Is het maar één keer per jaar Utreg tegen 020?quote:Op zondag 6 oktober 2013 06:32 schreef Paul het volgende:
Ik kan al heel de tijd niet slapen, omdat we (FC Utrecht) zo tegen Ajax moeten spelen. Dit is namelijk de belangrijkste dag van het jaar.
Paul ter Linden?quote:Op zondag 6 oktober 2013 06:36 schreef einzeinz het volgende:
Je leven is sowieso verpest, je heet Paul en zit op FOK!
uutje niet kunnen waarderenquote:
Lesbian homework?quote:Op zondag 6 oktober 2013 09:29 schreef MichaelScott het volgende:
Volgens Unibet ga je niet winnen TS.
[ afbeelding ]
Die homo's gaan altijd alleen maar goed spelen tegen Ajax. Om gek van te worden.quote:Op zondag 6 oktober 2013 11:33 schreef Frank_Drebin het volgende:
Utrecht is een angstgegner van Ajax dus ik houd mijn hart vast.
Altijd inderdaad.quote:Op zondag 6 oktober 2013 11:42 schreef Piye het volgende:
[..]
Die homo's gaan altijd alleen maar goed spelen tegen Ajax. Om gek van te worden.
Grotere haat voor Ajax dan liefde voor je eigen clubquote:
quote:Op zondag 6 oktober 2013 12:04 schreef StarGazer het volgende:
[..]
Grotere haat voor Ajax dan liefde voor je eigen club
Jij weet.quote:Op zondag 6 oktober 2013 12:06 schreef Vasion het volgende:
Verliezen van Luxemburg en in bijna in degradatie nood verkeren. Maar als je maar van ajax wint, dan maakt het allemaal niet uit.
Wat een mentaliteit..
Toch maar hopen dat ze degraderen dan, dan heb je die problematiek niet meer. Of ze moeten ze loten in de beker.quote:Op vrijdag 20 januari 2017 22:03 schreef Paul het volgende:
Ik denk dat ik voor zondag weer niet in slaap kom![]()
De wedstrijd van het jaar is weer
Eredivisie, waar helden op de bank belanden in de Serie A, PL, bundesliga 😂😂😂quote:
Dat is dat cluppie waarvan de supporters het hele jaar in de zeik worden genomen. Op twee wedstrijden tegen Ajax na dan want dan zien ze een keer werklust.quote:Op zaterdag 21 januari 2017 02:13 schreef renwan het volgende:
FC Utrecht? Dat is toch dat clubje dat in de middenmoot thuishoort waarvan de supporters denken dat ze echt wat voorstellen?
Treurnis
? Omdat voor hem de wedstrijd tegen Ajax de belangrijkste is van het seizoen, is zijn haat voor Ajax groter dan zijn liefde voor Utrecht?quote:Op zondag 6 oktober 2013 12:04 schreef StarGazer het volgende:
[..]
Grotere haat voor Ajax dan liefde voor je eigen club
Wow, jij speelt voor FC Utrecht ? Heb je goed getrained ?quote:Op zondag 6 oktober 2013 06:32 schreef Paul het volgende:
Ik kan al heel de tijd niet slapen, omdat we (FC Utrecht) zo tegen Ajax moeten spelen. Dit is namelijk de belangrijkste dag van het jaar.
Autistquote:Op zondag 22 januari 2017 14:18 schreef Aaargh! het volgende:
[..]
Wow, jij speelt voor FC Utrecht ? Heb je goed getrained ?
Of ben je gewoon een voetbal hooligan die trots moet zijn op de prestaties van een ander omdat ie zelfs niets heeft ?
'We' moeten niet voetballen, er zijn er maar 11 die voetballen en jij bent er niet een van. En ik zal je een geheimpje verklappen: die voetballen niet voor 'FC Utrecht' maar voor zichzelf, als morgen een andere club meer geld bied stappen ze zonder een seconde er over na te denken over.
Waarom quote je iets uit 2013?quote:Op zondag 22 januari 2017 10:13 schreef tja77 het volgende:
[..]
? Omdat voor hem de wedstrijd tegen Ajax de belangrijkste is van het seizoen, is zijn haat voor Ajax groter dan zijn liefde voor Utrecht?![]()
Volgens mij wil hij gewoon dat Utrecht wint vandaag.
Het was een terechte post. Maar verder prima hoor, dat jij je ruim 3 jaar later geroepen voelt om daarop te reageren.quote:Op maandag 23 januari 2017 12:52 schreef tja77 het volgende:
[..]
Ik wist niet dat onzinposts een verjaringstermijn hadden...
Terechte post? Omdat TS de wedstrijd tegen Ajax de belangrijkste vindt, zou zijn haat voor Ajax groter zijn dan zijn liefde voor Utrecht? Verklaar die onzin eens, want wat een complete bullshit is dat zeg...quote:Op maandag 23 januari 2017 13:30 schreef StarGazer het volgende:
[..]
Het was een terechte post. Maar verder prima hoor, dat jij je ruim 3 jaar later geroepen voelt om daarop te reageren.
Klopt.quote:Op maandag 23 januari 2017 13:49 schreef tja77 het volgende:
[..]
Terechte post? Omdat TS de wedstrijd tegen Ajax de belangrijkste vindt, zou zijn haat voor Ajax groter zijn dan zijn liefde voor Utrecht?
Die post was naar aanleiding van dat spandoek in de Kuip. Iets met liever verliezen van 010 dan 020 als kampioen te zien. Is de haat voor Ajax dan groter dan de liefde voor je eigen club? Jazeker in mijn optiek.quote:Op maandag 23 januari 2017 13:49 schreef tja77 het volgende:
[..]
Terechte post? Omdat TS de wedstrijd tegen Ajax de belangrijkste vindt, zou zijn haat voor Ajax groter zijn dan zijn liefde voor Utrecht? Verklaar die onzin eens, want wat een complete bullshit is dat zeg...
Als fan van je club win je nou eenmaal liever van de ene club dan van de andere.
|
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |