Thnx! Ik raak ook niets meer aan totdat mijn char er weer is. In de app en op de social club staat hij nog wel, de cloudservers zullen wel down zijn ofzo??quote:Op zaterdag 5 oktober 2013 22:47 schreef Verbodsbord het volgende:
[..]
Wachten man! Had ik vandaag ook, omdat de cloudservers offline waren. 10 minuten blijven herstarten, en toen was mn char er weer!!!
Bij mij werkte het uiteindelijk weer vanaf de singleplayer om met d-pad naar beneden mn char te selecteren, ineens stond het portretje er weer zeg maar, en toen kon ik weer inloggen.quote:Op zaterdag 5 oktober 2013 22:49 schreef marimbondo het volgende:
[..]
Thnx! Ik raak ook niets meer aan totdat mijn char er weer is. In de app en op de social club staat hij nog wel, de cloudservers zullen wel down zijn ofzo??
Ik hoop dat dat nog gaat werken.quote:
Cloud is wel weer up nu (kon character selecteren), maar tijdens het joinen klikt hij er weer uit en zegt hij dat cloud unavailable is.quote:
is wel leukquote:Op zaterdag 5 oktober 2013 22:57 schreef kamikazebanaan het volgende:
het werkt weer![]()
gelijk survival mode uitproberen
fifa gta club ownt dan ook hard.quote:Op zaterdag 5 oktober 2013 22:59 schreef ChocolateJesus. het volgende:
Hihihihi zit ik in het Fifa topic te posten denkend dat ik hier zat
Alsof Fifa goed werktquote:Op zaterdag 5 oktober 2013 22:59 schreef ChocolateJesus. het volgende:
Hihihihi zit ik in het Fifa topic te posten denkend dat ik hier zat
#retweetquote:
Je kunt ze gewoon muten he.quote:Op zaterdag 5 oktober 2013 23:05 schreef Max-Westerman het volgende:
Ik kom altijd tussen fransen terecht
| Forum Opties | |
|---|---|
| Forumhop: | |
| Hop naar: | |