Ja. Dat Feyenoord die 3-0 niet maakt. 4 van de 96 minuten in de problemen geweestquote:Op zondag 6 oktober 2013 19:59 schreef HarryVanDeSunwep het volgende:
Laten ze bij PSV en Feyenoord nooit meer Lucky Ajax roepen. Gloeiende gloeiende wat hebben die gezwijnd zeg.
Lucky Ajax.quote:Op zondag 6 oktober 2013 19:59 schreef HarryVanDeSunwep het volgende:
Laten ze bij PSV en Feyenoord nooit meer Lucky Ajax roepen. Gloeiende gloeiende wat hebben die gezwijnd zeg.
Vooral Feyenoord. Die hebben 20 minuten leuk gevoetbald en daarna geen reet meer laten zien.quote:Op zondag 6 oktober 2013 19:59 schreef HarryVanDeSunwep het volgende:
Ojaquote:Op zaterdag 19 oktober 2013 22:51 schreef Ajacied422 het volgende:
[..]
Goh. Ajax zit in dezelfde poule ouwe rukker
xdquote:Op zaterdag 19 oktober 2013 22:53 schreef remcoP het volgende:
Haha, de shirts van Feyenoord worden als grasmat aangezien waardoor er reclame op komt.
xDquote:Op zaterdag 19 oktober 2013 22:53 schreef remcoP het volgende:
Haha, de shirts van Feyenoord worden als grasmat aangezien waardoor er reclame op komt.
quote:Op zaterdag 19 oktober 2013 22:53 schreef remcoP het volgende:
Bedankt Stijn.quote:
*schietquote:Op zaterdag 19 oktober 2013 22:55 schreef GGMM het volgende:
[..]
Bedankt Stijn.Ik denk dat dit mijn nieuwe 'ding' wordt. Na enorme succes als "Uh, oke" en "immers shiet
ingooi" wordt het hoog tijd voor een nieuwe VBL-rage.
Net zoals het open deur plaatje.quote:Op zaterdag 19 oktober 2013 22:55 schreef GGMM het volgende:
[..]
Bedankt Stijn.Ik denk dat dit mijn nieuwe 'ding' wordt. Na enorme succes als "Uh, oke" en "immers shiet
Ik vind het ook een leuk plaatje.quote:Op zaterdag 19 oktober 2013 22:55 schreef GGMM het volgende:
[..]
Daar ben ik blij omquote:Op zaterdag 19 oktober 2013 22:56 schreef Gramulanion het volgende:
[..]
Ik vind het ook een leuk plaatje.
Ja, dat was ook een giller idd.quote:Op zaterdag 19 oktober 2013 22:56 schreef Ajacied422 het volgende:
[..]
Net zoals het open deur plaatje.
We kunnen stellen dat je de meest positieve inbreng van het forum hebt.quote:Op zaterdag 19 oktober 2013 22:56 schreef GGMM het volgende:
[..]
Daar ben ik blij om
[..]
Ja, dat was ook een giller idd.
| Forum Opties | |
|---|---|
| Forumhop: | |
| Hop naar: | |