7km dit keer.quote:
Mooie kans om hem uniek te makenquote:Op zondag 6 oktober 2013 08:48 schreef iamredleader het volgende:
Expreshet hout wilde ik sowieso minimaal helemaal opknappen, maar bij het uit elkaar schroeven zag ik dat het kansloos was - rot, beschadigd. Dus nieuwe platen zagen, grondverf, afschilderen, monteren - even een klus maar daarna 450x mooier
dat is wel heel ernstigquote:Op zondag 6 oktober 2013 11:09 schreef Hawaii_Tim het volgende:
Bij vacatures bekijken kom ik er een tegen waarbij een van de criteria is dat je zeer nauwkeurig moet zijn. Gelukkig hebben ze het woord nauwkeurig verkeerd gespeld
Ik zie vaker taalfouten in vacatures, en vraag me dan af of het een test is of gewoon domheid. Meestal hou ik het op het tweede. Ze waren trouwens de w vergeten.quote:Op zondag 6 oktober 2013 11:20 schreef MaJo het volgende:
[..]
dat is wel heel ernstigmooie wel om ze erop te wijzen, weten ze meteen dat jij wel nauwkeurig bent
maar hoe schreven ze het dan, nouwkeurig?
Het is in ieder geval een nieuwe vacature, anders had de huidige nauwkeurigaard er wel ruim op tijd voor gezorgd dat zijn vervanger zonder spelfauten binnen was.quote:Op zondag 6 oktober 2013 11:34 schreef wyccie het volgende:
Logisch dat ze die fout maken, anders was er toch geen vacature vrijgekomen.
SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.
quote:Op zondag 6 oktober 2013 12:05 schreef _Ophelia_ het volgende:
Dames (of herenik wil niemand buitensluiten) nog behoefte aan een aseksuele outfit?
Niet nodig, mijn normale kleren voldoen daar ook aanSPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.Ik ben de kleur MAGENTA
Je bent openminded, tenzij iets niet in je straatje past. Je houdt van discussiėren, maar hebt natuurlijk altijd gelijk. Als echte dierenliefhebber voer je graag kleine eendjes aan grote honden.
quote:Op zondag 6 oktober 2013 12:06 schreef Hawaii_Tim het volgende:
[..]
Niet nodig, mijn normale kleren voldoen daar ook aan
quote:Op zondag 6 oktober 2013 12:06 schreef Hawaii_Tim het volgende:
[..]
Niet nodig, mijn normale kleren voldoen daar ook aan
quote:Op zondag 6 oktober 2013 12:05 schreef _Ophelia_ het volgende:
Dames (of herenik wil niemand buitensluiten) nog behoefte aan een aseksuele outfit?
lief!SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.
Weer eens wat anders dan sexy zuster, sexy engel of sexy koe voor carnaval![]()
quote:
quote:Op zondag 6 oktober 2013 12:18 schreef B.ertha het volgende:
[..]
Volgens mij is er een sexy variant voor alles met carnaval..
Niet genegeerd, nog niet op gereageerd vorig topic.quote:Op zondag 6 oktober 2013 10:38 schreef MaJo het volgende:
Red negeer je nou mijn vraag over shabat of had je hem niet gezien?
Gezellig feestje gehad gisteren, gelukkig is het niet al te laat geworden zodat ik me nu best fit voelen vanavond uit eten, zin in!
Duidelijkquote:Op zondag 6 oktober 2013 12:54 schreef iamredleader het volgende:
[..]
Niet genegeerd, nog niet op gereageerd vorig topic.
Afhankelijk van hoe zwaar welke regels worden geinterpreteerd heb ik me voor sommigen vast nog nooit aan een shabat gehouden. Dit was een eenvoudige ontspannende klus, in mijn ogen iets heel anders dan werk.
quote:
quote:
Ik wil hem inkoppen. Ik doe het nietquote:
SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.
quote:Op zondag 6 oktober 2013 15:41 schreef Puala het volgende:
[..]
Ik wil hem inkoppen. Ik doe het niet![]()
Ok.. vooruitSPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.![]()
![]()
quote:Op zondag 6 oktober 2013 15:41 schreef Puala het volgende:
[..]
Ik wil hem inkoppen. Ik doe het niet![]()
Ok.. vooruitSPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.![]()
"Any officer who goes into action without his sword is improperly dressed." - "Mad Jack" Churchill DSO MC
quote:Op zondag 6 oktober 2013 15:50 schreef Puala het volgende:
Dat moment dat je in de bouwmarkt staat en zeker weet dat alles wat je gekocht hebt goed is.. en je er bij thuiskomst achter komt dat er geen hol van klopt. Grmbl.
"Any officer who goes into action without his sword is improperly dressed." - "Mad Jack" Churchill DSO MC
quote:Op zondag 6 oktober 2013 15:52 schreef Cobra4 het volgende:
[..]Ja het is makkelijk inkoppen in dezeSPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.![]()
Ah, herkenningquote:Op zondag 6 oktober 2013 15:50 schreef Puala het volgende:
Dat moment dat je in de bouwmarkt staat en zeker weet dat alles wat je gekocht hebt goed is.. en je er bij thuiskomst achter komt dat er geen hol van klopt. Grmbl.
Nou ik overweeg om alles op te ruimen, te stofzuigen en de boel de boel te laten ipv terug te rijden. Kan vd week altijd nog een keer gaan hobby-enquote:Op zondag 6 oktober 2013 15:54 schreef iamredleader het volgende:
[..]
Ah, herkenningik denk dat de benzinekosten voor de retourtjes Praxis in de afgelopen 2,5 jaar genoeg zijn voor een leuke vakantie
![]()
![]()
Altijd opruimen, ook na het klussen!quote:Op zondag 6 oktober 2013 15:54 schreef Puala het volgende:
[..]
Nou ik overweeg om alles op te ruimen, te stofzuigen en de boel de boel te laten ipv terug te rijden. Kan vd week altijd nog een keer gaan hobby-en![]()
Heb meer zin in brownies bakken
Bruin-witte gemarmerdquote:Op zondag 6 oktober 2013 15:55 schreef iamredleader het volgende:
[..]
Altijd opruimen, ook na het klussen!
Wat voor brownies?![]()
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |