OP-chick:quote:- C_A
- Muhahaha + vriendin
- WeeTee
- Vinniiee
- palawan
- Viro + een vriendin
-DaMook (ovb)
Wil je ook mee met deze gezellige groep mensen, er zijn nog kamers vrij!
Voor 25 euro PP kan je een kamer erbij boeken.
Ga je diep schamenquote:Op zondag 6 oktober 2013 20:47 schreef DaMook het volgende:
[..]
Ok had niet anders verwacht. Zou wat zijn als je nog op me aan het wachten was
. Vind het wel slecht van mezelf dat ik niets meer heb laten weten
.
Ik doe niets met voetbal, behalve soms zeggen dat ik het liefst heb dat psv kampioen word, maar dat is voor het feest in eindhoven danquote:Op zondag 6 oktober 2013 20:46 schreef Kaneelstokje het volgende:
[..]
Nee hoor, TGND is een leuke meid.
Alleen dat gedweep met FC Twente he?
Beetje danquote:
Ja, dat hoor ik vaker.quote:
Is het ook welquote:Op zondag 6 oktober 2013 20:47 schreef DaMook het volgende:
[..]
Ok had niet anders verwacht. Zou wat zijn als je nog op me aan het wachten was
. Vind het wel slecht van mezelf dat ik niets meer heb laten weten
.
Dat is gewoon echt hier om de hoek! Die vergaande glorie winkelcentrum. Je bedoelt bij de Emté daarzo?quote:Op zondag 6 oktober 2013 20:47 schreef PeuRac het volgende:
[..]
Ook het Ribbelt zie ik netZe woonden vroeger aan de Fuchsiastraat, nu woont hij nog bij zo'n vergaande glorie winkelcentrum
In Eschede.. geen idee..quote:
Dat is toch Skyler van Breaking Bad? Voor de leeftijd is ze ergquote:
Mag ik meedoenquote:
Geen idee wat er nog meer bij zit, kom daar nooit, alleen in de flat erbij.quote:Op zondag 6 oktober 2013 20:50 schreef TheGirlNextDoor het volgende:
[..]
Is het ook wel
[..]
Dat is gewoon echt hier om de hoek! Die vergaande glorie winkelcentrum. Je bedoelt bij de Emté daarzo?
[..]
In Eschede.. geen idee..
quote:Op zondag 6 oktober 2013 20:51 schreef rhubarbje het volgende:
blond en schattig dan denk ik toch meer
[ afbeelding ]
Dat begint er op te lijkenquote:Op zondag 6 oktober 2013 20:51 schreef rhubarbje het volgende:
[ afbeelding ]
Ach ja van jou ook niets gehoord dus staan we quitquote:
[ afbeelding ]
[ afbeelding ]
quote:
Ik heb grotere afstanden overbrugd voor een "dagje" uit hoorquote:Op zondag 6 oktober 2013 20:51 schreef tijnbrein het volgende:
Enschede, te ver weg om zo maar even langs te gaan
quote:
Jij had gezegd dat je met suggesties zou komen. Eerst wachtte ik dus af.quote:Op zondag 6 oktober 2013 20:51 schreef DaMook het volgende:
[..]
Ach ja van jou ook niets gehoord dus staan we quit.
Precies. Ze is niet helemaal perfect qua uiterlijk, maar dat hoeft ook absoluut niet van mij, liever niet zelfs. Ze moet een beetje karakter in haar gezicht hebben en ik vind oudere vrouwen vaak leuk.quote:Op zondag 6 oktober 2013 20:50 schreef PeuRac het volgende:
[..]
Dat is toch Skyler van Breaking Bad? Voor de leeftijd is ze erg
Goede suggestie, bij gebrek aan een date kunnen we straks een drankje doen wanneer ik in de buurt ben.quote:Op zondag 6 oktober 2013 20:53 schreef TheGirlNextDoor het volgende:
[..]
Jij had gezegd dat je met suggesties zou komen. Eerst wachtte ik dus af.
Wie is dat?quote:Op zondag 6 oktober 2013 20:54 schreef TheGirlNextDoor het volgende:
Mijn OPchick is de lekkerste en schattigste blondine
Volgende keer beterquote:Op zondag 6 oktober 2013 20:52 schreef Jofunu-kun het volgende:
[..]
Ik heb grotere afstanden overbrugd voor een "dagje" uit hoor
Maar niet als ik de volgende morgen om half 5 m'n bed uit moet
Wat kijkt ze boos?quote:Op zondag 6 oktober 2013 20:54 schreef TheGirlNextDoor het volgende:
Die mag er wel wezen jaquote:Op zondag 6 oktober 2013 20:54 schreef TheGirlNextDoor het volgende:
Ik kom er nog op terug, dit jaar wrsquote:Op zondag 6 oktober 2013 20:53 schreef TheGirlNextDoor het volgende:
[..]
Jij had gezegd dat je met suggesties zou komen. Eerst wachtte ik dus af.
Je bent welkom om hier langs te komen, als je toch om de hoek bentquote:Op zondag 6 oktober 2013 20:54 schreef PeuRac het volgende:
[..]
Goede suggestie, bij gebrek aan een date kunnen we straks een drankje doen wanneer ik in de buurt ben.
en voor de oud lullen als ik uit Rosanne.quote:
Britt Robertsonquote:
Niet dus.quote:Op zondag 6 oktober 2013 20:54 schreef DaMook het volgende:
[..]
Ik kom er nog op terug, dit jaar wrs.
Say whut?quote:Op zondag 6 oktober 2013 20:55 schreef AirwiN het volgende:
[..]
en voor de oud lullen als ik uit Rosanne.
Die mag wel langskomen hier jaquote:Op zondag 6 oktober 2013 20:55 schreef PeuRac het volgende:
[..]
Sarah Chalke - IMDb
37, prima te doen hoor
Rosanne.quote:Op zondag 6 oktober 2013 20:55 schreef AirwiN het volgende:
[..]
en voor de oud lullen als ik uit Rosanne.
ik vind het altijd zo schattig als jij zo praatquote:Op zondag 6 oktober 2013 20:56 schreef AldoTheApache het volgende:
[..]
Die mag wel langskomen hier ja
Kan ze een hele week niet meer normaal lopen, maargoed
Die onderste vond ik best leuk in Dexter, daarvoor deed ze me weinig. Bovenste is wel knap, maar een beetje nietszeggend.quote:Op zondag 6 oktober 2013 20:56 schreef rhubarbje het volgende:
of deze
[ afbeelding ]
of deze
[ afbeelding ]
quote:Op zondag 6 oktober 2013 20:57 schreef rhubarbje het volgende:
[..]
ik vind het altijd zo schattig als jij zo praat
Wat?quote:Op zondag 6 oktober 2013 20:57 schreef rhubarbje het volgende:
[..]
ik vind het altijd zo schattig als jij zo praat
Die bovenste kijkt stomquote:Op zondag 6 oktober 2013 20:56 schreef rhubarbje het volgende:
of deze
[ afbeelding ]
of deze
[ afbeelding ]
wie vind jij nou echt het lekkerste wijf ooit?quote:Op zondag 6 oktober 2013 20:57 schreef Fascination het volgende:
[..]
Die onderste vond ik best leuk in Dexter, daarvoor deed ze me weinig. Bovenste is wel knap, maar een beetje nietszeggend.
Jawelquote:Op zondag 6 oktober 2013 20:55 schreef TheGirlNextDoor het volgende:
[..]
Britt Robertson
[..]
Niet dus.
omdat ik jou echt geen meisjes uit elkaar zie trekkenquote:
zeik niet.quote:
Dat zijn zulke moeilijke vragen.quote:Op zondag 6 oktober 2013 20:58 schreef rhubarbje het volgende:
[..]
wie vind jij nou echt het lekkerste wijf ooit?
dat als ik zou zeggen je volgende post is een magische, wiens naam je typt die staat zo aan je deur
wie kies je dan?
Ik vind dr echt fucking lekkerquote:
het 1 sluit het ander niet uit toch?quote:Op zondag 6 oktober 2013 20:59 schreef rhubarbje het volgende:
[..]
omdat ik jou echt geen meisjes uit elkaar zie trekken
meisjes aanbidden, dat wel ja
Ik probeer hem te beantwoorden maar het lukt me niet.quote:Op zondag 6 oktober 2013 20:59 schreef Kaneelstokje het volgende:
[..]
Dat zijn zulke moeilijke vragen.
staat dat er?quote:
niet?quote:Op zondag 6 oktober 2013 20:59 schreef rhubarbje het volgende:
[..]
Tamme Asser in da housequote:Op zondag 6 oktober 2013 20:59 schreef Tamashii het volgende:
Jamey van 24 vind ik ook een lekker ding
Hmm, lekkerst, dus niet mooist. Daar ga ik even over nadenken.quote:Op zondag 6 oktober 2013 20:58 schreef rhubarbje het volgende:
[..]
wie vind jij nou echt het lekkerste wijf ooit?
dat als ik zou zeggen je volgende post is een magische, wiens naam je typt die staat zo aan je deur
wie kies je dan?
whahaha precies die vibe jaquote:
ja ik bedoel echt zeg maar geilquote:Op zondag 6 oktober 2013 21:00 schreef Fascination het volgende:
[..]
Hmm, lekkerst, dus niet mooist. Daar ga ik even over nadenken.
nou, kijk, ik ben dan meer relatiemateriaalquote:
Touché.quote:Op zondag 6 oktober 2013 20:59 schreef rhubarbje het volgende:
[..]
Sinds ik Aldo op cam heb gezien, kan ik dat soort praat inderdaad niet serieus nemen.quote:Op zondag 6 oktober 2013 20:59 schreef rhubarbje het volgende:
[..]
I bet you wouldquote:Op zondag 6 oktober 2013 20:59 schreef TheGirlNextDoor het volgende:
[..]
Ik vind dr echt fucking lekker![]()
Met haar wil ik wel graag een beschuitje eten
Dan moet er iemand bovenuit steken, maar dat kan op zoveel manierne.quote:Op zondag 6 oktober 2013 21:00 schreef Royco1 het volgende:
[..]
Ik probeer hem te beantwoorden maar het lukt me niet.
Zo veel keuzes
Helleuuuh jaaa ik zit in da autooo. Als bijrijder gelukkig want alcohol op.quote:
Ik zal je zusje eens serieus nemenquote:Op zondag 6 oktober 2013 21:02 schreef Kaneelstokje het volgende:
[..]
Sinds ik Aldo op cam heb gezien, kan ik dat soort praat inderdaad niet serieus nemen.
[..]
I bet you would
[..]
Dan moet er iemand bovenuit steken, maar dat kan op zoveel manierne.
dat is ook veel waardquote:Op zondag 6 oktober 2013 21:01 schreef AldoTheApache het volgende:
[..]
nou, kijk, ik ben dan meer relatiemateriaalplus ik ben gezellig en lief enzo
![]()
Waren er maar meer zoals jij..quote:Op zondag 6 oktober 2013 21:02 schreef rhubarbje het volgende:
[..]
dat is ook veel waard
eigenlijk meer dan de naam hebben dat je vrouwen uit elkaar trekt (als je het mij vraagt)
zeker weer chinese vodka?quote:Op zondag 6 oktober 2013 21:02 schreef Tamashii het volgende:
[..]
Helleuuuh jaaa ik zit in da autooo. Als bijrijder gelukkig want alcohol op.
nou, blij toequote:Op zondag 6 oktober 2013 21:02 schreef rhubarbje het volgende:
[..]
dat is ook veel waard
eigenlijk meer dan de naam hebben dat je vrouwen uit elkaar trekt (als je het mij vraagt)
nou die zijn er 100000000den hoorquote:
Zou je wel willen, schurk.quote:Op zondag 6 oktober 2013 21:02 schreef AldoTheApache het volgende:
[..]
Ik zal je zusje eens serieus nemen
het klinkt alleen zo fout als ik zeg dat ik aan hun lollie wil sabbelenquote:Op zondag 6 oktober 2013 21:03 schreef Faxie het volgende:
Deze zullen wel lekker zijn
[ afbeelding ]
ga tinderenquote:Op zondag 6 oktober 2013 21:04 schreef Jofunu-kun het volgende:
[..]
Not where i'm looking.. Blijkbaar
Mijn diabetes, wat doe jequote:Op zondag 6 oktober 2013 21:03 schreef Faxie het volgende:
Deze zullen wel lekker zijn
[ afbeelding ]
quote:Op zondag 6 oktober 2013 21:04 schreef Jofunu-kun het volgende:
[..]
Not where i'm looking.. Blijkbaar
Nee, rode wijnquote:Op zondag 6 oktober 2013 21:03 schreef AldoTheApache het volgende:
[..]
zeker weer chinese vodka?
[..]
nou, blij toe
Ja dat klopt wel een beetjequote:Op zondag 6 oktober 2013 21:05 schreef TheGirlNextDoor het volgende:
[..]
[ afbeelding ]
Dit principe, maar dan omgekeerd, zegmaar?
Sorry, mijn typkunsten zijn wat magertjes vandaag.quote:
En waarderen de dames dat?quote:Op zondag 6 oktober 2013 21:07 schreef Royco1 het volgende:
[..]
Eigenlijk wel Kaneel, al zeg ik het zelf.
Deuren openhouden en die shit
quote:Op zondag 6 oktober 2013 21:08 schreef Kaneelstokje het volgende:
[..]
Sorry, mijn typkunsten zijn wat magertjes vandaag.
Ja maar toch lijkt het lang niet zo veel pussy op te leveren als gewoon vreemd gaan bij het leven, af en toe een tikje geven en kinderen maken bij verschillende moeders.quote:Op zondag 6 oktober 2013 21:08 schreef Kaneelstokje het volgende:
[..]
Sorry, mijn typkunsten zijn wat magertjes vandaag.
[..]
En waarderen de dames dat?
Hmm.. Niet helemaal denk ik..quote:Op zondag 6 oktober 2013 21:05 schreef TheGirlNextDoor het volgende:
[..]
[ afbeelding ]
Dit principe, maar dan omgekeerd, zegmaar?
Nope, tissut? Leg eens uit?quote:Op zondag 6 oktober 2013 21:08 schreef AldoTheApache het volgende:
[..]
Ken je tinder niet?
die shit is aan vriend![]()
'Cause the ladies are really out there, man. Then you're just not a real gentleman?quote:
De waarheid helaasquote:Op zondag 6 oktober 2013 21:10 schreef Royco1 het volgende:
[..]
Ja maar toch lijkt het lang niet zo veel pussy op te leveren als gewoon vreemd gaan bij het leven, af en toe een tikje geven en kinderen maken bij verschillende moeders.
Fucked up world G
Dat is een app waarbij je vrouwen kunt liken of disliken op basis van hun profielfoto van FB, en als ze jou dan ook terugliken heb je een match waarbij je kunt chattenquote:
Daar is toch zo'n mooi gezegd voor.quote:Op zondag 6 oktober 2013 21:10 schreef Royco1 het volgende:
[..]
Ja maar toch lijkt het lang niet zo veel pussy op te leveren als gewoon vreemd gaan bij het leven, af en toe een tikje geven en kinderen maken bij verschillende moeders.
Fucked up world G
Je hebt me gezien toch.. Nouja, in mijn slechtste periode danquote:Op zondag 6 oktober 2013 21:10 schreef TheGirlNextDoor het volgende:
[..]
'Cause the ladies are really out there, man. Then you're just not a real gentleman?
Ja, dat soort dingen levert vrouwen op.quote:Op zondag 6 oktober 2013 21:10 schreef Royco1 het volgende:
[..]
Fucked up world G
Seriously?quote:Op zondag 6 oktober 2013 21:12 schreef AldoTheApache het volgende:
[..]
Dat is een app waarbij je vrouwen kunt liken of disliken op basis van hun profielfoto van FB, en als ze jou dan ook terugliken heb je een match waarbij je kunt chatten
Het vroegere hot or not spelletje dusquote:Op zondag 6 oktober 2013 21:12 schreef AldoTheApache het volgende:
[..]
Dat is een app waarbij je vrouwen kunt liken of disliken op basis van hun profielfoto van FB, en als ze jou dan ook terugliken heb je een match waarbij je kunt chatten
Vrouwen willen badboys yog #yoloquote:Op zondag 6 oktober 2013 21:12 schreef Fascination het volgende:
[..]
Ja, dat soort dingen levert vrouwen op.!
Vrouwen niet, sletjes wel.quote:Op zondag 6 oktober 2013 21:12 schreef Fascination het volgende:
[..]
Ja, dat soort dingen levert vrouwen op.!
nee johquote:Op zondag 6 oktober 2013 21:13 schreef TheGirlNextDoor het volgende:
[..]
Seriously?![]()
Online daten voor simpele mensen dus
Vleeschkeuring eerderquote:Op zondag 6 oktober 2013 21:13 schreef TheGirlNextDoor het volgende:
[..]
Seriously?![]()
Jepquote:Op zondag 6 oktober 2013 21:13 schreef admiraal_anaal het volgende:
[..]
Het vroegere hot or not spelletje dus
Ik hou het wel bij mijn omschrijving.quote:Op zondag 6 oktober 2013 21:14 schreef AldoTheApache het volgende:
[..]
nee johbeetje op je mobiel sliden over het scherm en half chatten, opzich wel lachen
Hij zei het volgens mij vrij simplistisch. Je ziet de foto en je geeft aan of je die persoon wil neuken. Die persoon kan hetzelfde doen. Wanneer twee personen elkaar willen neuken, dan krijg je bericht. En kan je gemakkelijk neuken. Fantastisch concept.quote:Op zondag 6 oktober 2013 21:13 schreef TheGirlNextDoor het volgende:
[..]
Seriously?![]()
Zitten wel echt zieke chicks tussen hoorquote:Op zondag 6 oktober 2013 21:14 schreef TheGirlNextDoor het volgende:
[..]
Ik hou het wel bij mijn omschrijving.
Het leven kan zo simpel zijn hequote:Op zondag 6 oktober 2013 21:15 schreef Dven het volgende:
[..]
Hij zei het volgens mij vrij simplistisch. Je ziet de foto en je geeft aan of je die persoon wil neuken. Die persoon kan hetzelfde doen. Wanneer twee personen elkaar willen neuken, dan krijg je bericht. En kan je gemakkelijk neuken. Fantastisch concept.
Oke. Neukpartners zoeken voor simpele mensen dus.quote:Op zondag 6 oktober 2013 21:15 schreef Dven het volgende:
[..]
Hij zei het volgens mij vrij simplistisch. Je ziet de foto en je geeft aan of je die persoon wil neuken. Die persoon kan hetzelfde doen. Wanneer twee personen elkaar willen neuken, dan krijg je bericht. En kan je gemakkelijk neuken. Fantastisch concept.
Ik heb liever gezonde dames, zoals TGND enzo..quote:Op zondag 6 oktober 2013 21:15 schreef AldoTheApache het volgende:
[..]
Zitten wel echt zieke chicks tussen hoor
Nee, vrouwen willen zelfverzekerde mannen en dat soort mannen doet soms dat soort dingen. Soort nadelig bijeffect.quote:
Als ik gisteravond weer zie wat voor ontzettende losers er allemaal succes hebben bij de vrouwen, begin ik me weer af te vragen waarom ik het nog probeerquote:Op zondag 6 oktober 2013 21:10 schreef Royco1 het volgende:
[..]
Fucked up world G
noem je mij nu simpel?quote:Op zondag 6 oktober 2013 21:16 schreef TheGirlNextDoor het volgende:
[..]
Oke. Neukpartners zoeken voor simpele mensen dus.
Beschrijving aangepast.
Als jij aan .. tinderen..? doet, ja.quote:
ik voel je pijn broederquote:Op zondag 6 oktober 2013 21:16 schreef Kaneelstokje het volgende:
[..]
Als ik gisteravond weer zie wat voor ontzettende losers er allemaal succes hebben bij de vrouwen, begin ik me weer af te vragen waarom ik het nog probeer
Fantastisch concept. Gemakkelijker kan je omschrijving niet.quote:Op zondag 6 oktober 2013 21:16 schreef TheGirlNextDoor het volgende:
[..]
Oke. Neukpartners zoeken voor simpele mensen dus.
Beschrijving aangepast.
quote:Op zondag 6 oktober 2013 21:17 schreef TheGirlNextDoor het volgende:
[..]
Als jij aan .. tinderen..? doet, ja.
ik verwijder de app alweerquote:
Daar had fok toch patent opquote:Op zondag 6 oktober 2013 21:15 schreef Dven het volgende:
[..]
QFT...quote:Op zondag 6 oktober 2013 21:16 schreef Kaneelstokje het volgende:
[..]
Als ik gisteravond weer zie wat voor ontzettende losers er allemaal succes hebben bij de vrouwen, begin ik me weer af te vragen waarom ik het nog probeer
Probeer hetquote:Op zondag 6 oktober 2013 21:18 schreef Fascination het volgende:
Zou het ook voor vrouwelijke gays werken?
Op FOK! moet je woorden gebruiken in plaats van klikken. Is het nèt niet helemaalquote:
Gister een schattige blondine, die staat te zoenen in een bloedhete tent met een kerel met jas aan (met zo'n bondkraagjequote:Op zondag 6 oktober 2013 21:17 schreef AldoTheApache het volgende:
[..]
ik voel je pijn broeder![]()
Ik zag vandaag op de club ook echt een ziek leuke deerne, en die liep echt met een simpele 2 hersencellige idioot als vriendje
Maakt je niet slimmer ofzo.quote:Op zondag 6 oktober 2013 21:18 schreef AldoTheApache het volgende:
[..]
[..]
ik verwijder de app alweer
Jealous much?quote:Op zondag 6 oktober 2013 21:19 schreef Kaneelstokje het volgende:
[..]
Gister een schattige blondine, die staat te zoenen in een bloedhete tent met een kerel met jas aan (met zo'n bondkraagje). Zo'n teringmongool was dat
waarschijnlijk schreef hij het ook als bondkraagjequote:Op zondag 6 oktober 2013 21:19 schreef Kaneelstokje het volgende:
[..]
Gister een schattige blondine, die staat te zoenen in een bloedhete tent met een kerel met jas aan (met zo'n bondkraagje). Zo'n teringmongool was dat
En toch scoren ze jaquote:Op zondag 6 oktober 2013 21:19 schreef Kaneelstokje het volgende:
[..]
Weet je wat het probleem is? Assholes pretend to be the nice and cute guys. As soon as they have you in bed, they become assholes.quote:
Dat is dan ook weer zo iets ja..quote:Op zondag 6 oktober 2013 21:20 schreef Faxie het volgende:
[..]
En toch scoren ze ja
Aan de andere kant moet je je dan afvragen of je iets met zo'n meid zou willen...
Nu moet ik ook toegeven dat het me best saai lijkt als ik met iemand ben die maar een beetje aardig tegen me is, me becomplimenteert met de rechterlok op mijn kapsel en daarna een potje wil ganzenbordenquote:
Nee, dat weer niet.quote:
Whehehehe.quote:Op zondag 6 oktober 2013 21:20 schreef AldoTheApache het volgende:
[..]
waarschijnlijk schreef hij het ook als bondkraagje
Sowieso niet. Nooit meer naar omkijken.quote:Op zondag 6 oktober 2013 21:20 schreef Faxie het volgende:
[..]
En toch scoren ze ja
Aan de andere kant moet je je dan afvragen of je iets met zo'n meid zou willen...
Ja, komop zegquote:
Ik wou net zeggen, alsof vrouwen vallen op een vent die zegt: hey tyfushoer, kom eens hier.quote:Op zondag 6 oktober 2013 21:21 schreef TheGirlNextDoor het volgende:
[..]
Weet je wat het probleem is? Assholes pretend to be the nice and cute guys. As soon as they have you in bed, they become assholes.
FoBo werkt net zo.quote:Op zondag 6 oktober 2013 21:19 schreef Dven het volgende:
[..]
Op FOK! moet je woorden gebruiken in plaats van klikken. Is het nèt niet helemaal
Dat je het in het Engels schrijft geeft je toch wel weer wat extra punten op mijn intelligentiemeterquote:Op zondag 6 oktober 2013 21:21 schreef TheGirlNextDoor het volgende:
[..]
Weet je wat het probleem is? Assholes pretend to be the nice and cute guys. As soon as they have you in bed, they become assholes.
Beter niet op dat soort plekken komen. Daar komt toch niks fatsoenlijks in de regel...quote:Op zondag 6 oktober 2013 21:21 schreef Kaneelstokje het volgende:
[..]
Nee, dat weer niet.
[..]
Whehehehe.
[..]
Sowieso niet. Nooit meer naar omkijken.
Ik moet sowieso maar eens een mobiele telefoon aanschaffen. Makkelijker chickies scoren zo. Daarentegen ook weer gemakkelijker gebust worden door vrouwlief. Hmm.quote:Op zondag 6 oktober 2013 21:22 schreef S95Sedan het volgende:
[..]
FoBo werkt net zo.
Leuk dat tinder, denk ga eens kijken wat het is, eerste hit is hoe je foto te bewerken met een andere app
Oke.quote:Op zondag 6 oktober 2013 21:22 schreef Dven het volgende:
[..]
Dat je het in het Engels schrijft geeft je toch wel weer wat extra punten op mijn intelligentiemeter
daten is sowieso dikke poepquote:Op zondag 6 oktober 2013 21:22 schreef TheGirlNextDoor het volgende:
[..]
Ja, komop zegIk vind online daten al dikke poep
Vrouwen kunnen net zo zijn.quote:Op zondag 6 oktober 2013 21:21 schreef TheGirlNextDoor het volgende:
[..]
Nee grapje,het komt gewoon wat dommig overquote:
Nee, al mijn collega's gaan naar die tent, wat al genoeg zegt.quote:Op zondag 6 oktober 2013 21:22 schreef Faxie het volgende:
[..]
Beter niet op dat soort plekken komen. Daar komt toch niks fatsoenlijks in de regel...
Beter gewoon FOK!ken en de nacht afsluiten met eentje uit het vuistje jaquote:
Wat precies?quote:Op zondag 6 oktober 2013 21:24 schreef Dven het volgende:
[..]
Nee grapje,het komt gewoon wat dommig over
Tja ik heb geleerd dat soort dingen te vermijden, want ik werd er altijd ongelukkig vanquote:Op zondag 6 oktober 2013 21:24 schreef Kaneelstokje het volgende:
[..]
Nee, al mijn collega's gaan naar die tent, wat al genoeg zegt.
Al die stress.quote:
een kapsalon eet je lastig uit het vuistje hoorquote:Op zondag 6 oktober 2013 21:24 schreef Dven het volgende:
[..]
Beter gewoon FOK!ken en de nacht afsluiten met eentje uit het vuistje ja
Dan haal je een frikandel mayoquote:Op zondag 6 oktober 2013 21:25 schreef AldoTheApache het volgende:
[..]
een kapsalon eet je lastig uit het vuistje hoor
Ja, ik was er al 9 jaar ofzo niet geweest. Maar de halve groep wilde er met alle geweld heen.quote:Op zondag 6 oktober 2013 21:25 schreef Faxie het volgende:
[..]
Tja ik heb geleerd dat soort dingen te vermijden, want ik werd er altijd ongelukkig van
In de blender ermee en zuipen dat FOK!Elyxerquote:Op zondag 6 oktober 2013 21:25 schreef AldoTheApache het volgende:
[..]
een kapsalon eet je lastig uit het vuistje hoor
Doet ze kiten bij dat Veerse meer?quote:Op zondag 6 oktober 2013 21:26 schreef Jofunu-kun het volgende:
[..]
Niks meer geworden met dat kitemeisje uit je dorp?
quote:Op zondag 6 oktober 2013 21:28 schreef rhubarbje het volgende:
jezus christus!
Mijn vriend slaat me net zo hard dat ik flauw was gevallen als ik niet zo slim was geweest meteen te gaan liggen
niet expres natuurlijk hoor!
maar auuuw
Dat was niet echt daten he. En zal d'r nog wel zien hoor, maar verwacht niet dat er ergens een vonk gaat komen...quote:Op zondag 6 oktober 2013 21:26 schreef Jofunu-kun het volgende:
[..]
Niks meer geworden met dat kitemeisje uit je dorp?
Ik schrok me rot bij je eerste zinquote:Op zondag 6 oktober 2013 21:28 schreef rhubarbje het volgende:
jezus christus!
Mijn vriend slaat me net zo hard dat ik flauw was gevallen als ik niet zo slim was geweest meteen te gaan liggen
maar auuuw
Dan zul je het wel verdiend hebbenquote:Op zondag 6 oktober 2013 21:28 schreef rhubarbje het volgende:
jezus christus!
maar auuuw
Je zal het wel verdiend hebbenquote:Op zondag 6 oktober 2013 21:28 schreef rhubarbje het volgende:
jezus christus!
maar auuuw
quote:Op zondag 6 oktober 2013 21:29 schreef AldoTheApache het volgende:
[..]
Dan zul je het wel verdiend hebben
quote:
Voor je bips?quote:Op zondag 6 oktober 2013 21:28 schreef rhubarbje het volgende:
jezus christus!
maar auuuw
Whut?quote:Op zondag 6 oktober 2013 21:28 schreef rhubarbje het volgende:
jezus christus!
maar auuuw
quote:Op zondag 6 oktober 2013 21:29 schreef AldoTheApache het volgende:
[..]
Great minds think alikequote:Op zondag 6 oktober 2013 21:29 schreef AldoTheApache het volgende:
[..]
Great minds think alikequote:
Gewoon een ros terug verkopenquote:Op zondag 6 oktober 2013 21:28 schreef rhubarbje het volgende:
jezus christus!
maar auuuw
Ah oke. Goede vriend van mij was leraar in Thailand en op Aruba en is sindskort weer in NL en daar had hij het over een chick die bij de Veerse kiters zat ofzo dus ik dacht, misschienquote:Op zondag 6 oktober 2013 21:29 schreef Faxie het volgende:
[..]
Veerse meer mag niet, maar Ooster en Westerschelde wel op bepaalde plekken.
Noooooquote:
5 euroquote:Op zondag 6 oktober 2013 21:33 schreef S95Sedan het volgende:
[..]
Wil je ruilenVrouwen zijn af en toe fucking gecompliceerd.
Daten is simpel.
Aiiiquote:Op zondag 6 oktober 2013 21:34 schreef rhubarbje het volgende:
we waren aan het stoeien (he bah klinkt fout) en ik maakte een sla beweging zeg maar (gestrekte arm) en hij weerde mij af en sloeg precies tegen mijn elleboog die toen de verkeerde kant op ging
chrisus pfff
Hm nee daar mag het toch nergens hoor. Alleen windsurfen...quote:Op zondag 6 oktober 2013 21:31 schreef Dven het volgende:
[..]
Ah oke. Goede vriend van mij was leraar in Thailand en op Aruba en is sindskort weer in NL en daar had hij het over een chick die bij de Veerse kiters zat ofzo dus ik dacht, misschien![]()
Gewoon dat je effe weet wie er nu echt de baas isquote:Op zondag 6 oktober 2013 21:34 schreef rhubarbje het volgende:
we waren aan het stoeien (he bah klinkt fout) en ik maakte een sla beweging zeg maar (gestrekte arm) en hij weerde mij af en sloeg precies tegen mijn elleboog die toen de verkeerde kant op ging
chrisus pfff
Mannenquote:Op zondag 6 oktober 2013 21:35 schreef Dven het volgende:
Godverdomme, collega is met lekker wijf / collega op reis geweest dit weekend terwijl ik achter haar aanzat. Hufter.
Ja, hij zit sowieso achter al mijn meisjes aan. Of we hebben gewoon dezelfde smaak alleen ben ik iets vlugger met het ontdekken van het bestaan vanquote:
Dan had je het dus verdiend aangezien dat gewoon lomp wasquote:Op zondag 6 oktober 2013 21:34 schreef rhubarbje het volgende:
chrisus pfff
Ja alsof 1 iemand die in m'n portemonnee graait nog niet genoeg is!quote:
en hij met het sluiten van de deal blijkbaarquote:Op zondag 6 oktober 2013 21:36 schreef Dven het volgende:
[..]
Ja, hij zit sowieso achter al mijn meisjes aan. Of we hebben gewoon dezelfde smaak alleen ben ik iets vlugger met het ontdekken van het bestaan van
Dit ja.quote:Op zondag 6 oktober 2013 21:37 schreef rhubarbje het volgende:
[..]
en hij met het sluiten van de deal blijkbaar
Niet bepaald eigenlijk maar het is al de derde keer dat hij met iemand gaat nadat ik er mee ben geweest. Begint een beetje op te vallenquote:Op zondag 6 oktober 2013 21:37 schreef rhubarbje het volgende:
[..]
en hij met het sluiten van de deal blijkbaar
Zie het als een compliment. Hij waardeert je smaak.quote:Op zondag 6 oktober 2013 21:39 schreef Dven het volgende:
[..]
Niet bepaald eigenlijk maar het is al de derde keer dat hij met iemand gaat nadat ik er mee ben geweest. Begint een beetje op te vallen
hoe oud ben je eigenlijk?quote:Op zondag 6 oktober 2013 21:39 schreef Dven het volgende:
[..]
Niet bepaald eigenlijk maar het is al de derde keer dat hij met iemand gaat nadat ik er mee ben geweest. Begint een beetje op te vallen
Hehequote:Op zondag 6 oktober 2013 21:40 schreef TheGirlNextDoor het volgende:
[..]
Zie het als een compliment. Hij waardeert je smaak.
't Is alleen de vraag over wie dat meer zegtquote:Op zondag 6 oktober 2013 21:40 schreef TheGirlNextDoor het volgende:
[..]
Zie het als een compliment. Hij waardeert je smaakt.
24. Vraag me alleen af waarom dit relevant isquote:
dat is het ook nietquote:Op zondag 6 oktober 2013 21:40 schreef Dven het volgende:
[..]
24. Vraag me alleen af waarom dit relevant is
Bij dezenquote:Op zondag 6 oktober 2013 21:41 schreef rhubarbje het volgende:
[..]
dat is het ook niet
ik wou het gewoon weten
Dan geef je hem teveel infoquote:Op zondag 6 oktober 2013 21:39 schreef Dven het volgende:
[..]
Daar kun je jezelf de grond mee in boren, of juist mee ophemelen. Aan jou de keus.quote:Op zondag 6 oktober 2013 21:40 schreef Dven het volgende:
[..]
't Is alleen de vraag over wie dat meer zegt
Je hebt toch niks te klagen volgens mij?quote:Op zondag 6 oktober 2013 21:40 schreef Dven het volgende:
[..]
24. Vraag me alleen af waarom dit relevant is
De eerste keer wel, de twee daarna waren beide collega's dus er viel weinig te verbergenquote:
Ik laat het wel in het middenquote:Op zondag 6 oktober 2013 21:42 schreef TheGirlNextDoor het volgende:
[..]
Daar kun je jezelf de grond mee in boren, of juist mee ophemelen. Aan jou de keus.
Daar heeft hij vrij weinig aan als die achter iemand aan zat en z'n collega ermee vandoor gaatquote:Op zondag 6 oktober 2013 21:42 schreef TheGirlNextDoor het volgende:
[..]
Daar kun je jezelf de grond mee in boren, of juist mee ophemelen. Aan jou de keus.
Ik ben graag exclusiefquote:Op zondag 6 oktober 2013 21:42 schreef Faxie het volgende:
[..]
Je hebt toch niks te klagen volgens mij?
Nouja, het is meer dat zij al onderdeel was van mijn harem. En als vriend/collega zou je niet in elkaars klantenbestand moeten sleutelenquote:Op zondag 6 oktober 2013 21:43 schreef S95Sedan het volgende:
[..]
Daar heeft hij vrij weinig aan als die achter iemand aan zat en z'n collega ermee vandoor gaat
Hoezo weinig aan? Je kan daar zelfvertrouwen uithalen (hij neemt mijn afdankertjes (want hij zei toch dat hij ze al had gehad?)).quote:Op zondag 6 oktober 2013 21:43 schreef S95Sedan het volgende:
[..]
Daar heeft hij vrij weinig aan als die achter iemand aan zat en z'n collega ermee vandoor gaat
Denk dat je concurent daar anders over denktquote:Op zondag 6 oktober 2013 21:44 schreef Dven het volgende:
[..]
Nouja, het is meer dat zij al onderdeel was van mijn harem. En als vriend/collega zou je niet in elkaars klantenbestand moeten sleutelen
Nja tot het iemand is wie hij wel leuk vindt voor vervolg.quote:Op zondag 6 oktober 2013 21:45 schreef TheGirlNextDoor het volgende:
[..]
Hoezo weinig aan? Je kan daar zelfvertrouwen uithalen (hij neemt mijn afdankertjes (want hij zei toch dat hij ze al had gehad?)).
Dan is 'ie dom geweest dat zijn collega haar heeft kunnen pakken. Klaar.quote:Op zondag 6 oktober 2013 21:50 schreef S95Sedan het volgende:
[..]
Denk dat je concurent daar anders over denkt
[..]
Nja tot het iemand is wie hij wel leuk vindt voor vervolg.
Is helaas niet altijd zo simpel.quote:Op zondag 6 oktober 2013 21:52 schreef TheGirlNextDoor het volgende:
[..]
Dan is 'ie dom geweest dat zijn collega haar heeft kunnen pakken. Klaar.
Ach, we kennen elkaar inmiddels anderhalf jaar, zijn vaak samen op stap en kunnen er altijd om lachen. Vervolg doe ik sowieso niet aan aangezien ik gelukkig ben met mijn vriendinquote:Op zondag 6 oktober 2013 21:50 schreef S95Sedan het volgende:
[..]
Denk dat je concurent daar anders over denkt
[..]
Nja tot het iemand is wie hij wel leuk vindt voor vervolg.
en je vriendin weet van die uitstapjes met andere dames?quote:Op zondag 6 oktober 2013 21:58 schreef Dven het volgende:
[..]
Ach, we kennen elkaar inmiddels anderhalf jaar, zijn vaak samen op stap en kunnen er altijd om lachen. Vervolg doe ik sowieso niet aan aangezien ik gelukkig ben met mijn vriendinMaar het blijft jammer wanneer je samen in hetzelfde putje hebt geroerd
Toch sowieso een beetje een ongeschreven regel zoiets.quote:Op zondag 6 oktober 2013 21:58 schreef Dven het volgende:
[..]
Ach, we kennen elkaar inmiddels anderhalf jaar, zijn vaak samen op stap en kunnen er altijd om lachen. Vervolg doe ik sowieso niet aan aangezien ik gelukkig ben met mijn vriendinMaar het blijft jammer wanneer je samen in hetzelfde putje hebt geroerd
Ah, dus jij bent ook zo'n asshole. Noted.quote:Op zondag 6 oktober 2013 21:58 schreef Dven het volgende:
[..]
quote:Op zondag 6 oktober 2013 22:01 schreef rhubarbje het volgende:
Nou ik ga, bij gebrek aan beter, dat undatables maar eens kijken
eens kijken hoe sterk het me aan fok doet denken
We hebben een open relatie dus we zijn op de hoogte van elkaars wel en wee ja.quote:Op zondag 6 oktober 2013 22:00 schreef rhubarbje het volgende:
[..]
en je vriendin weet van die uitstapjes met andere dames?
en wtf zeik je dan?
Fok is ergerquote:Op zondag 6 oktober 2013 22:01 schreef rhubarbje het volgende:
oooh dan is het andersquote:Op zondag 6 oktober 2013 22:04 schreef Dven het volgende:
[..]
We hebben een open relatie dus we zijn op de hoogte van elkaars wel en wee ja.
Dan verschillen we van mening daarin, je kan niet altijd alles in de hand hebben met dat soort dingen.quote:
Geer en Goor zo op rtlquote:Op zondag 6 oktober 2013 22:01 schreef rhubarbje het volgende:
Beetje simplistische opmerking maar dat komt geheel overeen met de verwachtingen die ik al van je had dus wat dat betreft niet bepaald opvallend.quote:Op zondag 6 oktober 2013 22:03 schreef TheGirlNextDoor het volgende:
[..]
Ah, dus jij bent ook zo'n asshole. Noted.
brrrrquote:
Natuurlijk mag hij datquote:Op zondag 6 oktober 2013 22:04 schreef rhubarbje het volgende:
[..]
oooh dan is het anders
maar dan vind ik nog dat je zeurtwant als je toch geen vervolg wil dan mag iemand anders doen wat hij wil als jij klaar bent
Dude, je hebt niks te claimen dan hoorquote:Op zondag 6 oktober 2013 22:05 schreef Dven het volgende:
[..]
Natuurlijk mag hij datDaarentegen was het mijn verovering en is het niet plezant wanneer deze ook op een ander zijn lijstje prijken
Ja want een vrouw mag maar 1 keer geneukt wordenquote:Op zondag 6 oktober 2013 22:05 schreef Dven het volgende:
[..]
Natuurlijk mag hij datDaarentegen was het mijn verovering en is het niet plezant wanneer deze ook op een ander zijn lijstje prijken
Vast ook nog wel zat na danquote:Op zondag 6 oktober 2013 22:06 schreef Jofunu-kun het volgende:
[..]
Dude, je hebt niks te claimen dan hoor![]()
Er zijn er vast ook zat voor je geweest
dat jaquote:Op zondag 6 oktober 2013 22:06 schreef Jofunu-kun het volgende:
[..]
Ik claim nergens.quote:Op zondag 6 oktober 2013 22:06 schreef Jofunu-kun het volgende:
[..]
Ja an sich wel goed, ik heb alleen last van duizelingen.. Lage bloeddruk en shizzle maar ik weet niet hoe ik dat oplosquote:
quote:
Dat zou een slechte zaak zijnquote:Op zondag 6 oktober 2013 22:07 schreef rhubarbje het volgende:
[..]
dat ja
en moet ze anders na jou non worden of zo?
Al laat ze zich door duizend man uitwonen. Gewoon opvallend wanneer een vriend/collega drie dezelfde achter jou doetquote:Op zondag 6 oktober 2013 22:07 schreef Faxie het volgende:
[..]
Ja want een vrouw mag maar 1 keer geneukt worden![]()
Jezus man, zelf ik was vroeger niet zo kansloos met m'n opvattingen
Hmm nee dat zou ik eigenlijk ook niet wetenquote:Op zondag 6 oktober 2013 22:08 schreef Jofunu-kun het volgende:
[..]
Ja an sich wel goed, ik heb alleen last van duizelingen.. Lage bloeddruk en shizzle maar ik weet niet hoe ik dat oplos
[..]
[..]
Dat zou een slechte zaak zijn
Dat is dan ook weer een beetje overdrevenquote:Op zondag 6 oktober 2013 22:09 schreef Dven het volgende:
[..]
Al laat ze zich door duizend man uitwonen. Gewoon opvallend wanneer een vriend/collega drie dezelfde achter jou doet
Aaseters dusquote:Op zondag 6 oktober 2013 22:09 schreef Dven het volgende:
[..]
Al laat ze zich door duizend man uitwonen. Gewoon opvallend wanneer een vriend/collega drie dezelfde achter jou doet
Beetje goedkoop erachter aan opklimmen ja. Anderzijds, met 1 van de 3 is hij toch 8 maanden samengeweest, met de eerste een maand of 3. Dus waarschijnlijk komt hier ook weer wat 'langlopends' uit voort.quote:
dat ligt er bij mij echt aan of het neuken zonder iets er bij was of dat je verliefd was/aan het daten was etcquote:Op zondag 6 oktober 2013 22:12 schreef Vinniiee het volgende:
Als een goede vriend degene zal neuken die ik geneukt heb, zou ik 'm niet meer als goede vriend bestempelen.
De langste relatie die ik heb gehad was met een meisje waar mijn beste vriend eerder het bed mee had gedeeld. Maar het was de enige keer dat ik ook echt verliefd wasquote:Op zondag 6 oktober 2013 22:12 schreef Vinniiee het volgende:
Als een goede vriend degene zal neuken die ik geneukt heb, zou ik 'm niet meer als goede vriend bestempelen.
Dan maakt hij inbreuk op je territorium ofzo?quote:Op zondag 6 oktober 2013 22:12 schreef Vinniiee het volgende:
zo klinkt het wel echt aapigquote:Op zondag 6 oktober 2013 22:14 schreef Faxie het volgende:
[..]
Dan maakt hij inbreuk op je territorium ofzo?
Ach ik kom niet verder dan een maand, en daar was niet eens mee geneuktquote:Op zondag 6 oktober 2013 22:13 schreef Dven het volgende:
[..]
Beetje goedkoop erachter aan opklimmen ja. Anderzijds, met 1 van de 3 is hij toch 8 maanden samengeweest, met de eerste een maand of 3. Dus waarschijnlijk komt hier ook weer wat 'langlopends' uit voort.
Ik heb ze gewoon mogen inrijden ofzo.
Dat is toch zo'n ongeschreven regel.quote:Op zondag 6 oktober 2013 22:14 schreef Faxie het volgende:
[..]
Relaties zijn ook suf dus wat dat betreft is het niet zo vreemd dat je niet heel ver raaktquote:Op zondag 6 oktober 2013 22:15 schreef Faxie het volgende:
[..]
Ach ik kom niet verder dan een maand, en daar was niet eens mee geneukt
Hangt een beetje af van intenties en emoties. Je kan net zo goed met je beste vriend een chick bangenquote:Op zondag 6 oktober 2013 22:15 schreef S95Sedan het volgende:
[..]
Dat is toch zo'n ongeschreven regel.
Wat een onzinquote:Op zondag 6 oktober 2013 22:15 schreef S95Sedan het volgende:
[..]
Dat is toch zo'n ongeschreven regel.
Relatiesquote:Op zondag 6 oktober 2013 22:16 schreef Dven het volgende:
[..]
Relaties zijn ook suf dus wat dat betreft is het niet zo vreemd dat je niet heel ver raakt
Wat een frigide non.quote:Op zondag 6 oktober 2013 22:15 schreef Faxie het volgende:
[..]
Ach ik kom niet verder dan een maand, en daar was niet eens mee geneukt
Als het echt alleen neuken is/was ja dan zou ik er niet zo moeilijk over doen..quote:Op zondag 6 oktober 2013 22:13 schreef rhubarbje het volgende:
[..]
dat ligt er bij mij echt aan of het neuken zonder iets er bij was of dat je verliefd was/aan het daten was etc
en dan ligt het er ook nog aan of die vriend het eerst heeft besproken of niet
Ja dat sowieso maar nogal een andere insteek (leuke woordspeling ookquote:Op zondag 6 oktober 2013 22:16 schreef Dven het volgende:
[..]
Hangt een beetje af van intenties en emoties. Je kan net zo goed met je beste vriend een chick bangen
Relatiesquote:
Gek genoeg stond die bekend als een slettebakquote:
Dus als een goede vriend z'n relatie net uit is en je vindt diegene ook leuk zou je daarmee aanpappen?quote:
Stomme vriend, een beetje een relatie aangaan met iemand die ik leuk vind. Wie denkt ie wel niet dat ie is?quote:Op zondag 6 oktober 2013 22:20 schreef S95Sedan het volgende:
[..]
Dus als een goede vriend z'n relatie net uit is en je vindt diegene ook leuk zou je daarmee aanpappen?
Sowieso doen. Liefde is liefde, ongeacht de voorhistoriequote:Op zondag 6 oktober 2013 22:20 schreef S95Sedan het volgende:
[..]
Dus als een goede vriend z'n relatie net uit is en je vindt diegene ook leuk zou je daarmee aanpappen?
Ik zou het er eerst met hem over hebben in dit geval.. Wat hij ervan vindt, maar niet direct de dag erna natuurlijk..quote:Op zondag 6 oktober 2013 22:20 schreef S95Sedan het volgende:
[..]
Dan nog zou ik het er echt wel over hebben. Maar als ik zou moeten kiezen dan gaan m'n vrienden toch echt voor.quote:Op zondag 6 oktober 2013 22:21 schreef Dven het volgende:
[..]
Sowieso doen. Liefde is liefde, ongeacht de voorhistorie
Hij heeft er niks van te vinden, het is nou eenmaal uit. Jammer, kans gehad, move on.quote:Op zondag 6 oktober 2013 22:22 schreef Jofunu-kun het volgende:
[..]
Ik zou het er eerst met hem over hebben in dit geval.. Wat hij ervan vindt, maar niet direct de dag erna natuurlijk..
Zeker. Tot je verliefd wordt.quote:Op zondag 6 oktober 2013 22:22 schreef S95Sedan het volgende:
[..]
Dan nog zou ik het er echt wel over hebben. [b][b]Maar als ik zou moeten kiezen dan gaan m'n vrienden toch echt voor.[/b][/b]
Jij hebt zeker geen vrienden?quote:Op zondag 6 oktober 2013 22:23 schreef Faxie het volgende:
[..]
Hij heeft er niks van te vinden, het is nou eenmaal uit. Jammer, kans gehad, move on.
Dat is ook rot..quote:Op zondag 6 oktober 2013 22:24 schreef rhubarbje het volgende:
oke uit dit verhaal kom ik waarschijnlijk zelf niet heel positief
maar ik ben wel eens door een lief bedrogen met mijn beste vriendin
en toen was ik nog heel lief en naïef en dacht ik: we kunnen toch wel allemaal vrienden blijven?
ja ik heb uiteindelijk het contact verbrokenquote:Op zondag 6 oktober 2013 22:25 schreef Jofunu-kun het volgende:
[..]
Dat is ook rot..
Stom van hen beiden wel.. Weg ermee!
I really don't give a rats ass.quote:Op zondag 6 oktober 2013 22:04 schreef Dven het volgende:
[..]
Beetje simplistische opmerking maar dat komt geheel overeen met de verwachtingen die ik al van je had dus wat dat betreft niet bepaald opvallend.
Maar even afwachten tot je in zo'n situatie staat dan maar.quote:
Dat zou bij mij niet uitmaken.quote:Op zondag 6 oktober 2013 22:13 schreef rhubarbje het volgende:
[..]
dat ligt er bij mij echt aan of het neuken zonder iets er bij was of dat je verliefd was/aan het daten was etc
en dan ligt het er ook nog aan of die vriend het eerst heeft besproken of niet
Ik vind dat gewoon not-done.quote:Op zondag 6 oktober 2013 22:14 schreef Dven het volgende:
[..]
De langste relatie die ik heb gehad was met een meisje waar mijn beste vriend eerder het bed mee had gedeeld. Maar het was de enige keer dat ik ook echt verliefd was
Ik vind het gewoon not-done om iets te doen met een meisje waar een van je vrienden ook iets mee gedaan heeft.quote:Op zondag 6 oktober 2013 22:14 schreef Faxie het volgende:
[..]
Toch bedankt voor het vermeldenquote:Op zondag 6 oktober 2013 22:27 schreef TheGirlNextDoor het volgende:
[..]
I really don't give a rats ass.
Wat exact is er not donequote:Op zondag 6 oktober 2013 22:29 schreef Vinniiee het volgende:
[..]
Dat zou bij mij niet uitmaken.
[..]
Ik vind dat gewoon not-done.
[..]
Ik vind het gewoon not-done om iets te doen met een meisje waar een van je vrienden ook iets mee gedaan heeft.
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |