SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt. SPOILER: alle gamertagsOm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.met dank aan Reemi
![]()
![]()
www.wefut.com
![]()
![]()
Winnaar FOK! Rounders MLB Fantasy Baseball League 2013
... Naar aanleiding van jouw post even gekeken, en inderdaad rechtsboven inquote:Op zondag 6 oktober 2013 11:15 schreef Chase_Utley het volgende:
[..]
Dat kan je gewoon zelf veranderen.
you're welcome.quote:Op zondag 6 oktober 2013 11:17 schreef GotenSSJ het volgende:
[..]
... Naar aanleiding van jouw post even gekeken, en inderdaad rechtsboven in![]()
2 weken voor niets lopen ergeren
JBGSquote:Op zondag 6 oktober 2013 11:18 schreef Djeetje het volgende:
Dat team dat ik heb gemaakt word makkelijk overlopen
quote:Op zondag 6 oktober 2013 11:19 schreef Patje1987 het volgende:
Online werkt nu bij GTA dus als ik uit de tutorial ben ff spelen?
Miniputters in de verdedigingquote:Op zondag 6 oktober 2013 11:21 schreef GotenSSJ het volgende:
[ afbeelding ]
Nog wat wisselspelers en gaanHopelijk speelt dit beter dan mijn Eredivisie team, moet haast wel
Hij bedoelt vast kleine mannetjes. Maar veel beter, naast Thiago Silva, loopt er niet rond voor dit teamquote:
Alex is goed dit jaarquote:Op zondag 6 oktober 2013 11:24 schreef GotenSSJ het volgende:
[..]
Hij bedoelt vast kleine mannetjes. Maar veel beter, naast Thiago Silva, loopt er niet rond voor dit team
Ja? Vorig jaar was die echt totaal ruk helaas. Ga hem er aan toevoegenquote:
Jaquote:Op zondag 6 oktober 2013 11:25 schreef GotenSSJ het volgende:
[..]
Ja? Vorig jaar was die echt totaal ruk helaas. Ga hem er aan toevoegen
Wijze woorden opaquote:Op zondag 6 oktober 2013 11:25 schreef Toefjes het volgende:
Als alle glitchers + helers gaan cashen komen er straks gigantisch veel miljonairs op de FUT markt bij. Ik denk dat de komende 2 weken spelers als Ibrahimovic, Ribery, Robben etc vreselijk in prijs omhoog gaan schieten hierdoor. Als je spelers van dat soort kaliber in je club hebt, zou ik ze zeker nog even vasthouden.
bedankt, dan hou ik mijn Messi en Ribery nog even voordat ik ze verkoopquote:Op zondag 6 oktober 2013 11:25 schreef Toefjes het volgende:
Als alle glitchers + helers gaan cashen komen er straks gigantisch veel miljonairs op de FUT markt bij. Ik denk dat de komende 2 weken spelers als Ibrahimovic, Ribery, Robben etc vreselijk in prijs omhoog gaan schieten hierdoor. Als je spelers van dat soort kaliber in je club hebt, zou ik ze zeker nog even vasthouden.
Ja, haha, ik denk dat ik straks niet veel aan de winst ga hebbenquote:Op zondag 6 oktober 2013 11:54 schreef Fuszy het volgende:
[ afbeelding ]
Stijgt binnen een dag met ruim 15k. Vind ik best fors
Zal wel te maken hebben met wat toefjes net had gezegd.
Aan de winst van de chem styles ?quote:Op zondag 6 oktober 2013 11:57 schreef Toefjes het volgende:
[..]
Ja, haha, ik denk dat ik straks niet veel aan de winst ga hebben
De Silva's waren gewoon absurd goedkoop met 60/70k... die blijven de komende maanden wel duurder hoor.quote:Op zondag 6 oktober 2013 11:57 schreef Djeetje het volgende:
[..]
Aan de winst van de chem styles ?
Spelers dalen straks vanzelf wel weer als iedereen ze weer weg wilt
Eckte bazen spelen dan gewoon.quote:Op zondag 6 oktober 2013 12:02 schreef _NZT_ het volgende:
Dat moment dat je FIFA wil spelen, maar nog teveel hoofdpijn hebt van de drank
vallen ozil iniesta rooney en ramos daar ook onderquote:Op zondag 6 oktober 2013 11:57 schreef Toefjes het volgende:
[..]
Ja, haha, ik denk dat ik straks niet veel aan de winst ga hebben
Hoe is johnson?quote:Op zondag 6 oktober 2013 11:50 schreef Djeetje het volgende:
[ afbeelding ]
Dan maar 1 speler op 8 chem
Weet ik nog niet moet het nog maken.quote:
quote:Op zondag 6 oktober 2013 12:12 schreef GekkeGerrit- het volgende:
Speelt 41212 een beetje fijn dit jaar?
Meer? Die gaan ze fixen hequote:Op zondag 6 oktober 2013 12:13 schreef HugoohAFCA het volgende:
Ik las dat EA ging updaten. Dus na volgende week zullen de Lb-y ballen weer meer gegeven worden.
Nee, deze spelers zijn lelijk.quote:Op zondag 6 oktober 2013 12:06 schreef FCsuarez het volgende:
[..]
vallen ozil iniesta rooney en ramos daar ook onderoh wijze toefjes verlos mij van deze twijfel.
Ik vermoed dat de glitch na de update weer werktquote:Op zondag 6 oktober 2013 12:13 schreef HugoohAFCA het volgende:
Ik las dat EA ging updaten. Dus na volgende week zullen de Lb-y ballen weer meer gegeven worden.
Als dat zo is dan word ik verdrietigquote:Op zondag 6 oktober 2013 12:14 schreef Toefjes het volgende:
[..]
Ik vermoed dat de glitch na de update weer werkt
Alleen dan nu met spelersquote:Op zondag 6 oktober 2013 12:14 schreef Toefjes het volgende:
[..]
Ik vermoed dat de glitch na de update weer werkt
Ohw ook? Daar was ik niet van op de hoogte. Wel jammer dat ze de Headers doen fixen. Zo op vond ik het eigenlijk niet.quote:
Wat denk je nu dat ik aan het doen met m'n zatte harsesquote:
Als je wint heb je niet de grootste EAids ooit.quote:Op zondag 6 oktober 2013 12:27 schreef DarkSonic2 het volgende:
Ik had net wel de grootste EAids ooit. Ik had alle kansen en je raadt het al: in de 80e minuut wordt het 0-1 voor de tegenstander omdat mijn verdedigers over elkaar vallen, de tegenstander zo op kan pikken en hij passt hem naar Wilson die met een heel zacht rollertje scoort.
Gelukkig won ik nog binnen 90 minuten met 2-1.
Gister 1-1 gespeeld, hij had 0 schoten alleen 1 kopbal uit een corner. k had 15 schoten gr grquote:Op zondag 6 oktober 2013 12:27 schreef DarkSonic2 het volgende:
Ik had net wel de grootste EAids ooit. Ik had alle kansen en je raadt het al: in de 80e minuut wordt het 0-1 voor de tegenstander omdat mijn verdedigers over elkaar vallen, de tegenstander zo op kan pikken en hij passt hem naar Wilson die met een heel zacht rollertje scoort.
Gelukkig won ik nog binnen 90 minuten met 2-1.
Ik wel in dit geval. Ik heb echt moeite met scoren/iets creëren dit jaar.quote:Op zondag 6 oktober 2013 12:29 schreef ThadCastle het volgende:
[..]
Als je wint heb je niet de grootste EAids ooit.
Eerste twee wedstrijden wel...daarna 3 wedstrijden waar ik in eerste helft minimaal 4 doelpunten maaktequote:Op zondag 6 oktober 2013 12:30 schreef DarkSonic2 het volgende:
[..]
Ik wel in dit geval. Ik heb echt moeite met scoren/iets creëren dit jaar.
met 11 tegen 11 gaan ze ook wel winnen hoorquote:Op zondag 6 oktober 2013 12:29 schreef rolls-reus het volgende:
Utrecht kan met 12 man vast wel winnen tegen ajax met 10 man
quote:Op zondag 6 oktober 2013 12:31 schreef Dudeweiser het volgende:
[..]
met 11 tegen 11 gaan ze ook wel winnen hoor
FUCK UTRECHT!quote:Op zondag 6 oktober 2013 12:34 schreef rolls-reus het volgende:
[..]
Jammer dat ie er niet inging
Utrecht
Over Ajacieden heengaanquote:Op zondag 6 oktober 2013 12:35 schreef Kiid het volgende:
Ik hoop op een nederlaag of gelijkspel van de snavels. Dan gaan wij er ondanks de 0-0-3 start er keihard overheen straks
quequote:Op zondag 6 oktober 2013 12:36 schreef Revontulet het volgende:
Mogge, hebben ze gewoon m'n posts verwijderd
Europa Leaguequote:Op zondag 6 oktober 2013 12:34 schreef DutchSL het volgende:
PSV weer om 16:30 vandaag, wat een kut tijdwaarom niet gewoon zaterdag avond.
Even de spanning opbouwen voordat je op je klote krijgt door de hel uit waalwijkquote:Op zondag 6 oktober 2013 12:34 schreef DutchSL het volgende:
Ze kunnen niet het hele seizoen op zaterdag spelen.quote:Op zondag 6 oktober 2013 12:34 schreef DutchSL het volgende:
Had gister in een klein beetje benevelde bui wat dingen op het forum gezet. het was niet eens heel erg, maar het is toch verwijderd.quote:
quote:Op zondag 6 oktober 2013 12:42 schreef Revontulet het volgende:
[..]
Had gister in een klein beetje benevelde bui wat dingen op het forum gezet. het was niet eens heel erg, maar het is toch verwijderd.
28-6-21quote:Op zondag 6 oktober 2013 12:44 schreef Thorb het volgende:
15-2-2, zonder speler op doel en d/c was ik nog ongeslagen
Jij hebt FIFA nog nietquote:Op zondag 6 oktober 2013 12:44 schreef Dudeweiser het volgende:
hahaha sukkels jullie, ik ben gewoon nog ongeslagen hoor
Zit ook een nummer bij waar je helemaal para van wordt. Wat een altozooi is dat zegquote:Op zondag 6 oktober 2013 12:47 schreef _NZT_ het volgende:
toch wel nice dat één van de betere nummers uit fifa 14 van een Nederlandse band is
Ik heb nog geen vreselijk irritant nummer gehoord in tegenstelling tot vorig jaar.quote:Op zondag 6 oktober 2013 12:48 schreef Maoist het volgende:
[..]
Zit ook een nummer bij waar je helemaal para van wordt. Wat een altozooi is dat zeg
Je schreef nog klapjes. Dus in de verkleinvormquote:Op zondag 6 oktober 2013 12:42 schreef Revontulet het volgende:
[..]
Had gister in een klein beetje benevelde bui wat dingen op het forum gezet. het was niet eens heel erg, maar het is toch verwijderd.
quote:
Waarom heb je Choupo niet links staan zodat hij de voorzetten van Riascos kan inkoppen?quote:
oh dat heb ik wel gezien nog, wat was daar het probleem mee dan?quote:Op zondag 6 oktober 2013 12:49 schreef Toefjes het volgende:
[..]
Je schreef nog klapjes. Dus in de verkleinvorm
Nounkeu chem... En cala ziet er ook niet geweldig uitquote:
Zal door de ziekte komen denk ikquote:Op zondag 6 oktober 2013 12:50 schreef Dudeweiser het volgende:
[..]
oh dat heb ik wel gezien nog, wat was daar het probleem mee dan?
Cala is een prima CB.quote:Op zondag 6 oktober 2013 12:51 schreef rolls-reus het volgende:
[..]
Nounkeu chem... En cala ziet er ook niet geweldig uitheb nog iets anders, even zoeken
quote:Op zondag 6 oktober 2013 12:52 schreef detennismaster het volgende:
[..]
Cala is een prima CB.En ja idd Nounkeu op 8 chem, maar dat neem ik dit jaar maar voor lief.
wefut.comquote:Op zondag 6 oktober 2013 12:53 schreef Cara het volgende:
Ik ga voor een Italiaans/Serie A elftal met IF Pelle in een 4-4-2(2)
Weet iemand een snelle linkerspits met italiaanse nationaliteit?
Revon liet op zijn mobiel gisteren de reacties zien op zijn post. Toen kwam er een pijnlijk moment: een meisje in de nabijheid zei: Fok?quote:Op zondag 6 oktober 2013 12:52 schreef Dudeweiser het volgende:
[..]
moeten ze voor de grap eens in de rest van het complete forum gaan kijken
Omdat de voorzetten juist van de flanken komen. Ede en Quintero. En de backs zijn juist heel goed voor mij. Lell is aanvallend sterk en staat verdedigend ook zijn mannetje. En Riera is echt een eindbaas. Heel erg sterk en hij functioneert echt als derde CB daar.quote:Op zondag 6 oktober 2013 12:50 schreef Ajacied7 het volgende:
[..]
Waarom heb je Choupo niet links staan zodat hij de voorzetten van Riascos kan inkoppen?
Dan kan je misschien ook een betere LB en RB kiezen
hahahahahaquote:Op zondag 6 oktober 2013 12:54 schreef Toefjes het volgende:
[..]
Revon liet op zijn mobiel gisteren de reacties zien op zijn post. Toen kwam er een pijnlijk moment: een meisje in de nabijheid zei: Fok?
quote:Op zondag 6 oktober 2013 12:54 schreef Toefjes het volgende:
[..]
Revon liet op zijn mobiel gisteren de reacties zien op zijn post. Toen kwam er een pijnlijk moment: een meisje in de nabijheid zei: Fok?
Nu gaan we winnen.quote:Op zondag 6 oktober 2013 12:55 schreef Dudeweiser het volgende:
godverdomme komt die kleine midget afrikaan erin
[..]
Daar kijk ik voor het gemak overheenquote:Op zondag 6 oktober 2013 12:55 schreef DarkSonic2 het volgende:
[..]
Ajax had ook al 2x kunnen scoren.
broek op de enkeltjes denk DS2quote:
cilissen fischer denswilquote:Op zondag 6 oktober 2013 13:00 schreef Thorb het volgende:
[..]
Paulsen? Is die nieuw?
Noem nou eens 3 spelers van dit ajax die echt goed zijn...
Goed zijn, niet die potentie hebben goed te worden (zo'n Fischer speelt nou niet echt goed of ligt dit aan mijquote:
Waarom caulker daar? Kan je toch beter een fransman doen? Dan is er vast wel een manier om alles op 10 chem te krijgenquote:Op zondag 6 oktober 2013 13:00 schreef detennismaster het volgende:
[ afbeelding ]
Kijken hoe dit gaat spelen.
Ik krijg dat niet voor mekaar.quote:Op zondag 6 oktober 2013 13:02 schreef rolls-reus het volgende:
[..]
Waarom caulker daar? Kan je toch beter een fransman doen? Dan is er vast wel een manier om alles op 10 chem te kringen
ja die nu echt goed zijn. hou je denk ik alleen cilissen over.quote:Op zondag 6 oktober 2013 13:01 schreef Thorb het volgende:
[..]
Goed zijn, niet die potentie hebben goed te worden (zo'n Fischer speelt nou niet echt goed of ligt dit aan mij)
ik bied 1500cquote:Op zondag 6 oktober 2013 13:04 schreef ToreJR het volgende:
Iemand Bakkali met Catalist goedkoop overnemen?:P
1600c gebodenquote:Op zondag 6 oktober 2013 13:04 schreef ToreJR het volgende:
Iemand Bakkali met Catalist goedkoop overnemen?:P
Echte bazen zitten in divisie 8.quote:Op zondag 6 oktober 2013 13:06 schreef Fuszy het volgende:
promotie naar divisie 8 afgedwongen. Nu nog 4 wedstrijden om het kampioenschap binnen te harken.
Wil je nou een eigen identiteit creëren door die debiele emoticon voor je posts?quote:
Ik ben debiel en het is een debiele emoticon dus simpel tochquote:Op zondag 6 oktober 2013 13:07 schreef Thorb het volgende:
[..]
Echte bazen zitten in divisie 8.
[..]
Wil je nou een eigen identiteit creëren door die debiele emoticon voor je posts?
Beter dan Immers #goedkoopscorenquote:
Ok Thyequote:Op zondag 6 oktober 2013 13:07 schreef Djeetje het volgende:
[..]
Ik ben debiel en het is een debiele emoticon dus simpel toch
Goede UIquote:Op zondag 6 oktober 2013 13:08 schreef Blistering het volgende:
Teveel gedronkenBrakheid heerscht.
Is Januzaj alweer wat goedkoper?
Speelt prima, maar ik ben gewend om te kunnen rennen met mijn spits, dus dat is wel wennen. Het makkelijkste is om hem net als Feyenoord te gebruiken. Als aanspeelpunt en dan terug naar de vleugels. Voorzet -> doelpunt.quote:
Hij was gisteravond alweer gezakt naar 21kquote:Op zondag 6 oktober 2013 13:08 schreef Blistering het volgende:
Teveel gedronkenBrakheid heerscht.
Is Januzaj alweer wat goedkoper?
Kone - umtitiquote:Op zondag 6 oktober 2013 13:02 schreef detennismaster het volgende:
[..]
Ik krijg dat niet voor mekaar.
quote:
quote:Op zondag 6 oktober 2013 13:08 schreef DarkSonic2 het volgende:
[..]
Beter dan Immers #goedkoopscoren
[..]
Ok Thye
een hunter kaartquote:
Klopt, tot 17.00 wachten duurt dan wel weer langquote:Op zondag 6 oktober 2013 13:09 schreef Blistering het volgende:
[..]Jij ook!
Mooie pot op das Programm straks, heb er zin an.
edit: Voorspelbaar @DarkSonic
Als Immers al je standaard isquote:Op zondag 6 oktober 2013 13:08 schreef DarkSonic2 het volgende:
[..]
Beter dan Immers #goedkoopscoren
[..]
Ok Thye
3k en schaduw gebodenquote:Op zondag 6 oktober 2013 13:11 schreef FCsuarez het volgende:
[..]
een hunter kaart![]()
(in potentie toch 7K)
arteta is wel een baas in FUT 14quote:Op zondag 6 oktober 2013 13:11 schreef Thorb het volgende:
[..]
Klopt, tot 17.00 wachten duurt dan wel weer lang
Deze van Arteta is na de goal tegen City
YESquote:Op zondag 6 oktober 2013 13:12 schreef FCsuarez het volgende:
[..]
arteta is wel een baas in FUT 14![]()
@dude dan is hij voor jou![]()
KNJB!!1!quote:Op zondag 6 oktober 2013 13:13 schreef Fuszy het volgende:
De sa had wel rood mogen krijgen voor deze elleboog
Beetje lastig waar neer te zetten. Wil sowieso nog iets doen met Ozil en Cazorla maar ben er nog niet over uit wat.quote:Op zondag 6 oktober 2013 13:12 schreef FCsuarez het volgende:
[..]
arteta is wel een baas in FUT 14![]()
@dude dan is hij voor jou![]()
Arteta zijn haarquote:Op zondag 6 oktober 2013 13:11 schreef Thorb het volgende:
[..]
Klopt, tot 17.00 wachten duurt dan wel weer lang
Deze van Arteta is na de goal tegen City
wtf waarom heeft Arteta 55 pacequote:Op zondag 6 oktober 2013 13:13 schreef Thorb het volgende:
[..]
Beetje lastig waar neer te zetten. Wil sowieso nog iets doen met Ozil en Cazorla maar ben er nog niet over uit wat.
heb arteta op CDM en ozil op CAM in 4231quote:Op zondag 6 oktober 2013 13:13 schreef Thorb het volgende:
[..]
Beetje lastig waar neer te zetten. Wil sowieso nog iets doen met Ozil en Cazorla maar ben er nog niet over uit wat.
alleen omdat ie geblesseerd was zekerquote:Op zondag 6 oktober 2013 13:15 schreef Thorb het volgende:
[..]
Dat snap ik ook niet
Ze vonden hem te goed denk ik.
wat is hier nou voor geluk aan ? utrecht verdedigd toch gewoon kutquote:Op zondag 6 oktober 2013 13:15 schreef Kiid het volgende:
Dat Ajax verzuipt zowat in al dat geluk dit seizoen, tering zeg.
ga maar weer weg vandermarquote:Op zondag 6 oktober 2013 13:15 schreef Kiid het volgende:
Dat Ajax verzuipt zowat in al dat geluk dit seizoen, tering zeg.
op voetbalgebied kan je die gast beter negeren, echt vandermar 2.0quote:Op zondag 6 oktober 2013 13:16 schreef FCsuarez het volgende:
[..]
wat is hier nou voor geluk aan ? utrecht verdedigd toch gewoon kut
Dan heb je toch geluk, of niet? Tegen GAE ook al en Zwolle. Het wordt Ajax nou niet bepaald lastig gemaakt dit seizoen.quote:Op zondag 6 oktober 2013 13:16 schreef FCsuarez het volgende:
[..]
wat is hier nou voor geluk aan ? utrecht verdedigd toch gewoon kut
met een groep is het echt tofquote:Op zondag 6 oktober 2013 13:18 schreef GekkeGerrit- het volgende:
Het kan aan mij liggen, maar ik vind GTA online nog niet zo leuk. Alhoewel ik nog niet met een groepje heb gespeeld
quote:Op zondag 6 oktober 2013 13:18 schreef Kiid het volgende:
[..]
Dan heb je toch geluk, of niet? Tegen GAE ook al en Zwolle. Het wordt Ajax nou niet bepaald lastig gemaakt dit seizoen.
Als je niks kan zeggen, dan maar plaatjes posten he. Droevigquote:
Gaan we elk weekend traantjes laten als Ajax scoort?quote:Op zondag 6 oktober 2013 13:20 schreef Kiid het volgende:
[..]
Als je niks kan zeggen, dan maar plaatjes posten he. Droevig
Maar kan je wel weer lekker scoren bij je matties
Nou als zometeen feyenoord verliest van Vitesse is het helemaal feestquote:Op zondag 6 oktober 2013 13:22 schreef Toefjes het volgende:
[..]
Gaan we elk weekend traantjes laten als Ajax scoort?
Dan kun je Feyenoord ook lucky noemen omdat die verdedigers van de tegenstander niet springen tegen Pelle.quote:Op zondag 6 oktober 2013 13:20 schreef Kiid het volgende:
[..]
dan ga ik JUICHENquote:Op zondag 6 oktober 2013 13:22 schreef Thorb het volgende:
[..]
Nou als zometeen feyenoord verliest van Vitesse is het helemaal feest
Pelle is gewoon enorm goedquote:Op zondag 6 oktober 2013 13:22 schreef DarkSonic2 het volgende:
[..]
Dan kun je Feyenoord ook lucky noemen omdat die verdedigers van de tegenstander niet springen tegen Pelle.
Maar dat gaat niet gebeuren, toch?quote:Op zondag 6 oktober 2013 13:22 schreef Thorb het volgende:
[..]
Nou als zometeen feyenoord verliest van Vitesse is het helemaal feest
ik meende het. iemand die durft te zeggen dat ze het tegen GAE cadeau hebben gekregen, die kan niet serieus zijn. alleen tegen zwolle 2 lucky goals. maar het zit iedereen wel eens mee.quote:Op zondag 6 oktober 2013 13:20 schreef Kiid het volgende:
[..]
Dan isquote:
nee hoor fuszyquote:
ik hoop dat Serero er nog 8 maaktquote:Op zondag 6 oktober 2013 13:23 schreef DarkSonic2 het volgende:
Maar Ajax speelt wel gewoon slecht. Toch hoop ik dat Serero er nog 2 maakt.
quote:Op zondag 6 oktober 2013 13:24 schreef FCsuarez het volgende:
[..]
nee hoor fuszy![]()
vitesse![]()
pelle gaat voor zijn SIF
GTAquote:
Als je 6-0 wint heb je verdiend gewonnen, maar hoe kwam die 1-0 ook alweer tot stand? Dat was gewoon puur geluk evenals de wedstrijd tegen Zwolle en nu ook tegen Utrecht. Kan je wel je suffe plaatjes posten zodat je stoer overkomt bij je 'vrienden' hier, maar dat boeit me niks.quote:Op zondag 6 oktober 2013 13:23 schreef FCsuarez het volgende:
[..]
ik meende het. iemand die durft te zeggen dat ze het tegen GAE cadeau hebben gekregen, die kan niet serieus zijn. alleen tegen zwolle 2 lucky goals. maar het zit iedereen wel eens mee.
en deze goal van serero moet je nog maar wel even maken.
immers had hem weten te missen #goedkoopscoren.
Ik denk dat Piazon eerder een SIF krijgt.quote:Op zondag 6 oktober 2013 13:24 schreef FCsuarez het volgende:
[..]
nee hoor fuszy![]()
vitesse![]()
pelle gaat voor zijn SIF
maar dat is toch gewoon onderdeel van het hele spelletje? Dat er soms een bal goed valt en dat je dan met geluk een doelpunt pakt? Werkt ook gewoon de andere kant op, kijk maar naar AC Milan afgelopen week.quote:Op zondag 6 oktober 2013 13:25 schreef Kiid het volgende:
[..]
Als je 6-0 wint heb je verdiend gewonnen, maar hoe kwam die 1-0 ook alweer tot stand? Dat was gewoon puur geluk evenals de wedstrijd tegen Zwolle en nu ook tegen Utrecht. Kan je wel je suffe plaatjes posten zodat je stoer overkomt bij je 'vrienden' hier, maar dat boeit me niks.
Jankmuilquote:Op zondag 6 oktober 2013 13:25 schreef Kiid het volgende:
[..]
Als je 6-0 wint heb je verdiend gewonnen, maar hoe kwam die 1-0 ook alweer tot stand? Dat was gewoon puur geluk evenals de wedstrijd tegen Zwolle en nu ook tegen Utrecht. Kan je wel je suffe plaatjes posten zodat je stoer overkomt bij je 'vrienden' hier, maar dat boeit me niks.
5 ofzo, net begonnen.quote:Op zondag 6 oktober 2013 13:26 schreef Fuszy het volgende:
[..]
Welke rank ben je?
Heb net mijn ps3 uitgezet
Ik denk dat Ajax zonder die eigen goal ook wel had gewonnen.quote:Op zondag 6 oktober 2013 13:25 schreef Kiid het volgende:
[..]
Nog steeds op de pc of nu wel console ?quote:Op zondag 6 oktober 2013 13:27 schreef Michaelvanb het volgende:
Zit na veel bloed, sweat en tranen in divisie 2
Ja, maar betekent dat dat ik er niks van mag zeggen? Jullie trekken je bek toch ook niet open tot de 1-0? Ajax speelt gewoon een waardeloze zaadpartij en komt met wat geluk op voorsprong. Dat valt nauwelijks te ontkennen.quote:Op zondag 6 oktober 2013 13:27 schreef Dudeweiser het volgende:
[..]
maar dat is toch gewoon onderdeel van het hele spelletje? Dat er soms een bal goed valt en dat je dan met geluk een doelpunt pakt? Werkt ook gewoon de andere kant op, kijk maar naar AC Milan afgelopen week.
quote:Op zondag 6 oktober 2013 13:30 schreef Dudeweiser het volgende:
[ afbeelding ]
are you fucking serious?
Ah. Ik ben 4 volgens mij. Snap het principe nog niet echt. Was een beetje aan het rondrijden en er zaten ineens wat gasten in een heli achter me aan. Afgeschud en uitgelogdquote:
xbox 360quote:Op zondag 6 oktober 2013 13:29 schreef Djeetje het volgende:
[..]
Nog steeds op de pc of nu wel console ?
dat heeft niks met stoer over komen op mijn "vrienden hier" te maken die tijd heb ik inmiddels wel gehad.quote:Op zondag 6 oktober 2013 13:25 schreef Kiid het volgende:
[..]
nee want als ik iets zeg over ajax krijg ik weer gezeik te horen dat het hier godverdomme geen liveverslag topic mag zijnquote:Op zondag 6 oktober 2013 13:29 schreef Kiid het volgende:
[..]
Ja, maar betekent dat dat ik er niks van mag zeggen? Jullie trekken je bek toch ook niet open tot de 1-0? Ajax speelt gewoon een waardeloze zaadpartij en komt met wat geluk op voorsprong. Dat valt nauwelijks te ontkennen.
En tegen Milan had Ajax niet zoveel in te brengen. Ja, ze hadden balbezit, maar hoeveel echte kansen kreeg Ajax? Kan me nog balletje op de lat herinneren van Balotelli. Ja, dat je de 1-0 maakt en daarna met een (terechte) penalty de 1-1 tegen krijgt in de 92e is ongelukkig, maar de uitslag an sich was gewoon terecht.
Wat is je record ?quote:Op zondag 6 oktober 2013 13:31 schreef Michaelvanb het volgende:
[..]
xbox 360
heb 'm dit jaar niet op pc.. ga ws xbox1 halen
en terecht. maoistje dat je bentquote:Op zondag 6 oktober 2013 13:32 schreef Thorb het volgende:
ik ga voor feyenoord worden #kafvanhetkorenscheiden
quote:Op zondag 6 oktober 2013 13:32 schreef Thorb het volgende:
ik ga voor feyenoord worden #kafvanhetkorenscheiden
Dat ik er wat van zeg betekent niet meteen dat ik zit te janken. Feyenoord speelt niet, dus er valt momenteel weinig te 'supporten'. Jij bent volgens mij degene die nu op FOK! zit bij een thuis-wedstrijd van Ajax, niet? Dus over 'supporten' hoef je niet te beginnen lijkt me.quote:Op zondag 6 oktober 2013 13:31 schreef FCsuarez het volgende:
[..]
dat heeft niks met stoer over komen op mijn "vrienden hier" te maken die tijd heb ik inmiddels wel gehad.
ik snap niet dat sommige mensen direct beginnen te janken over lucky ajax als utrecht hier gewoon vreselijk verdedigd. iets met realistisch naar voetbal kijken.
maar ik heb wel al een idee voor welke club jij bent. het zou je beter staan als je die club gewoon support in plaats van te gaan janken over de tegenstanders.
Ik zit ook nog op FOK tijdens een thuis wedstrijd.quote:Op zondag 6 oktober 2013 13:34 schreef Kiid het volgende:
[..]
Dat ik er wat van zeg betekent niet meteen dat ik zit te janken. Feyenoord speelt niet, dus er valt momenteel weinig te 'supporten'. Jij bent volgens mij degene die nu op FOK! zit bij een thuis-wedstrijd van Ajax, niet? Dus over 'supporten' hoef je niet te beginnen lijkt me.
Ga toch weg met je 'realistisch naar voetbal kijken'. Deze 1-0 is geflatteerd en als je dat niet in ziet dan ben je alles behalve objectief, laat staan realistisch.
Zal allemaal wel, maar niemand geeft een neukquote:Op zondag 6 oktober 2013 13:34 schreef Kiid het volgende:
[..]
Dat ik er wat van zeg betekent niet meteen dat ik zit te janken. Feyenoord speelt niet, dus er valt momenteel weinig te 'supporten'. Jij bent volgens mij degene die nu op FOK! zit bij een thuis-wedstrijd van Ajax, niet? Dus over 'supporten' hoef je niet te beginnen lijkt me.
Ga toch weg met je 'realistisch naar voetbal kijken'. Deze 1-0 is geflatteerd en als je dat niet in ziet dan ben je alles behalve objectief, laat staan realistisch.
Dus en geflatteerde voorsprong is hetzelfde als lucky ajax. En diep van binnen heb jij een behoefte om steeds daarover te posten? Waar komt dat toch vandaan schat.quote:Op zondag 6 oktober 2013 13:34 schreef Kiid het volgende:
[..]
quote:Op zondag 6 oktober 2013 13:35 schreef Thorb het volgende:
[..]
Dus en geflatteerde voorsprong is hetzelfde als lucky ajax. En diep van binnen heb jij een behoefte om steeds daarover te posten? Waar komt dat toch vandaan schat.
Als je na elke fout lucky bent is elke ploeg die wint in de eredivisie lucky.
Blijkbaar wel, anders zou niemand reageren.quote:Op zondag 6 oktober 2013 13:35 schreef Jorwol het volgende:
[..]
Zal allemaal wel, maar niemand geeft een neuk
Je eerste wijze opmerking van vandaagquote:Op zondag 6 oktober 2013 13:37 schreef Kiid het volgende:
[..]
Blijkbaar wel, anders zou niemand reageren.
Al zijn de reacties wel bedroevend laag met eentonige one-liners, cliche internet plaatjes en schijnbaar dat ik 'vandermar' ben (wie het ook zijn mogen).
Kunnen beter ophouden hierover inderdaad. Zal straks wel zeggen hoe knap het is dat ze hebben gewonnen, misschien kunnen de mensen daar beter tegen hier
Jij doet Ajax ook tekort door te zeggen dat ze geen kans hebben gehad tegen Milan.quote:Op zondag 6 oktober 2013 13:37 schreef Kiid het volgende:
[..]
Blijkbaar wel, anders zou niemand reageren.
Al zijn de reacties wel bedroevend laag met eentonige one-liners, cliche internet plaatjes en schijnbaar dat ik 'vandermar' ben (wie het ook zijn mogen).
Kunnen beter ophouden hierover inderdaad. Zal straks wel zeggen hoe knap het is dat ze hebben gewonnen, misschien kunnen de mensen daar beter tegen hier
Ik dacht dat jij me post niet las? Jou kan ik al helemaal niet serieus nemen laat staan dat het me wat kan schelen wat jij vindtquote:Op zondag 6 oktober 2013 13:35 schreef Thorb het volgende:
[..]
Dus en geflatteerde voorsprong is hetzelfde als lucky ajax. En diep van binnen heb jij een behoefte om steeds daarover te posten? Waar komt dat toch vandaan schat.
Als je na elke fout lucky bent is elke ploeg die wint in de eredivisie lucky.
want supporten kan je alleen in een stadion doen ? en dat ajax niet het meest sprankelende voetbal speelt dit seizoen is een feit. maar om dan meteen deze 1-0 geflatteerd te noemen lijkt mij ook wel een beetje overdreven.quote:Op zondag 6 oktober 2013 13:34 schreef Kiid het volgende:
[..]
quote:Op zondag 6 oktober 2013 13:38 schreef Kiid het volgende:
[..]
Ik dacht dat jij me post niet las? Jou kan ik al helemaal niet serieus nemen laat staan dat het me wat kan schelen wat jij vindt. Goedkoop scoren heet dat, lekkere 'alfa-mannetje' dat je er bent.
Ze speelden een goede wedstrijd en ik had dat niet verwacht, maar het is ook niet zo dat ze Milan omver hebben geblazen. Als je puur kijkt naar de kansen dan scheelde het niet zoveelquote:Op zondag 6 oktober 2013 13:38 schreef DarkSonic2 het volgende:
[..]
Jij doet Ajax ook tekort door te zeggen dat ze geen kans hebben gehad tegen Milan.
jaquote:Op zondag 6 oktober 2013 13:38 schreef GekkeGerrit- het volgende:
Is die De Sa de nieuwe scooter.gif buitenspeler van Ajax?
goede one liner en internet cliche in een zin amigoquote:Op zondag 6 oktober 2013 13:38 schreef Kiid het volgende:
[..]
Ik dacht dat jij me post niet las? Jou kan ik al helemaal niet serieus nemen laat staan dat het me wat kan schelen wat jij vindt. Goedkoop scoren heet dat, lekkere 'alfa-mannetje' dat je er bent.
Dat zijn die van All the things at once toch?quote:Op zondag 6 oktober 2013 13:36 schreef Fuszy het volgende:
btw. Voor de mensen die Snow Patrol kunnen pruimen. Tired Pony is ook wel chill. Die zanger van Snow Patrol zit in die band.
Het is wel wat anders dan sneeuw patrouille hoor
Takes one to know one. Zoek maar op google wat het betekentquote:Op zondag 6 oktober 2013 13:39 schreef Thorb het volgende:
[..]
goede one liner en internet cliche in een zin amigo
[..]
Dat zijn die van All the things at once toch?
En dan? Moet ik nog iets met de gevonden informatie of is dit een nutteloze opdracht?quote:Op zondag 6 oktober 2013 13:40 schreef Kiid het volgende:
[..]
Takes one to know one. Zoek maar op google wat het betekent
Ik zal je niet overhoren als dat je vraag is.quote:Op zondag 6 oktober 2013 13:41 schreef Thorb het volgende:
[..]
En dan? Moet ik nog iets met de gevonden informatie of is dit een nutteloze opdracht?
Ja kom skype.quote:
ben je nog op de PS straks, nee zeker, az dit dat.quote:Op zondag 6 oktober 2013 13:37 schreef Toefjes het volgende:
[..]
Je eerste wijze opmerking van vandaag
Kan elk moment visite komen. Moet dat toch eens beter plannen, ik roep altijd ja op afspraken, maar mis veel wedstrijden van AZ zo. Al verwacht niet niet zo heel veel van de wedstrijd in Groningen. Vanavond na het eten gaat wel lukkenquote:Op zondag 6 oktober 2013 13:45 schreef FCsuarez het volgende:
[..]
ben je nog op de PS straks, nee zeker, az dit dat.
anders even potje
moet ik even kijken of dat gaat lukken. zie wel of je online bentquote:Op zondag 6 oktober 2013 13:46 schreef Toefjes het volgende:
[..]
Kan elk moment visite komen. Moet dat toch eens beter plannen, ik roep altijd ja op afspraken, maar mis veel wedstrijden van AZ zo. Al verwacht niet niet zo heel veel van de wedstrijd in Groningen. Vanavond na het eten gaat wel lukken
Ik ben altijd een speler geweest die graag via de flanken doorbreekt, om daarna met een voorzet de spits te laten scoren. Beetje als Ajax in het tijdperk Van Basten en van t Schipquote:Op zondag 6 oktober 2013 13:47 schreef FCsuarez het volgende:
[..]
moet ik even kijken of dat gaat lukken. zie wel of je online bent![]()
wel een beetje angst om het tegen je op te nemen, volgens mij past fifa 14 wel in de toefjes speelstijl.
Ja kloptquote:Op zondag 6 oktober 2013 13:39 schreef Thorb het volgende:
[..]
goede one liner en internet cliche in een zin amigo
[..]
Dat zijn die van All the things at once toch?
Sowiesoquote:Op zondag 6 oktober 2013 13:49 schreef MrvanTrapZ het volgende:
Arsenal gaat in januari eindelijk een topspeler kopen.
finidi georgequote:Op zondag 6 oktober 2013 13:49 schreef Toefjes het volgende:
[..]
Ik ben altijd een speler geweest die graag via de flanken doorbreekt, om daarna met een voorzet de spits te laten scoren. Beetje als Ajax in het tijdperk Van Basten en van t SchipMaar die hebben jullie niet meegemaakt helaas
Serero?quote:Op zondag 6 oktober 2013 13:49 schreef MrvanTrapZ het volgende:
Hopelijk ook voor een mooie prijsquote:Op zondag 6 oktober 2013 13:49 schreef MrvanTrapZ het volgende:
Geloof er niks van. Afgelopen zomer ook continu die verhalen en uiteindelijk is er niks gebeurd. Verwacht niks in de winter. Hooguit komende zomer na het WK.quote:Op zondag 6 oktober 2013 13:49 schreef MrvanTrapZ het volgende:
Zonde dat Van t Schip en Roy nooit het optimale uit hun carriere hebben gehaald.quote:Op zondag 6 oktober 2013 13:49 schreef Toefjes het volgende:
[..]
Ik ben altijd een speler geweest die graag via de flanken doorbreekt, om daarna met een voorzet de spits te laten scoren. Beetje als Ajax in het tijdperk Van Basten en van t SchipMaar die hebben jullie niet meegemaakt helaas
Tsja lijkt me niet slim om bij Arsenal te gaan banken in de aanloop naar het WK inderdaad. Merte en Kos zijn een stuk beter.quote:Op zondag 6 oktober 2013 13:52 schreef Fuszy het volgende:
[..]
Geloof er niks van. Afgelopen zomer ook continu die verhalen en uiteindelijk is er niks gebeurd. Verwacht niks in de winter. Hooguit komende zomer na het WK.
Ja, toen had ik inmiddels al een haat tegen Ajax gekregenquote:Op zondag 6 oktober 2013 13:51 schreef Michaelvanb het volgende:
[..]
finidi georgewat een baas was dat vroegah
Kan het wel begrijpen als er alvast afspraken gemaakt worden, maar zie een verkoop niet gebeuren (of hij moet bij Feyenoord mogen blijven voor een half jaar)quote:Op zondag 6 oktober 2013 13:52 schreef Thorb het volgende:
[..]
Tsja lijkt me niet slim om bij Arsenal te gaan banken in de aanloop naar het WK inderdaad. Merte en Kos zijn een stuk beter.
Iemand met een betere voorzet als van t Schip heb ik niet meer gezien eigenlijk in Nederland. Roy speelde goed in zijn debuut wedstrijdquote:Op zondag 6 oktober 2013 13:52 schreef Chase_Utley het volgende:
[..]
Zonde dat Van t Schip en Roy nooit het optimale uit hun carriere hebben gehaald.
Ozil is toch ook gewoon een topspeler?quote:Op zondag 6 oktober 2013 13:49 schreef MrvanTrapZ het volgende:
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |