SPOILER: Transferbeleid 2012/2013Om spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.SPOILER: Transferbeleid 2013/2014Om spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.
[ Bericht 0% gewijzigd door Tyron op 06-10-2013 22:29:11 ]
Alleen Siggy scoort bijna elke wedstrijdquote:Op zondag 6 oktober 2013 14:42 schreef Tarado het volgende:
[..]
Dat is waar, Siggy past niet echt bij dit Ajax en Hoesen past er qua voetbal wel in alleen qua niveau niet
Daarom dus Bojan of de Jong. Die zouden dat wel moeten kunnen. Kan je Siggy en Hoesen mooi verkopen volgend jaar.quote:Op zondag 6 oktober 2013 14:42 schreef Tarado het volgende:
[..]
Dat is waar, Siggy past niet echt bij dit Ajax en Hoesen past er qua voetbal wel in alleen qua niveau niet
Excuus?quote:Op zondag 6 oktober 2013 14:42 schreef MolFan het volgende:
[..]
Alleen Siggy scoort bijna elke wedstrijd
Siggy moet je laten staan, iets met verkoopwaardequote:Op zondag 6 oktober 2013 14:42 schreef JR-Style-93 het volgende:
[..]
Daarom dus Bojan of de Jong. Die zouden dat wel moeten kunnen. Kan je Siggy en Hoesen mooi verkopen volgend jaar.
Bron?quote:Op zondag 6 oktober 2013 14:42 schreef MolFan het volgende:
[..]
Alleen Siggy scoort bijna elke wedstrijd
Dus wat dat betreft is een Hoessen beter. Moet alleen wat doelgerichter worden. Zoals bij z'n laatste goal. Was wel een hard schot, wat dat betreft is hij al stukken verbeterd want vroeger produceerde hij echt enkel slappe rolletjesquote:Op zondag 6 oktober 2013 14:42 schreef Tarado het volgende:
[..]
Je moet Bojan of de Jong in de spits zetten, iets met beter voor het team.quote:Op zondag 6 oktober 2013 14:43 schreef MolFan het volgende:
[..]
Siggy moet je laten staan, iets met verkoopwaarde
Ik ga die discussie niet nog een keer met jou aan, is toch zinloos, alleen blijf ik erbij dat je beter moet kijken, voetbal is iets meer dan alleen vooruit combineren.quote:Op zondag 6 oktober 2013 14:41 schreef JR-Style-93 het volgende:
[..]
Jij vind de Jong een geweldenaar op het middenveld? Ik vraag me echt af wat hij voor toegevoegde waarde is. Hij staat altijd veel te diep en kan niet mee in snel combinatievoetbal.
En voetbal is ook iets meer dan alleen maar fysiek en hard werken.quote:Op zondag 6 oktober 2013 14:44 schreef Tarado het volgende:
[..]
Ik ga die discussie niet nog een keer met jou aan, is toch zinloos, alleen blijf ik erbij dat je beter moet kijken, voetbal is iets meer dan alleen vooruit combineren.
Gaat niet gebeuren. Als je van Siggy af wilt moet je hem laten staan anders kunnen we paar miljoen gaan afschrijvenquote:Op zondag 6 oktober 2013 14:43 schreef JR-Style-93 het volgende:
[..]
Je moet Bojan of de Jong in de spits zetten, iets met beter voor het team.
quote:Op zondag 6 oktober 2013 14:44 schreef JR-Style-93 het volgende:
[..]
En voetbal is ook iets meer dan alleen maar fysiek en hard werken.
Jij snapt het nieuwe beleid niet zo.quote:Op zondag 6 oktober 2013 14:44 schreef MolFan het volgende:
[..]
Gaat niet gebeuren. Als je van Siggy af wilt moet je hem laten staan anders kunnen we paar miljoen gaan afschrijvenRemember nieuwe beleid?
Siggy scoort trouwens 1 op 2.
Kloptquote:Op zondag 6 oktober 2013 14:44 schreef JR-Style-93 het volgende:
[..]
Daarom moet je een beetje de gulden middenweg zien te vinden en daar past De Jong perfect bij. Rustig, uitstraling, ervaring, brengt fysiek het eea mee en is gevaarlijk bij stilstaande situaties. Zou m.i. echter wel spits moeten spelen inderdaadquote:Op zondag 6 oktober 2013 14:44 schreef JR-Style-93 het volgende:
[..]
Als andere opties beter zijn staan die er gewoon in hoor.quote:Op zondag 6 oktober 2013 14:44 schreef MolFan het volgende:
[..]
Gaat niet gebeuren. Als je van Siggy af wilt moet je hem laten staan anders kunnen we paar miljoen gaan afschrijvenRemember nieuwe beleid?
Siggy scoort trouwens 1 op 2.
Weer een Boersiaanse verspreking?quote:Op zondag 6 oktober 2013 14:45 schreef Ajacied422 het volgende:
[ afbeelding ]
http://foxsports.nl/video(...)de-naald-gegaan.html
Ja in de spits past hij prima. Is hij een goed aanspeelpunt en heeft hij het oog voor de lopende mensen. Kan je op het middenveld een Serero en Duarte zetten die combineren.quote:Op zondag 6 oktober 2013 14:46 schreef Dven het volgende:
[..]
Daarom moet je een beetje de gulden middenweg zien te vinden en daar past De Jong perfect bij. Rustig, uitstraling, ervaring, brengt fysiek het eea mee en is gevaarlijk bij stilstaande situaties. Zou m.i. echter wel spits moeten spelen inderdaad
Betwijfel ik. Waarom zou je anders x miljoen neerleggen voor hem? Denk niet dat dat de bedoeling is van dit beleid. Wanneer je een speler koopt voor zoveel geld is het ook de bedoeling dat hij speelt lijkt mij.quote:Op zondag 6 oktober 2013 14:46 schreef JR-Style-93 het volgende:
[..]
Als andere opties beter zijn staan die er gewoon in hoor.
Behalve wanneer er een betere speler is op die positie.quote:Op zondag 6 oktober 2013 14:47 schreef MolFan het volgende:
[..]
Betwijfel ik. Waarom zou je anders x miljoen neerleggen voor hem? Denk niet dat dat de bedoeling is van dit beleid. Wanneer je een speler koopt voor zoveel geld is het ook de bedoeling dat hij speelt lijkt mij.
Sulejmani is natuurlijk wel een extreem uiterstequote:Op zondag 6 oktober 2013 14:48 schreef Tyron het volgende:
[..]
Behalve wanneer er een betere speler is op die positie.
Zie Sulejmani.
Er is dus niks beters anders had Frankie allang ingegrepen lijkt mij.quote:Op zondag 6 oktober 2013 14:48 schreef Tyron het volgende:
[..]
Behalve wanneer er een betere speler is op die positie.
Zie Sulejmani.
quote:Op zondag 6 oktober 2013 14:48 schreef MolFan het volgende:
Vind die Ayoub trouwens wel een bijtertje en een talent, niks voor ons?
Mwa als verdedigende mid op die leeftijd vind ik hem goed spelenquote:
Ayoub moet lekker op straat oude vrouwtjes overvallen net als zijn vriendjes en neefjesquote:Op zondag 6 oktober 2013 14:48 schreef MolFan het volgende:
quote:Op zondag 6 oktober 2013 14:53 schreef MolFan het volgende:
Kan die Piazon niet gekocht worden? Heerlijk spelertje zeg
Denk het nietquote:Op zondag 6 oktober 2013 14:55 schreef Dven het volgende:
Pelle is wel een baas. Zou het denk ik goed hebben gedaan bij Ajax. Erg balvast, kopsterk en goed in de kaats
Denk het ook niet. Piazon wel denk ik, dat ventje is erg technisch en begrijpt het allemaal wel. Tis alleen jammer dat de rest van Vitesse achterblijft qua niveauquote:
Ik hoef geen neanderthaler in een Ajax shirt te zien.quote:Op zondag 6 oktober 2013 14:48 schreef MolFan het volgende:
Oja wij hebben Sporkslede of coursequote:Op zondag 6 oktober 2013 14:57 schreef Gruisman het volgende:
[..]
Ik hoef geen neanderthaler in een Ajax shirt te zien.
doe ze de groeten daar he!quote:Op zondag 6 oktober 2013 14:59 schreef Dven het volgende:
Tijd voor Engels voetbal in de pubTot later!
Kun je vast voor een prikkie oppikkenquote:Op zondag 6 oktober 2013 15:01 schreef Vjenne12345 het volgende:
[..]
Klopt gewoon, geweldige speler hoor.
Twente-uit zal wel weer een nederlaag worden. Ajax is dit jaar helemaal niets in uitwedstrijden.quote:Op zondag 6 oktober 2013 16:50 schreef Artillerieschaap het volgende:
19/10/2013 FC Twente - Ajax
26/10/2013 ADO Den Haag - FC Twente
02/11/2013 FC Twente - NEC
06/10/2013 PSV - RKC Waalwijk
20/10/2013 FC Groningen - PSV
24/10/2013 Dinamo Zagreb - PSV (EL)
27/10/2013 Roda JC - PSV
30/10/2013 PSV - Roda JC (Beker)
02/11/2013 PSV - PEC Zwolle
19/10/2013 FC Twente - Ajax
22/10/2013 Celtic - Ajax (CL)
26/10/2013 Ajax - RKC Waalwijk
29/10/2013 Ajax - ASWH (Beker)
02/11/2013 Ajax - Vitesse
Erop en erover? Of Twente lachende derde?
Het is ook nog saaier dan vorig jaar om naar te kijken. Ik moet ook eerlijk bekennen, wij hadden Schaars ook wel mogen halen, Poulsenquote:
Dat patroontje Denswil breed-Hoorn ook breed op Poulsen die daarna ook breed gaat is slaapverwekkendquote:Op zondag 6 oktober 2013 18:29 schreef Smoofie het volgende:
[..]
Het is ook nog saaier dan vorig jaar om naar te kijken. Ik moet ook eerlijk bekennen, wij hadden Schaars ook wel mogen halen, Poulsen.
Andersen en Bazoer gaan dit seizoen beide nog wel meerdere basisplekken pakken denk ik en dat gaat je spel enorm verbeteren.quote:Op zondag 6 oktober 2013 18:43 schreef Heeinz het volgende:
We spelen niet goed, spelers vertrokken, lastige loting, en toch staan we 3e met maar één punt achter op de koploper. Als het eenmaal begint te lopen worden we lachend kampioen. Laten we alleen nog wel even Poulsen inruilen. Geef Bazoer gewoon eens een kans in de laatste minuten, als de wedstrijd al gespeeld is.
Schaars, die is echt niet beterquote:Op zondag 6 oktober 2013 18:29 schreef Smoofie het volgende:
[..]
Het is ook nog saaier dan vorig jaar om naar te kijken. Ik moet ook eerlijk bekennen, wij hadden Schaars ook wel mogen halen, Poulsen.
Dat weet ik ook wel zeker, al is het met De Sa op rechtsbuiten ook al een stuk beter spelen. In de tweede helft was het lekker voetbal hoor, met Serero, Klaassen, Hoesen, Andersen en Fischer. Met een CVM die wat meer tempo maakt en niet veel balverlies lijdt, zal het nog beter zijn denk ik.quote:Op zondag 6 oktober 2013 18:46 schreef Seam het volgende:
[..]
Andersen en Bazoer gaan dit seizoen beide nog wel meerdere basisplekken pakken denk ik en dat gaat je spel enorm verbeteren.
Sorry hoor maar die De Sa was toch 3 keer niks, komt zwaar tekortquote:Op zondag 6 oktober 2013 18:48 schreef Heeinz het volgende:
[..]
Dat weet ik ook wel zeker, al is het met De Sa op rechtsbuiten ook al een stuk beter spelen. In de tweede helft was het lekker voetbal hoor, met Serero, Klaassen, Hoesen, Andersen en Fischer. Met een CVM die wat meer tempo maakt en niet veel balverlies lijdt, zal het nog beter zijn denk ik.
Die combinatie Andersen-Fischer belooft ook veel goeds, die twee kunnen elkaar goed vinden en aanvoelen.quote:Op zondag 6 oktober 2013 18:48 schreef Heeinz het volgende:
[..]
Dat weet ik ook wel zeker, al is het met De Sa op rechtsbuiten ook al een stuk beter spelen. In de tweede helft was het lekker voetbal hoor, met Serero, Klaassen, Hoesen, Andersen en Fischer. Met een CVM die wat meer tempo maakt en niet veel balverlies lijdt, zal het nog beter zijn denk ik.
Vandaag was hij niet goed, maar hij houdt het veld breed, levert weinig ballen in, en als hij geen mogelijkheid ziet om langs zijn tegenstander te gaan tikt hij hem gewoon terug in plaats van rare dingen te gaan doen. Probeert ook veel voorzetten te geven. Moet ook nog in het elftal groeien hé, zit pas net bij het eerste.quote:Op zondag 6 oktober 2013 18:49 schreef Tarado het volgende:
[..]
Sorry hoor maar die De Sa was toch 3 keer niks, komt zwaar tekort
Ik verwijt die jongen verder niets maar is gewoon te licht, had ook niet de indruk dat het spel beter werd door hem, bij Andersen lag dat wel andersquote:Op zondag 6 oktober 2013 18:52 schreef Heeinz het volgende:
[..]
Vandaag was hij niet goed, maar hij houdt het veld breed, levert weinig ballen in, en als hij geen mogelijkheid ziet om langs zijn tegenstander te gaan tikt hij hem gewoon terug in plaats van rare dingen te gaan doen. Probeert ook veel voorzetten te geven. Moet ook nog in het elftal groeien hé, zit pas net bij het eerste.
huh?quote:Op zondag 6 oktober 2013 18:55 schreef Pedroso het volgende:
Weer 2 goals ingelopen op Twente en PSV en 2 uitgelopen op Feyenoord.
De rest van Siem de Jong ook.quote:Op zondag 6 oktober 2013 19:05 schreef Heeinz het volgende:
Ik vind de afstandsschoten van Siem de laatste tijd ook erg deprimerend moet ik zeggen.
inderdaadquote:Op zondag 6 oktober 2013 19:39 schreef j0rdiiii het volgende:
[..]
De rest van Siem de Jong ook.
Zet hem gewoon in de spits met Duarte en Serero achter hem.
Mensen krijgen het door ...quote:Op zondag 6 oktober 2013 19:39 schreef j0rdiiii het volgende:
[..]
De rest van Siem de Jong ook.
Zet hem gewoon in de spits met Duarte en Serero achter hem.
De blessure van Veltman kwam wel op een goed moment. Denswil heeft nu 7 wedstrijden achter elkaar 90 minuten gespeeld en een prima indruk gemaakt. Die is gelukkig zeker van zijn plek.quote:Op zondag 6 oktober 2013 20:21 schreef Ranja_Ranja het volgende:
Aadje had het natuurlijk al gezegd dat denswil moeiteloos mee kon in de basis.
Wordquote:Op zondag 6 oktober 2013 19:05 schreef Heeinz het volgende:
Ik vind de afstandsschoten van Siem de laatste tijd ook erg deprimerend moet ik zeggen.
Ouwe lulquote:
Hij is het met je eens. Niet de Nederlandse word/t.quote:
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |