SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt. SPOILER: alle gamertagsOm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.met dank aan Reemi
![]()
![]()
www.wefut.com
![]()
![]()
![]()
wat vind je ervan dat iedereen zo makkelijk miljonair wordt en jij maar met zoveel moeite aan het handelen was en nog steeds bent voor die paar coins?quote:Op zondag 6 oktober 2013 21:40 schreef DarkSonic2 het volgende:
[..]
Ik heb de laatste dagen niet eens winst gemaakt met handelen.. ik heb ook maar heel weinig gezocht.
quote:Op zondag 6 oktober 2013 21:41 schreef poker4lifee het volgende:
[..]
wat vind je ervan dat iedereen zo makkelijk miljonair wordt en jij maar met zoveel moeite aan het handelen was en nog steeds bent voor die paar coins?
Koop een AB en je spot ook veel dealsquote:Op zondag 6 oktober 2013 21:41 schreef Blistering het volgende:
Vind die deals spotten ook wel heel lastig. Sowieso kun je nooit van die bots winnen (als die er überhaupt zijn op de PS3?).
Valt inderdaad wel op dat sommige spelers met bid nog meer opleveren dan de BIN
quote:Op zondag 6 oktober 2013 21:42 schreef Djeetje het volgende:
[..]
Koop een AB en je spot ook veel deals
kutventquote:Op zondag 6 oktober 2013 21:41 schreef poker4lifee het volgende:
[..]
wat vind je ervan dat iedereen zo makkelijk miljonair wordt en jij maar met zoveel moeite aan het handelen was en nog steeds bent voor die paar coins?
quote:Op zondag 6 oktober 2013 21:42 schreef Djeetje het volgende:
[..]
Koop een AB en je spot ook veel deals
Ik heb ondertussen al best veel in mijn club. Ik wacht alleen totdat de prijzen weer stijgen. Ook heb ik inmiddels alweer meer dan 400 kits in mijn club.quote:Op zondag 6 oktober 2013 21:41 schreef poker4lifee het volgende:
[..]
Ik wacht ook zullen we dan kijken wie er meer coins heeft ?quote:Op zondag 6 oktober 2013 21:43 schreef DarkSonic2 het volgende:
[..]
Ik heb ondertussen al best veel in mijn club. Ik wacht alleen totdat de prijzen weer stijgen. Ook heb ik inmiddels alweer meer dan 400 kits in mijn club.
aha, oke.quote:Op zondag 6 oktober 2013 21:43 schreef DarkSonic2 het volgende:
[..]
Ik heb ondertussen al best veel in mijn club. Ik wacht alleen totdat de prijzen weer stijgen. Ook heb ik inmiddels alweer meer dan 400 kits in mijn club.
Dat is geen antwoord op de vraag.quote:Op zondag 6 oktober 2013 21:43 schreef DarkSonic2 het volgende:
[..]
ik vind het niet zo erg hoor. Ik zal er niet minder om slapen (hihi)quote:Op zondag 6 oktober 2013 21:44 schreef Thorb het volgende:
Ik zou het wel kut vinden, dat durf ik wel te zeggen
Dat komt vooral doordat FUT groter is geworden en er dus meer mensen op spelers azenquote:Op zondag 6 oktober 2013 21:44 schreef DutchSL het volgende:
Het handelen op open bid was vorig jaar al kapot gemaakt, ik geef de schuld aan de bid tokens die verdwenen zijn.
Toen moest je zuinig zien met je boden, want je had er maar een paar (gratis). Nu wordt op elke fatsoenlijke speler maar geboden en geboden tot je er misschien nog 100 coins winst op kan makendit jaar is het nóg erger dan vorig jaar.
Ik spot alleen soms nog een brons voor een leuke winst op open bid.
Het maakt mij niet uit als je meer coins hebt. Uiteindelijk word ik toch wel weer miljonair.quote:Op zondag 6 oktober 2013 21:44 schreef Djeetje het volgende:
[..]
Ik wacht ook zullen we dan kijken wie er meer coins heeft ?
Maar jij hebt er niet zoveel tijd in zitten (of je faalt) en je hebt het spel toch nietquote:Op zondag 6 oktober 2013 21:45 schreef Dudeweiser het volgende:
[..]
ik vind het niet zo erg hoor. Ik zal er niet minder om slapen (hihi)
jaja en jequote:Op zondag 6 oktober 2013 21:44 schreef Thorb het volgende:
Ik zou het wel kut vinden, dat durf ik wel te zeggen
SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.quote:Op zondag 6 oktober 2013 21:46 schreef DarkSonic2 het volgende:
[..]
Het maakt mij niet uit als je meer coins hebt. Uiteindelijk word ik toch wel weer miljonair.
'If you really think that the environment is less important than the economy try holding your breath while you count your money'
combinatie van al die dingen denk ikquote:Op zondag 6 oktober 2013 21:46 schreef Thorb het volgende:
[..]
Maar jij hebt er niet zoveel tijd in zitten (of je faalt) en je hebt het spel toch niet
Het is DS2 zijn hele leven, al zijn aandacht gaat naar dit spel.quote:Op zondag 6 oktober 2013 21:46 schreef Thorb het volgende:
[..]
Maar jij hebt er niet zoveel tijd in zitten (of je faalt) en je hebt het spel toch niet
Ik krijg ook best wat aandacht van hemquote:Op zondag 6 oktober 2013 21:47 schreef detennismaster het volgende:
[..]
Het is DS2 zijn hele leven, al zijn aandacht gaat naar dit spel.
Goh, laat me raden... Je hebt meer dat 500 chem kaartjes zeker?quote:Op zondag 6 oktober 2013 21:44 schreef Djeetje het volgende:
[..]
Ik wacht ook zullen we dan kijken wie er meer coins heeft ?
die inmiddels nog goedkoper zijnquote:Op zondag 6 oktober 2013 21:47 schreef dion_v_k het volgende:
[..]
Goh, laat me raden... Je hebt meer dat 500 chem kaartjes zeker?
Zelfs als die dingen 200 coins zijn maak ik nog winstquote:Op zondag 6 oktober 2013 21:49 schreef FCsuarez het volgende:
[..]
die inmiddels nog goedkoper zijnje zou bijna hopen dat die hunter kaarten er nooit meer boven op komen
quote:Op zondag 6 oktober 2013 21:50 schreef GekkeGerrit- het volgende:
[..]
Zelfs als die dingen 200 coins zijn maak ik nog winst
Hahaha fout loser!1!!quote:Op zondag 6 oktober 2013 20:49 schreef Tim86 het volgende:
Jackson 2 goals. Al de 4e Colombiaan met 2 goals deze week
Ik hoop op IF Renteria.quote:Op zondag 6 oktober 2013 21:52 schreef ThadCastle het volgende:
[..]
Hahaha fout loser!1!!
Montero, Montano, Uribe, Renteria en Jackson maakt 5
Ik zou Chico doen ipv Rafael Toloi.quote:Op zondag 6 oktober 2013 21:51 schreef Lindgren. het volgende:
Wout motherfucking Brama jatoch.
[ afbeelding ]
[ afbeelding ]
Tim doe even de password grapquote:Op zondag 6 oktober 2013 21:53 schreef over_hedge het volgende:
Zijn er al mensen ge banned? voor die glitch?
quote:Op zondag 6 oktober 2013 21:55 schreef Dudeweiser het volgende:
heuj een Dorrans voor 550 ik ben binnen jongens fuck yes
Mij niet. med/highquote:Op zondag 6 oktober 2013 21:58 schreef detennismaster het volgende:
[ afbeelding ]
Dit lijkt mij echt een eindbaas
Ik ook. Als het kon qua chemistry.quote:Op zondag 6 oktober 2013 21:54 schreef dion_v_k het volgende:
[..]
Ik zou Chico doen ipv Rafael Toloi.
Prima rechtsback ja.quote:Op zondag 6 oktober 2013 21:58 schreef detennismaster het volgende:
[ afbeelding ]
quote:Op zondag 6 oktober 2013 21:51 schreef Lindgren. het volgende:
Wout motherfucking Brama jatoch.
[ afbeelding ]
[ afbeelding ]
Welke?quote:
Ik had laatst een dame te logeren. Om 9 uur werd ik wakker. Ik heb mijn daily gifts geopend, en daarna ben ik weer lekker naast haar gekropenquote:Op zondag 6 oktober 2013 21:47 schreef detennismaster het volgende:
[..]
Het is DS2 zijn hele leven, al zijn aandacht gaat naar dit spel.
quote:
Godver, dacht dat het high/med was.quote:
H/Lquote:
Ik had m uit een pakje. Hij leek me ook wel goed, alleen lastig een leuk team mee te maken (dacht ik). Plus is zo'n high def niet irritant bij zo'n speler?quote:Op zondag 6 oktober 2013 21:58 schreef detennismaster het volgende:
[ afbeelding ]
Hij linkt leuk aan Machado, maar High defending is idd helemaal kut bij een winger.quote:Op zondag 6 oktober 2013 22:02 schreef Hoogstaande het volgende:
[..]
Ik had m uit een pakje. Hij leek me ook wel goed, alleen lastig een leuk team mee te maken (dacht ik). Plus is zo'n high def niet irritant bij zo'n speler?
Ik ziet het al voor mequote:Op zondag 6 oktober 2013 22:01 schreef Toefjes het volgende:
[..]
Ik had laatst een dame te logeren. Om 9 uur werd ik wakker. Ik heb mijn daily gifts geopend, en daarna ben ik weer lekker naast haar gekropen
Die was vorig jaar een eindbaas in ieder gevalquote:Op zondag 6 oktober 2013 22:03 schreef Toefjes het volgende:
Abbiati keept alsof hij Aids heeft. Is Marchetti een goede keepert?
Ze had helemaal niks gemerktquote:Op zondag 6 oktober 2013 22:03 schreef dion_v_k het volgende:
[..]
Ik ziet het al voor me![]()
Als ze je uit bed hoort gaan; 'Schatje, wat ga je doen?'
- 'Ik heb een kadootje..'
En 10 minuten later weer bij haar in bed kruipen en je ogen dichtdoen![]()
![]()
Ja, ik. Krijg 'n hoop mee in de kluts en finishing prima.quote:
5k?quote:Op zondag 6 oktober 2013 22:06 schreef Dudeweiser het volgende:
[..]
Bojan is een mongool
Arfa is wel een goede
Tevens nani voor 5k?
Ok. Ik kan hem toch niet betalen.quote:Op zondag 6 oktober 2013 22:06 schreef Lindgren. het volgende:
[..]
Ja, ik. Krijg 'n hoop mee in de kluts en finishing prima.Jammer dat hij niet iets groter is.
AJ7;drquote:Op zondag 6 oktober 2013 22:09 schreef Ajacied7 het volgende:
9 potjes gespeeld met mijn nieuwe team.
[ afbeelding ]
Als eerste valt het mij op dat er erg veel disconnects voorkomen. 4 keer in de 9 wedstrijden die ik gespeeld heb.1x was het de schuld van mijn kabelverbinding die snel hoort te zijn.
Van de 9 wedstrijden heb ik er 8 gewonnen en een verloren door EAids tegen een goldsilver Nederlands team. Er doen zich echt de gekste situaties voor in de strafschopgebieden.
Lindegard is slechte keeper voor zo ver ik over hem kan oordelen. Finesse shots vliegen er veel te makkelijk in.
Figueroa is getest en te licht bevonden, hij verliest bijna alle duels van spitsen met een beetje lengte of kracht. Zijn pace maakt dat niet goed. Diakité wordt zijn vervanger.
Vidic is me in positieve zin opgevallen, hij kopt ballen weg, zet leipe tackles in en is gevaarlijk bij corners. Wel een paar momenten gehad dat hij qua snelheid iets tekort kwam maar ik denk dat dat geen enkel probleem is als ik er een snelle verdediger (70+ pace) naast heb staan.
Digne en Azpilicueta betrek ik veel in de opbouw en dat doen ze degelijk. Vaak geef ik een random steekbal naar mijn buitenspelers en deze komen opvallend vaak aan. Verdedigend zijn ze niet sterk en daarom ga ik ze zo snel mogelijik vervangen.
Fer en Diaby zijn vergelijkbaar en ze doen het allebei uitstekend. Kopsterk, veel kracht, een goed schot en ze komen vaak over mijn buitenspelers heen.
Hun minpunt is dat ze af en toe wat ballen inleveren vanwege hun passing die niet zo goed is. Daarom ga ik proberen om een van hun te vervangen voor een middenvelder met goede passing die ook goed kan verdedigen.
De Bruyne is nog niet opgevallen, wel een goede dribbel en pass in beide benen maar hij komt niet echt in het spel voor.
Alessandrini en Oxlade-Chamberlain zijn er voornamelijk voor de voorzetten en dat gaat prima. Oxlade heeft 69 crossing maar legt alles op het hoofd van Benteke. Verrassend genoeg zijn ze beide goede koppers, alle kopballen gaan de bovenhoek in.![]()
Benteke doet wat hij moet doen, kopduels winnen en verdedigers kapottrekken. Komt ook niet echt in het spel voor maar scoort wel veel. Ik laat hem sowieso staan.
De 4-3-3 (4) opstelling bevalt beter dan verwacht. Normaal speelde ik altijd met 2 spitsen maar de crosses komen gewoon bij Benteke aan. Misschien nog eens een meer verdedigende versie van 4-3-3 proberen.
Bedankt voor jullie aandacht.
Ok.quote:Op zondag 6 oktober 2013 22:09 schreef Ajacied7 het volgende:
[ afbeelding ]
Als eerste valt het mij op dat er erg veel disconnects voorkomen. 4 keer in de 9 wedstrijden die ik gespeeld heb.1x was het de schuld van mijn kabelverbinding die snel hoort te zijn.
Van de 9 wedstrijden heb ik er 8 gewonnen en een verloren door EAids tegen een goldsilver Nederlands team. Er doen zich echt de gekste situaties voor in de strafschopgebieden.
Lindegard is slechte keeper voor zo ver ik over hem kan oordelen. Finesse shots vliegen er veel te makkelijk in.
Figueroa is getest en te licht bevonden, hij verliest bijna alle duels van spitsen met een beetje lengte of kracht. Zijn pace maakt dat niet goed. Diakité wordt zijn vervanger.
Vidic is me in positieve zin opgevallen, hij kopt ballen weg, zet leipe tackles in en is gevaarlijk bij corners. Wel een paar momenten gehad dat hij qua snelheid iets tekort kwam maar ik denk dat dat geen enkel probleem is als ik er een snelle verdediger (70+ pace) naast heb staan.
Digne en Azpilicueta betrek ik veel in de opbouw en dat doen ze degelijk. Vaak geef ik een random steekbal naar mijn buitenspelers en deze komen opvallend vaak aan. Verdedigend zijn ze niet sterk en daarom ga ik ze zo snel mogelijik vervangen.
Fer en Diaby zijn vergelijkbaar en ze doen het allebei uitstekend. Kopsterk, veel kracht, een goed schot en ze komen vaak over mijn buitenspelers heen.
Hun minpunt is dat ze af en toe wat ballen inleveren vanwege hun passing die niet zo goed is. Daarom ga ik proberen om een van hun te vervangen voor een middenvelder met goede passing die ook goed kan verdedigen.
De Bruyne is nog niet opgevallen, wel een goede dribbel en pass in beide benen maar hij komt niet echt in het spel voor.
Alessandrini en Oxlade-Chamberlain zijn er voornamelijk voor de voorzetten en dat gaat prima. Oxlade heeft 69 crossing maar legt alles op het hoofd van Benteke. Verrassend genoeg zijn ze beide goede koppers, alle kopballen gaan de bovenhoek in.![]()
Benteke doet wat hij moet doen, kopduels winnen en verdedigers kapottrekken. Komt ook niet echt in het spel voor maar scoort wel veel. Ik laat hem sowieso staan.
De 4-3-3 (4) opstelling bevalt beter dan verwacht. Normaal speelde ik altijd met 2 spitsen maar de crosses komen gewoon bij Benteke aan. Misschien nog eens een meer verdedigende versie van 4-3-3 proberen.
Prijzig teampje, wil Iniesta ook nog welquote:Op zondag 6 oktober 2013 22:09 schreef Ozz-03 het volgende:
[ afbeelding ]
Dat middenveld, vooral Iniesta is echt geweldig om mee te spelen. Zijn balcontrole, passes en dribbelen zijn echt perfect.
Korte samenvatting?quote:Op zondag 6 oktober 2013 22:09 schreef Ajacied7 het volgende:
[ afbeelding ]
inb4 grappige mensen die chemstyles in het nederlands gaan gevenquote:Op zondag 6 oktober 2013 22:11 schreef DutchSL het volgende:
[ afbeelding ]
Wat voor chem. style kaartje zouden jullie haar geven?
Prima post.quote:Op zondag 6 oktober 2013 22:09 schreef Ajacied7 het volgende:
[ afbeelding ]
deze man weetquote:Op zondag 6 oktober 2013 22:09 schreef Ozz-03 het volgende:
[ afbeelding ]
Dat middenveld, vooral Iniesta is echt geweldig om mee te spelen. Zijn balcontrole, passes en dribbelen zijn echt perfect.
Alle ballen op Benteke. Fer en Diaby hebben een slechte pass en De Bruyne komt weinig in het spel voor.quote:
ervaren schutter of havik denk ikquote:Op zondag 6 oktober 2013 22:11 schreef DutchSL het volgende:
[ afbeelding ]
Wat voor chem. style kaartje zouden jullie haar geven?
Geen speld tussen te krijgenquote:Op zondag 6 oktober 2013 22:12 schreef Ozz-03 het volgende:
[..]
Alle ballen op Benteke. Fer en Diaby hebben een slechte pass en De Bruyne komt weinig in het spel voor.
dit ga ik echt niet lezenquote:Op zondag 6 oktober 2013 22:09 schreef Ajacied7 het volgende:
[ afbeelding ]
FC Portcastle.quote:Op zondag 6 oktober 2013 22:14 schreef Dudeweiser het volgende:
dit dumpen:
[ afbeelding ]
dit kopen:
[ afbeelding ]
tevens staat de RB niet even hoog als de LB /thorbklachten
Hee, dat zijn mijn grappen.quote:
N'Gala had 2 goals als CB.quote:Op zondag 6 oktober 2013 22:11 schreef ThadCastle het volgende:
[..]
Teveel chille IF opties. Reid zal er wel 1 krijgen, Opara zou ziek zijn en Koulibaly ook
hij pakt allesquote:Op zondag 6 oktober 2013 22:16 schreef Toefjes het volgende:
[ afbeelding ]
Handanovic krijgt een kans. De keren dat ik tegen hem speelde maakte hij me het leven zuur.
Vind je het nou niet jammer dat je met zo'n niet-orgineel team speelt.quote:Op zondag 6 oktober 2013 22:16 schreef Toefjes het volgende:
[ afbeelding ]
Handanovic krijgt een kans. De keren dat ik tegen hem speelde maakte hij me het leven zuur.
Maar had hij ook een clean sheet en een motm?quote:
Nee, dat kan me eigenlijk niks schelen.quote:Op zondag 6 oktober 2013 22:17 schreef detennismaster het volgende:
[..]
Vind je het nou niet jammer dat je met zo'n niet-orgineel team speelt.
quote:Op zondag 6 oktober 2013 22:03 schreef dion_v_k het volgende:
[..]
Ik ziet het al voor me![]()
Als ze je uit bed hoort gaan; 'Schatje, wat ga je doen?'
- 'Ik heb een kadootje..'
En 10 minuten later weer bij haar in bed kruipen en je ogen dichtdoen![]()
![]()
Portsmouth won 3-0 dacht ik.quote:Op zondag 6 oktober 2013 22:17 schreef Hoogstaande het volgende:
[..]
Maar had hij ook een clean sheet en een motm?
Ja, maar hij zou er eerder 1 verdienen dan Opara.quote:
Hmm ok, duidelijk.quote:Op zondag 6 oktober 2013 22:18 schreef Toefjes het volgende:
[..]
Nee, dat kan me eigenlijk niks schelen.
Bystrov.quote:
quote:
Dan nog zijn er toch wel betere goedkope opties dan Andrea fucking Poli ? Nocerino bv.quote:Op zondag 6 oktober 2013 22:20 schreef Toefjes het volgende:
[..]Nee, deze fase in FUT heb ik gewoon 2 goedkope teams, die coins binnen harken. Als alles met die hunter en shadow kaartjes achter de rug is, ga ik me eens goed oriënteren op teams
gewoon hard in de korte hoek knallen. Hoesen weet wel hoequote:
Je hebt wel met je lange post er voor gezorgd dat ik Vidic heb gekochtquote:Op zondag 6 oktober 2013 22:09 schreef Ajacied7 het volgende:
*Korte samenvatting*
Hmm, ik vind het gewoon saai om met een team te spelen van maar 1 competitie. 99% van de futters doet dat namelijk..quote:Op zondag 6 oktober 2013 22:20 schreef Kamikazie het volgende:
[..]
Jij bent volgens mij lichtelijk autistisch met je drang naar originaliteit
hier te wachten op de piek van de gouden spelersquote:Op zondag 6 oktober 2013 22:20 schreef Toefjes het volgende:
[..]Nee, deze fase in FUT heb ik gewoon 2 goedkope teams, die coins binnen harken. Als alles met die hunter en shadow kaartjes achter de rug is, ga ik me eens goed oriënteren op teams
hihi je zei plasbuisquote:Op zondag 6 oktober 2013 22:21 schreef Lindgren. het volgende:
Die latencybalkjes slaan ook als een plasbuis op een drumstel.
3 groene balkjes en heb het idee dat ik naar het WK Allround zit te kijken.
im difren ye im difrenquote:Op zondag 6 oktober 2013 22:21 schreef detennismaster het volgende:
[..]
Hmm, ik vind het gewoon saai om met een team te spelen van maar 1 competitie. 99% van de futters doet dat namelijk..
Poli is goed hoorquote:Op zondag 6 oktober 2013 22:20 schreef DutchSL het volgende:
[..]
Dan nog zijn er toch wel betere goedkope opties dan Andrea fucking Poli ? Nocerino bv.
quote:Op zondag 6 oktober 2013 22:24 schreef DutchSL het volgende:
[..]
Nee, jij bent goed dat je met kutspelers toch kunt presteren.
Heb je überhaupt Poli's stats gezien?quote:Op zondag 6 oktober 2013 22:24 schreef DutchSL het volgende:
[..]
Nee, jij bent goed dat je met kutspelers toch kunt presteren.
inb4 PSVragequote:Op zondag 6 oktober 2013 22:25 schreef Toefjes het volgende:
[..]Strootman is de kutste uit dit team
Post nog even als het begint.quote:Op zondag 6 oktober 2013 22:26 schreef Dudeweiser het volgende:
oke ik ga jullie nu een uur verlaten voor wiskunde en daarna ga ik motd kijken. /tbakkertpost
Ik heb zelfs met hem gespeeld en hij ik kan er he-le-maal niets van.quote:Op zondag 6 oktober 2013 22:26 schreef Lindgren. het volgende:
[..]
Heb je überhaupt Poli's stats gezien?zo slecht is 'ie niet hoor.
http://wefut.com/en/player/5490
Ja dat is mogelijk, ik doe het regelmatigquote:Op zondag 6 oktober 2013 22:27 schreef Maoist het volgende:
Is het uberhaupt wel mogelijk om zonder finesse shots via het midden te scoren? Iedereen waar tegen ik speel heeft 11 man in de 11 meter staan
duhhhh kopballen uit cornersquote:Op zondag 6 oktober 2013 22:27 schreef Maoist het volgende:
Is het uberhaupt wel mogelijk om zonder finesse shots via het midden te scoren? Iedereen waar tegen ik speel heeft 11 man in de 11 meter staan
Met Vidal lukt dat heerlijkquote:Op zondag 6 oktober 2013 22:27 schreef Maoist het volgende:
Ik scoor bijna meer met mijn CMs dan met mijn spitsen.quote:Op zondag 6 oktober 2013 22:28 schreef Hoogstaande het volgende:
[..]
Ja dat is mogelijk, ik doe het regelmatig
Van die mensen hier die nooit een speler gebruiken en er dan wel over oordelen.quote:
Echt? Dat heb ik dan weer nietquote:Op zondag 6 oktober 2013 22:28 schreef DarkSonic2 het volgende:
[..]
Ik scoor bijna meer met mijn CMs dan met mijn spitsen.
Nouja, dat nou ook weer niet, maar mn CM's scoren inderdaad ook regelmatigquote:Op zondag 6 oktober 2013 22:28 schreef DarkSonic2 het volgende:
[..]
Ik scoor bijna meer met mijn CMs dan met mijn spitsen.
Ik.quote:Op zondag 6 oktober 2013 22:29 schreef LitmanenAFCA het volgende:
Niemand Denver Broncos vs Dalas Cowboys aan het kijken?
433 (gewoon de normale) geeft veel ruimte aan je CM's om mee op te komenquote:Op zondag 6 oktober 2013 22:29 schreef Kamikazie het volgende:
[..]
Echt? Dat heb ik dan weer niet
Welke opstelling?
Ik vind Lukaku en Ibra ook niet echt een heel complementair duo.quote:Op zondag 6 oktober 2013 22:27 schreef Kamikazie het volgende:
Ook even Eto'o gekocht om te wisselen met Lukaku, mis toch wat pace zo nu en dan.
Uiteraard. Betje dat Julius Thomas een TD scoortquote:Op zondag 6 oktober 2013 22:29 schreef LitmanenAFCA het volgende:
ditquote:Op zondag 6 oktober 2013 22:30 schreef Hoogstaande het volgende:
[..]
433 (gewoon de normale) geeft veel ruimte aan je CM's om mee op te komen
Ja dat had ik ook, wou eigenlijk Aguero maar dat was te duur. Nu dus maar Eto'o gehaald voor die plek en Lukaku als sub/investering houdenquote:Op zondag 6 oktober 2013 22:30 schreef detennismaster het volgende:
[..]
Ik vind Lukaku en Ibra ook niet echt een heel complementair duo.Als zijn ze natuurlijk alsnog samen wel goed hoor.
Tuurlijk niet. Baseball playoffs beginnen nu.quote:Op zondag 6 oktober 2013 22:29 schreef LitmanenAFCA het volgende:
Wie zitten er in de PO?quote:Op zondag 6 oktober 2013 22:31 schreef Chase_Utley het volgende:
[..]
Tuurlijk niet. Baseball playoffs beginnen nu.
ALquote:
Ik speel 4-4-2 met mijn bronzes.quote:Op zondag 6 oktober 2013 22:29 schreef Kamikazie het volgende:
[..]
Echt? Dat heb ik dan weer niet
Welke opstelling?
Het is niet helemaal waar maar ik heb 2 bronze CMs met 70+ shooting (door de chem kaarten) Elliott heeft 11 goals uit 21 wedstrijden maar Murray heeft dan weer maar 3 goals. Maar ik scoor ook heel weinig met mijn spitsen, alleen Grabban is constant.quote:Op zondag 6 oktober 2013 22:29 schreef Hoogstaande het volgende:
[..]
Nouja, dat nou ook weer niet, maar mn CM's scoren inderdaad ook regelmatig
Spelers die ik tot nu toe heb gebruikt en makkelijk meekunnen: Gamberini, Poli, Gervinho, Fer, Altidore, Emanuelson. Allemaal voor een habbekrats te halen, en je kan dan gewoon strijden tegen de grote namenquote:Op zondag 6 oktober 2013 22:29 schreef TBakkert het volgende:
[..]
Van die mensen hier die nooit een speler gebruiken en er dan wel over oordelen.
Al lang niet meer gevolgd eigenlijk helaasquote:Op zondag 6 oktober 2013 22:32 schreef Chase_Utley het volgende:
[..]
AL
Rays vs Red Sox
A's vs Tigers
NL
Cardinals vs Pirates
Dodgers vs Braves.
quote:Op zondag 6 oktober 2013 22:34 schreef LitmanenAFCA het volgende:
[..]
Al lang niet meer gevolgd eigenlijk helaas
Ik heb wel degelijk met hem gespeeldquote:Op zondag 6 oktober 2013 22:29 schreef TBakkert het volgende:
[..]
Van die mensen hier die nooit een speler gebruiken en er dan wel over oordelen.
allebei +15 pace.quote:Op zondag 6 oktober 2013 22:34 schreef Kamikazie het volgende:
Welke attribute kaartjes gebruiken op Ibra en Eto'o als ze naast elkaar staan in een 4-4-2?
kat en handschoenquote:Op zondag 6 oktober 2013 22:34 schreef Kamikazie het volgende:
Welke attribute kaartjes gebruiken op Ibra en Eto'o als ze naast elkaar staan in een 4-4-2?
Ik bedoelde die andere dingenquote:Op zondag 6 oktober 2013 22:35 schreef wieisboos het volgende:
[..]
allebei +15 pace.
wel de goede trainers kopen zodat je +20 pace krijgt
Ik gebruik altijd ruggengraatquote:Op zondag 6 oktober 2013 22:34 schreef Kamikazie het volgende:
Oke. ik neem het mee naar achteren.quote:Op zondag 6 oktober 2013 22:35 schreef DePresident. het volgende:
[..]
Niemand boeit dat honkbal hier.
gr gr
Ik wil nu een stel Russen opnoemen, maar dat laat ik maar even.quote:Op zondag 6 oktober 2013 22:34 schreef Toefjes het volgende:
[..]
Spelers die ik tot nu toe heb gebruikt en makkelijk meekunnen: Gamberini, Poli, Gervinho, Fer, Altidore, Emanuelson. Allemaal voor een habbekrats te halen, en je kan dan gewoon strijden tegen de grote namen
quote:Op zondag 6 oktober 2013 22:36 schreef Chase_Utley het volgende:
[..]
Oke. ik neem het mee naar achteren.
XOXO
Een onzekere steenbok
Shatovquote:Op zondag 6 oktober 2013 22:36 schreef TBakkert het volgende:
[..]
Ik wil nu een stel Russen opnoemen, maar dat laat ik maar even.
Fer lijkt me inderdaad wel echt een baas.
als zij het erover willen hebben dan mag dat gewoon hoorquote:Op zondag 6 oktober 2013 22:35 schreef DePresident. het volgende:
[..]
Niemand boeit dat honkbal hier.
gr gr
Altidore scoort gewoon elke wedstrijd wel. 16 goals uit 13 wedstrijden. Heb m nu ook een hunter kaartje gegevenquote:Op zondag 6 oktober 2013 22:36 schreef TBakkert het volgende:
[..]
Ik wil nu een stel Russen opnoemen, maar dat laat ik maar even.
Fer lijkt me inderdaad wel echt een baas.
Meh, beide maar saai.quote:Op zondag 6 oktober 2013 22:36 schreef Chase_Utley het volgende:
[..]
Vind ik niet. Maar NFL is wel te doen.
Mijn playmaker scoort nooit eigenlijk 2 uit 51, maar mijn buitenste twee wel regelmatig. Johnson loopt 15 uit 47, die is altijd echt overal te vindenquote:Op zondag 6 oktober 2013 22:34 schreef DarkSonic2 het volgende:
[..]
Het is niet helemaal waar maar ik heb 2 bronze CMs met 70+ shooting (door de chem kaarten) Elliott heeft 11 goals uit 21 wedstrijden maar Murray heeft dan weer maar 3 goals. Maar ik scoor ook heel weinig met mijn spitsen, alleen Grabban is constant.
Ik snap dat mensen afhaken door het langzame verloop. Ik ben echter een cijferautist en vind het daarom prachtig.quote:Op zondag 6 oktober 2013 22:37 schreef MrvanTrapZ het volgende:
[..]
Meh, beide maar saai.
Ik vond honkbal in het stadion wel te pruimen maar op TV
Die goal van hem tegen Spartak vorige week.quote:
Ik ben een keer bij Toronto Blue Jays geweest tegen NY Yankees. Na 4 inningen maar weg gegaan. Gaat echt helemaal nergens overquote:Op zondag 6 oktober 2013 22:37 schreef MrvanTrapZ het volgende:
[..]
Meh, beide maar saai.
Ik vond honkbal in het stadion wel te pruimen maar op TV
Abel Xavierquote:Op zondag 6 oktober 2013 22:37 schreef Lindgren. het volgende:
Dat ingame hoofd van Jobson.
Sowieso negers met blond haar.
Bedankt voor je reactie man.quote:
Figueroa is gay en kopballen, voorzetten en steekpasses zijn OP.quote:
quote:
quote:Op zondag 6 oktober 2013 22:13 schreef wieisboos het volgende:
[..]
dit ga ik echt niet lezenwel props voor zo'n lange post
Je hebt aan mij een mede Rusland liefhebber.quote:Op zondag 6 oktober 2013 22:38 schreef TBakkert het volgende:
[..]
Die goal van hem tegen Spartak vorige week.
Ik heb hem nu niet in mijn team, maar ik verwacht wel dat hij dit jaar nog een IF gaat krijgen.
Zardes heeft dat ook terwijl ie op zn kaartje gewoon zwart haar heeftquote:Op zondag 6 oktober 2013 22:37 schreef Lindgren. het volgende:
quote:Op zondag 6 oktober 2013 22:25 schreef Djeetje het volgende:
Costa denk ik nu ook wel een grote kans voor een IF, want is er een spits die 3x heeft gescoord en gold is ?
Wat was het team ook alweer? Ik scoor dit jaar in ieder geval veeeeeeel minder.quote:Op zondag 6 oktober 2013 22:37 schreef Hoogstaande het volgende:
[..]
Mijn playmaker scoort nooit eigenlijk 2 uit 51, maar mijn buitenste twee wel regelmatig. Johnson loopt 15 uit 47, die is altijd echt overal te vindenMn Villarreal loopt 41 uit 49 dus dat is best lekker. Mn wingers hebben gezamenlijk er ook al 35 inliggen
Ik stond ook meer bij die bier- en garlicfries kramen dan op te letten op het spelquote:Op zondag 6 oktober 2013 22:38 schreef Toefjes het volgende:
[..]
Ik ben een keer bij Toronto Blue Jays geweest tegen NY Yankees. Na 4 inningen maar weg gegaan. Gaat echt helemaal nergens over
Die Bukharov loopt nu 71 uit 65.quote:Op zondag 6 oktober 2013 22:37 schreef Toefjes het volgende:
[..]
Altidore scoort gewoon elke wedstrijd wel. 16 goals uit 13 wedstrijden. Heb m nu ook een hunter kaartje gegeven
OP al gelezen?quote:Op zondag 6 oktober 2013 22:39 schreef TBakkert het volgende:
[..]
Die Bukharov loopt nu 71 uit 65.
Marksman kaartje, want zijn pace upgraden is toch zinloos.![]()
quote:Op zondag 6 oktober 2013 22:39 schreef DarkSonic2 het volgende:
[..]
Wat was het team ook alweer? Ik scoor dit jaar in ieder geval veeeeeeel minder.
quote:Op zondag 6 oktober 2013 22:38 schreef Chase_Utley het volgende:
[..]
Je hebt aan mij een mede Rusland liefhebber.
Al lang, maar dat boeit niet. Want het is er ingezet door iemand die hem nog nooit heeft gebruikt.quote:
Mooie franchise is dat idd. Ik root voor de Colts.quote:
Nee, welke?quote:
Ik bij de Yankees tegen de Athletics. Jammer dat ik met mn familie was, want ik was de enige die het echt vet vond om te zien, terwijl de rest meer voor de beleving was. Daarom gingen we ook na 5 innings al wegquote:Op zondag 6 oktober 2013 22:38 schreef Toefjes het volgende:
[..]
Ik ben een keer bij Toronto Blue Jays geweest tegen NY Yankees. Na 4 inningen maar weg gegaan. Gaat echt helemaal nergens over
Dat zag ik laatst ookquote:Op zondag 6 oktober 2013 22:39 schreef Hoogstaande het volgende:
[..]
Zardes heeft dat ook terwijl ie op zn kaartje gewoon zwart haar heeft
Ziet er ook niet uit.
Is Malone de beste LB uit de Championship? Ik gebruik al vanaf het begin Daniels. Verder is Wiseman niet zo sterk, dat is ook de reden dat ik hem niet gebruik.quote:
Moet een zieke SIF krijgen. Hattrick tegen Anderlecht en nu meteen weer..sure, CL telt niet, maar in dit geval moeten ze dat gewoon mee laten wegen. Unieke prestatiequote:Op zondag 6 oktober 2013 22:39 schreef Nickskuh het volgende:
[..]
[ afbeelding ]
Deze man is onderweg naar zijn SIF, 3 goals en 1 assist.
Colts gaan ook wel lekker al heb ik wel erg medelijden met de Jaguars dit jaarquote:Op zondag 6 oktober 2013 22:41 schreef Chase_Utley het volgende:
[..]
Mooie franchise is dat idd. Ik root voor de Colts.
Echt ziek inderdaad. En ik wilde zijn eerste IF nog wel kopen, dan had ik mooi wat verlies gema-ooh wacht...quote:Op zondag 6 oktober 2013 22:41 schreef Tim86 het volgende:
[..]
Moet een zieke SIF krijgen. Hattrick tegen Anderlecht en nu meteen weer..sure, CL telt niet, maar in dit geval moeten ze dat gewoon mee laten wegen. Unieke prestatie
Ik had ook Daniels op een ander account, maar toen kon ik nog niet tradeofferen. Toen heb ik Malone maar even gebruikt maar ik was zo tevreden over m dat ik m niet meer ingewisseld hebquote:Op zondag 6 oktober 2013 22:41 schreef DarkSonic2 het volgende:
[..]
Dat zag ik laatst ook
[..]
Is Malone de beste LB uit de Championship? Ik gebruik al vanaf het begin Daniels. Verder is Wiseman niet zo sterk, dat is ook de reden dat ik hem niet gebruik.
Dzagoev en Denisov zijn bij mij ook echte bazen.quote:
Fidel Martinez is volgens mij een gingerquote:Op zondag 6 oktober 2013 22:37 schreef Lindgren. het volgende:
Nee nog niet. Ik ben gek op het duo Samba/Igna. VOoral die laatste kopt alles raak.quote:Op zondag 6 oktober 2013 22:44 schreef TBakkert het volgende:
[..]
Dzagoev en Denisov zijn bij mij ook echte bazen.
Akinfeev heeft nog steeds niet de rating die hij echt verdient, Anyukov is gewoon solid.
Heb je Kolodin al eens geprobeerd?
Ik had een Championship CB nodig dus toen kocht ik Burn, die is ook nog gewoon 1.98quote:Op zondag 6 oktober 2013 22:44 schreef Hoogstaande het volgende:
[..]
Ik had ook Daniels op een ander account, maar toen kon ik nog niet tradeofferen. Toen heb ik Malone maar even gebruikt maar ik was zo tevreden over m dat ik m niet meer ingewisseld heb![]()
Wiseman doet het bij geniaal, zelfs op 8 chem. Door Sentinel kaartje is ie waanzinnig kopsterk en zijn snelheid maakt meer dan genoeg goed voor zijn strenght. Plus, als hij iemand niet van de bal kan zetten komt Jean-Baptiste het karweitje wel opknappen
Lachen om een ginger als ginger-zijndequote:Op zondag 6 oktober 2013 22:45 schreef Djeetje het volgende:
[..]
Fidel Martinez is volgens mij een ginger
Rusland heeft met die verandering van Pace > Strength als belangrijke factor er echt wat goede CB's bij gekregen.quote:Op zondag 6 oktober 2013 22:45 schreef Chase_Utley het volgende:
[..]
Nee nog niet. Ik ben gek op het duo Samba/Igna. VOoral die laatste kopt alles raak.
Hij had ook al laatste wedstrijd voor FIFA 13 TOTW een hattrick en in 1e week van FIFA 14 ook weer een hattrickquote:Op zondag 6 oktober 2013 22:41 schreef Tim86 het volgende:
[..]
Moet een zieke SIF krijgen. Hattrick tegen Anderlecht en nu meteen weer..sure, CL telt niet, maar in dit geval moeten ze dat gewoon mee laten wegen. Unieke prestatie
Wel grappig hoe alle spelers die ik beast vind niet goed presteren voor jouquote:Op zondag 6 oktober 2013 22:45 schreef DarkSonic2 het volgende:
[..]
Ik had een Championship CB nodig dus toen kocht ik Burn, die is ook nog gewoon 1.98Ik vind Baptiste niet zo goed als ik had gehoopt.
Ik vind mij nog een redelijk normale ginger als ik sommige gingers op tv zie of in het echtquote:Op zondag 6 oktober 2013 22:46 schreef dion_v_k het volgende:
[..]
Lachen om een ginger als ginger-zijnde
Nog gewonnen dit weekend?quote:Op zondag 6 oktober 2013 22:48 schreef Djeetje het volgende:
[..]
Ik vind mij nog een redelijk normale ginger als ik sommige gingers op tv zie of in het echt
4-3-3 (4) is al een stuk beter. Verder zal het wel prima spelen jaquote:Op zondag 6 oktober 2013 22:47 schreef Anonymous61 het volgende:
Speelt dit fijn + formatie?
http://www.futhead.com/14/squads/962318/
Ik heb van dat team alleen Villarreal, Wynne en Jean-Baptiste gebruikt. Villarreal is echt wel goed (ik heb hem sniper gegeven)quote:Op zondag 6 oktober 2013 22:47 schreef Hoogstaande het volgende:
[..]
Wel grappig hoe alle spelers die ik beast vind niet goed presteren voor jou
Zal wel een wezenlijk verschil in speelstijl zijn.
Nice. Ik heb 90 minuten als CM gespeeld. 3-2 overwinning.quote:
Ik werd zoals altijd weer gewisseldquote:Op zondag 6 oktober 2013 22:50 schreef Lindgren. het volgende:
[..]
Nice. Ik heb 90 minuten als CM gespeeld. 3-2 overwinning.Top.
Bij hockey kun je de hele tijd doorwisselen, veel handiger.quote:
Bij zaalvoetbal ookquote:Op zondag 6 oktober 2013 22:52 schreef TBakkert het volgende:
[..]
Bij hockey kun je de hele tijd doorwisselen, veel handiger.
Wie cam ? iscoquote:Op zondag 6 oktober 2013 22:48 schreef LitmanenAFCA het volgende:
[..]
4-3-3 (4) is al een stuk beter. Verder zal het wel prima spelen ja
quote:Op zondag 6 oktober 2013 22:56 schreef GotenSSJ het volgende:
Gomis is een echt een baasbeter dan 1 op 1 met hem hier
![]()
Speelde net tegen een gozer met ene Patrick Hermann, das echt een goed spelertje ook, draaide mijn defensie helemaal dol
http://www.futhead.com/14(...)ll/all/rating/table/quote:
Ah, dat verklaart wel een hoop ja. Zal ook wel 4* star skills minimaal zijn.quote:
Nee 3*quote:Op zondag 6 oktober 2013 22:58 schreef GotenSSJ het volgende:
[..]
Ah, dat verklaart wel een hoop ja. Zal ook wel 4* star skills minimaal zijn.
Ah, valt nog mee dan. Het was echt alle ballen op Hermann en skillen maarquote:
Boooommmmquote:Op zondag 6 oktober 2013 22:30 schreef Hoogstaande het volgende:
[..]
Uiteraard. Betje dat Julius Thomas een TD scoort
Ik zag m nietquote:
Gebeurt bij zaalhockey ook inderdaad en dan laat je die losse teams gewoon goed op elkaar inspelen.quote:Op zondag 6 oktober 2013 22:54 schreef Djeetje het volgende:
[..]
Bij zaalvoetbal ook
Hadden we altijd 4 wissels zodat het hele team er uit ging
Was ook een sneaky passquote:Op zondag 6 oktober 2013 23:03 schreef Hoogstaande het volgende:
[..]
Ik zag m niet
Ik snapte niet waarom de defense ineens niet meer op Manning af gingen
En dan kan je aldoor druk zettenquote:Op zondag 6 oktober 2013 23:03 schreef TBakkert het volgende:
[..]
Gebeurt bij zaalhockey ook inderdaad en dan laat je die losse teams gewoon goed op elkaar inspelen.
Inderdaad heel intensief, want er wordt ook gewoon van je verwacht dat je dat de hele tijd doet.quote:
Jij kijkt die meuk terwijl er zoveel goede sport op is?quote:Op zondag 6 oktober 2013 23:05 schreef DarkSonic2 het volgende:
Ze hebben het bij Gamekings nu over FIFA 14.
En CB's pakken minder snel een SIF.quote:Op zondag 6 oktober 2013 23:06 schreef Djeetje het volgende:
Jo IF of Miranda IF ik denk dat Miranda nog wel gaat stijgen
Ik knipperde even naar MTV en toen zag ik het toevallig.quote:Op zondag 6 oktober 2013 23:06 schreef LitmanenAFCA het volgende:
[..]
Jij kijkt die meuk terwijl er zoveel goede sport op is?
Staat genoteerd.quote:Op zondag 6 oktober 2013 23:07 schreef DarkSonic2 het volgende:
[..]
Ik knipperde even naar MTV en toen zag ik het toevallig.
Ik ben er nog wel mee bezig ja.quote:Op zondag 6 oktober 2013 23:08 schreef LitmanenAFCA het volgende:
[..]
Staat genoteerd.
Ben je nog aan het bronzepacken of al mee opgehouden?
anker doenquote:Op zondag 6 oktober 2013 23:09 schreef Djeetje het volgende:
Dit is wel een moeilijke keuze ruggengraat of bewaker op mijn verdediger..
GEEN HANDSCHOEN OP JE VERDEDIGER DOENquote:Op zondag 6 oktober 2013 23:09 schreef Djeetje het volgende:
Dit is wel een moeilijke keuze ruggengraat of bewaker op mijn verdediger..
De prijzen vallen dit jaar wel wat tegen ja.. als je nu Januzaj in een pack hebt ben je wel binnen.quote:Op zondag 6 oktober 2013 23:09 schreef LitmanenAFCA het volgende:
[..]
Weinige dure bronzes dit jaar he
ga openen dan.quote:Op zondag 6 oktober 2013 23:10 schreef DarkSonic2 het volgende:
[..]
De prijzen vallen dit jaar wel wat tegen ja.. als je nu Januzaj in een pack hebt ben je wel binnen.
quote:Op zondag 6 oktober 2013 23:11 schreef Ajacied7 het volgende:
GEEN [ afbeelding ] OP JE KEEPER HEBBEN
MENSEN DIE [ afbeelding ] OP HUN KEEPER GOOIEN
SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.
quote:Op zondag 6 oktober 2013 23:12 schreef Dudeweiser het volgende:
als ik x5*ln(y) partiëel moet differentiëren en y als constant moet beschouwen is het antwoord toch gewoon 0?
quote:Op zondag 6 oktober 2013 23:10 schreef DarkSonic2 het volgende:
[..]
De prijzen vallen dit jaar wel wat tegen ja.. als je nu Januzaj in een pack hebt ben je wel binnen.
Die Katze sagt meow.quote:Op zondag 6 oktober 2013 23:11 schreef Ajacied7 het volgende:
GEEN [ afbeelding ] OP JE KEEPER HEBBEN
laat maar ik ben echt konkodomquote:Op zondag 6 oktober 2013 23:12 schreef Dudeweiser het volgende:
als ik x5*ln(y) partiëel moet differentiëren en y als constant moet beschouwen is het antwoord toch gewoon 0?
De crash heeft bronzes ook beïnvloed, in het begin had ik hem ook in een pack en toen verkocht ik hem voor 2.4k.quote:Op zondag 6 oktober 2013 23:12 schreef DutchSL het volgende:
[..]
[ afbeelding ]
Hij is maar 1k op de PS3
aight dat ging ik ook doen vandaagquote:Op zondag 6 oktober 2013 23:12 schreef Dudeweiser het volgende:
ik praat met mezelf hoor, en wees blij dat je dit niet hoeft te doenquote:Op zondag 6 oktober 2013 23:13 schreef Grandesco het volgende:
[..]
Ik weet niet eens waar jullie mensen het over hebben...
MBO![]()
Wiskunde
5x^4+ln(y) toch gewoonquote:Op zondag 6 oktober 2013 23:19 schreef Dudeweiser het volgende:
[..]
ik praat met mezelf hoor, en wees blij dat je dit niet hoeft te doen
nee is veel te laat mang moet gewoon productregeltje doen ditdatquote:Op zondag 6 oktober 2013 23:19 schreef Thorb het volgende:
[..]
aight dat ging ik ook doen vandaag
maar dit doe je niet goed g
Tering... die is al zo goed NIFquote:Op zondag 6 oktober 2013 23:19 schreef LitmanenAFCA het volgende:
Jackson Martinez 2 goals misschien een IF inbound
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |