OP-chick:quote:- C_A
- Muhahaha + vriendin
- WeeTee
- Vinniiee
- palawan
- Viro + een vriendin
-DaMook (ovb)
Wil je ook mee met deze gezellige groep mensen, er zijn nog kamers vrij!
Voor 25 euro PP kan je een kamer erbij boeken.
Can I have yours?quote:Op zondag 6 oktober 2013 22:27 schreef TheGirlNextDoor het volgende:
[..]
I really don't give a rats ass.
Beste optie idd jaquote:Op zondag 6 oktober 2013 22:27 schreef rhubarbje het volgende:
[..]
ja ik heb uiteindelijk het contact verbroken
Mocht het ooit voorkomen laat ik het je wetenquote:Op zondag 6 oktober 2013 22:29 schreef Dven het volgende:
[..]
Maar even afwachten tot je in zo'n situatie staat dan maar.
Nu noem je het nogal zwartwitquote:Op zondag 6 oktober 2013 22:34 schreef Vinniiee het volgende:
[..]
Aanpappen met een chick van een vriend.
De chick van een vriend is al compleet anders dan een meisje waar toevallig één van je vrienden in het verleden ook eens mee is geweest.quote:
Ja want ik heb al hun vriendinnen geneukt en nu hebben ze me ontvriendquote:
Dat jaquote:Op zondag 6 oktober 2013 22:39 schreef Dven het volgende:
[..]
De chick van een vriend is al compleet anders dan een meisje waar toevallig één van je vrienden in het verleden ook eens mee is geweest.
Nu maak jij een vergelijking van het ene uiterste naar het andere.quote:Op zondag 6 oktober 2013 22:39 schreef Dven het volgende:
[..]
De chick van een vriend is al compleet anders dan een meisje waar toevallig één van je vrienden in het verleden ook eens mee is geweest.
Nee, dat was de situatie waar het over ging...quote:Op zondag 6 oktober 2013 22:40 schreef Vinniiee het volgende:
[..]
Nu maak jij een vergelijking van het ene uiterste naar het andere.
Dat was waar het origineel om ging. En inderdaad, twee uitersten. Maar ik ben niet degene die resoluut zegt dat ik het nooit en in geen enkele situatie zou doen en dat wanneer een ander het zou doen het op straffe van ontvriending zou staan.quote:Op zondag 6 oktober 2013 22:40 schreef Vinniiee het volgende:
[..]
Nu maak jij een vergelijking van het ene uiterste naar het andere.
dat is waar maar ik vind wel dat je als je een fatsoenlijke kerel bent je de (ex) vrouw van je vriend vermijd als je merkt dat je haar wel ziet zittenquote:Op zondag 6 oktober 2013 22:41 schreef Dven het volgende:
En nogmaals, grote jongen wanneer je echt verliefd bent en dan alsnog zegt van : "Euhm sorry, maar jij bent met een vriend van mij geweest dus doe ik het toch niet." Dat is namelijk niet hoe verliefdheid werkt. Die zooi zorgt ervoor dat je geen neuk meer geeft, al was die chick 25 jaar getrouwd met je beste vriend.
Nee, dat was het niet.quote:Op zondag 6 oktober 2013 22:41 schreef Faxie het volgende:
[..]
Nee, dat was de situatie waar het over ging...
Wat dat betreft zou je net zo goed de vriend / ex-man een fatsoenlijke kerel kunnen noemen als hij begrijpt dat wat is geweest niet meer is wat ooit zal zijn en dat wanneer zijn kansen vervlogen zijn dat maar niet moet betekenen dat een ander geen kans op geluk meer mag hebben met die persoonquote:Op zondag 6 oktober 2013 22:42 schreef rhubarbje het volgende:
[..]
dat is waar maar ik vind wel dat je als je een fatsoenlijke kerel bent je de (ex) vrouw van je vriend vermijd als je merkt dat je haar wel ziet zitten
dan kan het als het goed is niet eens uitgroeien naar meer
Je eigen geluk verwaarlozen omdat een ander dan wellicht op z'n pikkie getrapt is...quote:Op zondag 6 oktober 2013 22:42 schreef rhubarbje het volgende:
[..]
dat is waar maar ik vind wel dat je als je een fatsoenlijke kerel bent je de (ex) vrouw van je vriend vermijd als je merkt dat je haar wel ziet zitten
dan kan het als het goed is niet eens uitgroeien naar meer
Een relatie is mijn geen verloren vriendschap waardquote:Op zondag 6 oktober 2013 22:45 schreef Faxie het volgende:
[..]
Je eigen geluk verwaarlozen omdat een ander dan wellicht op z'n pikkie getrapt is...
Vast jaquote:Op zondag 6 oktober 2013 22:43 schreef Vinniiee het volgende:
[..]
Nee, dat was het niet.
Ik zou niet verliefd kunnen worden op iemand die iets heeft gehad met een vriend, klaar punt.
Hoe bedoel je? Dat je beiden dezelfde leuk vindt?quote:Op zondag 6 oktober 2013 22:46 schreef Faxie het volgende:
[..]
Vast ja![]()
Maar het is wel volkomen prima als een vriend iets neemt met iemand die jij ook wel zou zien zitten? Wat is daar dan anders aan?
nou ik weet uit ervaring hoe pijnlijk het is je ex met een ander te zienquote:Op zondag 6 oktober 2013 22:43 schreef Dven het volgende:
[..]
Wat dat betreft zou je net zo goed de vriend / ex-man een fatsoenlijke kerel kunnen noemen als hij begrijpt dat wat is geweest niet meer is wat ooit zal zijn en dat wanneer zijn kansen vervlogen zijn dat maar niet moet betekenen dat een ander geen kans op geluk meer mag hebben met die persoon
Nee dat mag dus niet. Verboden gebied als een bekende al iets gehad heeft met iemandquote:Op zondag 6 oktober 2013 22:43 schreef Dven het volgende:
[..]
Wat dat betreft zou je net zo goed de vriend / ex-man een fatsoenlijke kerel kunnen noemen als hij begrijpt dat wat is geweest niet meer is wat ooit zal zijn en dat wanneer zijn kansen vervlogen zijn dat maar niet moet betekenen dat een ander geen kans op geluk meer mag hebben met die persoon
Is een relatie tegenwoordig dan nog wat waard? Bij het minste of geringste wordt er al mee gekapt. Van m'n vrienden weet ik tenminste dat die erna ook nog gewoon zijn. Kies ik toch echt daarvoor.quote:Op zondag 6 oktober 2013 22:45 schreef Faxie het volgende:
[..]
Je eigen geluk verwaarlozen omdat een ander dan wellicht op z'n pikkie getrapt is...
Als je een paar goede vrienden (voor het leven) hebt dan denk ik dat de 'geluk' die je extra krijgt bij een relatie te verwaarlozen is.quote:Op zondag 6 oktober 2013 22:45 schreef Faxie het volgende:
[..]
Lekkere vriend die van je verlangt van z'n exen af te blijvenquote:Op zondag 6 oktober 2013 22:46 schreef Jofunu-kun het volgende:
[..]
Een relatie is mijn geen verloren vriendschap waard
Maar als goede vriend kun je toch ook blij zijn voor de ander? In plaats van verzuipen in wrok.quote:Op zondag 6 oktober 2013 22:50 schreef Vinniiee het volgende:
[..]
Als je een paar goede vrienden (voor het leven) hebt dan denk ik dat de 'geluk' die je extra krijgt bij een relatie te verwaarlozen is.
Dat jij nou met de vrouwelijke versie van jan en alleman wilt neuken is jouw keus.quote:Op zondag 6 oktober 2013 22:51 schreef Faxie het volgende:
[..]
Lekkere vriend die van je verlangt van z'n exen af te blijven
Tja jij mag niet op iemand vallen waar een vriend mee geweest is, waarom zou hij dan met iemand zijn in de eerste instantie? Immers, jij vind d'r ook leuk. En het is not done om dan iets te hebben met iemand.quote:Op zondag 6 oktober 2013 22:47 schreef Vinniiee het volgende:
[..]
Hoe bedoel je? Dat je beiden dezelfde leuk vindt?
Nee, ik ben die lekkere vriend door er gewoon uit mezelf vanaf te blijvenquote:Op zondag 6 oktober 2013 22:51 schreef Faxie het volgende:
[..]
Lekkere vriend die van je verlangt van z'n exen af te blijven
Blijkbaar is een relatie niets waard nee. Want jullie kiezen liever ergens anders voor zo te lezen...quote:Op zondag 6 oktober 2013 22:48 schreef S95Sedan het volgende:
[..]
Is een relatie tegenwoordig dan nog wat waard? Bij het minste of geringste wordt er al mee gekapt. Van m'n vrienden weet ik tenminste dat die erna ook nog gewoon zijn. Kies ik toch echt daarvoor.
Haiquote:Op zondag 6 oktober 2013 22:51 schreef Fera het volgende:
[..]
Maar als goede vriend kun je toch ook blij zijn voor de ander? In plaats van verzuipen in wrok.
Zou kunnen, als je het niet erg vindt dat een vriend met je ex verder gaat. Ik vind dat wel, dus ik ben dan ook niet blij voor hem.quote:Op zondag 6 oktober 2013 22:51 schreef Fera het volgende:
[..]
Maar als goede vriend kun je toch ook blij zijn voor de ander? In plaats van verzuipen in wrok.
Wat is dit voor kromme situatieschets?quote:Op zondag 6 oktober 2013 22:52 schreef Faxie het volgende:
[..]
Tja jij mag niet op iemand vallen waar een vriend mee geweest is, waarom zou hij dan met iemand zijn in de eerste instantie? Immers, jij vind d'r ook leuk. En het is not done om dan iets te hebben met iemand.
Beter gewoon dumpen dan maar. Allebei op dezelfde vallen dat kan niet hoor
Ik ben stiekem nog heel erg kritischquote:Op zondag 6 oktober 2013 22:52 schreef Vinniiee het volgende:
[..]
Dat jij nou met de vrouwelijke versie van jan en alleman wilt neuken is jouw keus.
Beide zijn genoeg waard maar niet om vriendschap van 15jaar voor op het spel te zetten.quote:Op zondag 6 oktober 2013 22:54 schreef Faxie het volgende:
[..]
Blijkbaar is een relatie niets waard nee. Want jullie kiezen liever ergens anders voor zo te lezen...
In de praktijk blijft daar niks van over als je echt verliefd bentquote:Op zondag 6 oktober 2013 22:53 schreef Jofunu-kun het volgende:
[..]
Nee, ik ben die lekkere vriend door er gewoon uit mezelf vanaf te blijven![]()
Ik verwacht dat ook van mijn vrienden.. Nou heb ik maar 1 echt goede vriend en is die getrouwd, dus daar heb ik weinig last van
Dan heeft die vriendschap zich nog niet bewezen...quote:Op zondag 6 oktober 2013 22:56 schreef rhubarbje het volgende:
Maar verliefdheid loopt zo vaak op niets uit
hoe vaak lopen je startende relaties wel niet stuk?
Ik zou daar een vriendschap, die zichzelf al bewezen heeft, niet voor op het spel zetten
Een relatie zou anders ook een vriendschap voor het leven moeten zijn.quote:Op zondag 6 oktober 2013 22:56 schreef S95Sedan het volgende:
[..]
Beide zijn genoeg waard maar niet om vriendschap van 15jaar voor op het spel te zetten.
Alsof ik dat niet weetquote:Op zondag 6 oktober 2013 22:55 schreef Faxie het volgende:
[..]
Voor je info: Dit is een forum, geen afspiegeling van de werkelijke wereld
Exactly my thoughts.quote:
Ik word niet verliefd op de chick van een ander, dus ik kan me daar ook niet rot over voelen.quote:Op zondag 6 oktober 2013 22:57 schreef Faxie het volgende:
[..]
In de praktijk blijft daar niks van over als je echt verliefd bent![]()
Of nouja, ga je dan maar lekker rot voelen, ook goed. Want dan ben je een echte vriend voor een ander
Hoezo rot voelen? Omdat je bij voorbaat al niets met die dame onderneemt? Dan ontwikkeld er verder weinig aan verliefdheid als je die uit de weg gaat lijkt mij.. Bij mij iig wel..quote:Op zondag 6 oktober 2013 22:57 schreef Faxie het volgende:
[..]
In de praktijk blijft daar niks van over als je echt verliefd bent![]()
Of nouja, ga je dan maar lekker rot voelen, ook goed. Want dan ben je een echte vriend voor een ander
Ik ga er maar weer vandoorquote:
Dat dus.quote:Op zondag 6 oktober 2013 22:59 schreef Vinniiee het volgende:
[..]
Alsof ik dat niet weet
[..]
Exactly my thoughts.
[..]
Ik word niet verliefd op de chick van een ander, dus ik kan me daar ook niet rot over voelen.
hoezo niet?quote:Op zondag 6 oktober 2013 22:58 schreef Faxie het volgende:
[..]
Dan heeft die vriendschap zich nog niet bewezen...
Ja want verliefdheid is een gevoel die je kunt controleren of uitschakelenquote:Op zondag 6 oktober 2013 22:59 schreef Jofunu-kun het volgende:
[..]
Hoezo rot voelen? Omdat je bij voorbaat al niets met die dame onderneemt? Dan ontwikkeld er verder weinig aan verliefdheid als je die uit de weg gaat lijkt mij.. Bij mij iig wel..
quote:Op zondag 6 oktober 2013 23:00 schreef Letsstaytogether het volgende:
Oh, leuke gesprekken. Ik doe mee zodat ik mijn presentatie niet af ga maken. Lekker studie ontwijkend gedrag.
En wat als je eerst verliefd wordt, en er later achterkomt dat het de vriendin van een maat is?quote:
Gezelligquote:Op zondag 6 oktober 2013 23:00 schreef Letsstaytogether het volgende:
Oh, leuke gesprekken. Ik doe mee zodat ik mijn presentatie niet af ga maken. Lekker studie ontwijkend gedrag.
Dan heb je geen goede vriend, want dan heb je elkaar al laaaaaaaang niet gezien/sprokenquote:Op zondag 6 oktober 2013 23:01 schreef Faxie het volgende:
[..]
En wat als je eerst verliefd wordt, en er later achterkomt dat het de vriendin van een maat is?
Dat zeg ik net, is dat het tegenwoordig nog dan?quote:Op zondag 6 oktober 2013 22:59 schreef Faxie het volgende:
[..]
Een relatie zou anders ook een vriendschap voor het leven moeten zijn.
Als het mocht gewoon tetten posten, is het zo over. Helaas mag dat niet meer.quote:
Dan moet je wel heel erg onder een steen levenquote:Op zondag 6 oktober 2013 23:01 schreef Faxie het volgende:
[..]
En wat als je eerst verliefd wordt, en er later achterkomt dat het de vriendin van een maat is?
Nee, zie bovenstaandequote:Op zondag 6 oktober 2013 23:01 schreef Faxie het volgende:
[..]
Ja want verliefdheid is een gevoel die je kunt controleren of uitschakelen
Dat geloof ik toch wel eigenlijk ergens...quote:Op zondag 6 oktober 2013 23:01 schreef Faxie het volgende:
[..]
Ja want verliefdheid is een gevoel die je kunt controleren of uitschakelen
Hoe is het met je vriend, al verteld dat je op date wil? Of nog steeds bezig met verzwijgen?quote:Op zondag 6 oktober 2013 23:00 schreef Letsstaytogether het volgende:
Waarom post je dit dan?quote:Op zondag 6 oktober 2013 23:03 schreef Raene het volgende:
Ik wil me zo graag mengen in deze discussie, maar heb zo weinig zin in een rel..
Jawel.quote:
quote:Op zondag 6 oktober 2013 23:03 schreef Jofunu-kun het volgende:
[..]
Dan moet je wel heel erg onder een steen leven
Maar verliefdheid komt bij mij pas echt als ik iemand beter leer kennen, dan heb je inmiddels die info dus al, meestal
[..]
Nee, zie bovenstaande
Dit.quote:Op zondag 6 oktober 2013 23:03 schreef kingtoppie het volgende:
[..]
Dat geloof ik toch wel eigenlijk ergens...
Ik zie een vriendin van een vriend gelijk niet meer als relatie materiaal.
Gewoon doen, rellen zijn leuk.quote:Op zondag 6 oktober 2013 23:03 schreef Raene het volgende:
Ik wil me zo graag mengen in deze discussie, maar heb zo weinig zin in een rel..
Omdat ik het zo graag wilquote:
Ben druk bezig geweest met studeren en niksen, spreek hem pas morgenavond weer. Duhus. Het is geen date, maar okééééé.quote:Op zondag 6 oktober 2013 23:03 schreef S95Sedan het volgende:
[..]
Hoe is het met je vriend, al verteld dat je op date wil? Of nog steeds bezig met verzwijgen?
Kan nog iets sterkers vertellen, laatst een artikel gelezen dat het testosteron spiegel van vrienden daalt bij de vriendin van een vriend.quote:
Owja want goede vrienden zie je elke dagquote:Op zondag 6 oktober 2013 23:02 schreef Vinniiee het volgende:
[..]
Dan heb je geen goede vriend, want dan heb je elkaar al laaaaaaaang niet gezien/sproken
Blijkbaar niet, jullie kiezen liever voor een vriendschapquote:Op zondag 6 oktober 2013 23:02 schreef S95Sedan het volgende:
[..]
Dat zeg ik net, is dat het tegenwoordig nog dan?
[..]
Als het mocht gewoon tetten posten, is het zo over. Helaas mag dat niet meer.
Nee, maar niet weten dat diegene een relatie heeft is dan wel erg slordig, dat is info dat het eerst gedeeld wordt onder vrienden..quote:Op zondag 6 oktober 2013 23:05 schreef Faxie het volgende:
[..]
Owja want goede vrienden zie je elke dag
Als ik zou moeten kiezen wel, omdat ik weet wat ik aan m'n vrienden heb. Liever sta ik natuurlijk niet voor de keuze natuurlijk maargoed.quote:Op zondag 6 oktober 2013 23:05 schreef Faxie het volgende:
[..]
Blijkbaar niet, jullie kiezen liever voor een vriendschap
quote:Op zondag 6 oktober 2013 23:03 schreef Jofunu-kun het volgende:
[..]
Dan moet je wel heel erg onder een steen leven
Maar verliefdheid komt bij mij pas echt als ik iemand beter leer kennen, dan heb je inmiddels die info dus al, meestal
[..]
Nee, zie bovenstaande
ik heb wel zin in een relquote:Op zondag 6 oktober 2013 23:03 schreef Raene het volgende:
ja maar uit ervaring weet ik dat het je echt kapot kan makenquote:Op zondag 6 oktober 2013 23:03 schreef Faxie het volgende:
[..]
Omdat je een vriend ook geluk gunt toch, of niet dan?
Lekkere vriend, jou je relatiemateriaal ontzeggenquote:Op zondag 6 oktober 2013 23:03 schreef kingtoppie het volgende:
[..]
Dat geloof ik toch wel eigenlijk ergens...
Ik zie een vriendin van een vriend gelijk niet meer als relatie materiaal.
Waarom zou je dat erg vinden?quote:Op zondag 6 oktober 2013 22:55 schreef Vinniiee het volgende:
[..]
Zou kunnen, als je het niet erg vindt dat een vriend met je ex verder gaat. Ik vind dat wel, dus ik ben dan ook niet blij voor hem.
[..]
Wat is dit voor kromme situatieschets?![]()
Een vriend vindt iemand leuk en die zou ik dan ook leuk moeten vinden?
Doet hij niet, gaat biologisch.quote:Op zondag 6 oktober 2013 23:08 schreef Faxie het volgende:
[..]
Lekkere vriend, jou je relatiemateriaal ontzeggen
Oeh vertel meerquote:Op zondag 6 oktober 2013 23:03 schreef S95Sedan het volgende:
[..]
Hoe is het met je vriend, al verteld dat je op date wil? Of nog steeds bezig met verzwijgen?
Dat geloof ik wel jaquote:Op zondag 6 oktober 2013 23:05 schreef kingtoppie het volgende:
[..]
Kan nog iets sterkers vertellen, laatst een artikel gelezen dat het testosteron spiegel van vrienden daalt bij de vriendin van een vriend.
Nee, maar toch regelmatig. Ik word niet in 1 dag of een week of 2 weken verliefd op iemand hoor, want zo vaak zie je diegene ook niet.quote:Op zondag 6 oktober 2013 23:05 schreef Faxie het volgende:
[..]
Owja want goede vrienden zie je elke dag
Leg uit?quote:
Lol wtfquote:Op zondag 6 oktober 2013 23:05 schreef Jofunu-kun het volgende:
Kijk, als Raene d'r relatie klapt dan twijfel ik geen moment natuurlijk, immers is haar vriend geen vriend van mij. Ik ken hem enkel van naam..![]()
Ik eet wekelijks 2 pizza's minimaal, ben te dun.quote:Op zondag 6 oktober 2013 23:11 schreef Fera het volgende:
Mensen die meteen denken dat je dik bent als je af en toe pizza eet.
ik eet 0 pizzas en ik ben te dikquote:Op zondag 6 oktober 2013 23:12 schreef kingtoppie het volgende:
[..]
Ik eet wekelijks 2 pizza's minimaal, ben te dun.
Dan zou ik wel heel dik moeten zijnquote:Op zondag 6 oktober 2013 23:11 schreef Fera het volgende:
Mensen die meteen denken dat je dik bent als je af en toe pizza eet.
"Ik doe niks met jouw ex, jij niet met de mijne. "quote:Op zondag 6 oktober 2013 23:12 schreef Fera het volgende:
[..]
Leg uit?
"Ik vind het erg uit principe"?
Maar dat erg vinden is toch een emotie?quote:Op zondag 6 oktober 2013 23:13 schreef Vinniiee het volgende:
[..]
Dan zou ik wel heel dik moeten zijn
[..]
"Ik doe niks met jouw ex, jij niet met de mijne. "
zal ik het eens proberen?quote:
Ik schets maar een hypothetische sistuatie hoorquote:Op zondag 6 oktober 2013 23:06 schreef Jofunu-kun het volgende:
[..]
Nee, maar niet weten dat diegene een relatie heeft is dan wel erg slordig, dat is info dat het eerst gedeeld wordt onder vrienden..
quote:Op zondag 6 oktober 2013 23:15 schreef rhubarbje het volgende:
[..]
zal ik het eens proberen?gewoon een week lang pizza eten, kijken wat het doet
Schaatsen? Hoe durf je daar nu al aan te denken?quote:Op zondag 6 oktober 2013 23:15 schreef kingtoppie het volgende:
[..]![]()
Oja en schaatsen op maandag avond en pakketen bezorgen als werk
Volgens mij kom je flink wat voedingstoffen tekort dan. Heeft iemand toch ook gedaan met Mc Donalds een maand lang, was zelfs afgevallen.quote:Op zondag 6 oktober 2013 23:15 schreef rhubarbje het volgende:
[..]
zal ik het eens proberen?gewoon een week lang pizza eten, kijken wat het doet
JONGE IJSBAAN IS OPEN JONGEquote:Op zondag 6 oktober 2013 23:16 schreef Vinniiee het volgende:
[..]
Schaatsen? Hoe durf je daar nu al aan te denken?
En die ander kreeg falen bij zijn lever van het overschot aan vet.quote:Op zondag 6 oktober 2013 23:16 schreef S95Sedan het volgende:
[..]
Volgens mij kom je flink wat voedingstoffen tekort dan. Heeft iemand toch ook gedaan met Mc Donalds een maand lang, was zelfs afgevallen.
pizza heeft veel er in zitten gok ikquote:Op zondag 6 oktober 2013 23:16 schreef S95Sedan het volgende:
[..]
Volgens mij kom je flink wat voedingstoffen tekort dan. Heeft iemand toch ook gedaan met Mc Donalds een maand lang, was zelfs afgevallen.
Ja, dan voldoe je voor mij niet meer aan het principe.quote:Op zondag 6 oktober 2013 23:14 schreef Fera het volgende:
[..]
Maar dat erg vinden is toch een emotie?
waar over?quote:Op zondag 6 oktober 2013 23:18 schreef Letsstaytogether het volgende:
Ik heb morgen een presentatie en ik vind dat altijd zo naar.![]()
![]()
Vaker doen, went vanzelf.quote:Op zondag 6 oktober 2013 23:18 schreef Letsstaytogether het volgende:
![]()
Meer oefenen.quote:Op zondag 6 oktober 2013 23:18 schreef Letsstaytogether het volgende:
![]()
Zou best kunnen metdie troep die erin zit.quote:Op zondag 6 oktober 2013 23:17 schreef kingtoppie het volgende:
[..]
En die ander kreeg falen bij zijn lever van het overschot aan vet.
Je had het over alleen pizzaquote:Op zondag 6 oktober 2013 23:17 schreef rhubarbje het volgende:
[..]
pizza heeft veel er in zitten gok ik
wat fruit en een gezonde boterham voor lunch en ontbijt en zo en ik denk dat het dan wel mee valt eigenlijk
als je maar varieert met je pizza
Dan heeft Morgan Spurlock iets fout gedaan.quote:Op zondag 6 oktober 2013 23:16 schreef S95Sedan het volgende:
[..]
Gewoon tongen met de docent dan krijg je vast een 10.quote:Op zondag 6 oktober 2013 23:19 schreef Letsstaytogether het volgende:
[..]
Speeksel.![]()
Ik haat presenteren voor een groep.
Draag een minirokje, heb je tenminste al een voldoendequote:Op zondag 6 oktober 2013 23:18 schreef Letsstaytogether het volgende:
![]()
Hij had inderdaad iets meer klachtenquote:Op zondag 6 oktober 2013 23:19 schreef Fera het volgende:
[..]
Dan heeft Morgan Spurlock iets fout gedaan.
Tuf ze in de bek!quote:Op zondag 6 oktober 2013 23:19 schreef Letsstaytogether het volgende:
[..]
Speeksel.![]()
Ik haat presenteren voor een groep.
Als iemand mijn ex zou batsen, zelfs een goede vriendin, zou het me geen fuck schelen. I'm so over him.quote:Op zondag 6 oktober 2013 23:20 schreef Raene het volgende:
De ex van je vriend batsen
Batsen met iemand die in een relatie is
Sowieso.. batsen!! garpje
Het is een vrouw. Maar het is wel fucked up, ik kom er ook niet onderuit in het leven. Kut presentaties altijd.quote:Op zondag 6 oktober 2013 23:20 schreef kingtoppie het volgende:
[..]
Gewoon tongen met de docent dan krijg je vast een 10.
Nog beter.quote:Op zondag 6 oktober 2013 23:21 schreef Letsstaytogether het volgende:
[..]
Het is een vrouw. Maar het is wel fucked up, ik kom er ook niet onderuit in het leven. Kut presentaties altijd.
Helemaal mee eensquote:Op zondag 6 oktober 2013 23:20 schreef Raene het volgende:
De ex van je vriend batsen
Batsen met iemand die in een relatie is
Sowieso.. batsen!! garpje
Maar na langere tijd toch ook overgewicht?quote:Op zondag 6 oktober 2013 23:21 schreef S95Sedan het volgende:
[..]
Hij had inderdaad iets meer klachten
'A few days into his grand experiment of eating all McDonald's, all the time, for 30 days straight, the New York film-maker Morgan Spurlock started complaining of headaches and other unpleasant side-effects: listlessness, depression, chest pains, shortness of breath, sexual dysfunction and more.'
Dacht gelezen te hebben dat door het tekort aan voedingstoffen hij juist gewicht verloor maar kan het verkeerd hebben hoor.quote:Op zondag 6 oktober 2013 23:22 schreef Fera het volgende:
[..]
Maar na langere tijd toch ook overgewicht?
Voor mij went het nooit, ik vind het echt niet leuk. Iedereen die naar mij kijkt en alles, neeneenee. Ik vind het eng. Presenteren voor een camera is wel weer prima.quote:
dat is mijn baanquote:Op zondag 6 oktober 2013 23:22 schreef Letsstaytogether het volgende:
Speeksel is wel heel belangrijk enzo, speeksel klinkt zo krom maar je hebt er een duurder woord voor. En daar doe ik het dan over. Maar ja, ik vind het vervelend om voor een groep te staan en te doen alsof ik het weet, terwijl andere mensen het misschien wel beter weten.
Meer oefenen.quote:Op zondag 6 oktober 2013 23:22 schreef Letsstaytogether het volgende:
Speeksel is wel heel belangrijk enzo, speeksel klinkt zo krom maar je hebt er een duurder woord voor. En daar doe ik het dan over. Maar ja, ik vind het vervelend om voor een groep te staan en te doen alsof ik het weet, terwijl andere mensen het misschien wel beter weten.
quote:Op zondag 6 oktober 2013 23:23 schreef S95Sedan het volgende:
[..]
Dacht gelezen te hebben dat door het tekort aan voedingstoffen hij juist gewicht verloor maar kan het verkeerd hebben hoor.
quote:Spurlock consumed an average of 20.92 megajoules or 5,000 kcal (the equivalent of 9.26 Big Macs) per day during the experiment. As a result, the then-32-year-old Spurlock gained 24½ lbs. (11.1 kg), a 13% body mass increase, a cholesterol level of 230
Stel ze voor met hun kleren uitquote:Op zondag 6 oktober 2013 23:26 schreef Letsstaytogether het volgende:
[..]
Voor mij went het nooit, ik vind het echt niet leuk. Iedereen die naar mij kijkt en alles, neeneenee. Ik vind het eng. Presenteren voor een camera is wel weer prima.
dat is niet iets wat ik op fok plempquote:Op zondag 6 oktober 2013 23:28 schreef Letsstaytogether het volgende:
[..]
Wat voor baan heb jij? Het lijkt mij echt vreselijk om het dag in, dag uit te doen.
Ja omdat jij met D bent.. maar als d het met jou uitmaakt en daarna met jouw bff met D begint te rotzooien zal je dat niet leuk vinden lijkt mij.quote:Op zondag 6 oktober 2013 23:21 schreef Fera het volgende:
[..]
Als iemand mijn ex zou batsen, zelfs een goede vriendin, zou het me geen fuck schelen. I'm so over him.
Ah oke, moet je het morgen weer doen? Er zijn sowieso mensen die het van nature al prima kunnen en er plezier aan hebben om voor een groep te shinen.quote:Op zondag 6 oktober 2013 23:29 schreef rhubarbje het volgende:
[..]
dat is niet iets wat ik op fok plemp
maar ik vertel dingen voor groepen eigenlijk
wel groepen die minder weten dan ik hoor
en ik weet ook gewoon toevallig vaak veel
Ben je een kloontje?quote:Op zondag 6 oktober 2013 23:31 schreef Letsstaytogether het volgende:
[..]
Ah oke, moet je het morgen weer doen? Er zijn sowieso mensen die het van nature al prima kunnen en er plezier aan hebben om voor een groep te shinen.
Doe anders een zak over je kop en stel je voor dat je onzichtbaar bentquote:Op zondag 6 oktober 2013 23:29 schreef Letsstaytogether het volgende:
[..]
Kut, straks denken mensen zo over mij en sta ik daar..![]()
dit jaquote:Op zondag 6 oktober 2013 23:29 schreef Raene het volgende:
[..]
Ja omdat jij met D bent.. maar als d het met jou uitmaakt en daarna met jouw bff met D begint te rotzooien zal je dat niet leuk vinden lijkt mij.
Het is maar net hoe de situatie zich voordoet I guess
Ik ben een tijd met een fokker geweest en toen hij ineens niet gek veel nadat het uit ging openlijk met een andere fokster ging waar ik goed mee omging werd ik pislink op beiden.. het voelde als veraad en dat was fok
.
Als de vriend in kwestie niet meer geeft om de ex zou ik zeggen go for it... anders is het wel een beetje een steek in de rug
ja morgen weerquote:Op zondag 6 oktober 2013 23:31 schreef Letsstaytogether het volgende:
[..]
Ah oke, moet je het morgen weer doen? Er zijn sowieso mensen die het van nature al prima kunnen en er plezier aan hebben om voor een groep te shinen.
maar waarom zou je dan praten?quote:Op zondag 6 oktober 2013 23:33 schreef Faxie het volgende:
[..]
Doe anders een zak over je kop en stel je voor dat je onzichtbaar bent
Ik begrijp jou heel erg goed, maar uiteindelijk is het best onterechtquote:Op zondag 6 oktober 2013 23:29 schreef Raene het volgende:
Ik ben een tijd met een fokker geweest en toen hij ineens niet gek veel nadat het uit ging openlijk met een andere fokster ging waar ik goed mee omging werd ik pislink op beiden.. het voelde als veraad en dat was fok
.
Als de vriend in kwestie niet meer geeft om de ex zou ik zeggen go for it... anders is het wel een beetje een steek in de rug
Lastige shit welquote:
Als we zo gaan praten mag je nergens boos om wordenquote:Op zondag 6 oktober 2013 23:39 schreef Letsstaytogether het volgende:
[..]
Ik begrijp jou heel erg goed, maar uiteindelijk is het best onterechtom daar boos om te worden.
waarom?quote:Op zondag 6 oktober 2013 23:39 schreef Letsstaytogether het volgende:
[..]
Ik begrijp jou heel erg goed, maar uiteindelijk is het best onterechtom daar boos om te worden.
Dan is het je lief toch niet meerquote:Op zondag 6 oktober 2013 23:40 schreef rhubarbje het volgende:
[..]
waarom?
ik zou het echt niet cool vinden als iemand met mijn lief zou gaan (als het uit zou zijn tussen ons)
na 6 jaar samen en zo
een vriendin hoort dat te snappen en te weten
of niet, maar dan is de vriendschap wel voorbij
Dit dus.quote:Op zondag 6 oktober 2013 23:40 schreef rhubarbje het volgende:
[..]
waarom?
ik zou het echt niet cool vinden als iemand met mijn lief zou gaan (als het uit zou zijn tussen ons)
na 6 jaar samen en zo
een vriendin hoort dat te snappen en te weten
of niet, maar dan is de vriendschap wel voorbij
alsof je daar na zo'n lange relatie zo overheen bentquote:Op zondag 6 oktober 2013 23:42 schreef Faxie het volgende:
[..]
Dan is het je lief toch niet meerEgoistisch om er dan toch nog een claim op te willen houden...
Moeten ze toestemming vragen ook nog?quote:Op zondag 6 oktober 2013 23:42 schreef rhubarbje het volgende:
[..]
alsof je daar na zo'n lange relatie zo overheen bent
kijk als ik er over heen ben dan is het prima
maar daar gaat dan wel een gesprekje aan vooraf neem ik aan, om te peilen of ik er overheen ben
En wat nou als het aardsvijanden zijn geworden?quote:Op zondag 6 oktober 2013 23:42 schreef Faxie het volgende:
[..]
Dan is het je lief toch niet meerEgoistisch om er dan toch nog een claim op te willen houden...
Faxie wacht maar tot jij een vriendin hebt en het gaat uit en je beste vriend begint meteen een relatie met haar. Snap je echt niet hoe pijnlijk zoiets kan zijn?quote:Op zondag 6 oktober 2013 23:42 schreef Faxie het volgende:
[..]
nee dat bedoel ik nietquote:
echt het is het fucking pijnlijkste dat ik ooit hem mee gemaaktquote:Op zondag 6 oktober 2013 23:43 schreef Raene het volgende:
[..]
Faxie wacht maar tot jij een vriendin hebt en het gaat uit en je beste vriend begint meteen een relatie met haar. Snap je echt niet hoe pijnlijk zoiets kan zijn?
We hebben het toch over dat jij een relatie had met iemand via fok en het uitging en hij meteen een ander via fok had? Ik snap dat het kut was, maar ik vind boos zijn op mensen daarom best onterecht. Ik vind niet dat je kunt verwachten dat mensen jouw goedkeuring nodig hebben voor een relatie, hoewel ik heel goed begrijp dat het vervelend was.quote:Op zondag 6 oktober 2013 23:40 schreef Raene het volgende:
[..]
Als we zo gaan praten mag je nergens boos om worden.
Het is gewoon best respectloos van een vriend of vriendin om meteen met je ex er vandoor te gaan als de wonden nog vers zijn.
Als het uit is mag hij d'r hebben. Ik ben daar nuchter genoeg voor.quote:Op zondag 6 oktober 2013 23:43 schreef Raene het volgende:
[..]
Faxie wacht maar tot jij een vriendin hebt en het gaat uit en je besre vriend begint meteen een relatie met haar.
Zou jij terwijl jouw vriend nog zit met zijn breakup over zijn ex heenduiken en het doodleuk vertellen aan hem?quote:
Ja maar wat verwacht je dan? Dat hij wel even terug komt bij jou?quote:Op zondag 6 oktober 2013 23:44 schreef rhubarbje het volgende:
[..]
nee dat bedoel ik niet
als ik zou zeggen: ik hou nog van hem
en zij gaat toch voor hem dan is dat haar keus maar dan weet ik verder ook genoeg
ik bedoel dat als ze wil weten of ik over hem heen ben of niet (en dat mee wil nemen in haar keuzes) ze toch zal moeten peilen of ik er over heen ben natuurlijk
Ik zou ook echt koken van woede.quote:Op zondag 6 oktober 2013 23:44 schreef rhubarbje het volgende:
[..]
echt het is het fucking pijnlijkste dat ik ooit hem mee gemaakt
en ik kom nou niet echt uit een happy childhood fun fun en zo
Ja maar jij denkt ook dat het normaal isom dingen voor je partner te verzwijgen en op date te gaan met andere mannen in een relatie dus tja.quote:Op zondag 6 oktober 2013 23:45 schreef Letsstaytogether het volgende:
[..]
We hebben het toch over dat jij een relatie had met iemand via fok en het uitging en hij meteen een ander via fok had? Ik snap dat het kut was, maar ik vind boos zijn op mensen daarom best onterecht. Ik vind niet dat je kunt verwachten dat mensen jouw goedkeuring nodig hebben voor een relatie, hoewel ik heel goed begrijp dat het vervelend was.
Daar heeft hij niks meer mee te maken.quote:Op zondag 6 oktober 2013 23:45 schreef Raene het volgende:
[..]
Zou jij terwijl jouw vriend nog zit met zijn breakup over zijn ex heenduiken en het doodleuk vertellen aan hem?
nee maar dat staat los van de pijn die je voelt als je iemand anders ziet op de plek waar jij hoopte te zijnquote:Op zondag 6 oktober 2013 23:46 schreef Faxie het volgende:
[..]
Ja maar wat verwacht je dan? Dat hij wel even terug komt bij jou?
't Is gewoon hebberigheid en een ander niet het geluk gunnen wat jij hebt gehad
Dat is een stuk erger en kwalijk als je 't mij vraagt.quote:Op zondag 6 oktober 2013 23:48 schreef S95Sedan het volgende:
[..]
Ja maar jij denkt ook dat het normaal isom dingen voor je partner te verzwijgen en op date te gaan met andere mannen in een relatie dus tja.
Jahoor fax ja... Zo is het vast.. als iemand jouw hart breekt heb je tijd nodig om daarvan te herstellen.. dat lukt niet echt als diegene in je leven blijft doordat je beste vriendin een relatie met diegene begint..quote:Op zondag 6 oktober 2013 23:46 schreef Faxie het volgende:
[..]
Ja maar wat verwacht je dan? Dat hij wel even terug komt bij jou?
't Is gewoon hebberigheid en een ander niet het geluk gunnen wat jij hebt gehad
Met alle respect, maar dan is het ook niet zo'n goede vriendin. Ik zou mij dan vooral hard afvragen hoelang het al speelt.quote:Op zondag 6 oktober 2013 23:50 schreef Raene het volgende:
[..]
Jahoor fax ja... Zo is het vast.. als iemand jouw hart breekt heb je tijd nodig om daarvan te herstellen.. dat lukt niet echt als diegene in je leven blijft doordat je beste vriendin een relatie met diegene begint..
En wat als je die eikel nou eens keihard gedumpt hebt?quote:Op zondag 6 oktober 2013 23:49 schreef rhubarbje het volgende:
[..]
nee maar dat staat los van de pijn die je voelt als je iemand anders ziet op de plek waar jij hoopte te zijn
en van mijn vrienden verwacht ik steun als je door een break up gaat, niet dat zij dan op die plek gaan staan
dingen als koosnaampjes horen die eerst voor jou bedoeld waren, de chemie zien tussen die twee mensen etc dat doet zeer
het is niet dat ik het dan een vriendin niet gun, maar het is gewoon echt dat ik het niet kan verdragen om het te zien
ik wil niet lullig zijn, maar ik denk dat dit toch dingen zijn waar je je alleen in kunt verplaatsen als je na een lange relatie door een break up bent gegaan
quote:Op zondag 6 oktober 2013 23:48 schreef S95Sedan het volgende:
[..]
Ja maar jij denkt ook dat het normaal isom dingen voor je partner te verzwijgen en op date te gaan met andere mannen in een relatie dus tja.
Jeuh, ben inderdaad van mening dat niet alles gedeeld hoeft te worden en afspreken met mensen van het andere geslacht prima kan, zolang de intenties maar duidelijk zijn!quote:Op zondag 6 oktober 2013 23:48 schreef S95Sedan het volgende:
[..]
1. dan nog ben je vaak niet zomaar over iemand heenquote:Op zondag 6 oktober 2013 23:50 schreef Faxie het volgende:
[..]
En wat als je die eikel nou eens keihard gedumpt hebt?
D'r zijn meerdere scenario's hoor.
Ja dan hebben we dus toch het punt bereikt dat zo iemand niet echt je vriend is achteraf en dus zijn gevoelens van verraad en boosheid echt wel gerechtvaardigd.quote:Op zondag 6 oktober 2013 23:50 schreef Letsstaytogether het volgende:
[..]
Met alle respect, maar dan is het ook niet zo'n goede vriendin. Ik zou mij dan vooral hard afvragen hoelang het al speelt.
Zal wel meevallen, echt rellen zijn ze hier verleerdquote:Op zondag 6 oktober 2013 23:52 schreef admiraal_anaal het volgende:
En nu ga ik slapen en jullie gaan lief doen he want heb geen zin om morgen hier alles op te ruimen![]()
ik heb je topic half gelezen maar jou intenties zijn voor niemand duidelijkquote:Op zondag 6 oktober 2013 23:51 schreef Letsstaytogether het volgende:
[..]
Jeuh, ben inderdaad van mening dat niet alles gedeeld hoeft te worden en afspreken met mensen van het andere geslacht prima kan, zolang de intenties maar duidelijk zijn!
waren ze niet liefquote:Op zondag 6 oktober 2013 23:52 schreef admiraal_anaal het volgende:
En nu ga ik slapen en jullie gaan lief doen he want heb geen zin om morgen hier alles op te ruimen![]()
Anders doe ik een schopje richting SHO of R&P met dit topicquote:Op zondag 6 oktober 2013 23:52 schreef S95Sedan het volgende:
[..]
Zal wel meevallen, echt rellen zijn ze hier verleerd
Ja dat zei ik al in mijn eerste bericht in deze "discussie"quote:Op zondag 6 oktober 2013 23:50 schreef Faxie het volgende:
[..]
En wat als je die eikel nou eens keihard gedumpt hebt?
D'r zijn meerdere scenario's hoor.
Dan heeft Re wat te doen wou je zeggenquote:Op zondag 6 oktober 2013 23:53 schreef admiraal_anaal het volgende:
[..]
Anders doe ik een schopje richting SHO of R&P met dit topic
Dit is geen rel dit is een discussie mbt normen en waardenquote:Op zondag 6 oktober 2013 23:52 schreef S95Sedan het volgende:
[..]
Zal wel meevallen, echt rellen zijn ze hier verleerd
een onbekende met je ex kan ook pijn doen ja, als je er nog niet over heen bentquote:Op zondag 6 oktober 2013 23:55 schreef Faxie het volgende:
Een onbekende zien jullie net zo min met je ex.... alleen dan is er geen vriendschap die verbroken hoeft te worden, dat scheelt.
Tetten moeten eerst bij mij in de DM komen voor ik toestemming kan gevenquote:Op zondag 6 oktober 2013 23:55 schreef S95Sedan het volgende:
[..]
Dan heeft Re wat te doen wou je zeggen
Net al een suggestie gedaan voor tetten maar daar werd dan weer niet op in gegaan
Maar een onbekende die ken je niet en die zie je ook niet.quote:Op zondag 6 oktober 2013 23:55 schreef Faxie het volgende:
Een onbekende zien jullie net zo min met je ex.... alleen dan is er geen vriendschap die verbroken hoeft te worden, dat scheelt.
Ah vandaar, ze moeten nog voorgekeurd worden.quote:Op zondag 6 oktober 2013 23:56 schreef admiraal_anaal het volgende:
[..]
Tetten moeten eerst bij mij in de DM komen voor ik toestemming kan geven
mist iemand ze hier ?quote:Op zondag 6 oktober 2013 23:56 schreef Raene het volgende:
[..]
Dit is geen rel dit is een discussie mbt normen en waarden.
Niet lelijk, maar ook niet mooi oid...quote:
Het is altijd kut, maar het slijt wel.quote:Op zondag 6 oktober 2013 23:56 schreef rhubarbje het volgende:
[..]
een onbekende met je ex kan ook pijn doen ja, als je er nog niet over heen bent
maar het doet echt minder zeer
ik hoop dat je allebei nooit hoeft te ervaren zodat je het kunt vergelijken, maar ik denk dat het toch iets is wat je niet 'droog' kunt inschatten
Daar doe ik geen uitspraken overquote:
Ah dan is het opeens goedquote:Op zondag 6 oktober 2013 23:56 schreef Raene het volgende:
[..]
Maar een onbekende die ken je niet en die zie je ook niet.
Die presentatrice bij Veronica die vind ik wel mooi, even de naam kwijt.quote:Op zondag 6 oktober 2013 23:58 schreef kingtoppie het volgende:
[..]
Niet lelijk, maar ook niet mooi oid...
Nouja ook weer wel, ik snap wel dat het een type kan zijn voor mensen.
Daarnaast wel een erg mooi lijf. Wat voor korte termijn dan belangrijker is.
kloptquote:Op zondag 6 oktober 2013 23:58 schreef Letsstaytogether het volgende:
[..]
Het is altijd kut, maar het slijt wel.
Wat is je fucking probleem fax jij hebt je blijkbaar nog nooit in zo'n situatie bevonden.. Ik ben heel blij voor je, maar waarom ineens die kut attitude?quote:
Als hij zo doet moet het toch wel duidelijk zijn dat hij er geen fuck om geeft.quote:Op maandag 7 oktober 2013 00:03 schreef rhubarbje het volgende:
[..]
klopt
en het slijt een stuk sneller als je niet op elke verjaardag hoeft te kijken hoe hij probeert te achterhalen wat je beste vriendin in haar holle kies heeft zitten
quote:Op maandag 7 oktober 2013 00:03 schreef Raene het volgende:
[..]
Wat is je fucking probleem fax jij hebt je blijkbaar nog nooit in zo'n situatie bevonden.. Ik ben heel blij voor je, maar waarom ineens die kut attitude?
Heb ik jou wat misdaan?
Volgens mij probeer ik hier te vertellen hoe ik erover denk?
Dat ik een egoistische en onredelijke kuthoer ben als ik er zo over denk heb je inmiddels wel duidelijk gemaakt.
Ik zeg toch ook niet dat jij een eikel bent omdat jij zuks prima vind?
Kusje voor beidequote:Op maandag 7 oktober 2013 00:04 schreef Faxie het volgende:
[..]
Als hij zo doet moet het toch wel duidelijk zijn dat hij er geen fuck om geeft.
Zou het toch makkelijker moeten maken om het te laten slijten.
Ben ik hier persoonlijk aan het doen ofzo?quote:Op maandag 7 oktober 2013 00:03 schreef Raene het volgende:
[..]
Wat is je fucking probleem fax jij hebt je blijkbaar nog nooit in zo'n situatie bevonden.. Ik ben heel blij voor je, maar waarom ineens die kut attitude?
Heb ik jou wat misdaan?
Volgens mij probeer ik hier te vertellen hoe ik erover denk?
Dat ik een egoistische en onredelijke kuthoer ben als ik er zo over denk heb je inmiddels wel duidelijk gemaakt.
Ik zeg toch ook niet dat jij een eikel bent omdat jij zuks prima vind?
Als jij je mede soldaat met de vijand ziet praten dan denk je toch ook '' vuile verrader'' ?quote:Op maandag 7 oktober 2013 00:05 schreef Faxie het volgende:
[..]
Ben ik hier persoonlijk aan het doen ofzo?Volgens mij toch niet.
Ik ben het gewoon compleet oneens met jullie standpunt over het hele gedoe![]()
Puur gevoelens, en geen greintje nuchterheid.
We waren laatst aan het tinychatten met de sex sc, doe je ook een keer mee?quote:
't Is niet de vijand...ze willen 'm maar al te graag nog steeds al kameraad hebben.quote:Op maandag 7 oktober 2013 00:07 schreef kingtoppie het volgende:
[..]
Als jij je mede soldaat met de vijand ziet praten dan denk je toch ook '' vuile verrader'' ?
zo werkt het helaas niet na een lange relatiequote:Op maandag 7 oktober 2013 00:04 schreef Faxie het volgende:
[..]
Als hij zo doet moet het toch wel duidelijk zijn dat hij er geen fuck om geeft.
Zou het toch makkelijker moeten maken om het te laten slijten.
Je word persoonlijk wanneer je zegt dat iemand egoistisch en hebberig is als diegsne er moeite mee zou hebben als zijn/haar vriend/vriendin er vandoor zou gaan met een vriend/ vriendin van diegene.quote:Op maandag 7 oktober 2013 00:05 schreef Faxie het volgende:
[..]
Leeg...quote:Op maandag 7 oktober 2013 00:07 schreef Fascination het volgende:
[..]
We waren laatst aan het tinychatten met de sex sc, doe je ook een keer mee?
Ik?quote:Op maandag 7 oktober 2013 00:07 schreef Fascination het volgende:
[..]
We waren laatst aan het tinychatten met de sex sc, doe je ook een keer mee?
Dat is toch jouw probleem, niet die van een ander?quote:Op maandag 7 oktober 2013 00:08 schreef rhubarbje het volgende:
[..]
zo werkt het helaas niet na een lange relatie
je valt in een mega gat
je toekomst (zoals je die voor je zag) valt weg
dingen die je altijd samen deed moet je alleen gaan doen
elke ochtend word je alleen wakker
je moet praktisch op nieuw beginnen
jij voelt nog kei veel liefde etc waar je niets mee kunt, die vast blijft zitten in je hoofd en je gaat malen en alles word negatief etc
ik kan het niet goed omschrijven, maar dit is een begin
maar dan keer 1000000
al was die andere nog zo'n zak dan wil dat nog niet zeggen dat je er zomaar over heen bent
maar jouw standpunt van 'liefde overvalt je' is toch ook puur gevoelens?quote:Op maandag 7 oktober 2013 00:05 schreef Faxie het volgende:
[..]
Oh dan is het een stukje ego questie ben ik met je eens.quote:Op maandag 7 oktober 2013 00:08 schreef Faxie het volgende:
[..]
't Is niet de vijand...ze willen 'm maar al te graag nog steeds al kameraad hebben.
HAHAHAHquote:Op maandag 7 oktober 2013 00:03 schreef rhubarbje het volgende:
[..]
klopt
en het slijt een stuk sneller als je niet op elke verjaardag hoeft te kijken hoe hij probeert te achterhalen wat je beste vriendin in haar holle kies heeft zitten
ja kloptquote:Op maandag 7 oktober 2013 00:09 schreef Faxie het volgende:
[..]
Dat is toch jouw probleem, niet die van een ander?
Waarom is dat persoonlijk? Dat is gewoon een algemene strekking hoor. Dat geldt voor iedereen.quote:Op maandag 7 oktober 2013 00:08 schreef Raene het volgende:
[..]
Je word persoonlijk wanneer je zegt dat ik egoistisch en hebberig ben als ik er moeite mee zou hebben als mijn vriend er vandoor zou gaan met een vriendin van me.
Ik ben het oneens met jou maar ik zeg ook niet dat mensen die het allemaal maar prima vinden geen gevoel in hun flikker hebben.
Nou dat is blijkbaar wel weg te rationaliseren 'want ex van vriend/vriendin' aldus Joof en Vin. Beetje tegenstrijdig niet?quote:Op maandag 7 oktober 2013 00:09 schreef rhubarbje het volgende:
[..]
maar jouw standpunt van 'liefde overvalt je' is toch ook puur gevoelens?
verdriet overvalt je net zo erg
Joof vond het not done dat een vriend met een ex gaat?quote:Op maandag 7 oktober 2013 00:14 schreef Faxie het volgende:
[..]
Nou dat is blijkbaar wel weg te rationaliseren 'want ex van vriend/vriendin' aldus Joof en Vin. Beetje tegenstrijdig niet?
Mensen kunnen je verrassen soms.quote:Op maandag 7 oktober 2013 00:14 schreef Letsstaytogether het volgende:
Maar ik heb so wie soooo niet zulke vriendinnen dus ik ga dat nooit meemaken, gelukkig.
Ik hou nog wel van je ook al zijn we het niet altijd met elkaar eens hoor faxie maar waag het niet om er met mijn vriendje vandoor te gaan want dan moet ik huilen en word ik boos en ga ik op je zitten en dan ga je dood.quote:
Oh, 1, Raenes vriendje, en 2, doodgaan door verstikking van dominant Raene.quote:Op maandag 7 oktober 2013 00:19 schreef Raene het volgende:
[..]
Ik hou nog wel van je ook al zijn we het niet altijd met elkaar eens hoor faxie maar waag het niet om er met mijn vriendje vandoor te gaan want dan moet ik huilen en word ik boos en ga ik op je zitten en dan ga je dood.
tja dat moet je aan hen vragen want dat heb ik nooit gezegdquote:Op maandag 7 oktober 2013 00:14 schreef Faxie het volgende:
[..]
Nou dat is blijkbaar wel weg te rationaliseren 'want ex van vriend/vriendin' aldus Joof en Vin. Beetje tegenstrijdig niet?
Hihahoquote:Op maandag 7 oktober 2013 00:21 schreef kingtoppie het volgende:
[..]
Oh, 1, Raenes vriendje, en 2, doodgaan door verstikking van dominant Raene.
Sounds like a dream come true.
Ligt eraan. Een week erna is niet cool, maar na een bepaalde periode moet je dat toch niet meer erg vinden.quote:Op zondag 6 oktober 2013 23:29 schreef Raene het volgende:
[..]
Ja omdat jij met D bent.. maar als d het met jou uitmaakt en daarna met jouw bff met D begint te rotzooien zal je dat niet leuk vinden lijkt mij.
Het is maar net hoe de situatie zich voordoet I guess
.
quote:Op maandag 7 oktober 2013 01:00 schreef PeuRac het volgende:
Zo eindelijk bij mn ouders, 'ff' langs opa en een verfrissende tussenstop bij TGND duurde als bij elkaar zo'n 4,5u
Jij hebt je pleziertje al gehadquote:Op maandag 7 oktober 2013 01:03 schreef PeuRac het volgende:
Zo te zien heb ik een smakelijke rel gemist
zal ik de slechte grap maar maken dan?quote:
SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt."Do me a favor, try not to think, you're going to hurt yourself"
"You go to heaven for the climate and hell for the company"
quote:Op maandag 7 oktober 2013 01:06 schreef PeuRac het volgende:
[..]
zal ik de slechte grap maar maken dan?
Ja ik heb heerlijk met dr poesje gespeeldPoezelsSPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.![]()
![]()
ja ze zijn echt heel leukquote:
Nee ik blijf hier, lig al in bed.quote:Op maandag 7 oktober 2013 01:10 schreef Faxie het volgende:
[..]
Dat is algemeen bekend![]()
Maar je bent nu bij je ouders en je moet nog naar huis?
Waarom blijf je daar slapen dan?quote:Op maandag 7 oktober 2013 01:19 schreef PeuRac het volgende:
[..]
Nee ik blijf hier, lig al in bed.
Ga woensdag weer naar huis toe.
mijn ouders ff helpen, mn moeder in de tuin en mijn vader met zn bedrijven.quote:
Ah een werkverblijfquote:Op maandag 7 oktober 2013 01:24 schreef PeuRac het volgende:
[..]
mijn ouders ff helpen, mn moeder in de tuin en mijn vader met zn bedrijven.
SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.
quote:Op maandag 7 oktober 2013 01:49 schreef magnetronkoffie het volgende:
Waarom is dit topic altijd dood?
iemand?Er is nog wel een beetje levenSPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.
Maar jij bent altijd zo laat joh![]()
Ik ben stijlvol te laat! Das wat andersquote:Op maandag 7 oktober 2013 01:57 schreef Faxie het volgende:
[..]
Er is nog wel een beetje leven
Maar jij bent altijd zo laat joh
Nee je bent schandalig laatquote:Op maandag 7 oktober 2013 01:59 schreef magnetronkoffie het volgende:
[..]
Ik ben stijlvol te laat! Das wat anders
Ik voel me best wel prima eigenlijkquote:
Taart yumquote:Op maandag 7 oktober 2013 02:08 schreef magnetronkoffie het volgende:
[..]
Ik voel me best wel prima eigenlijk
Leuk weekend gehad, gister een vriend op bezoek en vandaag verjaardag moeder
Zonde van die taart manquote:Op maandag 7 oktober 2013 02:10 schreef magnetronkoffie het volgende:
[..]
Ik had geen honger, niks van gegeten
quote:Op maandag 7 oktober 2013 01:06 schreef PeuRac het volgende:
[..]
zal ik de slechte grap maar maken dan?
Ja ik heb heerlijk met dr poesje gespeeldLekker gebatst?SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.But there's no sense crying over every mistake. You just keep on trying till you run out of cake.
er is niks gebeurdquote:
houd die schuur eens dichtquote:
Okquote:
Zeker vieze tekstjesquote:Op maandag 7 oktober 2013 09:04 schreef Huppelmuts het volgende:
Appen in mijn slaap, ik doe dat gewoon!
Nee, dat niet eensquote:
Wat dan?quote:
Ik had een droom. In mijn droom kreeg ik een appje van iemand en die ging ik beantwoorden.quote:Op maandag 7 oktober 2013 09:06 schreef AldoTheApache het volgende:
[..]
Wat dan?hoe het met de kat van de oma gaat ofzo?
quote:Op maandag 7 oktober 2013 09:09 schreef Huppelmuts het volgende:
[..]
Ik had een droom. In mijn droom kreeg ik een appje van iemand en die ging ik beantwoorden.
Dat appje heb ik dus nooit gehad en ik kreeg net een behoorlijk verwarrend appje terug van diegene
Wel een heel interessant gesprek zo op de vroege ochtendquote:
en dan beweren dat je niet dronken wasquote:Op maandag 7 oktober 2013 09:20 schreef Huppelmuts het volgende:
[..]
Wel een heel interessant gesprek zo op de vroege ochtend
goed geslapen?quote:
Jawel. Maar ik heb het gevoel van niet..quote:
quote:Op maandag 7 oktober 2013 09:22 schreef TheGirlNextDoor het volgende:
[..]
Jawel. Maar ik heb het gevoel van niet..
Jij?
Okee, chillquote:Op maandag 7 oktober 2013 09:23 schreef AldoTheApache het volgende:
[..]
ik heb sinds kort de chillste wekker ooitdie begint heel zacht en duurt een paar minuten waardoor je heel rustig ontwaakt
ik had eerst gewoon zo'n keiharde zoemerquote:Op maandag 7 oktober 2013 09:30 schreef TheGirlNextDoor het volgende:
[..]
Okee, chill![]()
Ik heb gewoon een wekker met rustige geluidjes waardoor ik rustig ontwaak
Ik heb inderdaad ook vogelgeluiden. Gewoon op de telefoonquote:Op maandag 7 oktober 2013 09:32 schreef AldoTheApache het volgende:
[..]
ik had eerst gewoon zo'n keiharde zoemer![]()
nu vogelgeluiden en bos enzo![]()
zieke shitquote:Op maandag 7 oktober 2013 09:32 schreef TheGirlNextDoor het volgende:
[..]
Ik heb inderdaad ook vogelgeluiden. Gewoon op de telefoon![]()
Heerlijk wakker worden
studie en werkquote:
Neuh, dat hoefde ik niet te beweren. Hoe dan ook, vage shizzle weerquote:Op maandag 7 oktober 2013 09:21 schreef AldoTheApache het volgende:
[..]
en dan beweren dat je niet dronken wasjaja leg dat maar aan diegene uit
Studie..quote:Op maandag 7 oktober 2013 09:37 schreef AldoTheApache het volgende:
[..]
studie en werkow en een aanmeldingsapplicatie voor mijn vervolgopleiding afronden
et toi?
Yesquote:Op maandag 7 oktober 2013 09:45 schreef AldoTheApache het volgende:
[..]
jij bent natuurlijk blij met je studie
helemaal waarquote:Op maandag 7 oktober 2013 09:47 schreef TheGirlNextDoor het volgende:
[..]
Yes![]()
Alleen wat minder met de klas, maargoed. De studie doe ik uiteindelijk voor mezelf
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |