België waarschijnlijk Tong.quote:
Kosovo op het WKquote:Op zondag 6 oktober 2013 15:20 schreef zwaaien het volgende:
Kan kiezen tussen Engeland(*), België, Albanië, Kosovo (**), Servië en Turkije
(*) indien hij nog 2 jaar in Engeland woont en geregulariseerd wordt
(**) indien Kosovo erkend wordt als voetballand door de FIFA
Vrijgezellig.quote:
Zul je zo'n speler nooit (bij de laatste 16) op het EK zien (met 24 clubs misschien wel), toch jammer.quote:Op maandag 7 oktober 2013 22:36 schreef zwaaien het volgende:
Boskamp zei net tijdens Extra Time dat z'n vader wil dat z'n zoon voor Albanië kiest
In Engeland heeft ie natuurlijk minder concurrentie. Gezien de lichting van België.quote:Op dinsdag 8 oktober 2013 09:43 schreef misteriks het volgende:
Ik volg die soap al meer dan een jaar, en geef Belgie 70 procent kans. Albanie lijkt uitgesloten, heeft hij geen intresse in. Er zijn al signalen vanuit zijn entourage dat hij Belgie wil kiezen. Hij is er trouwens geboren en getogen. De enige spelbreker kan Engeland zijn; maar dan weten we ook weer wat de definitie van plat opportunisme is. Adnan's manager is trouwens een Vlaming; hopelijk kan die het boeltje toch nog de juiste weg laten gaan
Januzaj is 'goed' bevriend met jongens als Lukaku en Tielemans dus dat speelt ook in ons voordeelquote:Op dinsdag 8 oktober 2013 09:43 schreef misteriks het volgende:
Ik volg die soap al meer dan een jaar, en geef Belgie 70 procent kans. Albanie lijkt uitgesloten, heeft hij geen intresse in. Er zijn al signalen vanuit zijn entourage dat hij Belgie wil kiezen. Hij is er trouwens geboren en getogen. De enige spelbreker kan Engeland zijn; maar dan weten we ook weer wat de definitie van plat opportunisme is. Adnan's manager is trouwens een Vlaming; hopelijk kan die het boeltje toch nog de juiste weg laten gaan
Over Engeland gaan meerdere berichten 2015 en 2018. Vanwaar het verschil? Maar als het idd 2018 is dan geeft ik Belgie +90procent kans. Hij moet Belgie al echt haten om er niet voor te kiezen. Die gast is er opgegroeid en kan me moeilijk voorstellen dat (zonder beinvloeding van familie etc) hij zich niet het meest een nieuwe Belg voelt vergeleken met die andere rist nationaliteiten. Als hij, tielemans, bakkali en die andere jonkies echt verder evolueren dan is Belgie wereldkampioen in 2018, daar zet ik nu mijn geld al op inquote:Op dinsdag 8 oktober 2013 12:31 schreef zwaaien het volgende:
[..]
Januzaj is 'goed' bevriend met jongens als Lukaku en Tielemans dus dat speelt ook in ons voordeel
Bovendien is Albanië echt een slecht team. Staan 5de van de 6 in een groep met Zwitserland, Ijsland, Slovenië, Noorwegen en Cyprus.Staat wel allemaal dicht bij elkaar maar zegt genoeg denk ik van niveau
Servië uitgesloten, dat zijn de aartsvijanden van Albanezen
Turkije lijkt mij ook uitgesloten, zijn moeder is half Turks maar ik betwijfel of Januzaj Turks kan. Heeft ook niet eens en Turkse identiteitskaart
In Engeland kan hij pas vanaf 2018 dus dat is 5 jaar wachten
Welkom bij België![]()
quote:Op donderdag 17 oktober 2013 18:59 schreef Doublepain het volgende:
Wat een gehype om een nietszeggende speler.
Je bedoelt Bakkali.quote:Op donderdag 17 oktober 2013 19:11 schreef zwaaien het volgende:
[..]![]()
Januzaj is het grootste 'Belgische' talent. Samen met Courtois.
Courtois nog een talent noemenquote:Op donderdag 17 oktober 2013 19:11 schreef zwaaien het volgende:
[..]![]()
Januzaj is het grootste 'Belgische' talent. Samen met Courtois.
http://www.hln.be/hln/nl/(...)r-Kosovo-kiest.dhtmlquote:Op vrijdag 18 oktober 2013 13:33 schreef SaintOfKillers het volgende:
Januzaj gaat trouwens ook zeker niet voor Albanië spelen. Het is Kosovo, België of Engeland (waarbij ik vermoed dat die laatste er enkel voor de show tussen staat).
Ik heb geen flauw idee wat Januzaj zelf wil en als ik zijn pappie zo bezig zie, vraag ik me af of die zelf veel te willen heeft.
ja hoor, dat zeggen alle Nederlanders over iedere speler met een beetje Belgisch bloed.quote:Op vrijdag 18 oktober 2013 16:21 schreef Ajacied422 het volgende:
Wordt imo ongelofelijk erg gehyped.
Januzaj heeft geen Belgisch bloedquote:Op vrijdag 18 oktober 2013 16:24 schreef Chilliewillie88 het volgende:
[..]
ja hoor, dat zeggen alle Nederlanders over iedere speler met een beetje Belgisch bloed.
Die jongen is gewoon puur goud, dat ziet een blinde zelfs
Typische Belgenopmerking over een genuanceerde opmerking over een Belgische speler. Ik kende een maand geleden die Januzaj nog niet hoor, met mij velen anderen. Dus ik vind het vreemd dat hij op basis van een paar leuke wedstrijdjes al gelijk als Jezus wordt gezien.quote:Op vrijdag 18 oktober 2013 16:24 schreef Chilliewillie88 het volgende:
[..]
ja hoor, dat zeggen alle Nederlanders over iedere speler met een beetje Belgisch bloed.
Die jongen is gewoon puur goud, dat ziet een blinde zelfs
Kunnen wij niet aan doen dat jij het buitenlands voetbal niet volgt hequote:Op vrijdag 18 oktober 2013 16:29 schreef Ajacied422 het volgende:
[..]
Typische Belgenopmerking over een genuanceerde opmerking over een Belgische speler. Ik kende een maand geleden die Januzaj nog niet hoor, met mij velen anderen. Dus ik vind het vreemd dat hij op basis van een paar leuke wedstrijdjes al gelijk als Jezus wordt gezien.
Ik blijf wat op de vlakte mbt deze speler en gelijk is het niet goed.
Het is ondertussen duidelijk, Januzaj heeft geen eigen mening en zal spelen waar zijn vader hem beveelt om te spelen, hij heeft dit zelf bevestigd.quote:Op vrijdag 18 oktober 2013 13:33 schreef SaintOfKillers het volgende:
Ik heb geen flauw idee wat Januzaj zelf wil en als ik zijn pappie zo bezig zie, vraag ik me af of die zelf veel te willen heeft.
Heb je lijm gesnoven?quote:
Hardop lacht. Zat in verkeerde topicquote:Op zondag 20 oktober 2013 16:46 schreef Tim86 het volgende:
[..]
Heb je lijm gesnoven?
Man U speelde gisteren..en hij stond in de basis. Heb je een herhaling zitten kijken?
Stel je niet zo aan. Durf te wedden dat je in juli nog nooit van die kerel gehoord had..quote:Op donderdag 17 oktober 2013 19:14 schreef zwaaien het volgende:
[..]
Ik weet niet of Bakkali wereldtop zal worden. Januzaj wel
quote:Op zondag 20 oktober 2013 17:59 schreef Badger. het volgende:
[..]
Stel je niet zo aan. Durf te wedden dat je in juli nog nooit van die kerel gehoord had..
Dit had je een paar jaar terug ook over Gago, Bojan, en verder terug over Saviola, Woodgate, etc etc kunnen zeggen..quote:Op zondag 20 oktober 2013 18:30 schreef zwaaien het volgende:
[..]![]()
Dat zal je ook zeggen van Pereira en Musonda als zij doorbreken. Die ken ik nu ook al en zijn nog niet doorgebroken, maar zullen dat wel doen. Net als Januzaj
Alleen jammer dat enkel Musonda voor België zal kiezen, Januzaj voor Albanië en Pereira voor Brazilië
Kan altijd iets mis gaan natuurlijk, maar ik ga ervan uit dat Januzaj wereldtop wordtquote:Op zondag 20 oktober 2013 18:41 schreef Badger. het volgende:
[..]
Dit had je een paar jaar terug ook over Gago, Bojan, en verder terug over Saviola, Woodgate, etc etc kunnen zeggen..
Tegenwoordig ben je na 2 leuke wedstrijdjes opeens de nieuwe Messi of op zijn minst een aanstormende wereldtopper... Kun je nog helemaal niet zeggen joh..
Tong opende het eerste topic over Messi, Fischer en deze aankomende wereldster.quote:Op zondag 20 oktober 2013 18:41 schreef Badger. het volgende:
[..]
Dit had je een paar jaar terug ook over Gago, Bojan, en verder terug over Saviola, Woodgate, etc etc kunnen zeggen..
Tegenwoordig ben je na 2 leuke wedstrijdjes opeens de nieuwe Messi of op zijn minst een aanstormende wereldtopper... Kun je nog helemaal niet zeggen joh..
Zeiden ze nooit tegen Di Stafano.quote:Op zondag 20 oktober 2013 19:18 schreef ClapClapYourHands het volgende:
Echt belachelijk dat men spelers in het nationale elftal willen die er in mogen spelen omdat ze er 5 jaar oid wonen.
Gewoon lekker voor het land spelen waar je bent geboren of het land van je ouders. Zelfde gezeik als met die Douglas
Oh en over Zlivkovitsj.quote:Op zondag 20 oktober 2013 19:26 schreef tong80 het volgende:
[..]
Tong opende het eerste topic over Messi, Fischer en deze aankomende wereldster.
Pereira voor Brazilië? Is dat officieel? Want tot voor kort speelde hij nog voor de jeugdelftallen van België?quote:Op zondag 20 oktober 2013 18:30 schreef zwaaien het volgende:
[..]![]()
Dat zal je ook zeggen van Pereira en Musonda als zij doorbreken. Die ken ik nu ook al en zijn nog niet doorgebroken, maar zullen dat wel doen. Net als Januzaj
Alleen jammer dat enkel Musonda voor België zal kiezen, Januzaj voor Albanië en Pereira voor Brazilië
"My heart is with Brazil.quote:Op zondag 20 oktober 2013 20:55 schreef sausagin het volgende:
[..]
Pereira voor Brazilië? Is dat officieel? Want tot voor kort speelde hij nog voor de jeugdelftallen van België?
Zou wel jammer zijn , enkel zijn vader is braziliaans en zijn moeder belg dacht ik? Vreemd dat je in België geboren wordt , met 50% etnische afkomst uit België en dan toch voor Brazilië kiezen
Hij is maar 50% , zijn moeder is belgisch.quote:Op zondag 20 oktober 2013 21:01 schreef zwaaien het volgende:
[..]
"My heart is with Brazil.
My dream is to play for the national team.
I played for Belgium at youth level but it does not have that feeling that I imagine it will be playing for Brazil. It's different."
http://br.esporteinterati(...)sonha-180329107.html
Dit zegt hij op een Braziliaanse website. (heb vertaald via google translate)
Geen idee of hij 50 of 100% Braziliaan is
Cool, dat vergroot de kans dat hij voor België zal kiezenquote:Op zondag 20 oktober 2013 21:05 schreef sausagin het volgende:
[..]
Hij is maar 50% , zijn moeder is belgisch.
Alleen omdat ie dan naar het WK mag.quote:Op woensdag 23 april 2014 19:47 schreef Belgosome het volgende:
Hij kiest voor België![]()
Hazard - De Bruyne - Januzaj
Jammer, had hem graag voor Kosovo zien spelen.quote:Op woensdag 23 april 2014 19:47 schreef Belgosome het volgende:
Hij kiest voor België![]()
Hazard - De Bruyne - Januzaj
De vraag is of Wilmots hem meeneemt natuurlijk.quote:Op woensdag 23 april 2014 21:33 schreef Doublepain het volgende:
[..]
Alleen omdat ie dan naar het WK mag.
Moet je niet aan twijfelen, Wilmots gaat hem sowieso een plaats beloofd hebben in de selectie. Of denk je dat dit toeval is?quote:Op donderdag 24 april 2014 09:32 schreef kl1172 het volgende:
[..]
De vraag is of Wilmots hem meeneemt natuurlijk.
Zijn manager ontkent. We zullen wel zien. Ik hoop van niet , want ik zou niet weten wie zijn plaats moet laten voor hem. Hazard , De bruyne , Mertens , Mirallas en Chadli. Ik zie Wilmots niemand van deze spelers thuislaten voor Januzaj. Tenzij hij Mirallas als spits rekent en dus geen nieuwe spits oproept ipv Benteke , maar dat lijkt mij wel een risicoquote:Op donderdag 24 april 2014 10:08 schreef Chilliewillie88 het volgende:
[..]
Moet je niet aan twijfelen, Wilmots gaat hem sowieso een plaats beloofd hebben in de selectie. Of denk je dat dit toeval is?
Ik vrees dat hij de plaats van Chadli of Miralles gaat innemen.quote:Op donderdag 24 april 2014 11:07 schreef Belgosome het volgende:
[..]
Zijn manager ontkent. We zullen wel zien. Ik hoop van niet , want ik zou niet weten wie zijn plaats moet laten voor hem. Hazard , De bruyne , Mertens , Mirallas en Chadli. Ik zie Wilmots niemand van deze spelers thuislaten voor Januzaj. Tenzij hij Mirallas als spits rekent en dus geen nieuwe spits oproept ipv Benteke , maar dat lijkt mij wel een risico
Dat is het slot op de deur.quote:
Keepers (3): Courtois, Mignolet, Casteels, Proto(?)quote:Op donderdag 24 april 2014 15:52 schreef Belgosome het volgende:
[..]
[..]
Maar Nainggolan neemt al zijn plaats in
Batshuayi ipv Vossen denk ik , Wilmots zal hem wel oproepen indien hij een nieuwe spits oproept. Vossen is helemaal uit vorm. Zou ook een goede vervanger zijn voor Lukaku.quote:Op donderdag 24 april 2014 18:48 schreef Tim86 het volgende:
[..]
Keepers (3): Courtois, Mignolet, Casteels, Proto(?)
RB (2): Alderweireld, Meunier/Vandenborre (zou zelf liever Cavanda zien)
LB (2): Vertonghen, Pocognoli
CB (4): Kompany, Vermaelen, Van Buyten, Lombaerts/Ciman
LM/LW (2): Hazard, Mertens
RM/RW (2): Mirallas, Chadli/Januzaj
CM/CDM/CAM (6): Fellaini, De Bruyne, Witsel, Dembele, Nainggolan/Simons/Defour (2 van 3)
Spits (2): Lukaku, Benteke, Vossen(?)
Zoiets krijg je dan dus als selectie? Met de kanttekening dat veel spelers multifunctioneel zijn wat een groot voordeel is in het maken van een totale selectie. Eventueel kan er ook 1 centrale middenvelder minder mee en dan zowel Chadli als Januzaj. Of zoals eerder aangegeven Mirallas als 2e spits waardoor Chadli en Januzaj beide meekunnen, maar dat zou ik niet aandurven.
Ik zou zelf Nainggolan altijd meenemen en Simons thuislaten. Lombaerts en Ciman vind ik allebei niet bijzonder, maar eentje zal er toch mee gaan denk ik, zeker met die blessuregevoelige verdedigers.
|
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |