quote:Op zondag 6 oktober 2013 22:50 schreef rgras het volgende:
Bronco's fumble, Dallas recovers the ball.
quote:Op zondag 6 oktober 2013 22:50 schreef PirE het volgende:
Mooi, Dallas recovers na die bullshit call van net.
quote:Op zondag 6 oktober 2013 22:52 schreef Awesome_ het volgende:
Mijn team. Ben zo trots kan wel janken. Go Dallas!
quote:Op zondag 6 oktober 2013 22:53 schreef rgras het volgende:
[..]
Een nutteloos record, alhoewel Brees nu waarschijnlijk zich staat af te trekken.
quote:
Hopen dat Dallas verliest dan staat Chippie aan de leiding in de NFC Leastquote:Op zondag 6 oktober 2013 22:06 schreef PirE het volgende:
[..]
Ik vond het in College al een vreselijke vent. Verschrikkelijk onsportief ook en totaal geen respect voor zijn tegenstanders. Lekker schedulen tegen matige schools en dan 80 punten scoren. Tuurlijk Saban (Alabama) doet dat ook maar die heeft tenminste nog wat respect in zijn donder en stopt gewoon bij een 40-point lead. Een rival mag je best met 40+ punten verslaan maar als je 800,000 euro aan een low level school betaald mag je best wat respect tonen voor de spelers van die school en maak ze niet compleet af omdat je zo nodig interessant wilt doen met je borden en je gimmick-systeem.
Daarom hoop ik dat hij gigantisch op zijn bek gaat in de NFL en hopelijk is het eind dit jaar exit voor die dikke papzak.
die komt toch over van de pats?quote:
Ik denk ook dat er nog tijdens de wedstrijd van de Saints wat doosjes met tissues in de kleedkamer zijn gezet, maar je hebt gelijk: het is geen heel boeiend record. Toch zie ik ook die liever in handen van Brady dan in die van Brees.quote:Op zondag 6 oktober 2013 22:55 schreef rgras het volgende:
Een nutteloos record, alhoewel Brees nu waarschijnlijk zich staat af te trekken.
SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.
Oakland A's spelen volgens mij nog een baseball-wedstrijdje.quote:Op zondag 6 oktober 2013 23:52 schreef Boezeidekoe het volgende:
Waarom spelen de Raiders en Chargers in godsnaam pas om 23.35 's avonds? Is er een hittegolf in Californie dat de temperatuur pas 's avonds laat onder de 40 graden komt?
Wel mooi om te zien, behalve alle Dallas-spelers trapte zelfs de camera erinquote:Op zondag 6 oktober 2013 23:55 schreef The_Playmaker het volgende:
Peyton met the naked bootleg TD. Word helaas nog weinig gebruikt tegenwoordig.
Rare scheduling dan van de NFL, dat knuppelschema is toch veel eerder bekend? Wel raar dat de NFL wedstrijd dan moet wijken, het is alsof je Feyenoord-Ajax aflast omdat het plaatselijke fanfarekorps een rommelmarkt houdtquote:Op zondag 6 oktober 2013 23:58 schreef PirE het volgende:
[..]
Oakland A's spelen volgens mij nog een baseball-wedstrijdje.
Ach, Ravens moesten ook wijken voor een wedstrijd van de Orioles. A's halen normaal ook niet de play-offs dus dan kom je nu ineens in de problemen.quote:Op maandag 7 oktober 2013 00:01 schreef Boezeidekoe het volgende:
[..]
Rare scheduling dan van de NFL, dat knuppelschema is toch veel eerder bekend? Wel raar dat de NFL wedstrijd dan moet wijken, het is alsof je Feyenoord-Ajax aflast omdat het plaatselijke fanfarekorps een rommelmarkt houdt
Zo goed is de Broncos defense niet.quote:Op maandag 7 oktober 2013 00:22 schreef Boezeidekoe het volgende:
Bekijk het maar met die Broncos, die kijk ik niet meer dit jaar totdat de playoffs beginnen
Ze zijn nog geen enkele keer echt getest. Bijna allemaal wins tegen matige teams. Giants stellen geen donder voor. Eagles hebben wel 2 wins maar dat zijn nou niet echt impressive wins tegen geweldige teams. Ravens hebben te weinig offense en Oakland is ook al zo'n geweldig team (not).quote:
Jinx het nu nietquote:Op maandag 7 oktober 2013 00:59 schreef PirE het volgende:
Bij Romo is het altijd wachten op de meltdown en je weet dat die ook komt
Ach, de refs helpen de Broncos wel aan een win.quote:
Romoception timequote:
Zei ik uit gekkigheid, kan maar zo...53-52 pfff is bijna basketballquote:Op zondag 6 oktober 2013 23:26 schreef Boezeidekoe het volgende:
Om de Broncos te verslaan moet je elke posession scoren, geen TO veroorzaken en zelf een stuk of 3 TO's forceren. En dan nog win je maar met 53-52
Was toch gewoon terecht?quote:Op maandag 7 oktober 2013 01:10 schreef PirE het volgende:
lol weer een flag. Holding dus. Refs gaan de Broncos even aan de win helpen![]()
Als je maar vaak genoeg gooit dan heb je het wel een keer goedquote:
Je ziet ook steeds meer RBs die best goed kunnen catchen.quote:
spoilerquote:
Game over, Manning milked dit uit dan dan schopt die Prater de FG binnen voor een cheesy win.quote:Op maandag 7 oktober 2013 01:30 schreef BobW het volgende:
Na Manning nu dus ook een INT voor Romo, alleen nu gaat het heel moeilijk worden.
Ja, maar dan zal denver wel kneelen vlak voor de end-zone.quote:Op maandag 7 oktober 2013 01:32 schreef The_Playmaker het volgende:
Ik zou de Broncos gewoon snel laten scoren. Dan heb je tenminste nog een kleine kans.
Beetje als een sigaret roken vlak voor een executie.quote:Op maandag 7 oktober 2013 01:34 schreef BobW het volgende:
[..]
Timeout zorgt ervoor dat de tijd niet doorgaat.
Yep. Ze hadden Moreno op de 3rd down gewoon moeten laten scoren. Hij had nooit op tijd kunnen afstoppen voor de goalline.quote:Op maandag 7 oktober 2013 01:35 schreef BobW het volgende:
Dit was wel het slechtste wat de Cowboys konden hebben.
True. Pittige scheuren in de pass defense.quote:Op maandag 7 oktober 2013 01:40 schreef PirE het volgende:
Jammer, maar wel een teken dat de Broncos niet zo goed zijn.
twitter:AdamSchefter twitterde op maandag 07-10-2013 om 05:42:01Vikings gave former Bucs QB Josh Freeman a one-year deal worth about $3 million. reageer retweet
Rare move van de Vikings. Zoveel beter dan Ponder/Cassel is Freeman nou ook weer niet is de laatste jaren gebleken ...quote:Op maandag 7 oktober 2013 05:36 schreef The_Playmaker het volgende:
Josh Freeman naar de Vikes. Ze hebben ook zoveel vertrouwen in Ponder....twitter:AdamSchefter twitterde op maandag 07-10-2013 om 05:42:01Vikings gave former Bucs QB Josh Freeman a one-year deal worth about $3 million. reageer retweet
Bijna goed!quote:Op zondag 6 oktober 2013 23:26 schreef Boezeidekoe het volgende:
Om de Broncos te verslaan moet je elke posession scoren, geen TO veroorzaken en zelf een stuk of 3 TO's forceren. En dan nog win je maar met 53-52
51-48quote:Op maandag 7 oktober 2013 12:07 schreef Sasman het volgende:
Al die haat hier tegen de Broncos.![]()
Broncos
Cheesy is het wel, maar elk team zou dat doen.quote:Op maandag 7 oktober 2013 01:30 schreef PirE het volgende:
[..]
Game over, Manning milked dit uit dan dan schopt die Prater de FG binnen voor een cheesy win.
twitter:jaguars twitterde op maandag 07-10-2013 om 16:56:25Stay classy, Denver. RT @DenverBroncos: The #Broncos' 51 points in yesterday's win are as many points as the Jaguars have scored all season. reageer retweet
SPT / [NFL] American Football Fantasy League #11quote:Op dinsdag 8 oktober 2013 03:01 schreef remi1986 het volgende:
Zijn er trouwens mensen geintresseerd om een FOK! Fantasy League te starten?
ow thanks, ik had nog wel gezocht maar kreeg alleen een topic uit 2011.quote:Op dinsdag 8 oktober 2013 10:40 schreef Maravilla het volgende:
[..]
SPT / [NFL] American Football Fantasy League #11
quote:The Patriots are finally about to get Rob Gronkowski back.
Gronkowski, the tight end who has missed the first five weeks of the season while recovering from back surgery, is expected to be cleared this week, a league source tells PFT.
That means Gronkowski should be good to go on Sunday against the Saints, as the Patriots attempt to avoid their second straight loss
twitter:JayGlazer twitterde op dinsdag 08-10-2013 om 19:08:40Breaking: Falcons fear Julio Jones likely OUT for the rest of the year w a foot injury. He's getting a second opinion tomorrow to determine reageer retweet
Zou Tony Gonzalez spijt hebben van zijn keuze om nog een jaar door te gaan?quote:Op dinsdag 8 oktober 2013 19:29 schreef zjroentje het volgende:
Dat was dan het seizoen voor de Falcons.
twitter:AlbertBreer twitterde op dinsdag 08-10-2013 om 20:41:24NFL approves third Wembley game for 2014. Jags, Falcons and Raiders are the home teams for next year's contests. reageer retweet
De Jags zullen volgend jaar wel Bridgewater als QB hebben en slechter dan nu kan het niet gaan. Bridgewater/Blackmon/Shorts ziet er op papier wel aardig uit. De Falcons hebben nog altijd een leuke offense om naar te kijken. De Raiders zijn de Raiders.....quote:Op dinsdag 8 oktober 2013 21:10 schreef rgras het volgende:
Erg mooie ontwikkeling, alleen jammer dat ze samen 3-12 zijn.
twitter:ProFootballTalk twitterde op dinsdag 08-10-2013 om 21:50:11Colts RB Ahmad Bradshaw will have neck surgery and miss the rest of the season, per league source. reageer retweet
Het is weer typisch Amerikaans om iemand die zo waardeloos heeft gespeeld in de afgelopen weken meteen te bombarderen tot golden boy nadat hij één goede wedstrijd gespeeld heeft tegen een matig team.quote:
Sigh.quote:The NFL's competition committee opted against a recommendation last March that would expand the playoff field in the near future. Commissioner Roger Goodell made it clear Tuesday during the NFL Fall Meeting that the issue is back on the table.
Why do you love football? Share your story and you could win a VIP Super Bowl XLVIII trip.
The possibility of adding two teams to the postseason is one of the "priorities" for the competition committee in 2014, Goodell said.
Kijk eens vier posts boven de jouwe.quote:Op woensdag 9 oktober 2013 18:07 schreef emokid het volgende:
[ [url=[quote]Op woensdag 9 oktober 2013 18:07 schreef emokid het volgende:
[ afbeelding ]
Heeft iemand deze al gezien? Hij is gisteren op tv geweest in de vs, maar kan hem niet vinden online..
Hier werkt alles goed.quote:Op donderdag 10 oktober 2013 15:50 schreef Silver_Shark het volgende:
doet gamepass het nog bij jullie
ik krijg gekloot met audio en gamerewind ofzo
Klik voor de hele uitzending!quote:Op woensdag 9 oktober 2013 18:07 schreef emokid het volgende:
[ afbeelding ]
Heeft iemand deze al gezien? Hij is gisteren op tv geweest in de vs, maar kan hem niet vinden online..
quote:Op vrijdag 11 oktober 2013 08:33 schreef maerk het volgende:
Bears defense en INTs, blijft een goede combo.
Ik ben een liefhebber van de NFL maar heb al jaren een hekel aan de overschatte Giants incl overschatte QB. Ik erger me niet snel, maar de discussies over wie van de twee Mannings de betere is vond ik echt verschrikkelijk. Heb dan ook geen problemen met de huidige 0-6.
UPDATE:twitter:RapSheet twitterde op vrijdag 11-10-2013 om 19:49:03Source: #Bucs CB Johnthan Banks is the latest Tampa Bay player to have contracted MRSA. reageer retweet
twitter:AdamSchefter twitterde op vrijdag 11-10-2013 om 20:33:09NFLPA tells @wingoz that, depending on what MRSA containment report says, the NFLPA could advise Bucs-Eagles not to play this weekend. reageer retweet
Echt bizar, de vriend van zijn ex-vrouw (en moeder van het kind) is opgepakt voor mishandeling. Hopelijk gaat het goed komen met zijn kindje.quote:Op vrijdag 11 oktober 2013 19:27 schreef emokid het volgende:
The fuck: Reports: Adrian Peterson's 2-Year-Old Beaten, "Not Expected To Survive"
Eli heeft een minder jaar (gewoon zwak) maar je moet niet vergeten dat de Giants echt verschrikkelijk veel injuries hebben waardoor ze gewoon slecht zijn. Dat moet je niet allemaal op Eli zijn bord schuiven. Probeer maar eens achter een verschrikkelijke O-line te staan zonder fatsoenlijke RB.quote:Op vrijdag 11 oktober 2013 08:33 schreef maerk het volgende:
Bears defense en INTs, blijft een goede combo.
Ik ben een liefhebber van de NFL maar heb al jaren een hekel aan de overschatte Giants incl overschatte QB. Ik erger me niet snel, maar de discussies over wie van de twee Mannings de betere is vond ik echt verschrikkelijk. Heb dan ook geen problemen met de huidige 0-6.
Dat is niet makkelijk scoren, ik heb dat altijd al gevonden. Net zoals de Giants, het was toch ook een verschrikking dat ze de SB in 2008 pakte ten koste van de Patriots, gewoon een ontzettende portie geluk (regular season van Eli + Giants, Tyree catch etc) en teams die met geluk winnen, daar heb ik niet zoveel mee.quote:Op zaterdag 12 oktober 2013 01:26 schreef PirE het volgende:
[..]
Eli heeft een minder jaar (gewoon zwak) maar je moet niet vergeten dat de Giants echt verschrikkelijk veel injuries hebben waardoor ze gewoon slecht zijn. Dat moet je niet allemaal op Eli zijn bord schuiven. Probeer maar eens achter een verschrikkelijke O-line te staan zonder fatsoenlijke RB.
Dat gezeik over overrated is ook wel heel makkelijk scoren. Ze beginnen 0-6 en iedereen roept gelijk, haha Giants suck, haha overrated, lol Eli sucks zomg he is a noob.
Eli is geen fantasy QB, dat is hij nooit geweest maar blijkbaar moet je tegenwoordig veel fantasy-points pakken om goed te zijn. Romo heeft ook een bak punten maar ik zou toch echt voor Brady kiezen (die veel minder punten heeft) als ik in het 4e kwart een two-minute drill nodig heb.
In regular season staat Eli zeker niet in de top 5 van beste QBs* terwijl hij wel in die lijst staat (bij mij dan) als het aankomt op de play-offs.
De teams waarmee de Giants hun Superbowls wonnen waren niet geweldig en zeker niet overrated, het waren gewoon uitgebalanceerde teams die nergens echt in uitblonken maar ze hadden ook geen echt uitgesproken zwaktes. Volgens mij waren ze ook in bijna elke play-offwedstrijd de underdog.
Ik kijk wel op een andere manier naar een wedstrijd en ik vind juist dat de Broncos zwaar overrated zijn, maar ik vind Seattle ook een beetje overrated.
* voor de duidelijkheid, het gaat hier over nog actieve QBs
Beetje vreemd verhaal inderdaad. Naast het feit dat het enorm triest is natuurlijk. Een kind van 2 die bij de moeder woonde ver weg van Minneapolis. Maar uiteindelijk hebben al die NFL-spelers kinderen overal en nergens.quote:Op vrijdag 11 oktober 2013 22:26 schreef rgras het volgende:
'Zoon'. Had hij niet zijn kwakje gedumpt en vervolgens de benen genomen?
Op dat moment was hij beter (op basis van spel tijdens zijn 2e Superbowl-run). En als je goed naar Peyton kijkt dan zie je ook weaknesses, hij weet ze nu nog te verbergen of ze worden niet bestraft maar ze zijn er wel.quote:Op zaterdag 12 oktober 2013 10:08 schreef maerk het volgende:
[..]
Ik noem Eli overrated omdat (vooral ten tijde van de blessure van Peyton) de massa ineens begon te roepen dat hij misschien wel beter was dan zijn broer vanwege zijn twee ringen, dat is ridicuul en pas echt makkelijk scoren. Ik vind hem een 'goede' QB, meer niet. Zijn houding en karakter spreken me overigens wel aan.
En dat ze nu 0-6 staan is inderdaad niet alleen op het conto van Eli te schrijven.
Ik zeg ook nergens dat je veel fantasy punten moet pakken om een goede QB te zijn want dan zouden Romo/Stafford/Newton ook top zijn, maar die zijn dat zeker niet.
Ik moet het met beide teams ook nog maar zien in de playoffs. Broncos hebben een enorm makkelijke schedule. AFC West en NFC East zijn de zwakste divisies in football. En als het straks kouder wordt in Denver is het ook een ander verhaal. En Manning laat het in de playoffs nog wel eens liggen. Die wedstrijd in de playoffs tegen Baltimore konden ze niet verliezen. Maar uiteindelijk doen ze het toch. Een van de beste wedstrijden in de 10 jaar dat ik NFL kijk naar mijn mening.quote:Op zaterdag 12 oktober 2013 01:26 schreef PirE het volgende:
[..]
Ik kijk wel op een andere manier naar een wedstrijd en ik vind juist dat de Broncos zwaar overrated zijn, maar ik vind Seattle ook een beetje overrated.
Ben ik het niet helemaal mee eens in deze tijden van 400 passing yards en 7 TD passes van een QB hebben de Ravens de afgelopen jaren bijzonder goed gepresteerd, vooral te danken aan de defense. Nu wil ik niets afdoen aan de prestaties van Flacco maar als je geen elite QB als Brady, Manning, Brees of Rodgers hebt is het bijzonder knap als je al 6 jaar achter elkaar de playoffs haalt en zelfs de SB wint. Gelukkig speelt Defense in de NFL nog steeds een rol, al zal je dat niet zeggen als je wekelijks uitslagen van 51-48 en 36-31 zietquote:Op zaterdag 12 oktober 2013 14:22 schreef Terreros85 het volgende:
[..]
Ik moet het met beide teams ook nog maar zien in de playoffs. Broncos hebben een enorm makkelijke schedule. AFC West en NFC East zijn de zwakste divisies in football. En als het straks kouder wordt in Denver is het ook een ander verhaal. En Manning laat het in de playoffs nog wel eens liggen. Die wedstrijd in de playoffs tegen Baltimore konden ze niet verliezen. Maar uiteindelijk doen ze het toch. Een van de beste wedstrijden in de 10 jaar dat ik NFL kijk naar mijn mening.
Seattle in de playoffs moet ik ook nog zien. Russell Wilson is een goede qb maar zijn wide receivers zijn niet heel bijzonder. Uiteindelijk is het in de playoffs toch offense die je steeds een ronde verder helpt.
56-6quote:Op zondag 13 oktober 2013 11:38 schreef Awesome_ het volgende:
Jags vs broncos. Ben zo benieuwd naar die eindstand
In de playoffs heb je een qb nodig die onder alle omstandigheden genoeg punten op het bord zet zodat je een ronde verder komt. Flacco is altijd een middelmatige qb geweest, maar in de playoffs van vorig seizoen kon hij zich meten met Peyton Manning en Tom Brady. Daarom mijn bewering dat hij offense in de playoffs het belangrijkste is.quote:Op zondag 13 oktober 2013 09:19 schreef Boezeidekoe het volgende:
[..]
Ben ik het niet helemaal mee eens in deze tijden van 400 passing yards en 7 TD passes van een QB hebben de Ravens de afgelopen jaren bijzonder goed gepresteerd, vooral te danken aan de defense. Nu wil ik niets afdoen aan de prestaties van Flacco maar als je geen elite QB als Brady, Manning, Brees of Rodgers hebt is het bijzonder knap als je al 6 jaar achter elkaar de playoffs haalt en zelfs de SB wint. Gelukkig speelt Defense in de NFL nog steeds een rol, al zal je dat niet zeggen als je wekelijks uitslagen van 51-48 en 36-31 ziet
27-7 bij rust. Daarna doet Denver het rustig aan. Peyton Manning in het vierde kwart naar de kant. Uitslag 35-14quote:Op zondag 13 oktober 2013 11:38 schreef Awesome_ het volgende:
Jags vs broncos. Ben zo benieuwd naar die eindstand
Hoop ik ook een beetje op, de druk op Schaub en de Texans wordt met de week groterquote:Op zondag 13 oktober 2013 10:41 schreef Iwanius het volgende:
Zo! vandaag dus St.Louis Rams @ Houston. Ik hoop op een zege gezien de stijgende? lijn de laatste tijd.
AFC west is dit jaar juist een van de sterkste. Twee ongeslagen teams en chargers hadden net zo goed 4-1 kunnen staan als ze niet zulke domme fouten hadden gemaakt.quote:Op zaterdag 12 oktober 2013 14:22 schreef Terreros85 het volgende:
[..]
Ik moet het met beide teams ook nog maar zien in de playoffs. Broncos hebben een enorm makkelijke schedule. AFC West en NFC East zijn de zwakste divisies in football. En als het straks kouder wordt in Denver is het ook een ander verhaal. En Manning laat het in de playoffs nog wel eens liggen. Die wedstrijd in de playoffs tegen Baltimore konden ze niet verliezen. Maar uiteindelijk doen ze het toch. Een van de beste wedstrijden in de 10 jaar dat ik NFL kijk naar mijn mening.
Seattle in de playoffs moet ik ook noog zien. Russell Wilson is een goede qb maar zijn wide receivers zijn niet heel bijzonder. Uiteindelijk is het in de playoffs toch offense die je steeds een ronde verder helpt.
Vraag ik me af, met zo'n duidelijk weg naar een aantal records (en John Elway aan het hoofd) denk ik dat er toch wel gewoon met Peyton gespeeld word tot minimaal 5 TD's..quote:Op zondag 13 oktober 2013 12:19 schreef Terreros85 het volgende:
[..]
27-7 bij rust. Daarna doet Denver het rustig aan. Peyton Manning in het vierde kwart naar de kant. Uitslag 35-14
Op die momenten hoop ik dan dat de QB een blessure oplooptquote:Op zondag 13 oktober 2013 15:31 schreef Luuksor het volgende:
[..]
Vraag ik me af, met zo'n duidelijk weg naar een aantal records (en John Elway aan het hoofd) denk ik dat er toch wel gewoon met Peyton gespeeld word tot minimaal 5 TD's..
Dan moet je geld inzetten op de Jaguars.quote:Op zondag 13 oktober 2013 12:19 schreef Terreros85 het volgende:
[..]
27-7 bij rust. Daarna doet Denver het rustig aan. Peyton Manning in het vierde kwart naar de kant. Uitslag 35-14
twitter:AndrewSiciliano twitterde op zondag 13-10-2013 om 18:14:45Brandon Weeden turns 30 tomorrow. reageer retweet
Inderdaad vind er maar weinig aan. Zie liever een spannende wedstrijden van 30-33 dan 3-0quote:Op zondag 13 oktober 2013 19:55 schreef Boezeidekoe het volgende:
Flacco en Rodgers maken voorlopig weinig klaar, veel sacks in deze game
Ja, maar daar zijn er tegenwoordig heel veel van. Vind wedstrijden met de nadruk op defense ook wel mooi.quote:Op zondag 13 oktober 2013 20:29 schreef Dos37 het volgende:
[..]
Inderdaad vind er maar weinig aan. Zie liever een spannende wedstrijden van 30-33 dan 3-0
En met Ray Rice in mijn fantasy team voel ik de pijnquote:Op zondag 13 oktober 2013 20:36 schreef The_Playmaker het volgende:
Dit heeft echt weinig met goede defense te maken. En ik ben een Packers fan die deze middelmatige defense elke week te zien krijg. Dit is gewoon beschamend wat de Ravens offense tot nu toe laten zien tegen een Packers defense zonder zijn beste speler.
Ik had vooraf echt verwacht dat Ravens vol op de aanval zal gaan spelen en over de Packers heen ging lopen, valt vies tegen tot op heden.quote:Op zondag 13 oktober 2013 20:36 schreef The_Playmaker het volgende:
Dit heeft echt weinig met goede defense te maken. En ik ben een Packers fan die deze middelmatige defense elke week te zien krijg. Dit is gewoon beschamend wat de Ravens offense tot nu toe laten zien tegen een Packers defense zonder zijn beste speler.
Ik had het ook niet over de Packers en Ravens D.quote:Op zondag 13 oktober 2013 20:36 schreef The_Playmaker het volgende:
twitter:VinceYoung twitterde op zondag 13-10-2013 om 21:17:37Let them know VY is in shape and ready to go! I always loved my birth place and everyone who lives in it IM READY reageer retweet
ik vermaak me prima bij Eagles - Buccaneersquote:Op zondag 13 oktober 2013 21:32 schreef Xetran het volgende:
Lekker saaie wedstrijden weer zo. bah bah.
Twee backup qb's en als ik de nieuwsberichten moest geloven zou die wedstrijd echt niks zijn. misschien maar eens proberen.quote:Op zondag 13 oktober 2013 21:35 schreef remi1986 het volgende:
[..]
ik vermaak me prima bij Eagles - Buccaneers
Beide doen het absoluut niet slecht. Bucs hadden net een drive van hun eigen 1 yard lijn tot een FG. En Nick Foles doet het echt prima als vervanger van Vick!quote:Op zondag 13 oktober 2013 21:36 schreef Xetran het volgende:
[..]
Twee backup qb's en als ik de nieuwsberichten moest geloven zou die wedstrijd echt niks zijn. misschien maar eens proberen.
Ik snap nog steeds niet wat Weeden daar aan het doen was. Een backhand pass? Dit is niet highschool football. En dat is dan een first round pickquote:
quote:Op zondag 13 oktober 2013 21:52 schreef The_Playmaker het volgende:
Tampa offside bij een 4th and inches. Ongelooflijk. Schiano heeft de discipline er echt in gekregen bij de Bucs spelers....
damn, kijk jij alle wedstrijden tegelijk ofzo?quote:Op zondag 13 oktober 2013 21:56 schreef The_Playmaker het volgende:
[..]
Ik snap nog steeds niet wat Weeden daar aan het doen was. Een backhand pass? Dit is niet highschool football. En dat is dan een first round pick
NFL-Redzone. Alle TD's en belangrijke hoogtepunten van alle wedstrijden die aan de gang zijn.quote:Op zondag 13 oktober 2013 21:58 schreef remi1986 het volgende:
[..]
[..]
damn, kijk jij alle wedstrijden tegelijk ofzo?
aha, ik dacht alquote:Op zondag 13 oktober 2013 21:58 schreef Sasman het volgende:
[..]
NFL-Redzone. Alle TD's en belangrijke hoogtepunten van alle wedstrijden die aan de gang zijn.
Tot daar aan toe speelde 'ie vrij aardig.quote:Op zondag 13 oktober 2013 21:56 schreef The_Playmaker het volgende:
[..]
Ik snap nog steeds niet wat Weeden daar aan het doen was. Een backhand pass? Dit is niet highschool football. En dat is dan een first round pick
En als ik het goed zag, zijn er 3 passes in zijn richting gegaan deze wedstrijd. 3/3 catches voor 3 TD'squote:Op zondag 13 oktober 2013 22:04 schreef popolon het volgende:
Wow, 3 TD's voor Fauria.Lions win.
We hebben een nieuw wapen.
geen problemen hier. Heb de Eagles game gezien en nu net Saints - Patriots gestart.quote:Op zondag 13 oktober 2013 22:24 schreef Awesome_ het volgende:
Ik krijg die gamepass niet aan de gang. Meer mensen?
PC gereboot. Nu doet die het weer. Geen idee waarom.quote:Op zondag 13 oktober 2013 22:26 schreef remi1986 het volgende:
[..]
geen problemen hier. Heb de Eagles game gezien en nu net Saints - Patriots gestart.
Punter moet kicken en dat ging mis.quote:
Ik zie niet hoe dat matchfixing is. Hoevaak krijg je nou de kans om zo'n fumble te pakken per jaar? 2?quote:Op maandag 14 oktober 2013 00:19 schreef Boezeidekoe het volgende:
LOL die nr. 55 van de Titans, dat is pas matchfixing. Een vrij veld voor je na een fumble en dan de bal precies terug in de handen van Russell Wilson mikken
Ze zullen wel voor de game-winning FG-drive gaan.quote:Op maandag 14 oktober 2013 01:16 schreef The_Playmaker het volgende:
Als de Pats verliezen is het hun eigen schuld. Ze hadden de bal binnen de Saints 10-yard line en gooien niet één keer de bal.
Damn close, maar niet omdat peyton naar de kant ging!quote:Op zondag 13 oktober 2013 18:12 schreef Boezeidekoe het volgende:
[..]
Dan moet je geld inzetten op de Jaguars.
Net leuk itempje bij Sunday NFL Countdown, volgens de bookmakers(en die hebben er verstand van) zijn de Broncos een 27-point favorite over de Jaguars. Een wedstrijd met zo'n groot krachtverschil is in de NFL niet meer voorgekomen sinds........1966!
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |