dat dus.quote:Op zaterdag 5 oktober 2013 22:49 schreef klipper het volgende:
Als showroom schitterend.
In de praktijk een vloek, zelf zal je nog wel de discipline kunnen opnrengen om te gaan zitten, voor kinderen wordt dat aliets lastiger, maar visite is vrijwel onmogelijk.
En zeker wanneer je een feestje geeft kan richten problematisch worden.
Leg je dat de afzonderlijke (miniscule) spetters ook uit?quote:Op zaterdag 5 oktober 2013 22:48 schreef Veelzijdigmaleisie het volgende:
dat ik er vanuit ga dat niemand zo 123 even tegen de wand plast
Om het idee van spetteren wat gevoel te geven?quote:
Juist!quote:Op zaterdag 5 oktober 2013 23:12 schreef cvboer het volgende:
[..]
Om het idee van spetteren wat gevoel te geven?
Om het spetterfeest te visualiseren kun je een blacklight gebruiken.quote:
Prachtig, maar echt smerigquote:Op zaterdag 5 oktober 2013 21:38 schreef Veelzijdigmaleisie het volgende:
Nu vroeg ik mij af of jullie kunnen meedenken wat de beste wijze is om dit aan te pakken.
Dan nog zit je met het doortrekken. Of doen dames dat met hun doos nog op de bril? Nee toch?quote:Op zondag 6 oktober 2013 00:36 schreef Queller het volgende:
Prachtig, maar echt smerig
Nodig eens wat mensen uit, gooi er wat te drinken in en kijk na afloop met een blacklight naar de muren van je wc. Da's niet frisIk zou het alleen doen als je heel zeker weet dat er uitsluitend dames gaan afwateren
Dikke NIET. Maar als het dan toch moet. Je krijgt bij je pot een foam mat om tussen de plee en muur te plaatsen. Voor contact geluid en zo. Zou er bij jou twee tussen plaatsen en strak aan draaien. Om strak aan te draaien zou ik wel een ocume plaatje van 18 mm te gebruiken als achterwand tussen tegels en inbouwreservoir.quote:Op zaterdag 5 oktober 2013 22:48 schreef Veelzijdigmaleisie het volgende:
Aan schoonmaken is in zoverre gedacht dat ik er vanuit ga dat niemand zo 123 even tegen de wand plast, net als dat nooit gebeurt bij onze huidige pot. Gebeurt dat wel, dan moeten we het schoonmaken. Dit kan gelukkig...
Foamlaag.....kun je mij misschien op weg helpen waaraan ik hierbij moet denken?
Je zou verbaasd zijn hoeveel dames naast de pot plassen.quote:Op zondag 6 oktober 2013 00:36 schreef Queller het volgende:
[..]
Prachtig, maar echt smerig
Nodig eens wat mensen uit, gooi er wat te drinken in en kijk na afloop met een blacklight naar de muren van je wc. Da's niet frisIk zou het alleen doen als je heel zeker weet dat er uitsluitend dames gaan afwateren
Op een gladde tegelwand en in de voegen zitten net zo goed bacterieën als op zo'n steenstripwand.quote:Op zondag 6 oktober 2013 09:34 schreef liedetector het volgende:
Ja daar haal je toch ook een sopje over @"hygiëne probleem" hoe wil je dat doen met die steenstrips dan?
Of maak jij je achterwand nooit schoon (IEUW)
Dus wat je niet ziet is er niet?????
Het verschil is dat je die gladde tegelwand zó hebt afgesopt, en die steenstripwand bepaald niet.quote:Op zondag 6 oktober 2013 10:07 schreef blomke het volgende:
[..]
Op een gladde tegelwand en in de voegen zitten net zo goed bacterieën als op zo'n steenstripwand.
|
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |