dat is geen kwestie van of, maar van wanneer ( en hoe vaak, en hoe hard en.. enquote:
quote:Op zondag 6 oktober 2013 13:34 schreef littledrummergirl het volgende:
[..]
dat is geen kwestie van of, maar van wanneer ( en hoe vaak, en hoe hard en.. en)
Dank je. Dit was een soort van laatste test voor volgende week ( 13 okt), als ik van het werk uit mee doe met de marathonestafette waar ik 10.8 km ga lopen..quote:Op zondag 6 oktober 2013 13:33 schreef roos85 het volgende:
[..]
Mooi! Goed bezig!
Hier gaat het goed, lekker een luie zondag aan het houden.
Uiteraard. Die hele buurt die ook agressief werd omdat ze een tuinhekje wilde.quote:Op zondag 6 oktober 2013 13:34 schreef roos85 het volgende:
[..]
Dat is mijn uitspraak en daar moet u het mee doen!
Ken je die van het tuinhekje? Die is helemaal hilarisch
ik ben toch helegaar geen grrrristenquote:
Bij Recht in de Regio was toch eens een vent die naar sekslijnen belde en daarvan het geld terug wilde wegens bedrog of zoiets?quote:Op zondag 6 oktober 2013 13:35 schreef RockNijntje het volgende:
De Rijdende Rechter. Recht in de Regio
.
Haha, geweldig. De problemen van die mensen ook. Awesome. First World Problems gespot.
Niet gezien, maar zou best kunnenquote:Op zondag 6 oktober 2013 13:37 schreef Fascination het volgende:
[..]
Bij Recht in de Regio was toch eens een vent die naar sekslijnen belde en daarvan het geld terug wilde wegens bedrog of zoiets?
quote:Op zondag 6 oktober 2013 13:37 schreef RockNijntje het volgende:
[..]
Niet gezien, maar zou best kunnen. Serieus
.
Inderdaadquote:Op zondag 6 oktober 2013 13:36 schreef Fascination het volgende:
[..]
Uiteraard. Die hele buurt die ook agressief werd omdat ze een tuinhekje wilde.!
Gad-ver-damme. Oh God. Wat een vies mannetje. Hahahaquote:
Ik ookquote:Op zondag 6 oktober 2013 13:36 schreef littledrummergirl het volgende:
[..]
ik ben toch helegaar geen grrrristenik mag altijd
Tijd terug zag ik op TV iemand die zwaar verslaafd is geweest aan World of Warcraft. Doordat spel kwam ze de deur niet meer uit en liet ze de post voor wat het was, waardoor ze haar rekeningen niet betaalde en dus een hoop schulden kreeg. Het ergste was dat ze ook nog een dochter had, waar ze geen tijd voor had.quote:Op zondag 6 oktober 2013 13:44 schreef RockNijntje het volgende:
De huur niet meer kunnen betalen omdat de sekslijn belangrijker is. HAHAHA
.
Ja, mensen zeggen altijd snel "niets is erger dan verslaafd zijn aan alcohol/drugs!", maar iedere verslaving is extreem slecht. Of het nou een drugs-, alcohol-, winkel- of computerverslaving is. Het komt ook allemaal op hetzelfde neer, op hetgeen waaraan je verslaafd bent na. Je bent afhankelijk, alles gaat om 'dat ene' en de rest verwaarloos je en boeit je niets meer.quote:Op zondag 6 oktober 2013 13:52 schreef Bos81 het volgende:
[..]
Tijd terug zag ik op TV iemand die zwaar verslaafd is geweest aan World of Warcraft. Doordat spel kwam ze de deur niet meer uit en liet ze de post voor wat het was, waardoor ze haar rekeningen niet betaalde en dus een hoop schulden kreeg. Het ergste was dat ze ook nog een dochter had, waar ze geen tijd voor had.
Nu is ze dus helemaal afgekicked..
Zo gevaarlijk die verslavingen...![]()
![]()
![]()
![]()
![]()
Banana here, banana there.quote:Op zondag 6 oktober 2013 13:58 schreef Toekito het volgende:
Ik ben verslaafd aan eten! Ook erg gevaarlijk.
Klopt en mensen worden er vaak juist erg rustig van. IPV vervelend en irritant.quote:Op zondag 6 oktober 2013 13:58 schreef RockNijntje het volgende:
Eigenlijk is roken nog de minst erge verslaving. Dat valt tenminste te combineren met een normaal leven.
| Forum Opties | |
|---|---|
| Forumhop: | |
| Hop naar: | |