SPOILER: Transferbeleid 2012/2013Om spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.SPOILER: Transferbeleid 2013/2014Om spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.
[ Bericht 0% gewijzigd door Tyron op 06-10-2013 22:29:11 ]
Alleen Siggy scoort bijna elke wedstrijdquote:Op zondag 6 oktober 2013 14:42 schreef Tarado het volgende:
[..]
Dat is waar, Siggy past niet echt bij dit Ajax en Hoesen past er qua voetbal wel in alleen qua niveau niet
Daarom dus Bojan of de Jong. Die zouden dat wel moeten kunnen. Kan je Siggy en Hoesen mooi verkopen volgend jaar.quote:Op zondag 6 oktober 2013 14:42 schreef Tarado het volgende:
[..]
Dat is waar, Siggy past niet echt bij dit Ajax en Hoesen past er qua voetbal wel in alleen qua niveau niet
Excuus?quote:Op zondag 6 oktober 2013 14:42 schreef MolFan het volgende:
[..]
Alleen Siggy scoort bijna elke wedstrijd
Siggy moet je laten staan, iets met verkoopwaardequote:Op zondag 6 oktober 2013 14:42 schreef JR-Style-93 het volgende:
[..]
Daarom dus Bojan of de Jong. Die zouden dat wel moeten kunnen. Kan je Siggy en Hoesen mooi verkopen volgend jaar.
Bron?quote:Op zondag 6 oktober 2013 14:42 schreef MolFan het volgende:
[..]
Alleen Siggy scoort bijna elke wedstrijd
Dus wat dat betreft is een Hoessen beter. Moet alleen wat doelgerichter worden. Zoals bij z'n laatste goal. Was wel een hard schot, wat dat betreft is hij al stukken verbeterd want vroeger produceerde hij echt enkel slappe rolletjesquote:Op zondag 6 oktober 2013 14:42 schreef Tarado het volgende:
[..]
Je moet Bojan of de Jong in de spits zetten, iets met beter voor het team.quote:Op zondag 6 oktober 2013 14:43 schreef MolFan het volgende:
[..]
Siggy moet je laten staan, iets met verkoopwaarde
Ik ga die discussie niet nog een keer met jou aan, is toch zinloos, alleen blijf ik erbij dat je beter moet kijken, voetbal is iets meer dan alleen vooruit combineren.quote:Op zondag 6 oktober 2013 14:41 schreef JR-Style-93 het volgende:
[..]
Jij vind de Jong een geweldenaar op het middenveld? Ik vraag me echt af wat hij voor toegevoegde waarde is. Hij staat altijd veel te diep en kan niet mee in snel combinatievoetbal.
En voetbal is ook iets meer dan alleen maar fysiek en hard werken.quote:Op zondag 6 oktober 2013 14:44 schreef Tarado het volgende:
[..]
Ik ga die discussie niet nog een keer met jou aan, is toch zinloos, alleen blijf ik erbij dat je beter moet kijken, voetbal is iets meer dan alleen vooruit combineren.
Gaat niet gebeuren. Als je van Siggy af wilt moet je hem laten staan anders kunnen we paar miljoen gaan afschrijvenquote:Op zondag 6 oktober 2013 14:43 schreef JR-Style-93 het volgende:
[..]
Je moet Bojan of de Jong in de spits zetten, iets met beter voor het team.
quote:Op zondag 6 oktober 2013 14:44 schreef JR-Style-93 het volgende:
[..]
En voetbal is ook iets meer dan alleen maar fysiek en hard werken.
Jij snapt het nieuwe beleid niet zo.quote:Op zondag 6 oktober 2013 14:44 schreef MolFan het volgende:
[..]
Gaat niet gebeuren. Als je van Siggy af wilt moet je hem laten staan anders kunnen we paar miljoen gaan afschrijvenRemember nieuwe beleid?
Siggy scoort trouwens 1 op 2.
Kloptquote:Op zondag 6 oktober 2013 14:44 schreef JR-Style-93 het volgende:
[..]
Daarom moet je een beetje de gulden middenweg zien te vinden en daar past De Jong perfect bij. Rustig, uitstraling, ervaring, brengt fysiek het eea mee en is gevaarlijk bij stilstaande situaties. Zou m.i. echter wel spits moeten spelen inderdaadquote:Op zondag 6 oktober 2013 14:44 schreef JR-Style-93 het volgende:
[..]
Als andere opties beter zijn staan die er gewoon in hoor.quote:Op zondag 6 oktober 2013 14:44 schreef MolFan het volgende:
[..]
Gaat niet gebeuren. Als je van Siggy af wilt moet je hem laten staan anders kunnen we paar miljoen gaan afschrijvenRemember nieuwe beleid?
Siggy scoort trouwens 1 op 2.
Weer een Boersiaanse verspreking?quote:Op zondag 6 oktober 2013 14:45 schreef Ajacied422 het volgende:
[ afbeelding ]
http://foxsports.nl/video(...)de-naald-gegaan.html
Ja in de spits past hij prima. Is hij een goed aanspeelpunt en heeft hij het oog voor de lopende mensen. Kan je op het middenveld een Serero en Duarte zetten die combineren.quote:Op zondag 6 oktober 2013 14:46 schreef Dven het volgende:
[..]
Daarom moet je een beetje de gulden middenweg zien te vinden en daar past De Jong perfect bij. Rustig, uitstraling, ervaring, brengt fysiek het eea mee en is gevaarlijk bij stilstaande situaties. Zou m.i. echter wel spits moeten spelen inderdaad
Betwijfel ik. Waarom zou je anders x miljoen neerleggen voor hem? Denk niet dat dat de bedoeling is van dit beleid. Wanneer je een speler koopt voor zoveel geld is het ook de bedoeling dat hij speelt lijkt mij.quote:Op zondag 6 oktober 2013 14:46 schreef JR-Style-93 het volgende:
[..]
Als andere opties beter zijn staan die er gewoon in hoor.
Behalve wanneer er een betere speler is op die positie.quote:Op zondag 6 oktober 2013 14:47 schreef MolFan het volgende:
[..]
Betwijfel ik. Waarom zou je anders x miljoen neerleggen voor hem? Denk niet dat dat de bedoeling is van dit beleid. Wanneer je een speler koopt voor zoveel geld is het ook de bedoeling dat hij speelt lijkt mij.
Sulejmani is natuurlijk wel een extreem uiterstequote:Op zondag 6 oktober 2013 14:48 schreef Tyron het volgende:
[..]
Behalve wanneer er een betere speler is op die positie.
Zie Sulejmani.
Er is dus niks beters anders had Frankie allang ingegrepen lijkt mij.quote:Op zondag 6 oktober 2013 14:48 schreef Tyron het volgende:
[..]
Behalve wanneer er een betere speler is op die positie.
Zie Sulejmani.
quote:Op zondag 6 oktober 2013 14:48 schreef MolFan het volgende:
Vind die Ayoub trouwens wel een bijtertje en een talent, niks voor ons?
Mwa als verdedigende mid op die leeftijd vind ik hem goed spelenquote:
Ayoub moet lekker op straat oude vrouwtjes overvallen net als zijn vriendjes en neefjesquote:Op zondag 6 oktober 2013 14:48 schreef MolFan het volgende:
quote:Op zondag 6 oktober 2013 14:53 schreef MolFan het volgende:
Kan die Piazon niet gekocht worden? Heerlijk spelertje zeg
Denk het nietquote:Op zondag 6 oktober 2013 14:55 schreef Dven het volgende:
Pelle is wel een baas. Zou het denk ik goed hebben gedaan bij Ajax. Erg balvast, kopsterk en goed in de kaats
Denk het ook niet. Piazon wel denk ik, dat ventje is erg technisch en begrijpt het allemaal wel. Tis alleen jammer dat de rest van Vitesse achterblijft qua niveauquote:
Ik hoef geen neanderthaler in een Ajax shirt te zien.quote:Op zondag 6 oktober 2013 14:48 schreef MolFan het volgende:
Oja wij hebben Sporkslede of coursequote:Op zondag 6 oktober 2013 14:57 schreef Gruisman het volgende:
[..]
Ik hoef geen neanderthaler in een Ajax shirt te zien.
doe ze de groeten daar he!quote:Op zondag 6 oktober 2013 14:59 schreef Dven het volgende:
Tijd voor Engels voetbal in de pubTot later!
Kun je vast voor een prikkie oppikkenquote:Op zondag 6 oktober 2013 15:01 schreef Vjenne12345 het volgende:
[..]
Klopt gewoon, geweldige speler hoor.
Twente-uit zal wel weer een nederlaag worden. Ajax is dit jaar helemaal niets in uitwedstrijden.quote:Op zondag 6 oktober 2013 16:50 schreef Artillerieschaap het volgende:
19/10/2013 FC Twente - Ajax
26/10/2013 ADO Den Haag - FC Twente
02/11/2013 FC Twente - NEC
06/10/2013 PSV - RKC Waalwijk
20/10/2013 FC Groningen - PSV
24/10/2013 Dinamo Zagreb - PSV (EL)
27/10/2013 Roda JC - PSV
30/10/2013 PSV - Roda JC (Beker)
02/11/2013 PSV - PEC Zwolle
19/10/2013 FC Twente - Ajax
22/10/2013 Celtic - Ajax (CL)
26/10/2013 Ajax - RKC Waalwijk
29/10/2013 Ajax - ASWH (Beker)
02/11/2013 Ajax - Vitesse
Erop en erover? Of Twente lachende derde?
Het is ook nog saaier dan vorig jaar om naar te kijken. Ik moet ook eerlijk bekennen, wij hadden Schaars ook wel mogen halen, Poulsenquote:
Dat patroontje Denswil breed-Hoorn ook breed op Poulsen die daarna ook breed gaat is slaapverwekkendquote:Op zondag 6 oktober 2013 18:29 schreef Smoofie het volgende:
[..]
Het is ook nog saaier dan vorig jaar om naar te kijken. Ik moet ook eerlijk bekennen, wij hadden Schaars ook wel mogen halen, Poulsen.
Andersen en Bazoer gaan dit seizoen beide nog wel meerdere basisplekken pakken denk ik en dat gaat je spel enorm verbeteren.quote:Op zondag 6 oktober 2013 18:43 schreef Heeinz het volgende:
We spelen niet goed, spelers vertrokken, lastige loting, en toch staan we 3e met maar één punt achter op de koploper. Als het eenmaal begint te lopen worden we lachend kampioen. Laten we alleen nog wel even Poulsen inruilen. Geef Bazoer gewoon eens een kans in de laatste minuten, als de wedstrijd al gespeeld is.
Schaars, die is echt niet beterquote:Op zondag 6 oktober 2013 18:29 schreef Smoofie het volgende:
[..]
Het is ook nog saaier dan vorig jaar om naar te kijken. Ik moet ook eerlijk bekennen, wij hadden Schaars ook wel mogen halen, Poulsen.
Dat weet ik ook wel zeker, al is het met De Sa op rechtsbuiten ook al een stuk beter spelen. In de tweede helft was het lekker voetbal hoor, met Serero, Klaassen, Hoesen, Andersen en Fischer. Met een CVM die wat meer tempo maakt en niet veel balverlies lijdt, zal het nog beter zijn denk ik.quote:Op zondag 6 oktober 2013 18:46 schreef Seam het volgende:
[..]
Andersen en Bazoer gaan dit seizoen beide nog wel meerdere basisplekken pakken denk ik en dat gaat je spel enorm verbeteren.
Sorry hoor maar die De Sa was toch 3 keer niks, komt zwaar tekortquote:Op zondag 6 oktober 2013 18:48 schreef Heeinz het volgende:
[..]
Dat weet ik ook wel zeker, al is het met De Sa op rechtsbuiten ook al een stuk beter spelen. In de tweede helft was het lekker voetbal hoor, met Serero, Klaassen, Hoesen, Andersen en Fischer. Met een CVM die wat meer tempo maakt en niet veel balverlies lijdt, zal het nog beter zijn denk ik.
Die combinatie Andersen-Fischer belooft ook veel goeds, die twee kunnen elkaar goed vinden en aanvoelen.quote:Op zondag 6 oktober 2013 18:48 schreef Heeinz het volgende:
[..]
Dat weet ik ook wel zeker, al is het met De Sa op rechtsbuiten ook al een stuk beter spelen. In de tweede helft was het lekker voetbal hoor, met Serero, Klaassen, Hoesen, Andersen en Fischer. Met een CVM die wat meer tempo maakt en niet veel balverlies lijdt, zal het nog beter zijn denk ik.
Vandaag was hij niet goed, maar hij houdt het veld breed, levert weinig ballen in, en als hij geen mogelijkheid ziet om langs zijn tegenstander te gaan tikt hij hem gewoon terug in plaats van rare dingen te gaan doen. Probeert ook veel voorzetten te geven. Moet ook nog in het elftal groeien hé, zit pas net bij het eerste.quote:Op zondag 6 oktober 2013 18:49 schreef Tarado het volgende:
[..]
Sorry hoor maar die De Sa was toch 3 keer niks, komt zwaar tekort
Ik verwijt die jongen verder niets maar is gewoon te licht, had ook niet de indruk dat het spel beter werd door hem, bij Andersen lag dat wel andersquote:Op zondag 6 oktober 2013 18:52 schreef Heeinz het volgende:
[..]
Vandaag was hij niet goed, maar hij houdt het veld breed, levert weinig ballen in, en als hij geen mogelijkheid ziet om langs zijn tegenstander te gaan tikt hij hem gewoon terug in plaats van rare dingen te gaan doen. Probeert ook veel voorzetten te geven. Moet ook nog in het elftal groeien hé, zit pas net bij het eerste.
huh?quote:Op zondag 6 oktober 2013 18:55 schreef Pedroso het volgende:
Weer 2 goals ingelopen op Twente en PSV en 2 uitgelopen op Feyenoord.
De rest van Siem de Jong ook.quote:Op zondag 6 oktober 2013 19:05 schreef Heeinz het volgende:
Ik vind de afstandsschoten van Siem de laatste tijd ook erg deprimerend moet ik zeggen.
inderdaadquote:Op zondag 6 oktober 2013 19:39 schreef j0rdiiii het volgende:
[..]
De rest van Siem de Jong ook.
Zet hem gewoon in de spits met Duarte en Serero achter hem.
Mensen krijgen het door ...quote:Op zondag 6 oktober 2013 19:39 schreef j0rdiiii het volgende:
[..]
De rest van Siem de Jong ook.
Zet hem gewoon in de spits met Duarte en Serero achter hem.
De blessure van Veltman kwam wel op een goed moment. Denswil heeft nu 7 wedstrijden achter elkaar 90 minuten gespeeld en een prima indruk gemaakt. Die is gelukkig zeker van zijn plek.quote:Op zondag 6 oktober 2013 20:21 schreef Ranja_Ranja het volgende:
Aadje had het natuurlijk al gezegd dat denswil moeiteloos mee kon in de basis.
Wordquote:Op zondag 6 oktober 2013 19:05 schreef Heeinz het volgende:
Ik vind de afstandsschoten van Siem de laatste tijd ook erg deprimerend moet ik zeggen.
Ouwe lulquote:
Hij is het met je eens. Niet de Nederlandse word/t.quote:
quote:Op zondag 6 oktober 2013 20:49 schreef Vjenne12345 het volgende:
Eriksen overigens bijzonder droevig bij Tottenham. Leuk dat hij goed is begonnen, is er voorlopig nog lang niet.
gewoon nog een 7 volgens SKY. Een-na-beste speler bij de Spurs.quote:Op zondag 6 oktober 2013 20:49 schreef Vjenne12345 het volgende:
Eriksen overigens bijzonder droevig bij Tottenham. Leuk dat hij goed is begonnen, is er voorlopig nog lang niet.
Het was even wachten op de eerste die bij een collectief falen direct even zou afgeven op Eriksen. Gefeliciteerd, jij bent het geworden!quote:Op zondag 6 oktober 2013 20:49 schreef Vjenne12345 het volgende:
Nee, was vrij droevig.quote:Op zondag 6 oktober 2013 20:54 schreef Dven het volgende:
[..]
Het was even wachten op de eerste die bij een collectief falen direct even zou afgeven op Eriksen. Gefeliciteerd, jij bent het geworden!
Overigens was Eriksen 1 van de minst slechte spelers bij Tottenham
en tegen Utrecht. Normaal verlies je dan 9 puntenquote:Op zondag 6 oktober 2013 21:43 schreef tammepiet het volgende:
Pantelic end of carreer. Held.
Ajax heeft goede zaken gedaan. Half 1 en na Europees.
Snel, laten we veel te dure derderangs buitenlanders halenquote:Op zondag 6 oktober 2013 22:01 schreef Smoofie het volgende:
We hebben eigenlijk geen goede spelers meer atm. Kanjer beleid.
Ja, want ze moeten natuurlijk meteen derderangs buitenlanders zijn, wat een bullshit. Zelfs met stijn schaars waren we nu beter afgeweest.quote:Op zondag 6 oktober 2013 22:01 schreef ClapClapYourHands het volgende:
[..]
Snel, laten we veel te dure derderangs buitenlanders halen
Dat maak jij ervan. Het is wel een feit dat Ajax met deze blessures 0,0 creativiteit meer bezit. Je moet nu hopen op een bevlieging van dwerg Serero. De rest kan toch amper een bal aannemenquote:Op zondag 6 oktober 2013 22:01 schreef ClapClapYourHands het volgende:
[..]
Snel, laten we veel te dure derderangs buitenlanders halen
Wellicht omdat Ajax al 15 jaar laat zien veel te vaak dramatische aankopen te doen?quote:Op zondag 6 oktober 2013 22:07 schreef Smoofie het volgende:
Waarom vinden zoveel mensen hier aankopen zo'n taboe? Zijn ze zo dom of zijn ze blind?
Andersen heeft wel potentie hoor.quote:Op zondag 6 oktober 2013 22:06 schreef Littlerabbit het volgende:
[..]
Dat maak jij ervan. Het is wel een feit dat Ajax met deze blessures 0,0 creativiteit meer bezit. Je moet nu hopen op een bevlieging van dwerg Serero. De rest kan toch amper een bal aannemen
Toen zaten er ook andere bestuurders.quote:Op zondag 6 oktober 2013 22:09 schreef DeNummer10 het volgende:
[..]
Wellicht omdat Ajax al 15 jaar laat zien veel te vaak dramatische aankopen te doen?
Hij viel alleen erg laat in en liet ook weinig zien. Hij jaagde wel ballen af, dat was dan wel positief. Wellicht kan Fischer daar nog wat van opsteken.quote:Op zondag 6 oktober 2013 22:09 schreef Vjenne12345 het volgende:
[..]
Andersen heeft wel potentie hoor.
Zijn handelingssnelheid is 2x zo hoog als Schöne.quote:Op zondag 6 oktober 2013 22:10 schreef LitmanenAFCA het volgende:
Serero steeg vandaag boven zijn niveau uit wel leuk voor die knul.
Ben het deels met je eens, maar wie zou je kopen dan?quote:Op zondag 6 oktober 2013 22:07 schreef Smoofie het volgende:
Waarom vinden zoveel mensen hier aankopen zo'n taboe? Zijn ze zo dom of zijn ze blind?
De duurste aankoop van Overmars is anders ook om te janken.quote:Op zondag 6 oktober 2013 22:10 schreef Smoofie het volgende:
[..]
Toen zaten er ook andere bestuurders.
Lijkt me verstandig, kan het op het middenveld totaal niet bolwerken.quote:Op zondag 6 oktober 2013 22:12 schreef GGMM het volgende:
Serero is best een aardige speler ja. Laat die voortaan maar spelen. Schuif je De Jong door naar de spits.
Dat weten we onderhand wel net zoals dat zijn techniek goed is. Helaas is het voor de rest niet bijzonder.quote:Op zondag 6 oktober 2013 22:11 schreef Smoofie het volgende:
[..]
Zijn handelingssnelheid is 2x zo hoog als Schöne.
Lijkt me wel creatief en heeft een geweldige techniek.quote:Op zondag 6 oktober 2013 22:11 schreef Littlerabbit het volgende:
[..]
Hij viel alleen erg laat in en liet ook weinig zien. Hij jaagde wel ballen af, dat was dan wel positief. Wellicht kan Fischer daar nog wat van opsteken.
Dat is niet mijn probleem. Ik heb het netwerk/geld niet laat staan het salaris om mij er volledig op te richten. Een feit is dat Ajax gewoon geen gebalanceerde selectie heeft bij het wegvallen van 1/2 spelers.quote:Op zondag 6 oktober 2013 22:11 schreef Vjenne12345 het volgende:
[..]
Ben het deels met je eens, maar wie zou je kopen dan?
Dat zegt ook wel veel over de andere spelers.quote:Op zondag 6 oktober 2013 22:13 schreef LitmanenAFCA het volgende:
[..]
Dat weten we onderhand wel net zoals dat zijn techniek goed is. Helaas is het voor de rest niet bijzonder.
Dat weet ik. Het lag ook gewoon aan de korte invalbeurt maar vandaag kon hij ook weinig spannends brengen.quote:Op zondag 6 oktober 2013 22:13 schreef Vjenne12345 het volgende:
[..]
Lijkt me wel creatief en heeft een geweldige techniek.
Yup beste zo zijn om spelers als Serero,Schöne en Poulsen te verkopen en aanvullen met kwaliteitquote:Op zondag 6 oktober 2013 22:13 schreef Smoofie het volgende:
[..]
Dat zegt ook wel veel over de andere spelers.
Nou, je had tenminste, ja de kans was klein I know, Maduro proberen te kunnen halen. Hell, zoals ik net al zei, als Schaars CVM was ipv Poulsen waren we al 2x beter in balbezitquote:Op zondag 6 oktober 2013 22:11 schreef Vjenne12345 het volgende:
[..]
Ben het deels met je eens, maar wie zou je kopen dan?
En waarom precies zou Chelsea dat doen?quote:Op zondag 6 oktober 2013 22:14 schreef Vjenne12345 het volgende:
Piazon van Vitesse kopen volgend jaar. :p
VdV..quote:Op zondag 6 oktober 2013 22:14 schreef Smoofie het volgende:
[..]
Nou, je had tenminste, ja de kans was klein I know, Maduro proberen te kunnen halen. Hell, zoals ik net al zei, als Schaars CVM was ipv Poulsen waren we al 2x beter in balbezit.
Nog lang geen niveau van Chelsea.quote:Op zondag 6 oktober 2013 22:15 schreef DeNummer10 het volgende:
[..]
En waarom precies zou Chelsea dat doen?
Was vandaag wel belangrijk in het druk zetten. Een van de dingen die je het meeste mist zonder Eriksen.quote:Op zondag 6 oktober 2013 22:13 schreef LitmanenAFCA het volgende:
[..]
Dat weten we onderhand wel net zoals dat zijn techniek goed is. Helaas is het voor de rest niet bijzonder.
Probleem is dat hij niet kan lopen, prima in een team met een goede verdediging, bij ajax...not so much.quote:
Maar waarom dan naar een andere Nederlandse club dan Vitesse?quote:Op zondag 6 oktober 2013 22:16 schreef Vjenne12345 het volgende:
[..]
Nog lang geen niveau van Chelsea.
Wie wil je er anders neerzetten?quote:Op zondag 6 oktober 2013 22:16 schreef Smoofie het volgende:
Ook snap ik de Boer niet, Poulsen speelt echt dramatisch de afgelopen 4 weken, waarom laat hij hem sowieso nog staan.
Zal wel een bedrag verdienen dat Marc nooit zou uitgevenquote:Op zondag 6 oktober 2013 22:16 schreef Vjenne12345 het volgende:
[..]
Nog lang geen niveau van Chelsea.
Waarom zou hij niet kunnen lopen?quote:Op zondag 6 oktober 2013 22:16 schreef Smoofie het volgende:
Ook snap ik de Boer niet, Poulsen speelt echt dramatisch de afgelopen 4 weken, waarom laat hij hem sowieso nog staan.
[..]
Probleem is dat hij niet kan lopen, prima in een team met een goede verdediging, bij ajax...not so much.
Ben ik het mee eens hij speelde een hele aardige potquote:Op zondag 6 oktober 2013 22:16 schreef DeNummer10 het volgende:
[..]
Was vandaag wel belangrijk in het druk zetten. Een van de dingen die je het meeste mist zonder Eriksen.
Blind. Vind hem nog steeds te langzaam voor een LB, vooral met ons spel waar we veel counters om onze oren krijgen.quote:
Vitesse huurt, misschien verkopen ze hem met een goed bod.quote:Op zondag 6 oktober 2013 22:16 schreef DeNummer10 het volgende:
[..]
Maar waarom dan naar een andere Nederlandse club dan Vitesse?
Whaha, wat ben je weer treurig bezig.quote:Op zondag 6 oktober 2013 22:10 schreef LitmanenAFCA het volgende:
Serero steeg vandaag boven zijn niveau uit wel leuk voor die knul.
Dan wordt het standaard elke wedstrijd min. 70 VdV wisselen.quote:Op zondag 6 oktober 2013 22:17 schreef DeNummer10 het volgende:
[..]
Waarom zou hij niet kunnen lopen?
Met dit beleid ook kutaankopen.quote:Op zondag 6 oktober 2013 22:10 schreef Smoofie het volgende:
[..]
Toen zaten er ook andere bestuurders.
Counters welke volledig buiten zijn schuld staan. Dat hij niet de snelste is weet iedereen, maar dit is makkelijk scoren.quote:Op zondag 6 oktober 2013 22:17 schreef Smoofie het volgende:
[..]
Blind. Vind hem nog steeds te langzaam voor een LB, vooral met ons spel waar we veel counters om onze oren krijgen.
Echt onzin hoor, dat hij niet kan lopen wordt enorm vergroot. Die man is voor de eredivisie een topspeler.quote:Op zondag 6 oktober 2013 22:16 schreef Smoofie het volgende:
[..]
Probleem is dat hij niet kan lopen, prima in een team met een goede verdediging, bij ajax...not so much.
Wat moet jij nu weerquote:Op zondag 6 oktober 2013 22:18 schreef JR-Style-93 het volgende:
[..]
Whaha, wat ben je weer treurig bezig.
Serero is juist een van de weinige die mag blijven.quote:Op zondag 6 oktober 2013 22:14 schreef LitmanenAFCA het volgende:
[..]
Yup beste zo zijn om spelers als Serero,Schöne en Poulsen te verkopen en aanvullen met kwaliteit
Meer dan, maar V/d Vaart blijft lekker in Duitsland met zijn Duitse vrouw bij een club waar hij de absolute ster is.quote:Op zondag 6 oktober 2013 22:19 schreef Vjenne12345 het volgende:
[..]
Echt onzin hoor, dat hij niet kan lopen wordt enorm vergroot. Die man is voor de eredivisie een topspeler.
Nah doe maar niet.quote:Op zondag 6 oktober 2013 22:20 schreef JR-Style-93 het volgende:
[..]
Serero is juist een van de weinige die mag blijven.
Jij wil blijkbaar niet toegeven dat Serero gewoon een goede speler is. Hij is al wekenlang de beste bij Ajax als hij speelt.quote:
Het is vaak niet zijn schuld nee, maar uiterst onhandig dat hij vaak nog op de middelijn staat als de bal in onze 16 komt.quote:Op zondag 6 oktober 2013 22:19 schreef Littlerabbit het volgende:
[..]
Counters welke volledig buiten zijn schuld staan. Dat hij niet de snelste is weet iedereen, maar dit is makkelijk scoren.
?. Het was vroeger toch een LCV, waarom zou hij niet op CVM kunnen? Voetballen en verdedigend goed genoeg en beter dan Poulsen.quote:
En welk bedrag, dat voor Chelsea toereikend is, zouden wij wel betalen en Vitesse niet?quote:Op zondag 6 oktober 2013 22:17 schreef Vjenne12345 het volgende:
[..]
Vitesse huurt, misschien verkopen ze hem met een goed bod.
Ik weet het niet, denk dat hij er best voor open zou staan.quote:Op zondag 6 oktober 2013 22:20 schreef Littlerabbit het volgende:
[..]
Meer dan, maar V/d Vaart blijft lekker in Duitsland met zijn Duitse vrouw bij een club waar hij de absolute ster is.
Technisch gezien zeker ja, alleen hij zal prob niet mee verdedigen enz.quote:Op zondag 6 oktober 2013 22:19 schreef Vjenne12345 het volgende:
[..]
Echt onzin hoor, dat hij niet kan lopen wordt enorm vergroot. Die man is voor de eredivisie een topspeler.
Dat is Denswil.quote:Op zondag 6 oktober 2013 22:20 schreef JR-Style-93 het volgende:
[..]
Jij wil blijkbaar niet toegeven dat Serero gewoon een goede speler is. Hij is al wekenlang de beste bij Ajax als hij speelt.
Echt waarquote:Op zondag 6 oktober 2013 22:20 schreef JR-Style-93 het volgende:
[..]
Jij wil blijkbaar niet toegeven dat Serero gewoon een goede speler is. Hij is al wekenlang de beste bij Ajax als hij speelt.
Speelde tot dusver gemiddeld 83 minuten per wedstrijd, waarvan slechts een helft in Oranje. Liep bij Spurs vaak het meeste van iedereen. Had, als hij gewisseld werd, in de 70e minuut al 10km gelopen. Iets wat zijn medespelers in 90 minuten niet haalden.quote:Op zondag 6 oktober 2013 22:18 schreef Smoofie het volgende:
[..]
Dan wordt het standaard elke wedstrijd min. 70 VdV wisselen.
Niet een wedstrijd, dit niveau heeft hij al wedstrijden lang. En met betere spelers kan hij echt zijn ei kwijt, zoals je bij vlagen zag in de tweede helft. Is in elk geval een veel betere half dan de Jong die jij als God ziet.quote:Op zondag 6 oktober 2013 22:22 schreef LitmanenAFCA het volgende:
[..]
Echt waar
Serero speelt een wedstrijd boven zijn niveau dus moet ik maar toegeven dat het een goede speler isAls hij dit niveau een seizoen lang vast houdt dan wil ik dat met plezier toegeven voor als nog is het een incident
Wat zijn blessuregevoeligheid niet wegneemt uiteraard.quote:Op zondag 6 oktober 2013 22:23 schreef DeNummer10 het volgende:
[..]
Speelde tot dusver gemiddeld 83 minuten per wedstrijd, waarvan slechts een helft in Oranje. Liep bij Spurs vaak het meeste van iedereen. Had, als hij gewisseld werd, in de 70e minuut al 10km gelopen. Iets wat zijn medespelers in 90 minuten niet haalden.
Misschien moet je je feiten iets beter op orde hebben voordat je met uitspraken strooit.
Laten we er maar over op houden.quote:Op zondag 6 oktober 2013 22:24 schreef JR-Style-93 het volgende:
[..]
Niet een wedstrijd, dit niveau heeft hij al wedstrijden lang. En met betere spelers kan hij echt zijn ei kwijt, zoals je bij vlagen zag in de tweede helft. Is in elk geval een veel betere half dan de Jong die jij als God ziet.
Dat is waar.quote:Op zondag 6 oktober 2013 22:24 schreef Littlerabbit het volgende:
[..]
Wat zijn blessuregevoeligheid niet wegneemt uiteraard.
Maar waar hebben we het over... V/d Vaart zal toch niet terugkeren. Hij is helemaal op zijn plaats in Duitsland tegen een dik salaris.
Met je Serero-haat, het is echt walgelijkquote:Op zondag 6 oktober 2013 22:24 schreef LitmanenAFCA het volgende:
[..]
Laten we er maar over op houden.
Oke knulquote:Op zondag 6 oktober 2013 22:25 schreef JR-Style-93 het volgende:
[..]
Met je Serero-haat, het is echt walgelijk
VdV heeft gewoon een prima loop vermogen gehad gedurende zijn carrière. Hij oogt soms wat langzaam waardoor hij traag en moe lijkt. Heeft bijvoorbeeld een betere conditie dan Sneijder waar niemand het over heeft.quote:Op zondag 6 oktober 2013 22:23 schreef DeNummer10 het volgende:
[..]
Speelde tot dusver gemiddeld 83 minuten per wedstrijd, waarvan slechts een helft in Oranje. Liep bij Spurs vaak het meeste van iedereen. Had, als hij gewisseld werd, in de 70e minuut al 10km gelopen. Iets wat zijn medespelers in 90 minuten niet haalden.
Misschien moet je je feiten iets beter op orde hebben voordat je met uitspraken strooit.
Sneijder is dan ook al jaren overschat, de massa begint dat nu eindelijk een beetje in te zien.quote:Op zondag 6 oktober 2013 22:27 schreef Vjenne12345 het volgende:
[..]
VdV heeft gewoon een prima loop vermogen gehad gedurende zijn carrière. Hij oogt soms wat langzaam waardoor hij traag en moe lijkt. Heeft bijvoorbeeld een betere conditie dan Sneijder waar niemand het over heeft.
De keren dat ik hem vorig seizoen heb gezien bij HSV zag ik hem nou niet echt veel lopen.quote:Op zondag 6 oktober 2013 22:23 schreef DeNummer10 het volgende:
[..]
Klopt wat is daar mis meequote:Op zondag 6 oktober 2013 22:28 schreef JR-Style-93 het volgende:
[..]
Dat woord gebruik je wel vaak hè
quote:Op zondag 6 oktober 2013 22:28 schreef JR-Style-93 het volgende:
[..]
Dat woord gebruik je wel vaak hè
Als het niet inhoudelijk kan, hou er dan gewoon mee op.quote:
Dat van Sneijder is toch ook wel bekend.quote:Op zondag 6 oktober 2013 22:27 schreef Vjenne12345 het volgende:
[..]
VdV heeft gewoon een prima loop vermogen gehad gedurende zijn carrière. Hij oogt soms wat langzaam waardoor hij traag en moe lijkt. Heeft bijvoorbeeld een betere conditie dan Sneijder waar niemand het over heeft.
Wellicht wat beter kijken.quote:Op zondag 6 oktober 2013 22:28 schreef Smoofie het volgende:
[..]
De keren dat ik hem vorig seizoen heb gezien bij HSV zag ik hem nou niet echt veel lopen.
Dan zal je er wel negatief op kijken. Maakt trouwens nog gewoon enorm veel meters bij Oranje als hij speelt, dat zie je toch?quote:Op zondag 6 oktober 2013 22:28 schreef Smoofie het volgende:
[..]
De keren dat ik hem vorig seizoen heb gezien bij HSV zag ik hem nou niet echt veel lopen.
quote:
Dit jaar weet ik niet. Nauwelijks gekeken.quote:Op zondag 6 oktober 2013 22:31 schreef Vjenne12345 het volgende:
[..]
Dan zal je er wel negatief op kijken. Maakt trouwens nog gewoon enorm veel meters bij Oranje als hij speelt, dat zie je toch?
Janssen gaf de bal tenminste diep. Het is de schuld van zijn medespelers dat hij de Schotse topscorer lijst nog niet leidt.quote:Op zondag 6 oktober 2013 22:32 schreef j0rdiiii het volgende:
Boerrigter kon niet zo goed met Serero overweg denk ik, Litmanen moet partij kiezen.
Hoort ook gewoon in de basis. Snapte die keuze van de Boer echt niet, om die Jan Doedel van een Klaassen erin te zetten. En Klaassen zal er nu zeker wel bij blijven omdat hij een intikkertje heeft gemaaktquote:Op zondag 6 oktober 2013 22:32 schreef Heeinz het volgende:
[..]![]()
Laten we hopen dat Thulani deze vorm vast kan houden. Absoluut een meerwaarde als hij zo blijft spelen.
Die benenquote:Op zondag 6 oktober 2013 22:32 schreef j0rdiiii het volgende:
Boerrigter kon niet zo goed met Serero overweg denk ik, Litmanen moet partij kiezen.
Die Klaasen vindt ik wel zo slecht he.quote:Op zondag 6 oktober 2013 22:34 schreef JR-Style-93 het volgende:
[..]
Hoort ook gewoon in de basis. Snapte die keuze van de Boer echt niet, om die Jan Doedel van een Klaassen erin te zetten. En Klaassen zal er nu zeker wel bij blijven omdat hij een intikkertje heeft gemaakt
Die doet echt helemaal niks. Hij stond er vandaag weer een beetje naar te kijken van een afstandje. Al was het zijn man die wegliep met de balquote:Op zondag 6 oktober 2013 22:35 schreef Vjenne12345 het volgende:
[..]
Die Klaasen vindt ik wel zo slecht he.
Dat zal het zijn inderdaadquote:Op zondag 6 oktober 2013 22:32 schreef j0rdiiii het volgende:
Balletjesafwachter, net als zijn grote broer. Gelukkig viel die uit, zodat opperbaas Serero mee kon doenquote:Op zondag 6 oktober 2013 22:35 schreef Vjenne12345 het volgende:
[..]
Die Klaasen vindt ik wel zo slecht he.
Frank schijnt er veel vertrouwen in te hebben.quote:Op zondag 6 oktober 2013 22:36 schreef Littlerabbit het volgende:
[..]
Die doet echt helemaal niks. Hij stond er vandaag weer een beetje naar te kijken van een afstandje. Al was het zijn man die wegliep met de bal
Met het team wat er vandaag stond verlies je 2x van Celtic.quote:Op zondag 6 oktober 2013 22:36 schreef Littlerabbit het volgende:
[..]
Die doet echt helemaal niks. Hij stond er vandaag weer een beetje naar te kijken van een afstandje. Al was het zijn man die wegliep met de bal
Hopelijk zegt hij dat omdat hij hem moeilijk kan afkraken in de media.quote:Op zondag 6 oktober 2013 22:37 schreef Vjenne12345 het volgende:
[..]
Frank schijnt er veel vertrouwen in te hebben.
Beter geeft hij Lobotka en Bazoer eens een kans.quote:Op zondag 6 oktober 2013 22:37 schreef Vjenne12345 het volgende:
[..]
Frank schijnt er veel vertrouwen in te hebben.
Van Hoorn is wel lang. Wellicht kan hij wel hoge, lange ballen goed wegwerken.quote:Op zondag 6 oktober 2013 22:37 schreef Smoofie het volgende:
[..]
Met het team wat er vandaag stond verlies je 2x van Celtic.
Ik hoop niet dat De Boer het seizoen opgeeft.quote:Op zondag 6 oktober 2013 22:38 schreef JR-Style-93 het volgende:
[..]
Beter geeft hij Lobotka en Bazoer eens een kans.
Celtic is ook een knollenploeg hoor. En in de CL speelt Ajax altijd wel beter.quote:Op zondag 6 oktober 2013 22:37 schreef Smoofie het volgende:
[..]
Met het team wat er vandaag stond verlies je 2x van Celtic.
Moet je je ogen eens opendoen tijdens een wedstrijd.quote:Op zondag 6 oktober 2013 22:38 schreef Tyron het volgende:
Overigens leuk dat Serero een gol maakt, maar vond hem verder niet opvallend goed spelen eigenlijk.
Milan zette ff aan met haar veredele b-team en Ajax werd meteen weggespeeld.quote:Op zondag 6 oktober 2013 22:38 schreef JR-Style-93 het volgende:
[..]
Celtic is ook een knollenploeg hoor. En in de CL speelt Ajax altijd wel beter.
heb alleen samenvatting gezien, maar zaten leuke acties in. leuk doelpunt ookquote:Op zondag 6 oktober 2013 22:38 schreef Tyron het volgende:
Overigens leuk dat Serero een gol maakt, maar vond hem verder niet opvallend goed spelen eigenlijk.
Beetje zoals Eriksen zo vaak deed?quote:Op zondag 6 oktober 2013 22:38 schreef Tyron het volgende:
Het zal dan een stuk beter gaan tegen de mindere ploegen. Maar ohjee risicovol aanvallend voetbal is wel spannend natuurlijk.quote:Op zondag 6 oktober 2013 22:38 schreef Littlerabbit het volgende:
[..]
Ik hoop niet dat De Boer het seizoen opgeeft.
Die zijn geblesseerd.quote:Op zondag 6 oktober 2013 22:38 schreef JR-Style-93 het volgende:
[..]
Beter geeft hij Lobotka en Bazoer eens een kans.
De spits hield dan ook geen bal vast en op het middenveld was geen combinerend vermogen.quote:Op zondag 6 oktober 2013 22:39 schreef Smoofie het volgende:
[..]
Milan zette ff aan met haar veredele b-team en Ajax werd meteen weggespeeld.
Mwah, hij is bijvoorbeeld ook niet positief over Enoh in de media. Als hij hem niks vondt had hij hem niet opgesteld. Daarbij heeft hij laten horen veel vertrouwen te hebben in Klaasen.quote:Op zondag 6 oktober 2013 22:37 schreef Smoofie het volgende:
[..]
Hopelijk zegt hij dat omdat hij hem moeilijk kan afkraken in de media.
Hmm, misschien ben ik het alweer een beetje vergeten dan. Blame de kater.quote:Op zondag 6 oktober 2013 22:39 schreef Adames het volgende:
[..]
heb alleen samenvatting gezien, maar zaten leuke acties in. leuk doelpunt ook
Volwassen reactie, zoals we van je gewend zijn.quote:Op zondag 6 oktober 2013 22:39 schreef JR-Style-93 het volgende:
[..]
Moet je je ogen eens opendoen tijdens een wedstrijd.
Ajax kreeg de beste kansen toen Milan even aanzette, kan van Milan alleen die schot die Cil knap redde herinneren.quote:Op zondag 6 oktober 2013 22:39 schreef Smoofie het volgende:
[..]
Milan zette ff aan met haar veredele b-team en Ajax werd meteen weggespeeld.
Met Klaassen en Poulsen naast je val je al snel op hé.quote:Op zondag 6 oktober 2013 22:38 schreef Tyron het volgende:
Serieus manquote:Op zondag 6 oktober 2013 22:38 schreef Tyron het volgende:
Waar zeg ik dat het niet veel was?quote:Op zondag 6 oktober 2013 22:42 schreef Vjenne12345 het volgende:
[..]
Serieus man. Hij was vandaag juist wel goed en kom jij weer aanzetten dat het niet veel was, niet te geloven.
Ik had ook hoop dat Tyron wel fan was van creatieve voetballers, met zijn Eriksen obsessie. Blijkbaar is het alleen Eriksen ...quote:Op zondag 6 oktober 2013 22:42 schreef Vjenne12345 het volgende:
[..]
Serieus man. Hij was vandaag juist wel goed en kom jij weer aanzetten dat het niet veel was, niet te geloven.
Welke wedstrijd heb jij gezien?quote:Op zondag 6 oktober 2013 22:42 schreef JR-Style-93 het volgende:
Serero zijn aannames en one touch voetbal
Ajax- FC Utrecht 6 oktober 2013 12.30 uurquote:Op zondag 6 oktober 2013 22:43 schreef Littlerabbit het volgende:
[..]
Welke wedstrijd heb jij gezien?
Lees het nog eens.quote:Op zondag 6 oktober 2013 22:44 schreef Vjenne12345 het volgende:
[..]
Niet opvallend komt op mij over als matig.
Wat nu weer dan? Over VdV?quote:Op zondag 6 oktober 2013 22:44 schreef j0rdiiii het volgende:
[..]Je voetbalvisie blijft onbegrepen man. Het is niet anders.
Verloor net zoveel ballen als hij goed aannam. Het niveau van de algehele wedstrijd maakte hem al snel de beste vandaag, maar hier wordt gedaan of hij echt goed speelde.quote:Op zondag 6 oktober 2013 22:44 schreef Vjenne12345 het volgende:
[..]
Niet opvallend komt op mij over als matig.
Bron ?quote:Op zondag 6 oktober 2013 22:45 schreef Littlerabbit het volgende:
[..]
Verloor net zoveel ballen als hij goed aannam.
quote:
quote:Op zondag 6 oktober 2013 22:43 schreef JR-Style-93 het volgende:
[..]
Ajax- FC Utrecht 6 oktober 2013 12.30 uur
Ah, als iemand zegt dat hij hem niet goed vond spelen zeg je dat ze hun ogen moeten openen, maar zelf verwacht je bronnen van anderen.quote:
Serero speelde goed.quote:Op zondag 6 oktober 2013 22:49 schreef Tyron het volgende:
[..]
Ah, als iemand zegt dat hij hem niet goed vond spelen zeg je dat ze hun ogen moeten openen, maar zelf verwacht je bronnen van anderen.
quote:
quote:Op zondag 6 oktober 2013 22:43 schreef JR-Style-93 het volgende:
[..]
Ajax- FC Utrecht 6 oktober 2013 12.30 uur
Vandaag wel. Normaal vindt ik het helemaal niks en heb vaak genoeg gezegd dat ik die Serero echt droevig vindt. Ben dus helemaal niet positief ingesteld over die gast, maar moet zeggen dat het vandaag gewoon goed was.quote:Op zondag 6 oktober 2013 22:45 schreef Littlerabbit het volgende:
[..]
Verloor net zoveel ballen als hij goed aannam. Het niveau van de algehele wedstrijd maakte hem al snel de beste vandaag, maar hier wordt gedaan of hij echt goed speelde.
Hij had paar goed acties, dat wel.
Litmanen deelt die mening en zelf ben ik ook niet helemaal overtuigd van Serero, maar vond ik hem vandaag goed en belangrijk. Misschien wel voor het eerst.quote:Op zondag 6 oktober 2013 22:53 schreef Vjenne12345 het volgende:
[..]
Vandaag wel. Normaal vindt ik het helemaal niks en heb vaak genoeg gezegd dat ik die Serero echt droevig vindt. Ben dus helemaal niet positief ingesteld over die gast, maar moet zeggen dat het vandaag gewoon goed was.
Je denkt te zwart wit. Je hebt niet alleen puur creatieve spelers en puur fysieke spelers.quote:Op zondag 6 oktober 2013 22:54 schreef JR-Style-93 het volgende:
Al die mensen hier die fappen op fysiek
Je mag wel blij worden van spelers die laten zien dat ze kunnen voetballen. Dus ook een Andersen en Hoesen. Is toch onze hoop voor de toekomst. Met die middelmaat komen we toch niet verder.quote:Op zondag 6 oktober 2013 22:54 schreef Heeinz het volgende:
Ik ben ook wel wat van Serero, maar dat hij nu een stijgende lijn te pakken heeft maakt hem nog geen fantastische speler. Ondanks alle dieptepunten die we dit seizoen al gezien hebben moeten we niet meteen klaarkomen van een paar leuke acties.
Spelers die beide hebben spelen niet bij Ajax.quote:Op zondag 6 oktober 2013 22:55 schreef Tyron het volgende:
[..]
Je denkt te zwart wit. Je hebt niet alleen puur creatieve spelers en puur fysieke spelers.
Er klopte dus geen reet van. De foute passes zijn ook nog in aanvallend gebied. En daarbij veroverde hij ook nog een paar ballen en zette hij goed druk.quote:
Jawel, ik word ook blij van Andersen en Hoesen, maar je moet ook een beetje realistisch blijven. Zwaluw en zomer enzo. We hopen allemaal dat ze het goed doen, maar omdat Serero nu goed speelt zegt nog helemaal niks. Laat hem het het hele seizoen doen.quote:Op zondag 6 oktober 2013 22:57 schreef JR-Style-93 het volgende:
[..]
Je mag wel blij worden van spelers die laten zien dat ze kunnen voetballen. Dus ook een Andersen en Hoesen. Is toch onze hoop voor de toekomst. Met die middelmaat komen we toch niet verder.
Los dat je mij kennelijk treurig genoeg letterlijk nam terwijl ik overduidelijk chargeerde zie ik in deze statistiek dat zijn meeste passes naar voren/in een aanval misgingen. Tikjes terug gingen Poulsen ook erg goed af vandaag.quote:Op zondag 6 oktober 2013 22:58 schreef JR-Style-93 het volgende:
[..]
Er klopte dus geen reet van. De foute passes zijn ook nog in aanvallend gebied. En daarbij veroverde hij ook nog een paar ballen en zette hij goed druk.
Momenteel niet. Hoewel je het een met het andere kan compenseren, waardoor je nog een topper kan zijn.quote:Op zondag 6 oktober 2013 22:57 schreef JR-Style-93 het volgende:
[..]
Spelers die beide hebben spelen niet bij Ajax.
Site staat gewoon in de pic.quote:Op zondag 6 oktober 2013 23:01 schreef Heeinz het volgende:
[..]
Waar haal je die vandaan? Heb je die van Poulsen ook?
Zijn percentage ligt waarschijnlijk een stuk hoger aangezien hij alle ballen kwam ophalen om breed te leggen.quote:Op zondag 6 oktober 2013 23:01 schreef Heeinz het volgende:
[..]
Waar haal je die vandaan? Heb je die van Poulsen ook?
Oh jawel hoor, daar ligt nu net de kern van het probleem.quote:Op zondag 6 oktober 2013 22:55 schreef Tyron het volgende:
[..]
Je denkt te zwart wit. Je hebt niet alleen puur creatieve spelers en puur fysieke spelers.
Ja natuurlijk, maar moet hij wel die kans krijgen. En hij speelt telkens goed, wat Frank aangeeft, maar toch staat hij er de wedstrijd erna weer niet in. Dat vind ik vreemd.quote:Op zondag 6 oktober 2013 23:00 schreef Heeinz het volgende:
[..]
Jawel, ik word ook blij van Andersen en Hoesen, maar je moet ook een beetje realistisch blijven. Zwaluw en zomer enzo. We hopen allemaal dat ze het goed doen, maar omdat Serero nu goed speelt zegt nog helemaal niks. Laat hem het het hele seizoen doen.
Blijkbaar speelt hij dan niet zo goed als jij denkt.quote:Op zondag 6 oktober 2013 23:03 schreef JR-Style-93 het volgende:
[..]
Ja natuurlijk, maar moet hij wel die kans krijgen. En hij speelt telkens goed, wat Frank aangeeft, maar toch staat hij er de wedstrijd erna weer niet in. Dat vind ik vreemd.
Dat hou je toch. Hoor je in het stadion toch ook wekelijks zodra het even minder loopt. En elk jaar bewijzen spelers het tegendeel, maar die roep keert altijd terug. Al vind ik de noemer 'lengte' nog veel erger.quote:Op zondag 6 oktober 2013 22:54 schreef JR-Style-93 het volgende:
Al die mensen hier die fappen op fysiek
In de aanval neem je meer risico en kan er wel eens een pass verkeerd gaan of onderschept worden. Jij doet net alsof hij risicovolle passjes voor zijn eigen keeper langsgeeft.quote:Op zondag 6 oktober 2013 23:01 schreef Littlerabbit het volgende:
[..]
Los dat je mij kennelijk treurig genoeg letterlijk nam terwijl ik overduidelijk chargeerde zie ik in deze statistiek dat zijn meeste passes naar voren/in een aanval misgingen. Tikjes terug gingen Poulsen ook erg goed af vandaag.
Daarbij ben ik helemaal niet uit op het afbranden van Serero ik temper jouw overdreven posts enkel.
Als Frank zelf zegt dat hij de beste man van het veld was, dan speelt hij ook goed in zijn ogen. Maar Frank wil blijkbaar ook meer fysiek opstellen.quote:Op zondag 6 oktober 2013 23:03 schreef Tyron het volgende:
[..]
Blijkbaar speelt hij dan niet zo goed als jij denkt.
Sorry, niet helemaal wakkerquote:Op zondag 6 oktober 2013 23:02 schreef GGMM het volgende:
[..]
Site staat gewoon in de pic.
http://www.squawka.com/teams/ajax/stats
Met fysiek is ook niets mis mee.quote:Op zondag 6 oktober 2013 23:04 schreef DeNummer10 het volgende:
[..]
Dat hou je toch. Hoor je in het stadion toch ook wekelijks zodra het even minder loopt. En elk jaar bewijzen spelers het tegendeel, maar die roep keert altijd terug. Al vind ik de noemer 'lengte' nog veel erger.
We hebben genoeg lengte nu hoor. Die kunnen alleen niet voetballen. Ajax staat toch juist bekend om zijn technische, aanvallende, avontuurlijke spel. En niet om risicoloos balletjes breed tikken en 'controleren'.quote:Op zondag 6 oktober 2013 23:04 schreef DeNummer10 het volgende:
[..]
Dat hou je toch. Hoor je in het stadion toch ook wekelijks zodra het even minder loopt. En elk jaar bewijzen spelers het tegendeel, maar die roep keert altijd terug. Al vind ik de noemer 'lengte' nog veel erger.
Frank haalt Sigthorsson, Van Der Hoorn en Poulsen. Stelt Klaassen op. Laat De Jong op het middenveld staan. Negeerde Anita bijna 2 seizoenen lang. Natuurlijk kiest hij voor fysiek.quote:Op zondag 6 oktober 2013 23:05 schreef JR-Style-93 het volgende:
[..]
Als Frank zelf zegt dat hij de beste man van het veld was, dan speelt hij ook goed in zijn ogen. Maar Frank wil blijkbaar ook meer fysiek opstellen.
Thanks. Opvallend dat je weer alleen die kutpasses van hem herinnert, terwijl dit er minder slecht uitziet dan ik vanmiddag had gedacht.quote:
Jawel, kijk maar naar die vreselijke Premier League. Wat een drama. Als je daar een beetje kunt ballen ben je daar zelfs met 1.60m de koning te rijk.quote:
Dat is ook niet zo moeilijk maar goedquote:Op zondag 6 oktober 2013 23:07 schreef Tyron het volgende:
[..]
Dicht bij de 16 meer succesvolle passes dan Serero.
quote:Op zondag 6 oktober 2013 23:07 schreef Heeinz het volgende:
[..]
Thanks. Opvallend dat je weer alleen die kutpasses van hem herinnert, terwijl dit er minder slecht uitziet dan ik vanmiddag had gedacht.
Speelde gewoon heel dicht bij Van der Hoorn.quote:Op zondag 6 oktober 2013 23:02 schreef Littlerabbit het volgende:
[..]
Zijn percentage ligt waarschijnlijk een stuk hoger aangezien hij alle ballen kwam ophalen om breed te leggen.
Is altijd zo, bij Eriksen was het nog erger, die had dan 1 foutieve pass en dat werd 3 maanden onthouden.quote:Op zondag 6 oktober 2013 23:07 schreef Heeinz het volgende:
[..]
Thanks. Opvallend dat je weer alleen die kutpasses van hem herinnert, terwijl dit er minder slecht uitziet dan ik vanmiddag had gedacht.
zijn ook moeilijk.quote:Op zondag 6 oktober 2013 23:06 schreef Ajacied422 het volgende:
Even die van Hoorny bekeken
[ afbeelding ]
76 van de 82 passes waren goed. Zoals je ziet zijn zijn crosspasses bedroevend.
En voor de controle en degelijkheid. Maar ik denk dat bijna elke coach daar voor kiest, alles voor het resultaat.quote:Op zondag 6 oktober 2013 23:06 schreef DeNummer10 het volgende:
[..]
Frank haalt Sigthorsson, Van Der Hoorn en Poulsen. Stelt Klaassen op. Laat De Jong op het middenveld staan. Negeerde Anita bijna 2 seizoenen lang. Natuurlijk kiest hij voor fysiek.
Daar hebben we er meer van rondlopen.quote:Op zondag 6 oktober 2013 23:08 schreef Ajacied422 het volgende:
[ afbeelding ]
Volgens mij is andersen een echte 10..
Genoeg goede spelers met een goede fysiek.quote:Op zondag 6 oktober 2013 23:07 schreef DeNummer10 het volgende:
[..]
Jawel, kijk maar naar die vreselijke Premier League. Wat een drama. Als je daar een beetje kunt ballen ben je daar zelfs met 1.60m de koning te rijk.
wie houdt die zooi bij en dan geven ze de informatie ook nog eens gratis wegquote:Op zondag 6 oktober 2013 23:08 schreef Ajacied422 het volgende:
[ afbeelding ]
Volgens mij is andersen een echte 10..
Ja, maar resultaat kun je op meerdere manieren halen. Kies je voor controle en degelijkheid, terwijl je als club bijna al je thuiswedstrijden op de helft van de tegenstander speelt, dan maak je het jezelf alleen maar moeilijker. Daarbij is aanvallend voetbal de levensader van de club, ga je daaraan liggen klooien dan kun je binnenkort helemaal opnieuw beginnen.quote:Op zondag 6 oktober 2013 23:08 schreef JR-Style-93 het volgende:
[..]
En voor de controle en degelijkheid. Maar ik denk dat bijna elke coach daar voor kiest, alles voor het resultaat.
Maar het mag nooit de boventoon voeren, zoals bij heel veel spelers het geval is. Waardoor ze er ook geen ene kanker van kunnen.quote:Op zondag 6 oktober 2013 23:09 schreef Smoofie het volgende:
[..]
Genoeg goede spelers met een goede fysiek.
Terwijl Klaassen toch echt uit Hilversum komt.quote:Op zondag 6 oktober 2013 23:10 schreef tammepiet het volgende:
Sympathieke gozert die Klaassen proefde eindelijk weer eens Amsterdamse tongval bij iemand.
Ik vind het hartstikke knap dat Frank het positiespel er heeft ingebracht hoor, het is nu alleen echt tijd voor een volgende stap. En niet meer dat schijndomineren, wat ook wel meevalt trouwens. De tegenstander zet één keer aan en ze staan alleen voor de keeper.quote:Op zondag 6 oktober 2013 23:10 schreef DeNummer10 het volgende:
[..]
Ja, maar resultaat kun je op meerdere manieren halen. Kies je voor controle en degelijkheid, terwijl je als club bijna al je thuiswedstrijden op de helft van de tegenstander speelt, dan maak je het jezelf alleen maar moeilijker. Daarbij is aanvallend voetbal de levensader van de club, ga je daaraan liggen klooien dan kun je binnenkort helemaal opnieuw beginnen.
Eens.quote:Op zondag 6 oktober 2013 23:11 schreef JR-Style-93 het volgende:
[..]
Ik vind het hartstikke knap dat Frank het positiespel er heeft ingebracht hoor, het is nu alleen echt tijd voor een volgende stap. En niet meer dat schijndomineren, wat ook wel meevalt trouwens. De tegenstander zet één keer aan en ze staan alleen voor de keeper.
Het ligt ook aan je positie en het spel. Kijk, als je goed combinatievoetbal speelt is het in theorie niet nodig, maar zo goed is Ajax , vooral tegen sterke tegenstanders, niet. Dan mag er heus wel wat fysiek bij.quote:Op zondag 6 oktober 2013 23:11 schreef DeNummer10 het volgende:
[..]
Maar het mag nooit de boventoon voeren, zoals bij heel veel spelers het geval is. Waardoor ze er ook geen ene kanker van kunnen.
Weet je hoe dat komt. Dat komt omdat Ajax vooral voor de fysieke jongens kiest die niet in hoog tempo combinatievoetbal kunnen spelen. Maar fysiek leggen ze het alsnog af. Ajax moet zich onderscheiden, dus spelers opstellen die de bal in hoog tempo kunnen laten rondgaan. Dus niet kiezen voor meer fysiek, maar kiezen voor meer techniek en hogere handelingssnelheid.quote:Op zondag 6 oktober 2013 23:14 schreef Smoofie het volgende:
[..]
Het ligt ook aan je positie en het spel. Kijk, als je goed combinatievoetbal speelt is het in theorie nodig, maar zo goed is Ajax , vooral tegen sterke tegenstanders, niet. Dan mag er heus wel wat fysiek bij.
quote:Op zondag 6 oktober 2013 23:15 schreef Seam het volgende:
[ link | afbeelding ]
Wereldspits 81 minuten lang
Hé, maar hij is gelukkig wel groot en sterk.quote:Op zondag 6 oktober 2013 23:15 schreef Seam het volgende:
[ link | afbeelding ]
Tja, dat dus.quote:Op zondag 6 oktober 2013 23:15 schreef Seam het volgende:
[ link | afbeelding ]
Mee eens en dan mag Ligeon ook nog regelmatig invallen voor Van Rhijn.quote:Op zondag 6 oktober 2013 23:18 schreef JR-Style-93 het volgende:
Fischer-De Jong-Andersen
Duarte-Blind-Serero
Boilesen-Denswil-Moisander-van Rhijn
Cillessen
Zo zou ik het wel eens willen zien.
Dit zou inderdaad op termijn een heel aardig team kunnen zijn.quote:Op zondag 6 oktober 2013 23:18 schreef JR-Style-93 het volgende:
Fischer-De Jong-Andersen
Duarte-Blind-Serero
Cillessen
Ik vind van Rhijn beter spelen de laatste tijdquote:Op zondag 6 oktober 2013 23:18 schreef Dale__Cooper het volgende:
[..]
Mee eens en dan mag Ligeon ook nog regelmatig invallen voor Van Rhijn.
Bojan is er over 2 a 3 weken ook weer he. Die interlandperiode is echt eenz ege voor ons atm.quote:Op zondag 6 oktober 2013 23:18 schreef JR-Style-93 het volgende:
Fischer-De Jong-Andersen
Duarte-Blind-Serero
Cillessen
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |