quote:Op zondag 6 oktober 2013 17:41 schreef RockNijntje het volgende:
[..]
Dat is 450 keer fantastisch.
TOch fijn om even onderbouwd te hebben wat ik al wist.
Oké.quote:[..]
Wiskunde. Een voorwaardelijke kans en een gewone kansberekening.
Ja zeg, hou eens opquote:
Dafuqquote:Op zondag 6 oktober 2013 17:41 schreef RockNijntje het volgende:
Het zou best ironisch zijn geweest als de M in MPG voor Martijn stond.
Lees maar terug. Iets met badmeester.quote:
Er was een enge badmeester in het zwembad waar ik zwemles had, ik denk dat ik badmeesters nooit meer zal kunnen associėren met iets goeds ipv met pedo en vies en zoquote:
quote:Op zondag 6 oktober 2013 17:41 schreef RockNijntje het volgende:
[..]
Dat is 450 keer fantastisch.
[..]
Wiskunde. Een voorwaardelijke kans en een gewone kansberekening. een kansberekening voor een binomiale verdeling.
bij mij ookquote:
Toen ik nog lesgaf had ik het juist andersom.. het idee dat het in zoveel gezinnen fout gaat maakt je best gevoelig voor kinderen die zich "anders" gedragen.. moeilijk om daarmee om te gaan.quote:Op zondag 6 oktober 2013 17:46 schreef RockNijntje het volgende:
[..]
Lees maar terug. Iets met badmeester.
[..]
Er was een enge badmeester in het zwembad waar ik zwemles had, ik denk dat ik badmeesters nooit meer zal kunnen associėren met iets goeds ipv met pedo en vies en zo.
quote:
We mogen het pas in het volgende hoofdstuk zo noemenquote:
Ja, ik ben badmeester. Maar wat heeft dat met Martijn te makenquote:Op zondag 6 oktober 2013 17:46 schreef RockNijntje het volgende:
[..]
Lees maar terug. Iets met badmeester.
[..]
Er was een enge badmeester in het zwembad waar ik zwemles had, ik denk dat ik badmeesters nooit meer zal kunnen associėren met iets goeds ipv met pedo en vies en zo.
Jij was toch een teruglezert?quote:Op zondag 6 oktober 2013 17:48 schreef MPG het volgende:
[..]
Ja, ik ben badmeester. Maar wat heeft dat met Martijn te maken?
Ik heb overigens wel een collega Martijn gehad bij de zwemvereniging.
Dit.quote:Op zondag 6 oktober 2013 17:49 schreef KapiteinGasthof het volgende:
[..]
Jij was toch een teruglezert?Maar vat het niet persoonlijk op, het ging vooral om "anders zijn". De link met badmeesters kwam er toevallig bij dankzij het nieuws
Whut?quote:Op zondag 6 oktober 2013 17:50 schreef RockNijntje het volgende:
[..]
Dit.
Hier in de buurt zit trouwens een kinderopvang die het Pinkelgaatje heet. Dat klonk voor het Hofnarretje al eng.
Ik ben geloof ik niet 'anders'. Nouja op dat gebied dan.quote:Op zondag 6 oktober 2013 17:49 schreef KapiteinGasthof het volgende:
[..]
Jij was toch een teruglezert?Maar vat het niet persoonlijk op, het ging vooral om "anders zijn". De link met badmeesters kwam er toevallig bij dankzij het nieuws
Ik snap het ook niet, maar het staat er echtquote:
Nee, zwembad 'De Wiemel' klinkt goedquote:Op zondag 6 oktober 2013 17:50 schreef RockNijntje het volgende:
[..]
Dit.
Hier in de buurt zit trouwens een kinderopvang die het Pinkelgaatje heet. Dat klonk voor het Hofnarretje al eng.
Dat werd ook niet gezegdquote:Op zondag 6 oktober 2013 17:51 schreef MPG het volgende:
[..]
Ik ben geloof ik niet 'anders'. Nouja op dat gebied dan.
HAHAHA DE PIEMEL.quote:Op zondag 6 oktober 2013 17:51 schreef MPG het volgende:
[..]
Nee, zwembad 'De Wiemel' klinkt goed...
Daar denk je toch eventjes twee tellen over na, voordat je je toko die naam geeft en het groot op de gevel en je briefpapier knalt.quote:Op zondag 6 oktober 2013 17:51 schreef RockNijntje het volgende:
[..]
Ik snap het ook niet, maar het staat er echt.
quote:Op zondag 6 oktober 2013 17:50 schreef RockNijntje het volgende:
[..]
Dit.
quote:Op zondag 6 oktober 2013 17:51 schreef MPG het volgende:
[..]
normaal gesproken welquote:Op zondag 6 oktober 2013 17:52 schreef JJH het volgende:
[..]
Daar denk je toch eventjes twee tellen over na, voordat je je toko die naam geeft en het groot op de gevel en je briefpapier knalt.
Dat zal vast iets limburgiaans zijn.quote:Op zondag 6 oktober 2013 17:51 schreef MPG het volgende:
[..]
| Forum Opties | |
|---|---|
| Forumhop: | |
| Hop naar: | |