SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.Groot fan van User Wotte
Maar dat geheel terzijde.quote:Op zondag 6 oktober 2013 18:21 schreef GGMM het volgende:
[..]
Al is een volwassen man met een Donald Duck-UI bijzonder twijfelachtig te noemen.
quote:
quote:Op zondag 6 oktober 2013 18:20 schreef TweeGrolsch het volgende:
[..]
Geluk ja, 40 schoten op goal. 2 erin.
Lijkt me vervelend als je de waarheid niet onder ogen durft te zien.quote:Op zondag 6 oktober 2013 18:20 schreef Dj_Day-V het volgende:
[..]
Welk geluk? Dat ze 20 kansen niet afmaken?
quote:Op zondag 6 oktober 2013 18:23 schreef Seam het volgende:
[..]
[..]
[..]
Lijkt me vervelend als je de waarheid niet onder ogen durft te zien.
PSV heeft mazzel met de scheids, mazzel met belachelijke afstandsschoten die erin vliegen en dat al weken.
O, oke. 2-1.quote:Op zondag 6 oktober 2013 18:23 schreef Seam het volgende:
[..]
[..]
[..]
PSV heeft mazzel met de scheids, mazzel met belachelijke afstandsschoten die erin vliegen en dat al weken.
Huilie huiliequote:Op zondag 6 oktober 2013 18:23 schreef Seam het volgende:
[..]
[..]
[..]
Echt een lachwekkende post als ajacied.quote:Op zondag 6 oktober 2013 18:23 schreef Seam het volgende:
[..]
[..]
[..]
mazzel met belachelijke afstandsschoten die erin vliegen en dat al weken.
Allemachtigquote:Op zondag 6 oktober 2013 18:23 schreef Seam het volgende:
[..]
[..]
[..]
fan voor psv zijn is pas lachwekkend.quote:Op zondag 6 oktober 2013 18:24 schreef Dj_Day-V het volgende:
[..]
Echt een lachwekkende post als ajacied.
Klopt.quote:Op zondag 6 oktober 2013 18:23 schreef Seam het volgende:
[..]
[..]
[..]
Islamisering op de Nederlandse veldenquote:Op zondag 6 oktober 2013 18:24 schreef johannes_vermeer het volgende:
Die jongens zijn wel erg toegewijd aan het avondgebed
[ afbeelding ]
Wat een genot dit soort postsquote:Op zondag 6 oktober 2013 18:23 schreef Seam het volgende:
[..]
[..]
[..]
Gefrustreerde trolletjesquote:Op zondag 6 oktober 2013 18:23 schreef GotenSSJ het volgende:
Onder normale omstandigheden wint PSV dit met 8-1, het is dat die keeper een wereldpartij speelt. En zelfs dan komen er nog mensen hier beweren dat het geluk is en misschien zelfs wel onverdiend?
''De prijzen''. Met je 14 jaar heb je net twee titeltjes en een KNVB bekertje meegemaakt.quote:Op zondag 6 oktober 2013 18:25 schreef Ajacied422 het volgende:
Blijft wel lachwekkend dat PSV'ers constant ''4-0'' gebruiken als weerwoord.
Ach, Ajax heeft de prijzen.
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |