hongerige dochter.quote:Op zondag 6 oktober 2013 17:12 schreef goldfinger1963 het volgende:
[..]
moet jij geen sigaretten gaan halen
Volgens mij voor mensen die bewust en zonder medeweten van de partner buiten het potje willen piesen.quote:Op zondag 6 oktober 2013 17:24 schreef RockNijntje het volgende:
Is Secondlove nou eigenlijk alleen voor mensen die vreemd willen gaan of voor mensen die een open relatie hebben? Ik was er altijd boos op, maar ik kan me nu voorstellen dat het in het laatste geval best handig is.
Vreemdgaan. Hoewel polyamorie technisch gezien niets meer is dan meerdere relaties hebben (en vreemdgaan daar dus ook onder valt) gelden in polyamorie over het algemeen dezelfde waarden als in monogamiequote:Op zondag 6 oktober 2013 17:24 schreef RockNijntje het volgende:
Is Secondlove nou eigenlijk alleen voor mensen die vreemd willen gaan of voor mensen die een open relatie hebben? Ik was er altijd boos op, maar ik kan me nu voorstellen dat het in het laatste geval best handig is.
Ja maar toch.quote:Op zondag 6 oktober 2013 17:29 schreef RockNijntje het volgende:
Hmm oke. Nog steeds eigenlijk gewoon een triest concept dus. Of ja, trieste mensen die het gebruiken. Maar ja, what makes you happy.
Ik vind polyamorie trouwens geen vreemdgaan als de ander het goedkeurt. Eigenlijk is er sowieso geen sprake meer van vreemdgaan als het vreemdgaan goedgekeurd wordt. Gewoon een relatie-aanpassing of zo dan.
Ja dat bedoel ik dusquote:Op zondag 6 oktober 2013 17:31 schreef JJH het volgende:
[..]
Ja maar toch.
Bij ons is het zo dat alles in overleg gaat. Niet tot in detail wat er met een ander uitgespookt word, maar wel dat er iets uitgespookt gaat worden, met een ander.
Als je dat dan dus verzwijgd voor de ander zie ik het (en knetter ook) het wel degelijk als vreemdgaan.
Er is gewoon geen sprake van vreemdgaan danquote:Op zondag 6 oktober 2013 17:29 schreef RockNijntje het volgende:
Hmm oke. Nog steeds eigenlijk gewoon een triest concept dus. Of ja, trieste mensen die het gebruiken. Maar ja, what makes you happy.
Ik vind polyamorie trouwens geen vreemdgaan als de ander het goedkeurt. Eigenlijk is er sowieso geen sprake meer van vreemdgaan als het vreemdgaan goedgekeurd wordt. Gewoon een relatie-aanpassing of zo dan.
Mijn hoofd doet nu "Martijn badmeester Hofnarretje bus met knuffels snoepjes...".quote:Op zondag 6 oktober 2013 17:33 schreef KapiteinGasthof het volgende:
[..]
Er is gewoon geen sprake van vreemdgaan dan
In principe ben ik tegen vreemdgaan maar het hangt ook van de situatie af. Net zoals dat je er vroeger niet voor uit kon komen dat je homo was, dan snap ik wel dat je uiteindelijk af en toe vreemdgaat. Sommige gevoelens moet je wat mee, en als de "maatschappij" dat niet toelaat dan ga je daar toch andere manieren voor zoeken.
Ik ben echt net een labrador ja,quote:Op zondag 6 oktober 2013 17:33 schreef RockNijntje het volgende:
[..]
Ja dat bedoel ik dus. Ligt er ook maar net aan wat je onder goedkeuren verstaat. Sommige willen er misschien wel niets van weten wat de ander uitspookt, anderen weer wel. Ik vind het geen vreemdgaan meer als er goede afspraken over gemaakt zijn die ook nageleefd worden. Dat is eigenlijk, hoe paradoxaal het ook klinkt, ontzettend trouw
.
Snap ikquote:Op zondag 6 oktober 2013 17:34 schreef RockNijntje het volgende:
[..]
Mijn hoofd doet nu "Martijn badmeester Hofnarretje bus met knuffels snoepjes...".
Kom jij als badmeester naar gf?quote:Op zondag 6 oktober 2013 17:37 schreef KapiteinGasthof het volgende:
[..]
Snap ik
En ik denk dat iedereen hier het met me eens is dat seks iets is dat alleen plaats heeft in een gelijkwaardige relatie, waar iedereen bewuste keuzes maakt. Dus hoewel het argument nog steeds opgaat zijn er grenzen, zelfs voor mij
Ik snap dit beter in ieder geval.quote:Op zondag 6 oktober 2013 17:39 schreef RockNijntje het volgende:
Dit is zoveel interessanter dan P(A|B) en 1/362*1/182*4nCr2.
Ik snap die berekeningen beter, maar dat maakt het niet interessanter en leukerquote:
quote:Wat voor FOK!user ben jij?
JJH is een kwaliteitsuser a.k.a. bij iedereen geliefde user met eventueel een paar jaloerse haters.
Wat is het uberhaupt?quote:Op zondag 6 oktober 2013 17:40 schreef RockNijntje het volgende:
[..]
Ik snap die berekeningen beter, maar dat maakt het niet interessanter en leuker.
Dat is 450 keer fantastisch.quote:
Wiskunde. Een voorwaardelijke kans en een gewone kansberekening.quote:Op zondag 6 oktober 2013 17:41 schreef JJH het volgende:
[..]
Wat is het uberhaupt?
Ik ben maar een mbosletje.
Ik vind het allebei leuk, je hoeft niet te kiezen tochquote:Op zondag 6 oktober 2013 17:39 schreef RockNijntje het volgende:
Dit is zoveel interessanter dan P(A|B) en 1/362*1/182*4nCr2.
quote:
| Forum Opties | |
|---|---|
| Forumhop: | |
| Hop naar: | |