SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.
Ik verstond in elk geval 'oeren'quote:
Oke.quote:Op zaterdag 5 oktober 2013 20:23 schreef Ajacied422 het volgende:
NEC speelt in plaats van de bal naar de medespelers, de bal naar de dug-out.
Denk het niet.quote:Op zaterdag 5 oktober 2013 20:25 schreef Ajacied422 het volgende:
Houthakker Conboy zal vast nog wel een van zijn befaamde 'tackles' inzetten op Antonia
Valt reuze mee.quote:Op zaterdag 5 oktober 2013 20:25 schreef HulkHeld het volgende:
Goedenavond![]()
Roda rood zie ik, Zwolle een beetje de overhand of valt het nog mee?
Ik ook niet. Alleen Klich nog van PEC.quote:Op zaterdag 5 oktober 2013 20:26 schreef GGMM het volgende:
[..]
Oh, gelukkig. Die loser heb ik niet in m'n team.
quote:Op zaterdag 5 oktober 2013 20:26 schreef GGMM het volgende:
[..]
Oh, gelukkig. Die loser heb ik niet in m'n team.
Ik Klich, Mokotjo, Lachman en Van Polenquote:Op zaterdag 5 oktober 2013 20:26 schreef Ajacied422 het volgende:
[..]
Ik ook niet. Alleen Klich nog van PEC.
Verdedigers van PEC is een aanslag op je puntenindustrie. Al helemaal nu de magie van PEC is uitgewerkt zonder Moktharquote:Op zaterdag 5 oktober 2013 20:29 schreef Drizzt_DoUrden het volgende:
[..]
[..]
Ik Klich, Mokotjo, Lachman en Van Polen
PEC staat desondanks nog immer boven Ajax...quote:Op zaterdag 5 oktober 2013 20:30 schreef Ajacied422 het volgende:
[..]
Verdedigers van PEC is een aanslag op je puntenindustrie. Al helemaal nu de magie van PEC is uitgewerkt zonder Mokthar
Scorebordjournalistiek.quote:Op zaterdag 5 oktober 2013 20:31 schreef RvLaak het volgende:
[..]
PEC staat desondanks nog immer boven Ajax...
Ik heb ze toen omgewisseld met SC Cambuur verdedigers die zitten prijs/tegendoelpunten ook wel goed. Ben alleen bang dat ze het niet zo lang meer vol houdenquote:Op zaterdag 5 oktober 2013 20:30 schreef Ajacied422 het volgende:
[..]
Verdedigers van PEC is een aanslag op je puntenindustrie. Al helemaal nu de magie van PEC is uitgewerkt zonder Mokthar
De.quote:
Tja, ik heb nogal vaak m'n team omgegooid, dus had niet meer zo bijster veel te bestedenquote:Op zaterdag 5 oktober 2013 20:30 schreef Ajacied422 het volgende:
[..]
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |