Ja je moet iets van 3/4 minuten wachten daarna zul je kunnen voten. Het beste is gewoon /qquote:Op zondag 6 oktober 2013 16:08 schreef Rogan het volgende:
Wanneer je klaar bent met een job krijg je normaal een scherm met een keuze voor een nieuwe.
Bij mij blijft het leeg, enkel een timer. Mensen met hetzelfde probleem?
Volgens mij niks anders dan gister en eergisteren.quote:Op zondag 6 oktober 2013 16:11 schreef Seconde het volgende:
Lijkt erop dat alles werkt? Kan iemand dat bevestigen?
En dat voor 1k per winkelquote:Op zondag 6 oktober 2013 16:12 schreef MrBanaan1 het volgende:
Maar is er nu een soort afspraak dat de FOK crew elkaar in free roam niet random afknalt? Lijkt mij iig stukken leuker. Lekker met 4 man samen stores robben ofzo hahaha 1 getaway driver, 1 iemand die hem leeg rooft en 2 gun man
Nutteloos.quote:Op zondag 6 oktober 2013 16:12 schreef MrBanaan1 het volgende:
Lekker met 4 man samen stores robben ofzo hahaha 1 getaway driver, 1 iemand die hem leeg rooft en 2 gun man
Het kan zijn dat je nog in de Tutorial zit of of de persoon waar je wil joinen.quote:Op zondag 6 oktober 2013 16:12 schreef SchavuitPiet het volgende:
Ik vraag me echt af.
Hoe moet ik ook iemand kunnen joinen want er staat nu nog Disabled?
Hoe kan ik dat doen!?
jaquote:Op zondag 6 oktober 2013 16:22 schreef SosuaCafe het volgende:
Waarom wordt ik gekicked door andere spelers? Ik doe niets raars. Hebben jullie dat ook wel eens?
Merde. Pokke herrie idd.quote:Op zondag 6 oktober 2013 16:17 schreef Deoxyribonucleic het volgende:
Irritante Franse mongolen die door mijn session heen ratelen.
als de buit boven de 100k is dan is dit een goed plan. voor een overval van 1 k not reallyquote:Op zondag 6 oktober 2013 16:12 schreef MrBanaan1 het volgende:
Maar is er nu een soort afspraak dat de FOK crew elkaar in free roam niet random afknalt? Lijkt mij iig stukken leuker. Lekker met 4 man samen stores robben ofzo hahaha 1 getaway driver, 1 iemand die hem leeg rooft en 2 gun man
wat is momenteel dan de beste manier om online geld te verdienen?quote:Op zondag 6 oktober 2013 16:28 schreef tonic1 het volgende:
[..]
als de buit boven de 100k is dan is dit een goed plan. voor een overval van 1 k not really
Missions doenquote:Op zondag 6 oktober 2013 16:29 schreef MrBanaan1 het volgende:
[..]
wat is momenteel dan de beste manier om online geld te verdienen?
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |