het volgende:
[..]
[..]
Lol
Detennismaster, mag ik vragen wat voor opleiding je doet? Want dit soort shizzle heb je op de middelbare school gehad
SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.Hier schreef Toefjes het volgende:
Superieur, maar wel met je eigen stijl _O_
Dit wel hoor, je moest alles gewoon uitschrijven dus je kon niet andersquote:Op maandag 7 oktober 2013 00:07 schreef Tim86 het volgende:
[..]
Daar leerde je niks joh..knalde je alles in je graphic calc en klaar
Dit hebben we in ieder geval niet op het wiskunde A examen gehad.quote:Op maandag 7 oktober 2013 00:07 schreef Thorb het volgende:
[..]
Dit wel hoor, je moest alles gewoon uitschrijven dus je kon niet anders
ik heb dit wel gewoon geleerd in de 5de hoorquote:Op maandag 7 oktober 2013 00:07 schreef Tim86 het volgende:
[..]
Daar leerde je niks joh..knalde je alles in je graphic calc en klaar
Differentiëren zat toch wel op het examen? Ik weet het niet zeker hoor, was in ieder geval wel Wis A stof.quote:Op maandag 7 oktober 2013 00:08 schreef detennismaster het volgende:
[..]
Dit hebben we in ieder geval niet op het wiskunde A examen gehad.
Ik kan ook wel differentiëren maar ik was alleen even vergeten hoe dat in een wortel moest. Kan toch gebeuren...quote:Op maandag 7 oktober 2013 00:09 schreef Thorb het volgende:
[..]
Differentiëren zat toch wel op het examen? Ik weet het niet zeker hoor, was in ieder geval wel Wis A stof.
Ja ik vind het ook niet erg dat je het vergeet. Ik zeg alleen tegen Tim en Nzt dat dit wel wordt aangeleerd op middelbare schoolquote:Op maandag 7 oktober 2013 00:09 schreef detennismaster het volgende:
[..]
Ik kan ook wel Differentiëren maar ik was alleen even vergeten hoe dat in een wortel moest. Kan toch gebeuren...
Daar ben je bij (fatsoenlijke) economische studies nog ff niet van af hoorquote:Op maandag 7 oktober 2013 00:10 schreef Ajacied7 het volgende:
Ik weet nog wel van het wiskunde examen dat het vooral veel lezen was en weinig met geleerde stof te maken had.
Differentieren heb ik ook geleerd in de 5e en dat komt nu allemaal terug.
Er zat toen een vraag over voetbalplaatjes in. Dat is de domste opgave die ik ooit gezien hebquote:Op maandag 7 oktober 2013 00:10 schreef Ajacied7 het volgende:
Ik weet nog wel van het wiskunde examen dat het vooral veel lezen was en weinig met geleerde stof te maken had.
Differentieren heb ik ook geleerd in de 5e en dat komt nu allemaal terug.Zo veel mensen die het lastig vinden.
Haha geweldig was dat.quote:Op maandag 7 oktober 2013 00:11 schreef Thorb het volgende:
[..]
Er zat toen een vraag over voetbalplaatjes in. Dat is de domste opgave die ik ooit gezien heb
Jan heeft 5 voetbal plaatjes hij geeft er 3 aan Kees hoeveel houd Jan er nog over ?quote:Op maandag 7 oktober 2013 00:11 schreef Thorb het volgende:
[..]
Er zat toen een vraag over voetbalplaatjes in. Dat is de domste opgave die ik ooit gezien heb
Jan loopquote:Op maandag 7 oktober 2013 00:12 schreef Djeetje het volgende:
[..]
Jan heeft 5 voetbal plaatjes hij geeft er 3 aan Kees hoeveel houd Jan er nog over ?
hilarisch momentje jaquote:Op maandag 7 oktober 2013 00:10 schreef Lindgren. het volgende:
"Ohhhh and that's an airshot."Geniaal.
Ik ga maar slapen denk ik. Morgen om 9 uur Business administration in the service industry.quote:Op maandag 7 oktober 2013 00:12 schreef Ajacied7 het volgende:
Ik ga maar slapen denk ik. Morgen om 9 uur midterm van International Business.![]()
quote:Op maandag 7 oktober 2013 00:07 schreef detennismaster het volgende:
[..]
Mbo productleider jeweettog [ afbeelding ]Nee!!!!!! Ik zit ook op de VU! Bedrijfskunde 3e jaarSPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.
Hoe gaan brm en basi?Ik smack meer chickies dan Regilio Tuur
Ja, inderdaad heerlijk geraakt allebei.quote:Op maandag 7 oktober 2013 00:13 schreef Dudeweiser het volgende:
[..]
hilarisch momentje jaen goaltje van Willian hoor
Die was echt kansloos ja, ondanks dat giovanni van B erin zatquote:Op maandag 7 oktober 2013 00:11 schreef Thorb het volgende:
[..]
EURquote:Op maandag 7 oktober 2013 00:14 schreef _NZT_ het volgende:
[..]
Nee!!!!!! Ik zit ook op de VU! Bedrijfskunde 3e jaar
lol, Flikkema ook gehad?quote:Op maandag 7 oktober 2013 00:14 schreef _NZT_ het volgende:
[..]
Mijn studie is helemaal in het Engels ja.quote:Op maandag 7 oktober 2013 00:14 schreef Thorb het volgende:
Doen jullie allemaal Engelse varianten of doen jullie beetje hip met Engelse namen?
Ook nog over getwijfeld...toch niet gekozen uiteindelijkquote:
quote:Op maandag 7 oktober 2013 00:14 schreef _NZT_ het volgende:
[..]
Hoe gaan brm en basi?
41212 ?quote:Op maandag 7 oktober 2013 00:14 schreef Lindgren. het volgende:
Wat is de beste cross abuse formatie?
Ik zat even te twijfelen maar vind het nu toch wel chill dat ik opdrachten gewoon in het Nederlands kan makenquote:Op maandag 7 oktober 2013 00:14 schreef Ajacied7 het volgende:
[..]
Mijn studie is helemaal in het Engels ja.
Baas die kerel...liet ie weer foto's zien van Zwitserland? Wel een mooie kerel...basi zelf vond ik iets minderquote:
Bijna? Precies hetzelfde.quote:Op maandag 7 oktober 2013 00:15 schreef Kamikazie het volgende:
[..]![]()
![]()
![]()
Eerst hem min of meer uitlachen om zijn studie met die belachelijke wiskunde en dan bijna hetzelfde doen op dezelfde uni
4-3-3 of 4-1-2-1-2.quote:Op maandag 7 oktober 2013 00:14 schreef Lindgren. het volgende:
Wat is de beste cross abuse formatie?
Jonge kan jij mij morgen back-up geven. iwan en siem willen me klappenquote:Op maandag 7 oktober 2013 00:16 schreef Dudeweiser het volgende:
Niet slapen, morgen pas om 1 uur Cost Accounting
BRM vind ik echt verschrikkelijk saai, het hele vak slaat gewoon echt nergens op.quote:Op maandag 7 oktober 2013 00:16 schreef _NZT_ het volgende:
[..]
Baas die kerel...liet ie weer foto's zien van Zwitserland? Wel een mooie kerel...basi zelf vond ik iets minder
Nee ik hem hem niet uitgelachen...heb alleen gezegd dat je deze shit wel moeten weten omdat dit inleidend is.quote:Op maandag 7 oktober 2013 00:15 schreef Kamikazie het volgende:
[..]![]()
![]()
![]()
Eerst hem min of meer uitlachen om zijn studie met die belachelijke wiskunde en dan bijna hetzelfde doen op dezelfde uni
Nou nee, dat van jou heeft een kek Engels naampje en stelt op de arbeidsmarkt natuurlijk weinig tot niks voor. BE doet dat nog wel in zekere mate.quote:
Valt wel mee hoor. Je hebt genoeg ruimte om door te stomen en dat geeft je spitsen ook de tijd om goed te gaan staan. Mijn Bukharov en Dzyuba scoren er lustig op los.quote:
Ach je bent zo aan het Engels gewend en ik denk dat je er later alleen maar profijt van hebt.quote:Op maandag 7 oktober 2013 00:15 schreef Thorb het volgende:
[..]
Ik zat even te twijfelen maar vind het nu toch wel chill dat ik opdrachten gewoon in het Nederlands kan maken
quote:Op maandag 7 oktober 2013 00:17 schreef Kamikazie het volgende:
[..]
Nou nee, dat van jou heeft een kek Engels naampje en stelt op de arbeidsmarkt natuurlijk weinig tot niks voor. BE doet dat nog wel in zekere mate.
ja is goed man ik film het welquote:Op maandag 7 oktober 2013 00:16 schreef Thorb het volgende:
[..]
Jonge kan jij mij morgen back-up geven. iwan en siem willen me klappen
Que?quote:Op maandag 7 oktober 2013 00:17 schreef Kamikazie het volgende:
[..]
Nou nee, dat van jou heeft een kek Engels naampje en stelt op de arbeidsmarkt natuurlijk weinig tot niks voor. BE doet dat nog wel in zekere mate.
Oké. Ik ga er nog even over nadenken. Wil eigenlijk wel iets met Jarvis. En heb net IF Lukaku redelijk goedkoop opgepikt, vandaar.quote:Op maandag 7 oktober 2013 00:17 schreef TBakkert het volgende:
[..]
Valt wel mee hoor. Je hebt genoeg ruimte om door te stomen en dat geeft je spitsen ook de tijd om goed te gaan staan. Mijn Bukharov en Dzyuba scoren er lustig op los.
Je kan er toch mee rennenquote:
Mocht ik 2e jaar helemaal overnieuw doen. Verslag + de 2 tentamens omdat ik laatste tentamen 2x onder de 5 hadquote:Op maandag 7 oktober 2013 00:17 schreef detennismaster het volgende:
[..]
BRM vind ik echt verschrikkelijk
Gewoon Jarvis op links en Lukaku in de spits.quote:Op maandag 7 oktober 2013 00:18 schreef Lindgren. het volgende:
[..]
Oké. Ik ga er nog even over nadenken. Wil eigenlijk wel iets met Jarvis. En heb net IF Lukaku redelijk goedkoop opgepikt, vandaar.
Ja, hè hè.quote:Op maandag 7 oktober 2013 00:18 schreef TBakkert het volgende:
[..]
Gewoon Jarvis op links en Lukaku in de spits.
mijn studie is officieel nederlands maar alles is gewoon engels behalve mijn tentamensquote:Op maandag 7 oktober 2013 00:18 schreef Ajacied7 het volgende:
[..]
Ach je bent zo aan het Engels gewend en ik denk dat je er later alleen maar profijt van hebt.
Librarytest had ik vorige week. Gelukkig wel gehaald met 37 van de 40 goed.quote:Op maandag 7 oktober 2013 00:18 schreef _NZT_ het volgende:
[..]
Mocht ik 2e jaar helemaal overnieuw doen. Verslag + de 2 tentamens omdat ik laatste tentamen 2x onder de 5 had![]()
Ook weer lekker library test moeten doen
Dat laatste wel ja, Engels gaat sowieso wel wennen met al die boekenquote:Op maandag 7 oktober 2013 00:18 schreef Ajacied7 het volgende:
[..]
Ach je bent zo aan het Engels gewend en ik denk dat je er later alleen maar profijt van hebt.
Gewoon Ronaldo en Arnautovic als wingersquote:Op maandag 7 oktober 2013 00:18 schreef Djeetje het volgende:
[..]
Je kan er toch mee rennen
Je hebt wel 2 spitsen die kop sterk zijn.
Anders heb je vaak dat de voorzet bij je LW of RW komt die niet heel goed in koppen is
Netjesquote:Op maandag 7 oktober 2013 00:19 schreef detennismaster het volgende:
[..]
Librarytest had ik vorige week. Gelukkig wel gehaald met 37 van de 40 goed.
quote:
quote:Op maandag 7 oktober 2013 00:19 schreef Lindgren. het volgende:
[..]
Ja, hè hè.Alleen welke formatie.
Jup, ook gehaald.quote:Op maandag 7 oktober 2013 00:20 schreef _NZT_ het volgende:
[..]
Netjes
Taaltoets ook al gemaakt neem ik aan?
Nee.quote:Op maandag 7 oktober 2013 00:19 schreef DutchSL het volgende:
[..]
Gewoon Ronaldo en Arnautovic als wingers
gr gr
SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.
dat gevoel heb jij wel vaak de laatste tijd hequote:Op maandag 7 oktober 2013 00:22 schreef Djeetje het volgende:
Ik speel in mijn 433 team met Traore in de spits, maar ingame heb ik altijd het gevoel dat die kerel 3 meter is en de rest allemaal 1,50 alsof je aan het cheaten bent
Alsof BE aan de VU niet gelijk staat aan een hbo cursus.quote:Op maandag 7 oktober 2013 00:21 schreef _NZT_ het volgende:
[..]
Lekker, anders moet je toch zo'n cursus gaan volgen ?
Maar Traore is ook veel langer dan de rest... die hoeft nooit te springen..quote:Op maandag 7 oktober 2013 00:22 schreef Djeetje het volgende:
Ik speel in mijn 433 team met Traore in de spits, maar ingame heb ik altijd het gevoel dat die kerel 3 meter is en de rest allemaal 1,50 alsof je aan het cheaten bent
http://forum.ea.com/uk/posts/list/0/2629104.page#28395450quote:Op maandag 7 oktober 2013 00:20 schreef Kamikazie het volgende:
Is er een stadion waar het nooit regent?
Ik studeer dan ook geen BEquote:Op maandag 7 oktober 2013 00:22 schreef Kamikazie het volgende:
[..]
Alsof BE aan de VU niet gelijk staat aan een hbo cursus.
Blijf je die kut teams nou postenquote:Op maandag 7 oktober 2013 00:23 schreef TBakkert het volgende:
@lindgren.
4-1-2-1-2 is ook best wat breder geworden dan vorig jaar hoor.
[ afbeelding ]
Staat ingame precies hetzelfde hoor.quote:Op maandag 7 oktober 2013 00:23 schreef TBakkert het volgende:
@lindgren.
[ afbeelding ]
Dat iedereen 1,50 is ? Ja dat zeker.quote:Op maandag 7 oktober 2013 00:22 schreef poker4lifee het volgende:
[..]
dat gevoel heb jij wel vaak de laatste tijd he
Nou, hier dan.quote:Op maandag 7 oktober 2013 00:24 schreef LitmanenAFCA het volgende:
[..]
Blijf je die kut teams nou posten![]()
Ik kan ze onderhand wel dromen
Ik ga 't uitproberen.quote:Op maandag 7 oktober 2013 00:23 schreef TBakkert het volgende:
@lindgren.
[ afbeelding ]
Net alsof je die stats zou houden op de xbox. Iedereen weet dat op PS3 alle noobs zitten (lees mocro's)quote:Op maandag 7 oktober 2013 00:24 schreef TBakkert het volgende:
[..]
Nou, hier dan.
[ afbeelding ]
gr gr x
Hetzelfde als op deze afbeelding of als vorig jaar?quote:
Benteke anders bonyquote:Op maandag 7 oktober 2013 00:24 schreef Lindgren. het volgende:
[..]
Ik ga 't uitproberen.
[ afbeelding ]
Dit heb ik nu. Wie in de spits? Misschien my little Bony eens proberen.
PELLEquote:Op maandag 7 oktober 2013 00:24 schreef Lindgren. het volgende:
[..]
Ik ga 't uitproberen.
[ afbeelding ]
ok phteven.quote:Op maandag 7 oktober 2013 00:25 schreef LitmanenAFCA het volgende:
[..]
Net alsof je die stats zou houden op de xbox. Iedereen weet dat op PS3 alle noobs zitten (lees mocro's)
He zuurpruim, ga eens lekker wegquote:Op maandag 7 oktober 2013 00:22 schreef Kamikazie het volgende:
[..]
Alsof BE aan de VU niet gelijk staat aan een hbo cursus.
Carroll er naastquote:Op maandag 7 oktober 2013 00:24 schreef Lindgren. het volgende:
[..]
Ik ga 't uitproberen.
[ afbeelding ]
Dat is onmogelijk.quote:
Verdommequote:Op maandag 7 oktober 2013 00:27 schreef TBakkert het volgende:
[..]
Dat is onmogelijk.
tevens:![]()
![]()
![]()
![]()
[ afbeelding ]
quote:Op maandag 7 oktober 2013 00:27 schreef TBakkert het volgende:
[..]
Dat is onmogelijk.
tevens:![]()
![]()
![]()
![]()
[ afbeelding ]
Die kop van die hond.quote:
Je schijt opeten en een raam open doen.quote:Op maandag 7 oktober 2013 00:29 schreef _NZT_ het volgende:
Ik moet schijten, heb fucking honger en het is kaulo warm in m'n kamer
Jovetic speelt echt heel fijnquote:Op maandag 7 oktober 2013 00:24 schreef Lindgren. het volgende:
[..]
Ik ga 't uitproberen.
[ afbeelding ]
vicieuze cirkel incoming.quote:Op maandag 7 oktober 2013 00:30 schreef Kamikazie het volgende:
[..]
Je schijt opeten en een raam open doen.
Alles opgelost.
Of ik kom jou in je bek schijten en je koelkast leeg vreten... Raam open doen is wel een goeiequote:Op maandag 7 oktober 2013 00:30 schreef Kamikazie het volgende:
[..]
Je schijt opeten en een raam open doen.
Alles opgelost.
Nergens voor nodig dit.quote:Op maandag 7 oktober 2013 00:31 schreef _NZT_ het volgende:
[..]
Of ik kom jou in je bek schijten en je koelkast leeg vreten... Raam open doen is wel een goeie
Top!quote:Op maandag 7 oktober 2013 00:31 schreef Kamikazie het volgende:
[..]
Nergens voor nodig dit.
TR gemacht dus.
le sommet?quote:
Al Fadh ofzo oaquote:Op maandag 7 oktober 2013 00:20 schreef Kamikazie het volgende:
Is er een stadion waar het nooit regent?
Vond er vroeger ook niet veel aan...quote:
Bioquote:Op maandag 7 oktober 2013 00:41 schreef _NZT_ het volgende:
[..]
Vond er vroeger ook niet veel aan...
Biologie was altijd leuk, vooral praktijk les! Lekker de meisjes in de klas zwanger proberen te krijgen
Ingame hetzelfde als vorig jaar.quote:Op maandag 7 oktober 2013 00:25 schreef TBakkert het volgende:
[..]
Hetzelfde als op deze afbeelding of als vorig jaar?
Ik vind het echt verbeterd.
quote:
quote:
quote:Op maandag 7 oktober 2013 00:23 schreef Tim86 het volgende:
[..]
http://forum.ea.com/uk/posts/list/0/2629104.page#28395450
Toevallig
Daar merk ik dan weinig van, want ik vind het ook echt beter spelen...quote:
Placebo. Of het is gewoon een ander spel..ook belangrijkquote:Op maandag 7 oktober 2013 00:46 schreef TBakkert het volgende:
[..]
Daar merk ik dan weinig van, want ik vind het ook echt beter spelen...
Met niemand, want je hebt de attention span van een goudvis.quote:Op maandag 7 oktober 2013 00:46 schreef Djeetje het volgende:
Dit jaar wil ik de 1000 doelpunten met een speler halen.
Met Ronaldinho zal dat denk ik niet lukken.
?quote:Op maandag 7 oktober 2013 00:48 schreef Tim86 het volgende:
[..]
Met niemand, want je hebt de attention span van een goudvis.
Traore CB zetten.quote:Op maandag 7 oktober 2013 00:48 schreef DutchSL het volgende:
En weer 6-1 verloren, waarom speel ik dit kut spel nog. Ik krijg nog minder tegengoals als ik gewoon een spits selecteer en helemaal niks doe denk ik.
Met niemand, want je hebt de attention span van een goudvis.quote:
Ja ik heb leren lezen.quote:Op maandag 7 oktober 2013 00:49 schreef Tim86 het volgende:
[..]
de tijd waarin je je op iets kunt focussen.quote:Op maandag 7 oktober 2013 00:49 schreef Djeetje het volgende:
[..]
Ja ik heb leren lezen.
Wat is attention span ?
Ik wil dat met Bukharov doen. Zit nu op 70 pas.quote:Op maandag 7 oktober 2013 00:46 schreef Djeetje het volgende:
Dit jaar wil ik de 1000 doelpunten met een speler halen.
Met Ronaldinho zal dat denk ik niet lukken.
Ik zit met Ronaldinho na 40 wedstrijden op 20 goals wel als CAM dus het is niet heel slecht.quote:Op maandag 7 oktober 2013 00:51 schreef TBakkert het volgende:
[..]
Ik wil dat met Bukharov doen. Zit nu op 70 pas.![]()
Jobson is voor mij een van de opties.quote:Op maandag 7 oktober 2013 00:52 schreef LitmanenAFCA het volgende:
Ik had er vorig jaar 500+ met El Pistolero
Ba is wel baas, gewoon kaatsen en afmaken dat kan ie welquote:Op maandag 7 oktober 2013 00:49 schreef Tim86 het volgende:
[..]
1000 zijn er wel echt gigantisch veelquote:Op maandag 7 oktober 2013 00:53 schreef Djeetje het volgende:
[..]
Jobson is voor mij een van de opties.
Scoor je gemiddeld 2 goals per wedstrijd dan met hem?quote:Op maandag 7 oktober 2013 00:54 schreef Kamikazie het volgende:
Met Ibrahimovic ga ik wel de 1000 halen als ik hem het hele jaar houdt en voldoende potjes speel (500 games ofzo).
Mwauh moet wel lukken... zeker als je vaker met een team speelt raak je er ook wel meer aan gewend.quote:Op maandag 7 oktober 2013 00:54 schreef LitmanenAFCA het volgende:
[..]
Scoor je gemiddeld 2 goals per wedstrijd dan met hem?
Dat is ook wel weer zo al is het wel een hoog gemiddelde om te houdenquote:Op maandag 7 oktober 2013 00:55 schreef Kamikazie het volgende:
[..]
Mwauh moet wel lukken... zeker als je vaker met een team speelt raak je er ook wel meer aan gewend.
Ja zeker helemaal als je om de 2 wedstrijden van team verwisselquote:Op maandag 7 oktober 2013 00:54 schreef LitmanenAFCA het volgende:
[..]
1000 zijn er wel echt gigantisch veel
quote:Op maandag 7 oktober 2013 00:57 schreef Roypsv het volgende:
Wel leuk he dat het zon scripted spel is
[ afbeelding ]
Ja das wel waar, en je komt ook hoger qua divisie dus denk dat het toch niet lukt.quote:Op maandag 7 oktober 2013 00:56 schreef LitmanenAFCA het volgende:
[..]
Dat is ook wel weer zo al is het wel een hoog gemiddelde om te houden
Of je moet cherrypicken in single matchesquote:Op maandag 7 oktober 2013 00:58 schreef Kamikazie het volgende:
[..]
Ja das wel waar, en je komt ook hoger qua divisie dus denk dat het toch niet lukt.
Maarja, als je bij de 1000 1 op 1 loopt, vind ik dat al knap. Dus ja.quote:Op maandag 7 oktober 2013 00:58 schreef Kamikazie het volgende:
[..]
Ja das wel waar, en je komt ook hoger qua divisie dus denk dat het toch niet lukt.
Echt heel vaag inderdaad.quote:Op maandag 7 oktober 2013 01:05 schreef LitmanenAFCA het volgende:
Zie nu pas dat Hamsik een downgrade heeft gehad nadat hij vorig seizoen 3 IF's en een TOTS had
kerel van EA had dit gepost en is nu gebannedquote:Op maandag 7 oktober 2013 00:58 schreef Grandesco het volgende:
[..]!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!
Ozil ook een te slechte cardquote:Op maandag 7 oktober 2013 01:09 schreef LitmanenAFCA het volgende:
[..]
Suarez ook geen upgrade gegeven en Kun wel
quote:Op maandag 7 oktober 2013 01:11 schreef zerokil het volgende:
http://www.youtube.com/user/hierisharry?feature=watch
Wat een mongol,
David Silva is hoger..quote:Op maandag 7 oktober 2013 01:12 schreef LitmanenAFCA het volgende:
[..]
87 is toch een prima rating voor hem
Jawel, maar een hele algemene rating erbij?quote:Op maandag 7 oktober 2013 01:20 schreef Djeetje het volgende:
[..]
David Silva is hoger..
De passing van Ozil mocht wel hoger
Wel knap dat iedereen moe van je wordt behalve jijzelf.quote:
Ik wilde nog erbij zetten:quote:Op maandag 7 oktober 2013 01:29 schreef Tim86 het volgende:
[..]
Wel knap dat iedereen moe van je wordt behalve jijzelf.
Haha ik ben al kapot en moet nog tot 7 uur werken. Heb net al This Is The End gezien... Wat een boutfilm, het is me een raadsel waarom die een 7.1 krijgt op IMDB. Enige moment waarop ik moest lachen was pas op het einde...quote:
Is dat Under the Dome wat? #durftevragen #tIMDBquote:Op maandag 7 oktober 2013 01:29 schreef Tim86 het volgende:
[..]
Wel knap dat iedereen moe van je wordt behalve jijzelf.
Altijd pas om 2uquote:
Jonah Hill speelt erin, dus die film wordt lekker gehyped.quote:Op maandag 7 oktober 2013 01:30 schreef Tobi-wan het volgende:
[..]
Haha ik ben al kapot en moet nog tot 7 uur werken. Heb net al This Is The End gezien... Wat een boutfilm, het is me een raadsel waarom die een 7.1 krijgt op IMDB. Enige moment waarop ik moest lachen was pas op het einde...
Nee, echt baggerslecht.quote:Op maandag 7 oktober 2013 01:30 schreef detennismaster het volgende:
[..]
Is dat Under the Dome wat? #durftevragen #tIMDB
Wat een onzinnig argument..Alsof hij een hype-acteur is. Noem dan iemand als Ryan Gosling ofzoquote:Op maandag 7 oktober 2013 01:31 schreef TBakkert het volgende:
[..]
Jonah Hill speelt erin, dus die film wordt lekker gehyped.![]()
Bukharov zou zo uit die film kunnen komen..ik begin die twisted mind van jou steeds beter door te krijgen. It's all connected.quote:
Ja dat vermoeden had ik ook. Had zo misschien te veel aandacht en op een paar poep en plas grappen viel er niet echt veel te lachen. Nu maar eens kijken wat ik nu ga doen.quote:Op maandag 7 oktober 2013 01:34 schreef Tim86 het volgende:
[..]
Wat een onzinnig argument..Alsof hij een hype-acteur is. Noem dan iemand als Ryan Gosling ofzo
Ik vond het echt een geniale film ook. Lekkere bankhangfilm met een biertje en wat vrienden erbij. Ook niet het type film dat je in je eentje moet kijken..Waardering van dat soort comedy's zijn altijd erg afhankelijk van je gemoedstoestand imo. Is bij de meeste genres totaal niet aan de orde.
Ik vind dat dat sinds 21 Jump Street wel degelijk het geval is. Hij blijft een goede acteur, maar toch...quote:Op maandag 7 oktober 2013 01:34 schreef Tim86 het volgende:
[..]
Wat een onzinnig argument..Alsof hij een hype-acteur is. Noem dan iemand als Ryan Gosling ofzo
Ik vond het echt een geniale film ook. Lekkere bankhangfilm met een biertje en wat vrienden erbij. Ook niet het type film dat je in je eentje moet kijken..Waardering van dat soort comedy's zijn altijd erg afhankelijk van je gemoedstoestand imo. Is bij de meeste genres totaal niet aan de orde.
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |