OP-chick:quote:- C_A
- Muhahaha + vriendin
- WeeTee
- Vinniiee
- palawan
- Viro + een vriendin
-DaMook (ovb)
Wil je ook mee met deze gezellige groep mensen, er zijn nog kamers vrij!
Voor 25 euro PP kan je een kamer erbij boeken.
Ga je diep schamenquote:Op zondag 6 oktober 2013 20:47 schreef DaMook het volgende:
[..]
Ok had niet anders verwacht. Zou wat zijn als je nog op me aan het wachten was
. Vind het wel slecht van mezelf dat ik niets meer heb laten weten
.
Ik doe niets met voetbal, behalve soms zeggen dat ik het liefst heb dat psv kampioen word, maar dat is voor het feest in eindhoven danquote:Op zondag 6 oktober 2013 20:46 schreef Kaneelstokje het volgende:
[..]
Nee hoor, TGND is een leuke meid.
Alleen dat gedweep met FC Twente he?
Beetje danquote:
Ja, dat hoor ik vaker.quote:
Is het ook welquote:Op zondag 6 oktober 2013 20:47 schreef DaMook het volgende:
[..]
Ok had niet anders verwacht. Zou wat zijn als je nog op me aan het wachten was
. Vind het wel slecht van mezelf dat ik niets meer heb laten weten
.
Dat is gewoon echt hier om de hoek! Die vergaande glorie winkelcentrum. Je bedoelt bij de Emté daarzo?quote:Op zondag 6 oktober 2013 20:47 schreef PeuRac het volgende:
[..]
Ook het Ribbelt zie ik netZe woonden vroeger aan de Fuchsiastraat, nu woont hij nog bij zo'n vergaande glorie winkelcentrum
In Eschede.. geen idee..quote:
Dat is toch Skyler van Breaking Bad? Voor de leeftijd is ze ergquote:
Mag ik meedoenquote:
Geen idee wat er nog meer bij zit, kom daar nooit, alleen in de flat erbij.quote:Op zondag 6 oktober 2013 20:50 schreef TheGirlNextDoor het volgende:
[..]
Is het ook wel
[..]
Dat is gewoon echt hier om de hoek! Die vergaande glorie winkelcentrum. Je bedoelt bij de Emté daarzo?
[..]
In Eschede.. geen idee..
quote:Op zondag 6 oktober 2013 20:51 schreef rhubarbje het volgende:
blond en schattig dan denk ik toch meer
[ afbeelding ]
Dat begint er op te lijkenquote:Op zondag 6 oktober 2013 20:51 schreef rhubarbje het volgende:
[ afbeelding ]
Ach ja van jou ook niets gehoord dus staan we quitquote:
[ afbeelding ]
[ afbeelding ]
quote:
Ik heb grotere afstanden overbrugd voor een "dagje" uit hoorquote:Op zondag 6 oktober 2013 20:51 schreef tijnbrein het volgende:
Enschede, te ver weg om zo maar even langs te gaan
quote:
Jij had gezegd dat je met suggesties zou komen. Eerst wachtte ik dus af.quote:Op zondag 6 oktober 2013 20:51 schreef DaMook het volgende:
[..]
Ach ja van jou ook niets gehoord dus staan we quit.
Precies. Ze is niet helemaal perfect qua uiterlijk, maar dat hoeft ook absoluut niet van mij, liever niet zelfs. Ze moet een beetje karakter in haar gezicht hebben en ik vind oudere vrouwen vaak leuk.quote:Op zondag 6 oktober 2013 20:50 schreef PeuRac het volgende:
[..]
Dat is toch Skyler van Breaking Bad? Voor de leeftijd is ze erg
Goede suggestie, bij gebrek aan een date kunnen we straks een drankje doen wanneer ik in de buurt ben.quote:Op zondag 6 oktober 2013 20:53 schreef TheGirlNextDoor het volgende:
[..]
Jij had gezegd dat je met suggesties zou komen. Eerst wachtte ik dus af.
Wie is dat?quote:Op zondag 6 oktober 2013 20:54 schreef TheGirlNextDoor het volgende:
Mijn OPchick is de lekkerste en schattigste blondine
Volgende keer beterquote:Op zondag 6 oktober 2013 20:52 schreef Jofunu-kun het volgende:
[..]
Ik heb grotere afstanden overbrugd voor een "dagje" uit hoor
Maar niet als ik de volgende morgen om half 5 m'n bed uit moet
Wat kijkt ze boos?quote:Op zondag 6 oktober 2013 20:54 schreef TheGirlNextDoor het volgende:
Die mag er wel wezen jaquote:Op zondag 6 oktober 2013 20:54 schreef TheGirlNextDoor het volgende:
Ik kom er nog op terug, dit jaar wrsquote:Op zondag 6 oktober 2013 20:53 schreef TheGirlNextDoor het volgende:
[..]
Jij had gezegd dat je met suggesties zou komen. Eerst wachtte ik dus af.
Je bent welkom om hier langs te komen, als je toch om de hoek bentquote:Op zondag 6 oktober 2013 20:54 schreef PeuRac het volgende:
[..]
Goede suggestie, bij gebrek aan een date kunnen we straks een drankje doen wanneer ik in de buurt ben.
en voor de oud lullen als ik uit Rosanne.quote:
Britt Robertsonquote:
Niet dus.quote:Op zondag 6 oktober 2013 20:54 schreef DaMook het volgende:
[..]
Ik kom er nog op terug, dit jaar wrs.
Say whut?quote:Op zondag 6 oktober 2013 20:55 schreef AirwiN het volgende:
[..]
en voor de oud lullen als ik uit Rosanne.
Die mag wel langskomen hier jaquote:Op zondag 6 oktober 2013 20:55 schreef PeuRac het volgende:
[..]
Sarah Chalke - IMDb
37, prima te doen hoor
Rosanne.quote:Op zondag 6 oktober 2013 20:55 schreef AirwiN het volgende:
[..]
en voor de oud lullen als ik uit Rosanne.
ik vind het altijd zo schattig als jij zo praatquote:Op zondag 6 oktober 2013 20:56 schreef AldoTheApache het volgende:
[..]
Die mag wel langskomen hier ja
Kan ze een hele week niet meer normaal lopen, maargoed
Die onderste vond ik best leuk in Dexter, daarvoor deed ze me weinig. Bovenste is wel knap, maar een beetje nietszeggend.quote:Op zondag 6 oktober 2013 20:56 schreef rhubarbje het volgende:
of deze
[ afbeelding ]
of deze
[ afbeelding ]
quote:Op zondag 6 oktober 2013 20:57 schreef rhubarbje het volgende:
[..]
ik vind het altijd zo schattig als jij zo praat
Wat?quote:Op zondag 6 oktober 2013 20:57 schreef rhubarbje het volgende:
[..]
ik vind het altijd zo schattig als jij zo praat
Die bovenste kijkt stomquote:Op zondag 6 oktober 2013 20:56 schreef rhubarbje het volgende:
of deze
[ afbeelding ]
of deze
[ afbeelding ]
wie vind jij nou echt het lekkerste wijf ooit?quote:Op zondag 6 oktober 2013 20:57 schreef Fascination het volgende:
[..]
Die onderste vond ik best leuk in Dexter, daarvoor deed ze me weinig. Bovenste is wel knap, maar een beetje nietszeggend.
Jawelquote:Op zondag 6 oktober 2013 20:55 schreef TheGirlNextDoor het volgende:
[..]
Britt Robertson
[..]
Niet dus.
omdat ik jou echt geen meisjes uit elkaar zie trekkenquote:
zeik niet.quote:
Dat zijn zulke moeilijke vragen.quote:Op zondag 6 oktober 2013 20:58 schreef rhubarbje het volgende:
[..]
wie vind jij nou echt het lekkerste wijf ooit?
dat als ik zou zeggen je volgende post is een magische, wiens naam je typt die staat zo aan je deur
wie kies je dan?
Ik vind dr echt fucking lekkerquote:
het 1 sluit het ander niet uit toch?quote:Op zondag 6 oktober 2013 20:59 schreef rhubarbje het volgende:
[..]
omdat ik jou echt geen meisjes uit elkaar zie trekken
meisjes aanbidden, dat wel ja
Ik probeer hem te beantwoorden maar het lukt me niet.quote:Op zondag 6 oktober 2013 20:59 schreef Kaneelstokje het volgende:
[..]
Dat zijn zulke moeilijke vragen.
staat dat er?quote:
niet?quote:Op zondag 6 oktober 2013 20:59 schreef rhubarbje het volgende:
[..]
Tamme Asser in da housequote:Op zondag 6 oktober 2013 20:59 schreef Tamashii het volgende:
Jamey van 24 vind ik ook een lekker ding
Hmm, lekkerst, dus niet mooist. Daar ga ik even over nadenken.quote:Op zondag 6 oktober 2013 20:58 schreef rhubarbje het volgende:
[..]
wie vind jij nou echt het lekkerste wijf ooit?
dat als ik zou zeggen je volgende post is een magische, wiens naam je typt die staat zo aan je deur
wie kies je dan?
whahaha precies die vibe jaquote:
ja ik bedoel echt zeg maar geilquote:Op zondag 6 oktober 2013 21:00 schreef Fascination het volgende:
[..]
Hmm, lekkerst, dus niet mooist. Daar ga ik even over nadenken.
nou, kijk, ik ben dan meer relatiemateriaalquote:
Touché.quote:Op zondag 6 oktober 2013 20:59 schreef rhubarbje het volgende:
[..]
Sinds ik Aldo op cam heb gezien, kan ik dat soort praat inderdaad niet serieus nemen.quote:Op zondag 6 oktober 2013 20:59 schreef rhubarbje het volgende:
[..]
I bet you wouldquote:Op zondag 6 oktober 2013 20:59 schreef TheGirlNextDoor het volgende:
[..]
Ik vind dr echt fucking lekker![]()
Met haar wil ik wel graag een beschuitje eten
Dan moet er iemand bovenuit steken, maar dat kan op zoveel manierne.quote:Op zondag 6 oktober 2013 21:00 schreef Royco1 het volgende:
[..]
Ik probeer hem te beantwoorden maar het lukt me niet.
Zo veel keuzes
Helleuuuh jaaa ik zit in da autooo. Als bijrijder gelukkig want alcohol op.quote:
Ik zal je zusje eens serieus nemenquote:Op zondag 6 oktober 2013 21:02 schreef Kaneelstokje het volgende:
[..]
Sinds ik Aldo op cam heb gezien, kan ik dat soort praat inderdaad niet serieus nemen.
[..]
I bet you would
[..]
Dan moet er iemand bovenuit steken, maar dat kan op zoveel manierne.
dat is ook veel waardquote:Op zondag 6 oktober 2013 21:01 schreef AldoTheApache het volgende:
[..]
nou, kijk, ik ben dan meer relatiemateriaalplus ik ben gezellig en lief enzo
![]()
Waren er maar meer zoals jij..quote:Op zondag 6 oktober 2013 21:02 schreef rhubarbje het volgende:
[..]
dat is ook veel waard
eigenlijk meer dan de naam hebben dat je vrouwen uit elkaar trekt (als je het mij vraagt)
zeker weer chinese vodka?quote:Op zondag 6 oktober 2013 21:02 schreef Tamashii het volgende:
[..]
Helleuuuh jaaa ik zit in da autooo. Als bijrijder gelukkig want alcohol op.
nou, blij toequote:Op zondag 6 oktober 2013 21:02 schreef rhubarbje het volgende:
[..]
dat is ook veel waard
eigenlijk meer dan de naam hebben dat je vrouwen uit elkaar trekt (als je het mij vraagt)
nou die zijn er 100000000den hoorquote:
Zou je wel willen, schurk.quote:Op zondag 6 oktober 2013 21:02 schreef AldoTheApache het volgende:
[..]
Ik zal je zusje eens serieus nemen
het klinkt alleen zo fout als ik zeg dat ik aan hun lollie wil sabbelenquote:Op zondag 6 oktober 2013 21:03 schreef Faxie het volgende:
Deze zullen wel lekker zijn
[ afbeelding ]
ga tinderenquote:Op zondag 6 oktober 2013 21:04 schreef Jofunu-kun het volgende:
[..]
Not where i'm looking.. Blijkbaar
Mijn diabetes, wat doe jequote:Op zondag 6 oktober 2013 21:03 schreef Faxie het volgende:
Deze zullen wel lekker zijn
[ afbeelding ]
quote:Op zondag 6 oktober 2013 21:04 schreef Jofunu-kun het volgende:
[..]
Not where i'm looking.. Blijkbaar
Nee, rode wijnquote:Op zondag 6 oktober 2013 21:03 schreef AldoTheApache het volgende:
[..]
zeker weer chinese vodka?
[..]
nou, blij toe
Ja dat klopt wel een beetjequote:Op zondag 6 oktober 2013 21:05 schreef TheGirlNextDoor het volgende:
[..]
[ afbeelding ]
Dit principe, maar dan omgekeerd, zegmaar?
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |