Wut?quote:
DitdatNoord. Bek houden. Anders komen we je klappe man.quote:
Wat een taal jongedame.quote:Op donderdag 21 november 2013 15:47 schreef Rebubbled het volgende:
[..]
DitdatNoord. Bek houden. Anders komen we je klappe man.
Ik word bang. Noord is dus de ghetto van Amsterdam?quote:Op donderdag 21 november 2013 15:47 schreef Rebubbled het volgende:
[..]
DitdatNoord. Bek houden. Anders komen we je klappe man.
Dat sowieso. Tijd geleden dacht ik eens te verhuizen, dus ik zo bij een huis kijken. Vraag ik de beheerder of het een beetje een veilige buurt is waarop hij zegt: 'Nou, zo'n grietje als jij mot niet in een kort rokkie door het donker naar huis gaan. Har har har als je begrijpt wat ik bedoel har har.' Dus toen maar vriendelijk bedankt en in mijn culturele deel van Noord blijven wonen.quote:Op donderdag 21 november 2013 15:54 schreef Juicyhil het volgende:
[..]
Ik word bang. Noord is dus de ghetto van Amsterdam?
Ik ben maar een schuwe jongen uit Zuid.quote:
WAT VERWIJDER JE ME OP FACEBOOK OM ME 2 MINUTEN ERNA WEER TOE TE VOEGEN DAN!! Tazz. Geaccepteerd om je op een onbewaakt moment schaamteloos te verwijderen.quote:Op donderdag 21 november 2013 15:54 schreef Juicyhil het volgende:
[..]
Ik word bang. Noord is dus de ghetto van Amsterdam?
Zuid is uit.quote:Op donderdag 21 november 2013 15:58 schreef eriksd het volgende:
[..]
Ik ben maar een schuwe jongen uit Zuid.
Was dat zo'n huisbaas waar je in ruil voor 2 uur plezier per week gratis kan wonen?quote:Op donderdag 21 november 2013 15:56 schreef Rebubbled het volgende:
[..]
Dat sowieso. Tijd geleden dacht ik eens te verhuizen, dus ik zo bij een huis kijken. Vraag ik de beheerder of het een beetje een veilige buurt is waarop hij zegt: 'Nou, zo'n grietje als jij mot niet in een kort rokkie door het donker naar huis gaan. Har har har als je begrijpt wat ik bedoel har har.' Dus toen maar vriendelijk bedankt en in mijn culturele deel van Noord blijven wonen.
quote:Op donderdag 21 november 2013 15:59 schreef Rebubbled het volgende:
[..]
WAT VERWIJDER JE ME OP FACEBOOK OM ME 2 MINUTEN ERNA WEER TOE TE VOEGEN DAN!! Tazz. Geaccepteerd om je op een onbewaakt moment schaamteloos te verwijderen.
Ik heb de klacht neergelegd bij de beheerder van het account. Mijn excuses.quote:Op donderdag 21 november 2013 15:59 schreef Rebubbled het volgende:
[..]
WAT VERWIJDER JE ME OP FACEBOOK OM ME 2 MINUTEN ERNA WEER TOE TE VOEGEN DAN!! Tazz. Geaccepteerd om je op een onbewaakt moment schaamteloos te verwijderen.
Waar kan ik me aanmelden?quote:Op donderdag 21 november 2013 16:00 schreef Juicyhil het volgende:
[..]
Was dat zo'n huisbaas waar je in ruil voor 2 uur plezier per week gratis kan wonen?
bij mijquote:Op donderdag 21 november 2013 16:02 schreef Rebubbled het volgende:
[..]
Waar kan ik me aanmelden?Samen paintballen, rollercosters, ijs eten, puppy's aaien EN gratis wonen. Chill.
quote:
Ik dacht dat jij in een trein woondequote:Op donderdag 21 november 2013 14:53 schreef Juicyhil het volgende:
[..]
Ik maak meer gebruik van je moeder
You like me?quote:
Spreeuwenpark?quote:Op donderdag 21 november 2013 11:29 schreef Hanneke12345 het volgende:
Waar in Noord (liefst in de buurt van de Dirk / Mosplein) vind ik iets van een turkse supermarkt / toko oid waar ik goedkoop verse kruiden (dingen als basilicum ed) kan kopen?
Zal wel komen door je aantrekkelijke verschijning.quote:Op donderdag 21 november 2013 15:56 schreef Rebubbled het volgende:
[..]
Dat sowieso. Tijd geleden dacht ik eens te verhuizen, dus ik zo bij een huis kijken. Vraag ik de beheerder of het een beetje een veilige buurt is waarop hij zegt: 'Nou, zo'n grietje als jij mot niet in een kort rokkie door het donker naar huis gaan. Har har har als je begrijpt wat ik bedoel har har.' Dus toen maar vriendelijk bedankt en in mijn culturele deel van Noord blijven wonen.
quote:Op donderdag 21 november 2013 21:16 schreef Interv het volgende:
[..]
Doe normaal met dat geflirt via fok.
Jaloeziequote:Op donderdag 21 november 2013 21:19 schreef Interv het volgende:
[..]
Zal wel komen door je aantrekkelijke verschijning.
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |