SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt. SPOILER: alle gamertagsOm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.met dank aan Reemi
![]()
![]()
www.wefut.com
![]()
![]()
![]()
friendslist verneukt, elkaar joinen zal wel niet werken nuquote:Op zaterdag 5 oktober 2013 23:07 schreef wieisboos het volgende:
[..]
Bij mij staat hij er nog niet tussen. Kun jij hem niet starten en dan ons inviten?
select ingedrukt houden, dan inventory > cashquote:Op zaterdag 5 oktober 2013 23:17 schreef MrvanTrapZ het volgende:
Hoe geef je geld aan de andere dan?
thxquote:Op zaterdag 5 oktober 2013 23:18 schreef wieisboos het volgende:
[..]
select ingedrukt houden, dan inventory > cash
Met welke spelers?quote:Op zaterdag 5 oktober 2013 23:18 schreef Kamikazie het volgende:
Wie wil er een leuk team voor mij maken?
quote:Op zaterdag 5 oktober 2013 23:07 schreef The_Yakuza het volgende:
Waar kun je die pack counter eigenlijk vinden?
Net wou ik hem nog kopen voor 4,8k.quote:Op zaterdag 5 oktober 2013 23:21 schreef Djeetje het volgende:
In een keer worden al de Sanchez's gekocht
Heb er snel even 1 gekochtquote:Op zaterdag 5 oktober 2013 23:22 schreef dion_v_k het volgende:
[..]
Net wou ik hem nog kopen voor 4,8k.
Kans verkeken
Haten op Klaassenquote:Op zaterdag 5 oktober 2013 23:23 schreef DarkSonic2 het volgende:
Klaassen morgen waarschijnlijk in de basisSerero zit wel weer bij de selectie.
Nee joh, De Boer gaat niet met Klaassen en De Jong spelen hoop ik. Dan zal het wel Schone-Poulsen-De Jong worden.quote:Op zaterdag 5 oktober 2013 23:23 schreef DarkSonic2 het volgende:
Klaassen morgen waarschijnlijk in de basisSerero zit wel weer bij de selectie.
Blij zijn met een paar kquote:Op zaterdag 5 oktober 2013 23:26 schreef Djeetje het volgende:
Sanchez gaat al naar de 10k
Nog even wachten denk ?
Toch gelijk gehadquote:Op zaterdag 5 oktober 2013 23:26 schreef Djeetje het volgende:
Sanchez gaat al naar de 10k
Nog even wachten denk ?
Gewoon Fifa gaan spelen jongeuh.quote:Op zaterdag 5 oktober 2013 23:28 schreef MrvanTrapZ het volgende:
Waarom staat join game op disabled bij GTA Online?
Dude ik heb 560 chem styles kaartenquote:Op zaterdag 5 oktober 2013 23:29 schreef dion_v_k het volgende:
[..]
Blij zijn met een paar k![]()
Ik wacht wel tot die consumables weer op 6/7k zitten
Daarom juist. Dan ga jij je druk maken of Sanchez nog met een paar k stijgtquote:Op zaterdag 5 oktober 2013 23:30 schreef Djeetje het volgende:
[..]
Dude ik heb 560 chem styles kaarten
Ik kan ondertussen Messi en Ronaldo kopenquote:Op zaterdag 5 oktober 2013 23:30 schreef Djeetje het volgende:
[..]
Dude ik heb 560 chem styles kaarten
Waarom zou je Mandzukic gebruiken als je Lewa kunt gebruikenquote:Op zaterdag 5 oktober 2013 23:32 schreef Maoist het volgende:
[..]
Ik kan ondertussen Messi en Ronaldo kopen![]()
Speel zelf met IF Reus + Mandzukic, echt elke voorzet van Reus vliegt erin en de verdedigers kunnen hem niet bijhouden. Verder is Gundogan wederom de beste CM in het spel
Wie het kleine niet eert...quote:Op zaterdag 5 oktober 2013 23:31 schreef dion_v_k het volgende:
[..]
Daarom juist. Dan ga jij je druk maken of Sanchez nog met een paar k stijgt![]()
Show je team(s)quote:Op zaterdag 5 oktober 2013 23:32 schreef Maoist het volgende:
[..]
Ik kan ondertussen Messi en Ronaldo kopen![]()
Speel zelf met IF Reus + Mandzukic, echt elke voorzet van Reus vliegt erin en de verdedigers kunnen hem niet bijhouden. Verder is Gundogan wederom de beste CM in het spel
Omdat Mandzukic de beste kopper in het spel is. En totdat de patch er komt is dat toch echt de belangrijkste statquote:Op zaterdag 5 oktober 2013 23:32 schreef Grandesco het volgende:
[..]
Waarom zou je Mandzukic gebruiken als je Lewa kunt gebruiken
Hij heeft H/H work rates... Hij zal niet vaak in de spits staan on te kunnen koppen.quote:Op zaterdag 5 oktober 2013 23:34 schreef Maoist het volgende:
[..]
Omdat Mandzukic de beste kopper in het spel is. En totdat de patch er komt is dat toch echt de belangrijkste stat
Reus is 100k en heb ik gekocht door Hazard te verkopen.quote:
Met 1,87m is verre van de beste kopper in het spel. Al had hij 99 jumping.quote:Op zaterdag 5 oktober 2013 23:34 schreef Maoist het volgende:
[..]
Omdat Mandzukic de beste kopper in het spel is. En totdat de patch er komt is dat toch echt de belangrijkste stat
Oh snap.quote:Op zaterdag 5 oktober 2013 23:36 schreef Ajacied7 het volgende:
[..]
Met 1,87m is verre van de beste kopper in het spel. Al had hij 99 jumping.
beide ingelogd op 1 PS dus nutteloos.quote:Op zaterdag 5 oktober 2013 23:35 schreef Maoist het volgende:
[..]
Reus is 100k en heb ik gekocht door Hazard te verkopen.
Heb trouwens die glitch niet op mijn echte account gedaan. Ik wacht een week om te kijken of die account gebanned wordt voordat ik coins ga overzetten
Sanchez heeft 2x gescoord en 1 assist.quote:
Ik scoor 4-5x per wedstrijd met hemquote:Op zaterdag 5 oktober 2013 23:35 schreef Grandesco het volgende:
[..]
Hij heeft H/H work rates... Hij zal niet vaak in de spits staan on te kunnen koppen.
Ja dat snap ik dre, maar op xbox gaat hij n voor 7k niet 14quote:Op zaterdag 5 oktober 2013 23:38 schreef Djeetje het volgende:
[..]
Sanchez heeft 2x gescoord en 1 assist.
Toen hij zijn 2e scoorde meteen even een Sanchez opgepikt
quote:Op zaterdag 5 oktober 2013 23:38 schreef Maoist het volgende:
[..]
Ik scoor 4-5x per wedstrijd met hem
H/H is helemaal niet slecht deze fifa.
Krijg verder geen kopgoals tegen bijna omdat Dante en Hummels allebei 190cm zijn, behalve als de AI raar doet en ik slecht kan toekijken
Bundesliga is elke FUT weer het beste
PS3 af en toe qua prijzenquote:Op zaterdag 5 oktober 2013 23:38 schreef ThadCastle het volgende:
[..]
Ja dat snap ik dre, maar op xbox gaat hij n voor 7k niet 14
Heb 3 teams, Bundesliga , Eredivisie en Drogba team.quote:Op zaterdag 5 oktober 2013 23:37 schreef Djeetje het volgende:
[..]
Dan kan je toch je team(s) laten zien ?
Stats boost zijn weer zoals FIFA 12 nog wel iets minderquote:Op zaterdag 5 oktober 2013 23:39 schreef Kamikazie het volgende:
Geven IF's in deze FIFA nog steeds ''slecht'' of merk je nu echt verschil?
www.wefut.comquote:Op zaterdag 5 oktober 2013 23:39 schreef Maoist het volgende:
[..]
Heb 3 teams, Bundesliga , Eredivisie en Drogba team.
Niet echt speciaal behalve misschien dan Drogba team
http://www.futhead.com/14/squads/809221/
Diving Headers is Mandzukic erg goed in. Hij kopt er bij mij veel meer in dan Pelle en Bentekequote:Op zaterdag 5 oktober 2013 23:36 schreef Ajacied7 het volgende:
[..]
Met 1,87m is verre van de beste kopper in het spel. Al had hij 99 jumping.
Maar in-game echt?quote:Op zaterdag 5 oktober 2013 23:39 schreef Djeetje het volgende:
[..]
Stats boost zijn weer zoals FIFA 12 nog wel iets minder
Ik heb alleen Piazon gehad en die was kut met hoofdletter D.quote:Op zaterdag 5 oktober 2013 23:39 schreef Kamikazie het volgende:
Geven IF's in deze FIFA nog steeds ''slecht'' of merk je nu echt verschil?
IF Lukaku speelt ook waardeloos, soort slechte Benteke net als de niet IF. Merkte nauwelijsk verschilquote:Op zaterdag 5 oktober 2013 23:41 schreef dion_v_k het volgende:
[..]
Ik heb alleen Piazon gehad en die was kut met hoofdletter D.
IF milito daar in tegenquote:Op zaterdag 5 oktober 2013 23:42 schreef Maoist het volgende:
[..]
IF Lukaku speelt ook waardeloos, soort slechte Benteke net als de niet IF. Merkte nauwelijsk verschil
samequote:Op zaterdag 5 oktober 2013 23:45 schreef poker4lifee het volgende:
kut heli wieisbooste veel met dat ding bezig liet enemies te dichtbij komen
2x gepriktquote:Op zaterdag 5 oktober 2013 23:45 schreef Ajacied7 het volgende:
[..]
Is Montero nu 7k waard?
Was een paar dagen gelden nog 2k.
quote:Op zaterdag 5 oktober 2013 23:50 schreef Kamikazie het volgende:
Wie kan er voor mij een 4-2-3-1 (2) maken voor +/- anderhalf miljoen ... Ibrahimovic moet de ST zijn voor de rest het liefst een ''topper'' op LM/RM.
532quote:Op zaterdag 5 oktober 2013 23:59 schreef Michaelvanb het volgende:
Wat is jullie favoriete formatie tot nu toe?
3 dode links schelequote:Op zondag 6 oktober 2013 00:00 schreef Ajacied7 het volgende:
[..]
2 dubbel links en 2 geen links. Gewoon 9 chem
best creatief kwam zelf op dezequote:
zelfde plek als waar je ze in story mode moet halenquote:Op zondag 6 oktober 2013 00:08 schreef MrvanTrapZ het volgende:
Hoe doe je zo'n masker op voor een overval?
Ja ik heb hem al maar ik wil hem op doenquote:Op zondag 6 oktober 2013 00:09 schreef wieisboos het volgende:
[..]
zelfde plek als waar je ze in story mode moet halen
ohquote:Op zondag 6 oktober 2013 00:10 schreef MrvanTrapZ het volgende:
[..]
Ja ik heb hem al maar ik wil hem op doen
lekkerquote:
Sinds ik mijn bundesliga team heb ben ik van divisie 5 naar 3 gegaan.quote:
haha nep fokkersquote:Op zondag 6 oktober 2013 00:27 schreef Revontulet het volgende:
2 fokkers aan het socializen in de kroegmoet niet gekker worden. Biertje met de Toefmeister
Ja maar weet niet hoe ik het anders moet oplossenquote:Op zondag 6 oktober 2013 00:34 schreef Kiid het volgende:
3 verdedigende middenvelders niet een beetje teveel van het goede? Verder wel leuke spelers
Welke formatie? 4-3-3? Pagina hiervoor vroeg je om 4231quote:Op zondag 6 oktober 2013 00:35 schreef Kamikazie het volgende:
[..]
Ja maar weet niet hoe ik het anders moet oplossen
Vandaar mijn vraag hier naar hulp
vriend van mequote:
Ja maar merkte dat dat echt een onmogelijke opgave werd omdat je toch snel op Menez uitkomt en ik hem echt slecht vondquote:Op zondag 6 oktober 2013 00:37 schreef Kiid het volgende:
[..]
Welke formatie? 4-3-3? Pagina hiervoor vroeg je om 4231
Met crosspasses score ik 9 van mijn 10 goals :pquote:Op zondag 6 oktober 2013 00:40 schreef Djeetje het volgende:
Pff mensen die de eerste 30 minuten lang alleen maar crossen.
Gelukkig had ik mijn team met Traore dus heeft hij de gevolgen gezien
Ik niet als ik cross abuse ga dan win ik ook wel makkelijk, maar het is niet leuk nadat ik dat met Carroll heb gedaanquote:Op zondag 6 oktober 2013 00:41 schreef Roypsv het volgende:
[..]
Met crosspasses score ik 9 van mijn 10 goals :p
vind de normale manier van spelen wel moeilijk, het gaat allemaal wat trager heb ik het ideequote:Op zondag 6 oktober 2013 00:43 schreef Djeetje het volgende:
[..]
Ik niet als ik cross abuse ga dan win ik ook wel makkelijk, maar het is niet leuk nadat ik dat met Carroll heb gedaan
Beetje statisch middenveldquote:Op zondag 6 oktober 2013 00:34 schreef Kamikazie het volgende:
[ afbeelding ]
Denk dat dit hem gaat worden... iemand nog tips/aanmerkingen?
Ik kan je bevestigen dat het veel trager gaat dan FIFA 13quote:Op zondag 6 oktober 2013 00:44 schreef Roypsv het volgende:
[..]
vind de normale manier van spelen wel moeilijk, het gaat allemaal wat trager heb ik het idee
Ja alleen niet echt een beest op het middenveld.quote:Op zondag 6 oktober 2013 00:49 schreef Kamikazie het volgende:
[..]
Oh had hem helemaal niet gezien
Dat is best wel een goede nog
twitter:EASPORTSFIFA twitterde op zondag 06-10-2013 om 00:48:03#FIFA14 Title Update II is LIVE on PC. Consoles next week. Balances lofted-thru balls, headers, finesse shots & more http://t.co/fmCMN8UNmu reageer retweet
Ja ik zou Toure voor Fernandinho en dan die Braziliaanse RB neergooien....quote:Op zondag 6 oktober 2013 00:50 schreef ThadCastle het volgende:
[..]
Ja alleen niet echt een beest op het middenveld.
Ja ik vind het ook echt fucking lastig om iets leuks te makenquote:Op zondag 6 oktober 2013 00:51 schreef Kiid het volgende:
[ afbeelding ]
Dit had ik bedacht, maar is ook niet echt hoogstaand. Al die extra links zijn zo kut
• Improved defender switching during crosses.quote:Op zondag 6 oktober 2013 00:51 schreef Dudeweiser het volgende:
twitter:EASPORTSFIFA twitterde op zondag 06-10-2013 om 00:48:03#FIFA14 Title Update II is LIVE on PC. Consoles next week. Balances lofted-thru balls, headers, finesse shots & more http://t.co/fmCMN8UNmu reageer retweet
YES!quote:Op zondag 6 oktober 2013 00:51 schreef Dudeweiser het volgende:
Ja dat zou idd ook kunnen.quote:Op zondag 6 oktober 2013 00:51 schreef Kamikazie het volgende:
[..]
Ja ik zou Toure voor Fernandinho en dan die Braziliaanse RB neergooien....
Shaarawy 4* skills!quote:Op zondag 6 oktober 2013 00:51 schreef Dudeweiser het volgende:
Je moet het ook gewoon durven. Ik zie zoveel mensen alleen maar over de flanken proberen te gaan of constant die LB Y'tjes. Op die manier ga je het ook nooit leren natuurlijk.quote:Op zondag 6 oktober 2013 00:44 schreef Roypsv het volgende:
[..]
vind de normale manier van spelen wel moeilijk, het gaat allemaal wat trager heb ik het idee
NICE! Wordt tijd.quote:Op zondag 6 oktober 2013 00:51 schreef Dudeweiser het volgende:
Wacht eerst het resultaat maar afquote:Op zondag 6 oktober 2013 00:56 schreef The_Yakuza het volgende:
Ik heb zelf alleen echt grote problemen met die belachelijke finesse en switchen met defenders![]()
Ongelofelijk dat EA eindelijk eens iets goed gaat doen!
Klotequote:Op zondag 6 oktober 2013 00:51 schreef Dudeweiser het volgende:
Ik heb er ook geen last van, had vandaag wel wat pech met corners maar niet overdreven veel.quote:Op zondag 6 oktober 2013 00:56 schreef Kamikazie het volgende:
Al die dingen die jullie zeggen heb ik echt nog totaal geen last van gehad
quote:Op zondag 6 oktober 2013 00:57 schreef Maoist het volgende:
[..]
Ik kan hem nu alleen maar nog rukkend voor een webcam voorstellen
Wij zijn dan ook spelers van de buitencategorie.quote:Op zondag 6 oktober 2013 00:57 schreef Thorb het volgende:
[..]
Ik heb er ook geen last van, had vandaag wel wat pech met corners maar niet overdreven veel.
ff IF krijgen danquote:
Dat valt niet te ontkennen.quote:Op zondag 6 oktober 2013 00:59 schreef Kamikazie het volgende:
[..]
Wij zijn dan ook spelers van de buitencategorie.
Nou als ik dan een keer met Iniesta erdoor ben wordt hij door die negers helemaal uit elkaar getrokken, dat compenseert aardig.quote:Op zondag 6 oktober 2013 01:03 schreef ThadCastle het volgende:
Die headers vind ik niet OP, alleen die bij tweede paal zijn soms vaag. Steekballen zijn wel echt te accuraat. En CB's reageren debiel op die ballen
keepers zijn vooral kut..als die nou eens zouden reageren op kopballen...quote:Op zondag 6 oktober 2013 01:03 schreef ThadCastle het volgende:
Die headers vind ik niet OP, alleen die bij tweede paal zijn soms vaag. Steekballen zijn wel echt te accuraat. En CB's reageren debiel op die ballen
Ja maar in de FIFA community kan iedereen ook erg slecht tegen zijn verlies en geeft alles de schuld van een tegengoal behalve zichzelfquote:Op zondag 6 oktober 2013 01:07 schreef Dudeweiser het volgende:
http://forum.ea.com/uk/posts/list/60/2627631.page
als ik dit topic lees is het alleen maar erger geworden
idd ja. Nu zouden er veel meer lowscoring games moeten zijn als ze alleen aanvallende dingen aanpakken.quote:Op zondag 6 oktober 2013 01:11 schreef ThadCastle het volgende:
Jammer btw dat ze het dribbelen niet verbeteren
Ik mis het dribbelen echt.quote:Op zondag 6 oktober 2013 01:11 schreef ThadCastle het volgende:
Jammer btw dat ze het dribbelen niet verbeteren
Zag jij mijn dikke faal?quote:Op zondag 6 oktober 2013 01:12 schreef wieisboos het volgende:
hahaha trapz![]()
ik was bij je aan het spectaten
Heb ik ook maar soms lijkt het alsof ze als basic niet eens een bonus ofzo krijgenquote:Op zondag 6 oktober 2013 01:19 schreef Kamikazie het volgende:
Op sommige posities heb ik ook liever dat spelers geen attribute hebben, dan wil ik ze gewoon zo all round mogelijk houden
Ik kan nog wel joinen , maar ik kreeg een uitnodiging en dacht dat jullie dat warenquote:Op zondag 6 oktober 2013 01:10 schreef poker4lifee het volgende:
dacht dat je zou joinen joh trapz hater
Scoren wordt sowieso heel moeilijk als headers en finesse shots niet meer werken.quote:Op zondag 6 oktober 2013 01:13 schreef Tim86 het volgende:
[..]
idd ja. Nu zouden er veel meer lowscoring games moeten zijn als ze alleen aanvallende dingen aanpakken.
Ja vooral bij middenvelders en backs wil ik gewoon dat ze alles kunnenquote:Op zondag 6 oktober 2013 01:20 schreef ThadCastle het volgende:
[..]
Heb ik ook maar soms lijkt het alsof ze als basic niet eens een bonus ofzo krijgen
Nee backs geef ik meestal sentinel. Pace hebben ze en vaak zijn het verdedigend maar poeperdsquote:Op zondag 6 oktober 2013 01:22 schreef Kamikazie het volgende:
[..]
Ja vooral bij middenvelders en backs wil ik gewoon dat ze alles kunnen
Kan nog steeds met spelers als Reus.quote:
ik zou ze dan eerder schaduw of ruggengraat geven hoorquote:Op zondag 6 oktober 2013 01:23 schreef ThadCastle het volgende:
[..]
Nee backs geef ik meestal sentinel. Pace hebben ze en vaak zijn het verdedigend maar poeperds
why ?quote:Op zondag 6 oktober 2013 01:24 schreef dion_v_k het volgende:
Wat een stel mongoltjes zijn er nu online zeg![]()
quote:Op zondag 6 oktober 2013 01:24 schreef Dudeweiser het volgende:
[..]
ik zou ze dan eerder schaduw of ruggengraat geven hoor
als je binnen 5 meter van de keeper bent moet het altijd hoig. Laag heeft hij alles. Vorig jaar juist niet. Kon je alles afmaken met een double tap op de schietknop.quote:Op zondag 6 oktober 2013 01:22 schreef Maoist het volgende:
[..]
Scoren wordt sowieso heel moeilijk als headers en finesse shots niet meer werken.
Heb bijna nog nooit normaal gescoord aangezien het onmogelijk is om door het midden heen te spelen en als je dan een goed schot hebt gevuurd maakt de keeper een wonder redding als het niet finesse is
al die posts van jou over de baard van Pirloquote:Op zondag 6 oktober 2013 01:24 schreef Maoist het volgende:
[..]
Kan nog steeds met spelers als Reus.
Ik vind dat ze voor de rest weinig hebben gedaan tov fifa 13. Ik mis vooral de kleine dingen zoals nieuwe kapsels, de baard van Pirlo en meer echte spelers. Is een kleine moeite
Een verdediger met wat ruggengraat is nooit verkeerd iddquote:Op zondag 6 oktober 2013 01:24 schreef Dudeweiser het volgende:
[..]
ik zou ze dan eerder schaduw of ruggengraat geven hoor
Geen kat op je keeper hebbenquote:Op zondag 6 oktober 2013 01:25 schreef Kamikazie het volgende:
[..]![]()
![]()
![]()
Ik gebruik de havik ook veel op mijn spitsen.
en motor of spil bij het middenveldquote:Op zondag 6 oktober 2013 01:25 schreef Kamikazie het volgende:
[..]![]()
![]()
![]()
Ik gebruik de havik ook veel op mijn spitsen.
skypegesprek hequote:Op zondag 6 oktober 2013 01:21 schreef MrvanTrapZ het volgende:
[..]
Ik kan nog wel joinen , maar ik kreeg een uitnodiging en dacht dat jullie dat waren
Ohhhhhhquote:Op zondag 6 oktober 2013 01:33 schreef poker4lifee het volgende:
[..]
skypegesprek heje kan gwn op deelnemen drukken daar ofzo
hahahah, je ging wel gelijk weer eruitquote:Op zondag 6 oktober 2013 01:35 schreef MrvanTrapZ het volgende:
[..]
Ohhhhhh![]()
ik zat maar te wachten in GTA.
Mjah even headset installeren want anders kwam het geluid van de baby er door heenquote:Op zondag 6 oktober 2013 01:42 schreef poker4lifee het volgende:
[..]
hahahah, je ging wel gelijk weer eruitmaar kap nu toch want joinen enzo werkt voor geen meter atm
quote:Op zondag 6 oktober 2013 01:45 schreef MrvanTrapZ het volgende:
[..]
Mjah even headset installeren want anders kwam het geluid van de baby er door heen
Straks met z'n 3e in een heliquote:
dit vraagt om een shopquote:
Speen in mond doet wonderen.quote:Op zondag 6 oktober 2013 01:49 schreef dion_v_k het volgende:
[..]
Hier hoor ik hem de hele tijd door de babyfoon.
Zal ook niet zo lang meer duren tot moeders van de trap af komt stampen![]()
Idd.quote:
quote:Op zondag 6 oktober 2013 02:07 schreef dion_v_k het volgende:
[..]
Idd.
Ik ga kijken of ik nog een mondje meer kan vullen boven![]()
Truste
quote:Op zondag 6 oktober 2013 02:07 schreef dion_v_k het volgende:
[..]
Idd.
Ik ga kijken of ik nog een mondje meer kan vullen boven![]()
Truste
quote:Op zondag 6 oktober 2013 02:12 schreef Zhano het volgende:
[..]
Waarom krijg ik de indruk dat dit over moeders gaat?
Oke manquote:Op zondag 6 oktober 2013 02:15 schreef Roypsv het volgende:
kk bugged GTA word er een beetje para van nu
Wij konden net ook al geen missies meer doen samenquote:Op zondag 6 oktober 2013 02:15 schreef Roypsv het volgende:
kk bugged GTA word er een beetje para van nu
Aghjoh beetje mensen opwachten buiten winkels en dan in elkaar rossen.quote:Op zondag 6 oktober 2013 02:26 schreef Zhano het volgende:
[..]
Wij konden net ook al geen missies meer doen samen
Ging ff auto's fixen voor Simeon en LS Customsquote:Op zondag 6 oktober 2013 02:30 schreef MrvanTrapZ het volgende:
[..]
Aghjoh beetje mensen opwachten buiten winkels en dan in elkaar rossen.
Ik 250, 2x 2,5k en gold gift packquote:Op zondag 6 oktober 2013 02:40 schreef Hoogstaande het volgende:
Denk je een goeie daily gift te hebben:
[ afbeelding ]
is ie maar 800c of minder waard
Hoe krijg ik in godsnaam die daily giftsquote:Op zondag 6 oktober 2013 03:05 schreef Toefjes het volgende:
Uit de kroeg komen rollen, nu de daily gifts openen. Met een biertje erbij
Gewoon, inloggen in de webapp.quote:Op zondag 6 oktober 2013 03:06 schreef d1ce het volgende:
[..]
Hoe krijg ik in godsnaam die daily gifts
quote:
GTA spelen met zijn 4enquote:Op zondag 6 oktober 2013 05:07 schreef Lindgren. het volgende:
[..]
Gewoon nog nachtelijk leven in dit topic.Koning.
Jep. En over 4,5 uur gaat m'n wekker voor 90 minuten voetbal.quote:Op zondag 6 oktober 2013 05:08 schreef BDIL het volgende:
[..]
GTA spelen met zijn 4enWas je stappen ?
Ik ken het gevoelquote:Op zondag 6 oktober 2013 05:12 schreef Lindgren. het volgende:
[..]
Jep. En over 4,5 uur gaat m'n wekker voor 90 minuten voetbal.
Wat een baasquote:Op zaterdag 5 oktober 2013 22:30 schreef Tim86 het volgende:
[..]
die Perica gaat echt een cultheld worden
quote:Op zondag 6 oktober 2013 09:26 schreef Reemi het volgende:
Niemand die de terugkeer vanMolfan
opmerkt
quote:
ahh genaaidquote:Op zondag 6 oktober 2013 09:30 schreef BDIL het volgende:
[..]
10 ofzo, reset van me gozerTobi is 17/18
Jij ?
Het aantal nieuwe missies die we krijgen gaat echt tergend traagquote:
9k het meeste tot nu toe dacht ik. Jullie zeker ook steeds missies 2-3x doen omdat iedereen in de crew/party ze steeds krijgtquote:Op zondag 6 oktober 2013 09:35 schreef BDIL het volgende:
[..]
Het aantal nieuwe missies die we krijgen gaat echt tergend traagIk weet niet of jullie al missies hebben gehad met veel geld
Ja 9k hier ook hoogstequote:Op zondag 6 oktober 2013 09:36 schreef poker4lifee het volgende:
[..]
9k het meeste tot nu toe dacht ik. Jullie zeker ook steeds missies 2-3x doen omdat iedereen in de crew/party ze steeds krijgt
Kregen wel 20k toen we die survival mini game tot het eind hadden overleefd.
Wat deed hij?quote:
Komt vanzelf wel iedereen dumpt ze nu.quote:Op zondag 6 oktober 2013 09:41 schreef Kiid het volgende:
Als shadow/hunter nou ff richting de 3/4k gaan dan kan ik CR7 kopen + een team eromheen
Ik heb ook nog een Fidel Martinez in mijn club dus misschien maar even een deel van je team jattenquote:Op zondag 6 oktober 2013 10:00 schreef rolls-reus het volgende:
![]()
Nieuwe team: [ afbeelding ]
Hopelijk speelt het een beetje als 4222
Dat is toegestaanquote:Op zondag 6 oktober 2013 10:04 schreef Djeetje het volgende:
[..]
Ik heb ook nog een Fidel Martinez in mijn club dus misschien maar even een deel van je team jatten
Baas boven baasquote:Op zondag 6 oktober 2013 10:13 schreef Djeetje het volgende:
[..]
[ afbeelding ]
Of Liga MX verdedigers en keeper voor die Celtic mensen
Hoi, wij zijn allemaal inmiddels miljonairquote:Op zondag 6 oktober 2013 10:08 schreef Cara het volgende:
Hi guys. Eindelijk Fifa op de 360.
Heb een aantal pakjes gekocht met uiteindelijk Ramos, Alaba en Eriksen er in, dus zit nu na verkoop op 130K. Heb nog geen enkele speler en geen enkel idee hoe ik wil gaan bouwen. Zilveren eredivisie zit in mijn achterhoofd maar een sterk Serie A/BPL/Bundesliga team lijkt me ook leuk om te bouwen. Kom er iig helemaal koud in, zijn een bepaald soort spelers aan te raden? Misschien heeft iemand een paar teams te showen?
Van Dijk, Fidel, Jese, Trochowski en Riascos heb ik al in mijn club.quote:Op zondag 6 oktober 2013 10:16 schreef rolls-reus het volgende:
[..]
Baas boven baasal lijkt cala me niet heel goed. Er moet ook zeker een betere oplossing zijn voor die celtic mensen, alleen ik wil van dijk uitproberen
quote:Op zondag 6 oktober 2013 10:17 schreef Toefjes het volgende:
[..]
Hoi, wij zijn allemaal inmiddels miljonairVoor hoeveel geld heb je pakjes gekocht?
Ja maar workrates.. Ach gwn uitproberen en als het niets is verander je hetquote:Op zondag 6 oktober 2013 10:17 schreef Djeetje het volgende:
[..]
Van Dijk, Fidel, Jese, Trochowski en Riascos heb ik al in mijn club.
Cala heeft nog best goeie stats hoor
82 jumping, 75 heading, 81 interceptions en is 1,87
Zie het nu pasquote:Op zondag 6 oktober 2013 10:18 schreef rolls-reus het volgende:
[..]
Ja maar workrates.. Ach gwn uitproberen en als het niets is verander je het
Kom je zo weer Runescape ?quote:Op zondag 6 oktober 2013 10:19 schreef Patje1987 het volgende:
Gisteren 3 mil via marktplaats verkocht. Nog 2 mil te gaan.
Ben benieuwd.. Want zowel trochowski als die Andere cdm zijn verdedigend niet erg sterkquote:Op zondag 6 oktober 2013 10:19 schreef Djeetje het volgende:
[..]
Zie het nu pas
Moet wel kunnen Ramos speelde ook altijd als een baas
Ja kom er zo weer aan.quote:Op zondag 6 oktober 2013 10:19 schreef Djeetje het volgende:
[..]
Kom je zo weer Runescape ?
Ik heb nog 200 mil
quote:Op zondag 6 oktober 2013 10:22 schreef rolls-reus het volgende:
[..]
Ben benieuwd.. Want zowel trochowski als die Andere cdm zijn verdedigend niet erg sterk
Euh, euro of 10.quote:Op zondag 6 oktober 2013 10:17 schreef Toefjes het volgende:
[..]
Hoi, wij zijn allemaal inmiddels miljonairVoor hoeveel geld heb je pakjes gekocht?
Seria a met Klose of Gomezquote:Op zondag 6 oktober 2013 10:23 schreef Cara het volgende:
[..]
Euh, euro of 10.
Ik las van die glitch ja, bans incoming. Maar als iemand nog tips heeft voor wat teams of spelers bouwen hoor ik het nog steeds graag. Moet toch ergens beginnen.
quote:Op zondag 6 oktober 2013 10:23 schreef Cara het volgende:
[..]
Euh, euro of 10.
Ik las van die glitch ja, bans incoming. Maar als iemand nog tips heeft voor wat teams of spelers bouwen hoor ik het nog steeds graag. Moet toch ergens beginnen.
Ik zou dan een BPL team doen.quote:Op zondag 6 oktober 2013 10:23 schreef Cara het volgende:
[..]
Euh, euro of 10.
geduld is een schone zaakquote:Op zondag 6 oktober 2013 11:03 schreef Toefjes het volgende:
De hunter prijs zit niet echt veel schot in vooralsnog
Hij is nog steeds zo goedkoop.quote:Op zondag 6 oktober 2013 11:05 schreef DarkSonic2 het volgende:
[..]
Is hij al wat gestegen? Zijn prijs was eerst 1-1.5k wat natuurlijk veel te weinig is.
Komt doordat mensen nu die van hun massaal aan het dumpen zijn, dus dan stijgen ze nog niet echt. Als die eerste paar dumps klaar zijn, schiet het wel op.quote:Op zondag 6 oktober 2013 11:03 schreef Toefjes het volgende:
De hunter prijs zit niet echt veel schot in vooralsnog
dit dus als je alleen al kijkt bij hunter bin voor 2K dan is het een hele rij van dezelfde verkoper.quote:Op zondag 6 oktober 2013 11:07 schreef TBakkert het volgende:
[..]
Komt doordat mensen nu die van hun massaal aan het dumpen zijn, dus dan stijgen ze nog niet echt. Als die eerste paar dumps klaar zijn, schiet het wel op.
Die naaien zichzelf, ongeduldig volk ookquote:Op zondag 6 oktober 2013 11:09 schreef FCsuarez het volgende:
[..]
dit dus als je alleen al kijkt bij hunter bin voor 2K dan is het een hele rij van dezelfde verkoper.
Hunter is "Killer" in het Nederlands?quote:Op zondag 6 oktober 2013 11:09 schreef FCsuarez het volgende:
[..]
dit dus als je alleen al kijkt bij hunter bin voor 2K dan is het een hele rij van dezelfde verkoper.
Dat kan je gewoon zelf veranderen.quote:Op zondag 6 oktober 2013 11:13 schreef GotenSSJ het volgende:
[..]
Hunter is "Killer" in het Nederlands?
Echt mega irritant dat mijn FUT in het Nederlands is tegenwoordig op de website
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |