SPOILER: MAL-lijstOm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.SPOILER: FOK! Anime aanradersOm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.Waarom zijn (sommige) fansubs illegaal?
Anime worden steeds populairder in andere landen, waardoor er vaker licenties opgekocht worden. Dit betekent dat de afleveringen officieel niet verspreid mogen worden (zonder toestemming).
Dit gebeurt niet bij alle series, maar meestal bij series die bekendheid verkrijgen in het westen waardoor een westerse uitgever de licentie koopt om hieraan te verdienen.
Ik kan de fansubs niet afspelen, wat moet ik doen?
Waarschijnlijk heb je niet de goede codes die nodig zijn om de formaten af te spelen. Het CCCP-Project is een (gratis) pakket speciaal ontwikkeld voor anime, probeer deze eerst te downloaden.
VLC speelt ook nog eens alles af(ook Blu-Ray Disk/BD)!
Let er wel op dat deze speler achterloopt op het CCCP Codec Pack en niet speciaal is ontwikkeld met anime in het achterhoofd.
Kan ik downloaden via IRC?
Een guide om via IRC downloaden is gemaakt door Robin007bond en kun je hier vinden.
Help! Mijn plaatjes doen het niet. Wat nu?
Je bent aan het hotlinken, en dit mag niet. Upload het plaatje via Imgur of Photobucket en plaats hem opnieuw.
Degene die het topic sluit (door middel van de 301e post), opent het volgende deel! Er worden ook statistieken bijgehouden.
SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.“An interesting thing is a good thing.”
Het was meer zo van 'lach ik ben grappig,' maar 'lach ik ben bespottelijk' kan ook. Zolang er maar gelachen wordt.quote:
Wat duurt lang?quote:
quote:Op zondag 6 oktober 2013 17:07 schreef Repelsteeltju het volgende:
Anale seks?
Duurt lang. Ken je die echt niet?SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.
Is dit een Lang is een Chinees grap?quote:Op zondag 6 oktober 2013 17:14 schreef AlDieWillenteKaaprenVaren het volgende:
[..]
Duurt lang. Ken je die echt niet?
SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.“An interesting thing is a good thing.”
Ik lach want je bent bespottelijk.quote:Op zondag 6 oktober 2013 17:15 schreef Repelsteeltju het volgende:
[..]
Is dit een Lang is een Chinees grap?
quote:Op zondag 6 oktober 2013 16:55 schreef AlDieWillenteKaaprenVaren het volgende:
DMC vermaakte ik mij wel, is ook net als K-On
quote:Op zondag 6 oktober 2013 16:58 schreef Repelsteeltju het volgende:
Sakamichi no Apollon was ook net K-ON.
Detroit Metal Cityquote:
oooh ik vond het al zo raar devil may cry en K-on vergelijkenquote:Op zondag 6 oktober 2013 17:07 schreef AlDieWillenteKaaprenVaren het volgende:
[..]
Nope
http://myanimelist.net/anime/3702/Detroit_Metal_City
Detroit Metal City vergelijken met K-ON is ook raar.quote:Op zondag 6 oktober 2013 17:33 schreef otaku-desu het volgende:
[..]
oooh ik vond het al zo raar devil may cry en K-on vergelijken
DATABASE DATABASE DATABASE DATABASE DATABASE DATABASEquote:Op zondag 6 oktober 2013 18:05 schreef Qunix het volgende:
GO TO DMC! GO TO DMC! GO TO DMC! GO TO DMC! GO TO DMC! GO TO DMC! GO TO DMC! GO TO DMC! GO TO DMC! GO TO DMC! GO TO DMC! GO TO DMC! GO TO DMC! GO TO DMC! GO TO DMC! GO TO DMC! GO TO DMC! GO TO DMC! GO TO DMC! GO TO DMC! GO TO DMC!
quote:Op zondag 6 oktober 2013 18:06 schreef Kyubey het volgende:
[..]
DATABASE DATABASE DATABASE DATABASE DATABASE DATABASE
Log Horizon, al moet ik zelf nog kijken.quote:Op zondag 6 oktober 2013 18:36 schreef Smoofie het volgende:
Heb ik iets gemist met al die database zooi afgelopen 2 topics.
http://myanimelist.net/anime/19257/Meganebu!quote:The story revolves around a group of 5 glasses-wearing high school boys and their relationship.
http://myanimelist.net/an(...)iban_Tsuyoku_Naritai!quote:Hagiwara Sakura and Miyazawa Erena are the leading members of a popular idol group Sweet. One day, Erena is injured by the attack of a female pro-wrestler Kazama Rio during the recording of a TV program. Sakura gets mad at Rio and gives her a dropkick. To avenge Erena, Sakura enters the female pro-wrestling matches.
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |