quote:Op zondag 6 oktober 2013 13:56 schreef TNA het volgende:
Niet te snel oordelen, we kennen de context niet.
Echt geen respect meer, die vrouwen van vandaag.quote:Op zondag 6 oktober 2013 14:05 schreef Apotheose het volgende:
aggossie ... ze wilde niet met die kerels een gangbang?
http://rtvnh.nl/nieuws/12(...)uken+vrouw+in+elkaar (nee, niet de Telegraaf)quote:
En de daders Tong ?quote:Op zondag 6 oktober 2013 15:02 schreef tong80 het volgende:
RADIO-1 journaal spreekt over Noord-Afrikaans uiterlijk.
Vond het al zo vreemd dat er geen signalement was afgegeven, ondanks geen aanhoudingen.quote:Op zondag 6 oktober 2013 15:02 schreef tong80 het volgende:
Ik val van m'n stoelquote:Op zondag 6 oktober 2013 15:02 schreef tong80 het volgende:
miamar mag dan ver van ons bed zijn maar wat daar gebeurt kun je hier ook gaan verwachtenquote:Op zondag 6 oktober 2013 15:42 schreef Romanus het volgende:
zullen we een keer met zijn 36en die 6 kerels in elkaar stompen?
Zodat dit soort lui ook nog eens vuurwapens bij zich gaan dragen? Nou nee dank je. Dit soort types zullen vooraan in de rij staan om een wapen te kopen mocht zo'n wet er komen.quote:Op zondag 6 oktober 2013 17:54 schreef Opnieuw-energie het volgende:
Wanneer komt de 'right to bear arms' in de grondwet, we zijn er aan toe zie ik.
Soms heb je helemaal geen camerabeelden nodig om het voor je te zien.quote:Op zondag 6 oktober 2013 13:53 schreef tong80 het volgende:
Soms is het jammer dat er geen camerabeelden zijn.
Klopt. Maar voor de bewijslast.quote:Op zondag 6 oktober 2013 18:18 schreef LXIV het volgende:
[..]
Soms heb je helemaal geen camerabeelden nodig om het voor je te zien.
quote:Op zondag 6 oktober 2013 15:02 schreef tong80 het volgende:
quote:Op zondag 6 oktober 2013 13:56 schreef TNA het volgende:
Niet te snel oordelen, we kennen de context niet.
Dat pakt nou net niet de oorzaak aan, maar is een foute maatregel op een foute wet.quote:Op zondag 6 oktober 2013 17:54 schreef Opnieuw-energie het volgende:
Wanneer komt de 'right to bear arms' in de grondwet, we zijn er aan toe zie ik.
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |