een rosalesjequote:
Hij springt wekelijks zo gevaarlijk.quote:
Dat was gewoon een oplichter.quote:
Ach. Het feit dat Verbeek overal op deze manier is weg gegaan vind ik veelzeggender. Dan wordt het steeds maar gegooid op ze kunnen de harde hand niet aan maar in feite is Verbeek gewoon een randdebiel.quote:Op zondag 6 oktober 2013 19:47 schreef ValHallen het volgende:
[..]
Een hele matige selectie die een 'harde hand' niet kunnen handelen. Bestuur dat als een stel watjes beslissingen neemt. Eén of ander belangrijk gemaakt zoontja van die opeens populair staat te doen. Tenenkrommend.
TR gemaaktquote:Op zondag 6 oktober 2013 19:49 schreef Mexicanobakker het volgende:
Zou wat zijn als NEC nog van 3-0 achter terugkomt.
Ik kan me nog zo'n bekerwedstrijd herinnerenquote:Op zondag 6 oktober 2013 19:49 schreef Muto het volgende:
Feyenoord krijgt het nog lastig uit bij GAE
Uh, okéquote:
Jammer dat zo'n traditieclub ook zo'n debiel op een verhogingkje heeft staan.quote:
Met Lodewijks op het dakquote:Op zondag 6 oktober 2013 19:49 schreef Ties02 het volgende:
[..]
Ik kan me nog zo'n bekerwedstrijd herinneren
Je hebt ergens wel een punt, Verbeek vind ik ook maar een mongool maar hij liet ze best aardig voetballen. Het is je baas, die hoeft niet lief en aardig te zijn.quote:Op zondag 6 oktober 2013 19:48 schreef Caland het volgende:
[..]
Ach. Het feit dat Verbeek overal op deze manier is weg gegaan vind ik veelzeggender. Dan wordt het steeds maar gegooid op ze kunnen de harde hand niet aan maar in feite is Verbeek gewoon een randdebiel.
Als ooit binnen Feyenoord iemand een boekje open doet over zijn korte periode daar zou dat een bestseller worden in de categorie komedie.
Volgens mij tegen FC Utrecht. 17 of 18 augustus.quote:Op zondag 6 oktober 2013 19:50 schreef kapiteintje het volgende:
Castaignos scoort.![]()
Hoe lang was dat geleden?
Precies, gewoon laten staan zoquote:Op zondag 6 oktober 2013 19:51 schreef Ajacied422 het volgende:
Zo staan de clubs wel ongeveer waar ze horen.
Idd. Beter stopt iedereen met analyseren tot 5 wedstrijden voor het eind.quote:Op zondag 6 oktober 2013 19:52 schreef kapiteintje het volgende:
Oh, nu is Feyenoord ineens weer titelkandidaat. Wat een debiel gelul ook allemaal.
Als ze dan gelijk Perez en Van Halst preventief ruimen vind ik het prima.quote:Op zondag 6 oktober 2013 19:53 schreef ValHallen het volgende:
[..]
Idd. Beter stopt iedereen met analyseren tot 5 wedstrijden voor het eind.
Geen Penoza kijkenquote:Op zondag 6 oktober 2013 19:53 schreef Mexicanobakker het volgende:
Tijd voor de Postcodeloterij Miljoenenjacht.
Ik stem voor. En Erik Meijer ook dan meteen.quote:Op zondag 6 oktober 2013 19:54 schreef Caland het volgende:
[..]
Als ze dan gelijk Perez en Van Halst preventief ruimen vind ik het prima.
Alleen is dat nog lange niet.quote:Op zondag 6 oktober 2013 19:53 schreef Mexicanobakker het volgende:
Tijd voor de Postcodeloterij Miljoenenjacht.
Over vijf minuten pas ja.quote:Op zondag 6 oktober 2013 19:55 schreef johannes_vermeer het volgende:
[..]
Alleen is dat nog lange niet.
Ja. Dat Feyenoord die 3-0 niet maakt. 4 van de 96 minuten in de problemen geweestquote:Op zondag 6 oktober 2013 19:59 schreef HarryVanDeSunwep het volgende:
Laten ze bij PSV en Feyenoord nooit meer Lucky Ajax roepen. Gloeiende gloeiende wat hebben die gezwijnd zeg.
Lucky Ajax.quote:Op zondag 6 oktober 2013 19:59 schreef HarryVanDeSunwep het volgende:
Laten ze bij PSV en Feyenoord nooit meer Lucky Ajax roepen. Gloeiende gloeiende wat hebben die gezwijnd zeg.
Vooral Feyenoord. Die hebben 20 minuten leuk gevoetbald en daarna geen reet meer laten zien.quote:Op zondag 6 oktober 2013 19:59 schreef HarryVanDeSunwep het volgende:
Ojaquote:Op zaterdag 19 oktober 2013 22:51 schreef Ajacied422 het volgende:
[..]
Goh. Ajax zit in dezelfde poule ouwe rukker
xdquote:Op zaterdag 19 oktober 2013 22:53 schreef remcoP het volgende:
Haha, de shirts van Feyenoord worden als grasmat aangezien waardoor er reclame op komt.
xDquote:Op zaterdag 19 oktober 2013 22:53 schreef remcoP het volgende:
Haha, de shirts van Feyenoord worden als grasmat aangezien waardoor er reclame op komt.
quote:Op zaterdag 19 oktober 2013 22:53 schreef remcoP het volgende:
Bedankt Stijn.quote:
*schietquote:Op zaterdag 19 oktober 2013 22:55 schreef GGMM het volgende:
[..]
Bedankt Stijn.Ik denk dat dit mijn nieuwe 'ding' wordt. Na enorme succes als "Uh, oke" en "immers shiet
ingooi" wordt het hoog tijd voor een nieuwe VBL-rage.
Net zoals het open deur plaatje.quote:Op zaterdag 19 oktober 2013 22:55 schreef GGMM het volgende:
[..]
Bedankt Stijn.Ik denk dat dit mijn nieuwe 'ding' wordt. Na enorme succes als "Uh, oke" en "immers shiet
Ik vind het ook een leuk plaatje.quote:Op zaterdag 19 oktober 2013 22:55 schreef GGMM het volgende:
[..]
Daar ben ik blij omquote:Op zaterdag 19 oktober 2013 22:56 schreef Gramulanion het volgende:
[..]
Ik vind het ook een leuk plaatje.
Ja, dat was ook een giller idd.quote:Op zaterdag 19 oktober 2013 22:56 schreef Ajacied422 het volgende:
[..]
Net zoals het open deur plaatje.
We kunnen stellen dat je de meest positieve inbreng van het forum hebt.quote:Op zaterdag 19 oktober 2013 22:56 schreef GGMM het volgende:
[..]
Daar ben ik blij om
[..]
Ja, dat was ook een giller idd.
Tsja, ik heb geen photoshop ofzo.quote:Op zaterdag 19 oktober 2013 22:58 schreef GGMM het volgende:
[..]
En ik vind dit een leuk plaatje.(behalve dat make gifs at gifsoup, dat een beetje jammer).
Heb je het filmpje ergens?quote:Op zaterdag 19 oktober 2013 23:00 schreef Gramulanion het volgende:
[..]
Tsja, ik heb geen photoshop ofzo.
| Forum Opties | |
|---|---|
| Forumhop: | |
| Hop naar: | |