quote:Opstelling PSV tegen FC Groningen (Groningen, 14.30 uur):
Tyton; Willems, Hendrix, Bruma, Brenet; Maher, Schaars, Toivonen; Depay, Matavz en Bakkali.
Wisselspelers: Bertrams, Zanka, Locadia, Arias, Jozefzoon, Van Ooijen en Hiljemark.

Inderdaad. Heeft de tegenslag van het begin van het seizoen goed opgepakt en gaat de concurrentie aan. Brenet en Arias ontlopen elkaar niet zo (van wat we gezien hebben). Wie er in potentie beter is maakt niet uit, je moet het laten zien. Ze krijgen beiden genoeg kansen in ieder geval.quote:Op zondag 20 oktober 2013 13:43 schreef tompsv18 het volgende:
Jammer dat Arias niet start. Deed het goed de laatste tijd.

Dit gebeurd wekelijks en lijkt me ook gewoon een gebrek aan kwaliteit. Gezien de kansenverhouding moet PSV hier gewoon winnen.quote:Op zondag 20 oktober 2013 15:19 schreef tompsv18 het volgende:
Verder heeft PSV weer genoeg kansen gehad in de eerste helft, maar als je ze blijft missen..

Hahahahahah. WAT?quote:Op zondag 20 oktober 2013 16:26 schreef tompsv18 het volgende:
Blom is een smerige bloedhond. 100% penalty voor Locadia en meneer ziet het volgens mij niet eens gebeuren. Schandalig optreden weer van deze man.
Verder weer hetzelfde liedje als de rest van het seizoen. Hele tijd de betere, veel kansen gehad, maar toch weer niet winnen.

Ach, je gaf zelf ook veel te veel kansen weg natuurlijk. Ik vind het wel heel makkelijk en kortzichtig om te zeggen dat dit puur een probleem is van het afmaken van de kansen.quote:Op zondag 20 oktober 2013 16:26 schreef Dj_Day-V het volgende:
Tsja weer worden de kansen niet afgemaaktKrijg flashbacks van de laatste jaren.

Haha, is goed man. Zijn shirt was nog net niet uit.quote:Op zondag 20 oktober 2013 16:27 schreef Chase_Utley het volgende:
[..]
Hahahahahah. WAT?. Locadia had moet geel moeten krijgen voor zo'n slechte schwalbe.

Was wel een pingel denk ik, maar snap wel dat ie die niet geeft.quote:Op zondag 20 oktober 2013 16:27 schreef Chase_Utley het volgende:
[..]
Hahahahahah. WAT?. Locadia had moet geel moeten krijgen voor zo'n slechte schwalbe.

quote:Op zondag 20 oktober 2013 16:26 schreef tompsv18 het volgende:
Blom is een smerige bloedhond. 100% penalty voor Locadia en meneer ziet het volgens mij niet eens gebeuren. Schandalig optreden weer van deze man.
| Forum Opties | |
|---|---|
| Forumhop: | |
| Hop naar: | |