Pino niet.quote:Op zondag 6 oktober 2013 01:07 schreef Kapitein_Schavuit het volgende:
Doen we niet meer aan een vaste OP?
Wat mis je?quote:Op zondag 6 oktober 2013 01:07 schreef Kapitein_Schavuit het volgende:
Doen we niet meer aan een vaste OP?
quote:
PEC heeft niet gewonnen met 2 onterechte rode kaarten voor Roda JC.quote:
KanjerRoda. Opdonderen naar de JL ermee.quote:Op zondag 6 oktober 2013 01:13 schreef Mexicanobakker het volgende:
[..]
PEC heeft niet gewonnen met 2 onterechte rode kaarten voor Roda JC.
Dat heb je fout gedaan.
True.quote:Op zondag 6 oktober 2013 01:15 schreef Pino112 het volgende:
[..]
KanjerRoda. Opdonderen naar de JL ermee.
Of 3fmfan.quote:Op zondag 6 oktober 2013 01:48 schreef Kapitein_Schavuit het volgende:
[..]
Ja eigenlijk keek ik meestal naar de OP ipv naar 3fm.nl te surfen.
ja, was gezellig. en de grootste expert....ik nietquote:Op zondag 6 oktober 2013 12:12 schreef wolfrolf het volgende:
[..]
gezellig gehad gisteren? Wie was de grootste expert?
ja, leuk toch?quote:
nja, na 2 rondes stonden we nog 1e, daarna ging het bergafwaartsquote:
correctemundo!quote:Op zondag 6 oktober 2013 13:19 schreef alors het volgende:
SelfmachineLeuk om weer eens te horen.
Dit is toch de dochter van Sting? Sterke stemgenen heeft hij
Als je maar gelachen hebtquote:Op zondag 6 oktober 2013 13:02 schreef 3rdRock het volgende:
[..]
nja, na 2 rondes stonden we nog 1e, daarna ging het bergafwaarts
ze moet het gewoon zien als een complimentquote:
ga weg man, dit is gewoon kut.quote:Op zondag 6 oktober 2013 13:25 schreef 3rdRock het volgende:
[..]
ze moet het gewoon zien als een compliment
vind ik ook hoor. was niet serieusquote:
Bakkertje! ouwe FleetwoodMaccer!quote:Op zondag 6 oktober 2013 13:32 schreef Mexicanobakker het volgende:
Gigantic in een antieke uitvoering bij LR gisteren
Legendarisch nummer natuurlijk
Jammer dat ze geen Pixiesvragen haddenquote:
nee, maar die is daar wel! of die zou daar iig naar toe gaanquote:
Ik bel niet dus ik was het niet.quote:Op zondag 6 oktober 2013 20:14 schreef alors het volgende:
[..]
Er belde een meisje die op de lapjesmarkt was.
Beetje genoten van de wedstrijd vanmiddag?quote:
quote:Op zondag 6 oktober 2013 22:58 schreef Mexicanobakker het volgende:
[..]
Beetje genoten van de wedstrijd vanmiddag?
Niet tevreden met de gemiste kansen?quote:
Coldplay, Anouk, MM en Keane met nieuwe platen.quote:
Vooral dat stuk dat de tekst op is en er weer wordt overgegaan op de bekende "ooooooooooh ooooooooooooh ooooooooooooooh" tekstquote:
Oooh ooooh oooooooooh!quote:Op maandag 7 oktober 2013 09:52 schreef SilentChaos het volgende:
Blof + Nielson....
Mijn dag kan niet meer stuk
quote:Paskal Jakobsen (BLØF): 'Coldplay heeft alleen maar kutteksten'
Tekst of melodie?
'Melodie. Er zijn veel mooie liedjes zonder goede tekst. Coldplay heeft alleen maar kutteksten. Maar de muziek is buitengewoon goed. Nederlands is een lastige taal om in te zingen, veel harde klanken. De tekst luistert dus nauw, maar de melodie wint.
'We zijn in de ogen van veel mensen die band met die moeilijke teksten. Het is heel Nederlands om dat zo te cultiveren. Peter (Slager; bassist en tekstschrijver, red.) en ik weigeren onze teksten uit te leggen. We vinden dat we dan het liedje te kort doen. Iedereen ervaart het anders.
'Ik vind het prachtig wat Peter schrijft. Het is wel zo dat de directere teksten het makkelijkst zingen. In het verleden hebben we nummers gemaakt die ik nu niet meer op een plaat zal zetten. Maar dat er tot op de dag van vandaag op Aan de - fucking - kust nog steeds kritiek komt, snap ik niet. Dat hebben we twintig jaar geleden geschreven. Je zou het bijna een jeugdzonde kunnen noemen.
'Er zijn bloggers met een twitteraccount die zelf BLØF-teksten verzinnen: 'Op de rand van mijn wanhoop ligt een drol in de zon. Hij schijnt.' Ik zit er niet mee.'
Meer keuzen van Paskal Jakobsen in de Volkskrant van vandaag. Tot en met zaterdag 9 februari is de Volkskrant gratis te lezen op pc, tablet of smartphone.
quote:Op maandag 7 oktober 2013 09:56 schreef Rickario het volgende:
'Op de rand van mijn wanhoop ligt een drol in de zon. Hij schijnt.' Ik zit er niet mee.'
Iets met een pot, een ketel en de kleur die eigenlijk geen kleur is: Zwartquote:
Zonde dat ze die plaat voor je gaan verneukenquote:
Was er een meet?quote:Op maandag 7 oktober 2013 10:21 schreef SilentChaos het volgende:
Leuk trouwens om een aantal van de gezichten achter de nicknames te ontmoeten zaterdag
Geen van jullie leek op z'n avatar(heb ik wel eens meegemaakt
en nee, dat was geen foto van die persoon)
Ik lijk niet op Strootgod of Atzegod nee.quote:Op maandag 7 oktober 2013 10:21 schreef SilentChaos het volgende:
Leuk trouwens om een aantal van de gezichten achter de nicknames te ontmoeten zaterdag
Verslag!quote:Op maandag 7 oktober 2013 10:21 schreef SilentChaos het volgende:
Jups. Via FB geregeld.quote:
En dit meen je niet.quote:
Zou niet goed zijn als je ik er uit zie als een muisquote:Op maandag 7 oktober 2013 10:21 schreef SilentChaos het volgende:
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |