SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt. SPOILER: alle gamertagsOm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.met dank aan Reemi
![]()
![]()
www.wefut.com
![]()
![]()
![]()
friendslist verneukt, elkaar joinen zal wel niet werken nuquote:Op zaterdag 5 oktober 2013 23:07 schreef wieisboos het volgende:
[..]
Bij mij staat hij er nog niet tussen. Kun jij hem niet starten en dan ons inviten?
select ingedrukt houden, dan inventory > cashquote:Op zaterdag 5 oktober 2013 23:17 schreef MrvanTrapZ het volgende:
Hoe geef je geld aan de andere dan?
thxquote:Op zaterdag 5 oktober 2013 23:18 schreef wieisboos het volgende:
[..]
select ingedrukt houden, dan inventory > cash
Met welke spelers?quote:Op zaterdag 5 oktober 2013 23:18 schreef Kamikazie het volgende:
Wie wil er een leuk team voor mij maken?
quote:Op zaterdag 5 oktober 2013 23:07 schreef The_Yakuza het volgende:
Waar kun je die pack counter eigenlijk vinden?
Net wou ik hem nog kopen voor 4,8k.quote:Op zaterdag 5 oktober 2013 23:21 schreef Djeetje het volgende:
In een keer worden al de Sanchez's gekocht
Heb er snel even 1 gekochtquote:Op zaterdag 5 oktober 2013 23:22 schreef dion_v_k het volgende:
[..]
Net wou ik hem nog kopen voor 4,8k.
Kans verkeken
Haten op Klaassenquote:Op zaterdag 5 oktober 2013 23:23 schreef DarkSonic2 het volgende:
Klaassen morgen waarschijnlijk in de basisSerero zit wel weer bij de selectie.
Nee joh, De Boer gaat niet met Klaassen en De Jong spelen hoop ik. Dan zal het wel Schone-Poulsen-De Jong worden.quote:Op zaterdag 5 oktober 2013 23:23 schreef DarkSonic2 het volgende:
Klaassen morgen waarschijnlijk in de basisSerero zit wel weer bij de selectie.
Blij zijn met een paar kquote:Op zaterdag 5 oktober 2013 23:26 schreef Djeetje het volgende:
Sanchez gaat al naar de 10k
Nog even wachten denk ?
Toch gelijk gehadquote:Op zaterdag 5 oktober 2013 23:26 schreef Djeetje het volgende:
Sanchez gaat al naar de 10k
Nog even wachten denk ?
Gewoon Fifa gaan spelen jongeuh.quote:Op zaterdag 5 oktober 2013 23:28 schreef MrvanTrapZ het volgende:
Waarom staat join game op disabled bij GTA Online?
Dude ik heb 560 chem styles kaartenquote:Op zaterdag 5 oktober 2013 23:29 schreef dion_v_k het volgende:
[..]
Blij zijn met een paar k![]()
Ik wacht wel tot die consumables weer op 6/7k zitten
Daarom juist. Dan ga jij je druk maken of Sanchez nog met een paar k stijgtquote:Op zaterdag 5 oktober 2013 23:30 schreef Djeetje het volgende:
[..]
Dude ik heb 560 chem styles kaarten
Ik kan ondertussen Messi en Ronaldo kopenquote:Op zaterdag 5 oktober 2013 23:30 schreef Djeetje het volgende:
[..]
Dude ik heb 560 chem styles kaarten
Waarom zou je Mandzukic gebruiken als je Lewa kunt gebruikenquote:Op zaterdag 5 oktober 2013 23:32 schreef Maoist het volgende:
[..]
Ik kan ondertussen Messi en Ronaldo kopen![]()
Speel zelf met IF Reus + Mandzukic, echt elke voorzet van Reus vliegt erin en de verdedigers kunnen hem niet bijhouden. Verder is Gundogan wederom de beste CM in het spel
Wie het kleine niet eert...quote:Op zaterdag 5 oktober 2013 23:31 schreef dion_v_k het volgende:
[..]
Daarom juist. Dan ga jij je druk maken of Sanchez nog met een paar k stijgt![]()
Show je team(s)quote:Op zaterdag 5 oktober 2013 23:32 schreef Maoist het volgende:
[..]
Ik kan ondertussen Messi en Ronaldo kopen![]()
Speel zelf met IF Reus + Mandzukic, echt elke voorzet van Reus vliegt erin en de verdedigers kunnen hem niet bijhouden. Verder is Gundogan wederom de beste CM in het spel
Omdat Mandzukic de beste kopper in het spel is. En totdat de patch er komt is dat toch echt de belangrijkste statquote:Op zaterdag 5 oktober 2013 23:32 schreef Grandesco het volgende:
[..]
Waarom zou je Mandzukic gebruiken als je Lewa kunt gebruiken
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |