lol voor je gaat photoshoppen eerst op googlenquote:Op zondag 6 oktober 2013 12:20 schreef KolonelBroodje het volgende:
@oksel - Het heeft even geduurd maar hier is die dan hoor :
[ afbeelding ]
De banden moet je er zelf nog even bij denken, en die spaken kreeg ik ook niet helemaal mooi geshopped, maar ik hoop dat je er wat mee kan
Whaha oh zeker hoor! Maar vaatje was wel leeg. Maar doet wmb niks af aan het rondje. Genotenquote:Op zondag 6 oktober 2013 16:45 schreef kanovinnie het volgende:
Heerlijk gefietst ja. Veel slap ouwehoeren enzo. En zoals we op het eind besloten, voor herhaling vatbaar. Al leek Muzas het daar nog niet helemaal mee eens te zijn.
Kano en ik hebben wat extra hoogtemeters meegenomen. Zeker een stuk of 3.quote:Op zondag 6 oktober 2013 16:53 schreef RealBizkit666 het volgende:
En ik heb gewoon zoveel hoogtemeters gereden als jullie allemaal samen.
Ik vind het jammer dat ik zo ver weg woon, ik had graag met jullie mee gereden.
Viel mij eigenlijk niet op dat hij extra langzaam trapte oid. Misschien een bugje?quote:Op zondag 6 oktober 2013 16:56 schreef Patroon het volgende:
Mooi ritje jongens! ddx ik zou je cadans wel wat verhogen. Gem. cadans van 85 is behoorlijk laag.
Dat was denk ik waarom het op het eind vlak voor het alkmaardermeer net ff te veel voor je werdquote:Op zondag 6 oktober 2013 16:53 schreef muzas het volgende:
[..]
Kano en ik hebben wat extra hoogtemeters meegenomen. Zeker een stuk of 3.
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |