gisteren stond er weer bij de voorraadinformatie dat er vandaag bij alle vestigingen meerdere stoelkussens geleverd worden.quote:Op zondag 13 oktober 2013 17:55 schreef loecje het volgende:
iemand enig idee wat er met de Eslöv zwart/witte poäng stoelkussens aan de hand is?
2week terug kreeg ik te horen dat ze eind deze week verwacht werden. maar nu zijn ze helemaal nergens meer op voorraad
De kans bestaat dat er nog wel een keer een kortingsactie komt op matrassen. Maar wanneer?quote:Op dinsdag 15 oktober 2013 10:22 schreef SiIk het volgende:
Ik wil een nieuw bed kopen. Plus matras enzo. Zou het zin hebben om te wachten tot een aanbieding, of plundra ofzo? En wanneer kan ik die ongeveer weer verwachten?
Ja, da's makkelijk als je naast de ikea woont en gewoon elke week even kan gaan kijken of er tussen staat wat je zoekt, maar dat gaat voor mij helaas niet op.quote:
Hmm, dat klinkt niet erg hoopvol. Dan voorlopig toch maar even focussen op marktplaats denk ik.quote:Op dinsdag 15 oktober 2013 11:28 schreef Bartjebart het volgende:
[..]
De kans bestaat dat er nog wel een keer een kortingsactie komt op matrassen. Maar wanneer?
Voor een paar jaar geleden was dat op standaard momenten in een jaar maar de laatste tijd stappen ze daar een beetje vanaf...
PLUNDRA zal in december wel weer zijn, maar het is dan nog maar de vraag of er überhaupt matrassen dan wel bedframes in de aanbieding zullen zijn.
Eerst die 6 weken nog maar even afwachten... er zijn eerder bezwaren geweest. Anders waren ze al lang aan het bouwen.quote:
Deze wordt niet meer geleverd. de chatmedewerker heeft nog naar groningen gebeld of er nog een showmodel was, nietsquote:Op zondag 13 oktober 2013 17:55 schreef loecje het volgende:
iemand enig idee wat er met de Eslöv zwart/witte poäng stoelkussens aan de hand is?
2week terug kreeg ik te horen dat ze eind deze week verwacht werden. maar nu zijn ze helemaal nergens meer op voorraad
op marktplaats niet te vindenquote:Op vrijdag 18 oktober 2013 19:18 schreef HetKlusKonijn het volgende:
^^ Misschien proberen die kussens op MP te scoren?
Ja domper! Ik had er maar 19 goedquote:Op zaterdag 19 oktober 2013 14:56 schreef Stereotomy het volgende:
http://ikeaordeath.com/
Slechts 17 van de 20 goed
Ik had alle keukenitems behalve de GRUNDTAL foutquote:Op zaterdag 19 oktober 2013 17:46 schreef Bartjebart het volgende:
[..]
Ja domper! Ik had er maar 19 goed...
Ik de eetkamerstoel. Die was te nieuwquote:Op zaterdag 19 oktober 2013 17:47 schreef Stereotomy het volgende:
[..]
Ik had alle keukenitems behalve de GRUNTAL fout
inderdaad, maar de helft van het assortimentquote:Op zaterdag 19 oktober 2013 20:17 schreef loezzie het volgende:
Hmm. wil ik van alles bestellen en thuislaten bezorgen via de webwinkel. Is niet alles online te bestellen. Dat is minder
| Forum Opties | |
|---|---|
| Forumhop: | |
| Hop naar: | |