SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt. SPOILER: alle gamertagsOm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.met dank aan Reemi
![]()
![]()
www.wefut.com
![]()
![]()
Alex Pastoor:
"Een uitslag is altijd terecht, of het nou verdiend is of onverdiend"
Martin Verkerk:
''Ik bepaal of ik win of verlies. Als ik goed speel dan win ik, als ik slecht speel dan is de kans dat ik verlies aanwezig.''
Thanks!quote:Op zaterdag 5 oktober 2013 19:39 schreef Blistering het volgende:
[..]
Lekker teampje. En kudo's voor je awesome avatar, Ron fucking Swanson
Turk ?quote:
Adnan Januzaj is niet echt een Belgische naamquote:
Romelu Lukaku is ook niet heel Belgisch he.quote:Op zaterdag 5 oktober 2013 19:47 schreef BDIL het volgende:
[..]
Adnan Januzaj is niet echt een Belgische naam
Ouders uit Kosovoquote:Op zaterdag 5 oktober 2013 19:47 schreef BDIL het volgende:
[..]
Hij is blijkbaar Albaansquote:Op zaterdag 5 oktober 2013 19:48 schreef Chase_Utley het volgende:
[..]
Romelu Lukaku is ook niet heel Belgisch he.
Albanese Belg. Ook nog niet zeker of hij voor België gaat spelen. Veel druk vanuit zijn familie om voor Albanië te spelen schijnbaar.quote:Op zaterdag 5 oktober 2013 19:47 schreef BDIL het volgende:
[..]
Rood en roze, dat vloekt toch?quote:Op zaterdag 5 oktober 2013 19:44 schreef Kamikazie het volgende:
http://www.dumpert.nl/med(...)ze_lambo_rijden.html
Daar ging mijn mannelijkheid, ik vond het lief.
Het wordt wel een beetje een vreemdelingen legioen bij Belgiequote:Op zaterdag 5 oktober 2013 19:49 schreef Tim86 het volgende:
[..]
Albanese Belg. Ook nog niet zeker of hij voor België gaat spelen. Veel druk vanuit zijn familie om voor Albanië te spelen schijnbaar.
Ik ben nou eenmaal een Belgenfappert, Toefskesquote:Op zaterdag 5 oktober 2013 19:49 schreef Toefjes het volgende:
[..]
Tim, wat slaak je toch allemaal voor rare kreten uit, gaat het wel goed met je?
Ik snap dat ze in dat soort gevallen een soort trotskwestie hebben, maar je gaat toch niet Albanië verkiezen boven België. Hij zal toch wel een eindtoernooi willen spelen ooit?quote:Op zaterdag 5 oktober 2013 19:49 schreef Tim86 het volgende:
[..]
Albanese Belg. Ook nog niet zeker of hij voor België gaat spelen. Veel druk vanuit zijn familie om voor Albanië te spelen schijnbaar.
Als jij trots bent op Zimbabwe dan speel je voor Zimbabwe toch ? Ongeacht in welke land je woont.quote:Op zaterdag 5 oktober 2013 19:50 schreef Chase_Utley het volgende:
[..]
Ik snap dat ze in dat soort gevallen een soort trotskwestie hebben, maar je gaat toch niet Albanië verkiezen boven België. Hij zal toch wel een eindtoernooi willen spelen ooit?
Moeilijk om te zeggen hoe ik dat zou doen aangezien ik allen speelgerechtigd voor Nederland ben.quote:Op zaterdag 5 oktober 2013 19:51 schreef BDIL het volgende:
[..]
Als jij trots bent op Zimbabwe dan speel je voor Zimbabwe toch ? Ongeacht in welke land je woont.
Het is bijna altijd kiezen tussen je gevoel of je verstand..lijkt me niet zo makkelijk. Als hij zich echt meer Albanees voelt dan is het toch lastig..zeker als je hele familie wil dat je de nationale trots van Albanië gaat vertegenwoordigen.quote:Op zaterdag 5 oktober 2013 19:50 schreef Chase_Utley het volgende:
[..]
Ik snap dat ze in dat soort gevallen een soort trotskwestie hebben, maar je gaat toch niet Albanië verkiezen boven België. Hij zal toch wel een eindtoernooi willen spelen ooit?
Ja, ik snap het wel en ik snap het niet. Maar voor mij is het makkelijk praten. Belgie heeft nu wel een shitload aan talent en al redelijk wat gevestigde namen zeg.quote:Op zaterdag 5 oktober 2013 19:52 schreef Tim86 het volgende:
[..]
Het is bijna altijd kiezen tussen je gevoel of je verstand..lijkt me niet zo makkelijk. Als hij zich echt meer Albanees voelt dan is het toch lastig..zeker als je hele familie wil dat je de nationale trots van Albanië gaat vertegenwoordigen.
Albanese trots verdedigen in oefenpotjes, want meer zal het niet worden dan toch?quote:Op zaterdag 5 oktober 2013 19:52 schreef Tim86 het volgende:
[..]
Het is bijna altijd kiezen tussen je gevoel of je verstand..lijkt me niet zo makkelijk. Als hij zich echt meer Albanees voelt dan is het toch lastig..zeker als je hele familie wil dat je de nationale trots van Albanië gaat vertegenwoordigen.
Die van Wolfsburg jaquote:Op zaterdag 5 oktober 2013 19:53 schreef Kiid het volgende:
[..]
Diego Alves? Wel goede dribbling/pace, maar de rest is minder
Dat hebben ze al een tijdje. Nu nog er wat mee doenquote:Op zaterdag 5 oktober 2013 19:53 schreef Chase_Utley het volgende:
[..]
Ja, ik snap het wel en ik snap het niet. Maar voor mij is het makkelijk praten. Belgie heeft nu wel een shitload aan talent en al redelijk wat gevestigde namen zeg.
Ik ook, maar mijn voorkeur gaat uit naar K3quote:Op zaterdag 5 oktober 2013 19:50 schreef Tim86 het volgende:
[..]
Ik ben nou eenmaal een Belgenfappert, Toefskes
Lekker kiezenquote:Januzaj komt door zijn afkomst in aanmerking voor verschillende nationale ploegen: België[5], Albanië[5], Servië[5] en Turkije[6]. Ook Kosovo is - als het door de FIFA erkend wordt als voetballand - een optie.[6]
Mwa. Ze hadden heel lang talenten. Die talenten zijn nu ontplooid tot gevestigde namen en daarachter komt nu weer een hele goede groep nieuwe talenten. En er lijkt nu ze winnen ineens geen scheiding meer tussen de Walen en Vlamingen te zijn.quote:Op zaterdag 5 oktober 2013 19:55 schreef Kiid het volgende:
[..]
Dat hebben ze al een tijdje. Nu nog er wat mee doen
Ik ga stuk.quote:Op zaterdag 5 oktober 2013 19:48 schreef Kamikazie het volgende:
http://www.dumpert.nl/med(...)ed_van_larisje_.html![]()
![]()
![]()
![]()
![]()
![]()
![]()
![]()
![]()
En kwalificatiewedstrijden. En als hij zich zo blijft ontwikkelen kan hij de beste speler in de historie van het land worden, wat ook erg bijzonder is.quote:Op zaterdag 5 oktober 2013 19:53 schreef Hoogstaande het volgende:
[..]
Albanese trots verdedigen in oefenpotjes, want meer zal het niet worden dan toch?
Ach, Yildirim speelde ooit ook een oefeninterland voor Nederlandquote:Op zaterdag 5 oktober 2013 19:56 schreef Tim86 het volgende:
[..]
En kwalificatiewedstrijden. En als hij zich zo blijft ontwikkelen kan hij de beste speler in de historie van het land worden, wat ook erg bijzonder is.
Uit sportief oogpunt gezien zou het echt zonde zijn natuurlijk, maar ik zou het best kunnen begrijpen. Bij al die Marokkaanse Belgen en Nederlanders is het steeds ook weer een big issue. Nu bij Bakkali, eerder ook bij bijv. Chadli. Die speelde zelfs een oefeninterland nog met Marokko.
Ja maar Marokkanen zijn Afrikanen en daar is het een en al chaos. Kiezen tussen 2 Europese landen lijkt mij een stuk lastiger.quote:Op zaterdag 5 oktober 2013 19:56 schreef Tim86 het volgende:
[..]
En kwalificatiewedstrijden. En als hij zich zo blijft ontwikkelen kan hij de beste speler in de historie van het land worden, wat ook erg bijzonder is.
Uit sportief oogpunt gezien zou het echt zonde zijn natuurlijk, maar ik zou het best kunnen begrijpen. Bij al die Marokkaanse Belgen en Nederlanders is het steeds ook weer een big issue. Nu bij Bakkali, eerder ook bij bijv. Chadli. Die speelde zelfs een oefeninterland nog met Marokko.
Dat is mooi, want na de grote dumps gaan ze als gekken stijgen.quote:Op zaterdag 5 oktober 2013 19:57 schreef dion_v_k het volgende:
Hunter is gezakt naar 2k en Shadow naar 2,2k.
Er zijn dus al flink wat mensen begonnen met het dumpen van de kaartjes
Komt ook wel omdat je dan van die gasten hebt die niet nadenken en gelijk 50 kaartjes erop kwakt voor dezelfde prijsquote:Op zaterdag 5 oktober 2013 19:57 schreef dion_v_k het volgende:
Hunter is gezakt naar 2k en Shadow naar 2,2k.
Er zijn dus al flink wat mensen begonnen met het dumpen van de kaartjes
Dat laatste blijft wel een issue denk ik, maar zolang je wint gaat het goed. Als het straks minder gaat lopen kan het ineens weer escaleren net als in het verleden. Bij Frankrijk zie je dat soort (culturele) issues ook binnen de selectie steeds. En wij hebben natuurlijk ook de Kabel gehad hier.quote:Op zaterdag 5 oktober 2013 19:56 schreef Chase_Utley het volgende:
[..]
Mwa. Ze hadden heel lang talenten. Die talenten zijn nu ontplooid tot gevestigde namen en daarachter komt nu weer een hele goede groep nieuwe talenten. En er lijkt nu ze winnen ineens geen scheiding meer tussen de Walen en Vlamingen te zijn.
Ik geloof niet dat Albanie bekend staat om zijn goede structuur. Het ligt dan wel in Europa maar daar lijkt mij alles mee gezegd.quote:Op zaterdag 5 oktober 2013 19:57 schreef BDIL het volgende:
[..]
Ja maar Marokkanen zijn Afrikanen en daar is het een en al chaos. Kiezen tussen 2 Europese landen lijkt mij een stuk lastiger.
Same herequote:Op zaterdag 5 oktober 2013 19:59 schreef DarkSonic2 het volgende:
Ik ging bij mijn broer eten en Man Utd kijken.. ik zag de 2 goals van Januzaj en ik dacht: die wordt nu gepricefixed. Helaas ben ik nu te laat.
Een paar maanden geleden ook al met die stewardess. Het zou goed kunnen dat het opgezet is, maar dan nog is het geniaal.quote:Op zaterdag 5 oktober 2013 19:58 schreef Kamikazie het volgende:
[..]
Dat had ik ook
Echt hardop zitten lachen.
Ja ik wil gewoon niet geloven dat het opgezet isquote:Op zaterdag 5 oktober 2013 19:59 schreef pascal08 het volgende:
[..]
Een paar maanden geleden ook al met die stewardess. Het zou goed kunnen dat het opgezet is, maar dan nog is het geniaal.
Lorik Cana denk ik..bij gebrek aan beter, want er zit echt weinig bijquote:Op zaterdag 5 oktober 2013 19:57 schreef Chase_Utley het volgende:
[..]
Ach, Yildirim speelde ooit ook een oefeninterland voor Nederland.
Wie zou nu de beste speler uit de geschiedenis van Albanië zijn?
Zo GTA doen?quote:Op zaterdag 5 oktober 2013 20:02 schreef n0ir het volgende:
Net zo fake als toen met die stewardess maar wel leuk bedacht
SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt."Ik vind Marcellis wel zo iemand die er op zijn 28e achter komt dat hij eigenlijk linksbenig is." - Tim86
"Marcellis legt ze zo op de stropdas. Mits ze een stropdas van 8 meter aan zouden hebben." - Toefjes
kortom:
quote:Op zaterdag 5 oktober 2013 20:03 schreef Djeetje het volgende:
[..]
Yess
Beter dat Benzema ook naar Arsenal gaat
Heb je al zoveel potjes gespeeld?quote:Op zaterdag 5 oktober 2013 20:06 schreef TBakkert het volgende:
Bukharov loopt weer positief.
67 uit 63.
Bahrami van Napoli en Shaqiri van Bayern zijn net als deze "Belg" ook van Kosovaarse afkomst en denk ik de beste voetballers met deze achtergrond (Kosovo zit vol met etnische Albanezen).quote:Op zaterdag 5 oktober 2013 20:03 schreef Tim86 het volgende:
[..]
Lorik Cana denk ik..bij gebrek aan beter, want er zit echt weinig bij.
[ afbeelding ]
Prijzen van spelers die in het nieuws zijn gaan altijd omhoog, een speler die dood ging aan een hartaanval was een kwartier laten veel meer waardquote:Op zaterdag 5 oktober 2013 20:08 schreef Blistering het volgende:
Waarom zou je zoveel coins neerleggen voor zo'n speler dan? Leg dat deze FUT leek eens uit kennerts.
quote:Op zaterdag 5 oktober 2013 20:08 schreef Kamikazie het volgende:
[..]
Heb je al zoveel potjes gespeeld?![]()
Godverdommequote:Op zaterdag 5 oktober 2013 19:48 schreef Kamikazie het volgende:
http://www.dumpert.nl/med(...)ed_van_larisje_.html![]()
![]()
![]()
![]()
![]()
![]()
![]()
![]()
![]()
Omdat je verwacht dat er iemand gek genoeg is om nog meer te betalen.quote:Op zaterdag 5 oktober 2013 20:08 schreef Blistering het volgende:
Waarom zou je zoveel coins neerleggen voor zo'n speler dan? Leg dat deze FUT leek eens uit kennerts.
Wat een falers zeg.quote:Op zaterdag 5 oktober 2013 20:09 schreef Confetti het volgende:
[..]
Omdat je verwacht dat er iemand gek genoeg is om nog meer te betalen.
Tot op een gegeven moment de mensen het voor gezien houden. De losers blijven dan zitten met die dure kaarten.
Het is soms leuk om niet alleen met een Gold team te spelen, maar ook met Silver of Bronze. Dan is hij daar een prima spelertje voor.quote:Op zaterdag 5 oktober 2013 20:08 schreef Blistering het volgende:
Maar niet voor 70k dunkt mijquote:Op zaterdag 5 oktober 2013 20:10 schreef TBakkert het volgende:
[..]
Het is soms leuk om niet alleen met een Gold team te spelen, maar ook met Silver of Bronze. Dan is hij daar een prima spelertje voor.
Omdat hij heel erg wordt gehyped.quote:Op zaterdag 5 oktober 2013 20:08 schreef Blistering het volgende:
Die stats zijn zelfs voor een bronze best wel slechtquote:Op zaterdag 5 oktober 2013 20:10 schreef TBakkert het volgende:
[..]
Het is soms leuk om niet alleen met een Gold team te spelen, maar ook met Silver of Bronze. Dan is hij daar een prima spelertje voor.
Zelfs voor een bronze heeft hij kut stats man. Pure hype ditquote:Op zaterdag 5 oktober 2013 20:10 schreef TBakkert het volgende:
[..]
Vorig jaar lekker gehandeld in die speler van Celtic die scoorde tegen Barcelona, die werd ook eventjes een uur ofzo steeds duurder.quote:
Iturbe kan ik me ook nog herinnerenquote:Op zaterdag 5 oktober 2013 20:11 schreef DutchSL het volgende:
[..]
Vorig jaar lekker gehandeld in die speler van Celtic die scoorde tegen Barcelona, die werd ook eventjes een uur ofzo steeds duurder.
Kopen voor 3000 verkopen voor 12000, dat soort dingen
Zeker niet, maar de mensen die denken dat mensen er zoveel voor betalen, blijven er vaak ook mee zitten. Je verdient er het meest aan als je wacht tot iemand gaat pricefixen en dat die van jou dan in dat proces worden opgekocht.quote:
nee. Hij moet in het echt redelijk gehyped worden.quote:Op zaterdag 5 oktober 2013 20:12 schreef Blistering het volgende:
Dus als er vanavond een random spelertje van Valladolid tegen Barça scoort dan mag je ook verwachten dat die ongelooflijk in prijs gaat stijgen?
Hangt ervanaf hoe rare hij is. Die Belg was redelijk rare dus dan schiet die prijs snel omhoog.quote:Op zaterdag 5 oktober 2013 20:12 schreef Blistering het volgende:
Dus als er vanavond een random spelertje van Valladolid tegen Barça scoort dan mag je ook verwachten dat die ongelooflijk in prijs gaat stijgen?
Dat hangt er vanaf wie het is en of het een belangrijke goal is.quote:Op zaterdag 5 oktober 2013 20:12 schreef Blistering het volgende:
Nee, werkt eigenlijk alleen bij Britse kutjochies.quote:Op zaterdag 5 oktober 2013 20:12 schreef Blistering het volgende:
Mwauh ik had vorig jaar een IF uit week 1 gekocht, was een tijd later toch het dubbele waard. Hoefde ik niks voor te doenquote:Op zaterdag 5 oktober 2013 20:15 schreef Confetti het volgende:
Die lange-termijn investeringen in IF's zijn eigenlijk veel kanslozer![]()
Je kunt je veel beter focussen op tijdelijke hypes.
ik bood het vorig jaar aan, had je het maar genomen.quote:Op zaterdag 5 oktober 2013 20:16 schreef Fuszy het volgende:
Denk dat ik dit team maar ga verkopen als het zo door blijft gaan of snel op fifa les
Dat heb ik gemist denk ikquote:Op zaterdag 5 oktober 2013 20:17 schreef poker4lifee het volgende:
[..]
ik bood het vorig jaar aan, had je het maar genomen.
Heeft me vorig jaar heel wat miljoenen opgeleverd hoor.quote:Op zaterdag 5 oktober 2013 20:15 schreef Confetti het volgende:
IF Aguero gekocht voor 450k, verkocht voor 630k.quote:Op zaterdag 5 oktober 2013 20:15 schreef Confetti het volgende:
Mickey.gifquote:Op zaterdag 5 oktober 2013 20:25 schreef Djeetje het volgende:
2 minuten nu aan video tijd voor mijn nieuwe youtube vid
Goals nodig ?quote:
Altijd (meestal) genaaid met zo'n rode kaart als je een over hebtquote:
SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.Ik beuk jullie allemaal in elkaar.
quote:Op zaterdag 5 oktober 2013 20:30 schreef Djeetje het volgende:
Wie kan me helpen met een liedje er voor te kiezen ?
In ieder geval niet die laatsteSPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.
Alex Pastoor:
Martin Verkerk:
''Ik bepaal of ik win of verlies. Als ik goed speel dan win ik, als ik slecht speel dan is de kans dat ik verlies aanwezig.''
quote:Op zaterdag 5 oktober 2013 20:30 schreef Djeetje het volgende:
Wie kan me helpen met een liedje er voor te kiezen ?
Colours gek! Wat een tof nummer was datSPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.PSN: DePresident_
Coloursquote:
quote:
Twijfel of dat wel een goeie keuze is voor een FIFA videoquote:Op zaterdag 5 oktober 2013 20:32 schreef DePresident. het volgende:
[..]
Colours gek! Wat een tof nummer was dat
Het was toch zelf ook een liedje in 1 van de FIFA's? Kan prima.quote:Op zaterdag 5 oktober 2013 20:34 schreef Djeetje het volgende:
[..]
[..]
Twijfel of dat wel een goeie keuze is voor een FIFA video
Volgens mij wel.quote:Op zaterdag 5 oktober 2013 20:35 schreef DePresident. het volgende:
[..]
Het was toch zelf ook een liedje in 1 van de FIFA's? Kan prima.
Je moet juist iets kiezen wat nog niet is gebruikt voor FIFA vids..quote:Op zaterdag 5 oktober 2013 20:36 schreef Djeetje het volgende:
[..]
Volgens mij wel.
Kende hem van FaZe video's als het goed is.
Ja daarom.quote:Op zaterdag 5 oktober 2013 20:37 schreef Tim86 het volgende:
[..]
Je moet juist iets kiezen wat nog niet is gebruikt voor FIFA vids..
Als je OneRepublic doet, doe dan die met Alesso.quote:Op zaterdag 5 oktober 2013 20:37 schreef Djeetje het volgende:
[..]
Ja daarom.
En Happening is ook al op een van SAsportsgaming
IF Lucas voor 30.000 kopen en twee weken later voor 180kquote:Op zaterdag 5 oktober 2013 20:22 schreef Tim86 het volgende:
[..]
Heeft me vorig jaar heel wat miljoenen opgeleverd hoor.
Was je latency gewoon groen dan?quote:Op zaterdag 5 oktober 2013 20:40 schreef Fuszy het volgende:
3 wedstrijden. 3x dikke lag. Ligt het dan aan mij? Had er een paar dagen eerder geen last van. Kan ik mijn status ergens zien?
Nu dik beter dan die gozer. 2-0 voor en dan uit het niets 2-2.
Ga naar terug naar de oudere nummersquote:Op zaterdag 5 oktober 2013 20:34 schreef Djeetje het volgende:
[..]
[..]
Twijfel of dat wel een goeie keuze is voor een FIFA video
dat kun je gewoon op je playstation bekijken hoorquote:Op zaterdag 5 oktober 2013 20:43 schreef Grandesco het volgende:
[..]
Probleem is dat je nergens meer kunt zien of je Router open NAT is.
Vaag is dat ja..het moet toch ergens (verstopt) zitten zou je denken..quote:Op zaterdag 5 oktober 2013 20:43 schreef Grandesco het volgende:
[..]
Probleem is dat je nergens meer kunt zien of je Router open NAT is.
Dat is leip ja. Ik moet me ook eens gaan verdiepen in hoe je optimaal de AH kan playen.quote:Op zaterdag 5 oktober 2013 20:38 schreef Kiid het volgende:
[..]
IF Lucas voor 30.000 kopen en twee weken later voor 180k
Die zat toch ook nog in een deel van FIFA?quote:
Ik speel liever met de punt naar voren. Met deze opstelling lijkt het gat tussen het middenveld en de aanval te groot.quote:Op zaterdag 5 oktober 2013 20:22 schreef SV-Spakenburg het volgende:
Team af, vanavond maar eens proberen![]()
[ afbeelding ]
Albert Heijn?quote:Op zaterdag 5 oktober 2013 20:44 schreef Blistering het volgende:
[..]
Dat is leip ja. Ik moet me ook eens gaan verdiepen in hoe je optimaal de AH kan playen.
Niet zo ver ik weet wel in de Joga Bonito video'squote:Op zaterdag 5 oktober 2013 20:44 schreef DarkSonic2 het volgende:
[..]
Die zat toch ook nog in een deel van FIFA?
Auction Housequote:
Ik dacht FIFA 06 ofzo (hoe oud is dat nummer?)quote:Op zaterdag 5 oktober 2013 20:45 schreef Djeetje het volgende:
[..]
Niet zo ver ik weet wel in de Joga Bonito video's
Heel oudquote:Op zaterdag 5 oktober 2013 20:46 schreef DarkSonic2 het volgende:
[..]
Ik dacht FIFA 06 ofzo (hoe oud is dat nummer?)
FIFA 6 werd een omslagpunt naar de nieuwe stijl, 2009 was el een hele verbeteringquote:Op zaterdag 5 oktober 2013 20:47 schreef Djeetje het volgende:
[..]
Heel oudFIFA 06 heb ik nooit gehad weet niet waarom ik die heb overgeslagen
Omdat je toen nog op een driewieler door de tuin ging?quote:Op zaterdag 5 oktober 2013 20:47 schreef Djeetje het volgende:
[..]
Heel oudFIFA 06 heb ik nooit gehad weet niet waarom ik die heb overgeslagen
quote:Op zaterdag 5 oktober 2013 20:48 schreef dion_v_k het volgende:
[..]
Omdat je toen nog op een driewieler door de tuin ging?
EAquote:Op zaterdag 5 oktober 2013 20:43 schreef Tim86 het volgende:
[..]
Vaag is dat ja..het moet toch ergens (verstopt) zitten zou je denken..
SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.
Ik deed FIFA 2005 al op de PS2quote:Op zaterdag 5 oktober 2013 20:48 schreef dion_v_k het volgende:
[..]
Omdat je toen nog op een driewieler door de tuin ging?
PES 2006 met Adriano en Ronaldoquote:Op zaterdag 5 oktober 2013 20:49 schreef Tim86 het volgende:
Ik heb tussendoor wel een tijd PES gespeeld..dat was ook rond 2006.
quote:Op zaterdag 5 oktober 2013 20:49 schreef DarkSonic2 het volgende:
Mijn pack only team begint al ergens op te lijken.Van der Heide en zijn 5* weak footSPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.
Alex Pastoor:
Martin Verkerk:
Geen problemen hier.quote:Op zaterdag 5 oktober 2013 20:50 schreef Tobi-wan het volgende:
Waarom kon ik nog steeds niet uitloggen bij de web app...
thanks voor de info heb het even genoteerd voor mijn fansite over jequote:Op zaterdag 5 oktober 2013 20:49 schreef Tim86 het volgende:
Ik heb tussendoor wel een tijd PES gespeeld..dat was ook rond 2006.
Heb ik ook wel eens maar dan moet je even terug en nog een keer uitloggen of opnieuw de link doen en weer uitloggen.quote:Op zaterdag 5 oktober 2013 20:50 schreef Tobi-wan het volgende:
Waarom kon ik nog steeds niet uitloggen bij de web app...
quote:
Niet chill om mijn account open te hebben staan op een computer op werk.quote:HTTP error 500
Internal servererror
The web server running this site encountered an unexpected condition that prevented it from fulfilling the requested URL.
Dat en volgens mij nog eerdere edities ook. Al was ik toen wel heel jong. 6 tijdens 97quote:
SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.Voor zover ik weet zijn deze 2 nog niet gebruikt in een FIFA videoIk beuk jullie allemaal in elkaar.
Was toch in reactie op Kiid jongeuh. Kutvent.quote:Op zaterdag 5 oktober 2013 20:52 schreef Thorb het volgende:
[..]
thanks voor de info heb het even genoteerd voor mijn fansite over je
Dan wil ik Di Natale, en die kan ik niet betalenquote:Op zaterdag 5 oktober 2013 20:44 schreef Tobi-wan het volgende:
[..]
Ik speel liever met de punt naar voren. Met deze opstelling lijkt het gat tussen het middenveld en de aanval te groot.
ik lees zijn posts toch nietquote:Op zaterdag 5 oktober 2013 20:53 schreef Tim86 het volgende:
[..]
Was toch in reactie op Kiid jongeuh. Kutvent.
Vaag..ik kan van begin af aan probleem uitloggen..quote:Op zaterdag 5 oktober 2013 20:52 schreef Tobi-wan het volgende:
[..]
[..]
Niet chill om mijn account open te hebben staan op een computer op werk.
Shark Night is nu bezig op rtl 5quote:Op zaterdag 5 oktober 2013 20:52 schreef Fuszy het volgende:
Plannen voor vanavond zijn gecancelled, dus nu denk ik een film kijken. Iemand nog een leuke in gedachten? De XXX's laat ik open voor later vanavond.
Ik was toen (al) 9quote:Op zaterdag 5 oktober 2013 20:53 schreef Fuszy het volgende:
[..]
Dat en volgens mij nog eerdere edities ook. Al was ik toen wel heel jong. 6 tijdens 97
Heb ook last van lag, vroeger nooit gehad.quote:Op zaterdag 5 oktober 2013 20:40 schreef Fuszy het volgende:
3 wedstrijden. 3x dikke lag. Ligt het dan aan mij? Had er een paar dagen eerder geen last van. Kan ik mijn status ergens zien?
Nu dik beter dan die gozer. 2-0 voor en dan uit het niets 2-2.
Kan mijn team nu even niet laten zien want ik kan niet uitloggen op mijn andere account maar ik heb Vidal - Pirlo (CAM) - Marchisio. Pas 1 wedstrijd mee gespeeld maar Pellè tikte er wel gelijk 2 in.quote:Op zaterdag 5 oktober 2013 20:53 schreef SV-Spakenburg het volgende:
[..]
Dan wil ik Di Natale, en die kan ik niet betalenVind het echt geniaal spelen, na 80 min 10-0 voor en nu laat ik hem maar even scoren
The Shining, pas weer eens gekeken. Blijft tofquote:Op zaterdag 5 oktober 2013 20:54 schreef Dudeweiser het volgende:
[..]
Shark Night is nu bezig op rtl 5
tsja je bent niet verplicht om het te spelen natuurlijkquote:Op zaterdag 5 oktober 2013 20:55 schreef Zhano het volgende:
Zelfs al ik win vind ik FUT geen drol aan
This is the endquote:Op zaterdag 5 oktober 2013 20:52 schreef Fuszy het volgende:
Plannen voor vanavond zijn gecancelled, dus nu denk ik een film kijken. Iemand nog een leuke in gedachten? De XXX's laat ik open voor later vanavond.
Pelle is echt geniaal!quote:Op zaterdag 5 oktober 2013 20:55 schreef Tobi-wan het volgende:
[..]
Kan mijn team nu even niet laten zien want ik kan niet uitloggen op mijn andere account maar ik heb Vidal - Pirlo (CAM) - Marchisio. Pas 1 wedstrijd mee gespeeld maar Pellè tikte er wel gelijk 2 in.
Heb the internship nu als download staan. Volgens mij is die konko slecht, maar goed. Beter dat dan naar mijn gestuntel op fifa te kijkenquote:Op zaterdag 5 oktober 2013 20:57 schreef Tim86 het volgende:
[..]
This is the end
The internship
Only god forgives
Pacific Rim
The Lone Ranger
Alleen de bovenste heb ik gezien, maar dat zijn wat films die recentelijk uit zijn gekomen op BR.
Probeer eens Wellington Silva op LW/LMquote:Op zaterdag 5 oktober 2013 20:58 schreef dion_v_k het volgende:
Wallyson is trouwens echt goddelijk.
Ik speelde vandaag 3 potjes met mijn Brasilvers in Divisie 8 (ja ik ben slecht) en 3x winst; 4-1, 4-1 en 6-1.
Het waren van die wedstrijden dat ineens alles lukt.
Het duo Maicon en Wallyson is![]()
![]()
Het is eindelijk gelukt hoor. Hier vind je mijn team.quote:
Ik wil wel maar er zit er hier 1 op de bank net een politieagentequote:Op zaterdag 5 oktober 2013 20:57 schreef MrvanTrapZ het volgende:
Gaan er nog PS3'ers GTA online doen?
Dit is je oude team neger.quote:Op zaterdag 5 oktober 2013 20:59 schreef Tobi-wan het volgende:
[..]
Het is eindelijk gelukt hoor. Hier vind je mijn team.
quote:Op zaterdag 5 oktober 2013 20:57 schreef MrvanTrapZ het volgende:
Pacific Rim klinkt ook als een XXX film... Of zijn mijn gedachtes verneukt door het internetquote:Op zaterdag 5 oktober 2013 20:57 schreef Tim86 het volgende:
[..]
This is the end
The internship
Only god forgives
Pacific Rim
The Lone Ranger
Alleen de bovenste heb ik gezien, maar dat zijn wat films die recentelijk uit zijn gekomen op BR.
Ok voeg me even toe dan: mrvanee.quote:
Hier ook maar ik jaag haar zo wel weg.quote:Op zaterdag 5 oktober 2013 21:00 schreef dion_v_k het volgende:
[..]
Ik wil wel maar er zit er hier 1 op de bank net een politieagente![]()
Leuk team! Hoe doen Pogba en Vidal het? Hoe doen Vidal en Marchisio het samen? Bij mij doen de 3 het tot nu toe foutloos.quote:Op zaterdag 5 oktober 2013 20:59 schreef Tobi-wan het volgende:
[..]
Het is eindelijk gelukt hoor. Hier vind je mijn team.
Klikte net even op de link en dan komt er maar een vaag teampje te staan...
Nee, Maicon speelt echt fijnquote:Op zaterdag 5 oktober 2013 20:59 schreef Djeetje het volgende:
[..]
Probeer eens Wellington Silva op LW/LM
Dickslapquote:Op zaterdag 5 oktober 2013 21:02 schreef MrvanTrapZ het volgende:
[..]
Ok voeg me even toe dan: mrvanee.
Ik ga over een half uurtje
[..]
Hier ook maar ik jaag haar zo wel weg.
Pacific Rimjob lijkt me een goede XXX porn parody jaquote:Op zaterdag 5 oktober 2013 21:01 schreef MrvanTrapZ het volgende:
[..]
Pacific Rim klinkt ook als een XXX film... Of zijn mijn gedachtes verneukt door het internet
Silva en die knakker van Atletico omwisselen. Lucas van PSG op de plek van Casimero?quote:Op zaterdag 5 oktober 2013 21:01 schreef BDIL het volgende:
[ afbeelding ]
Wie op CM ? Wil Courtois graag houden en Thiago Silva moet dus op 9 chem.
Face fart helpt beter.. Met een dickslap hangt ze er gelijk aan.quote:
Een RM op CM ?quote:Op zaterdag 5 oktober 2013 21:04 schreef Chase_Utley het volgende:
[..]
Silva en die knakker van Atletico omwisselen. Lucas van PSG op de plek van Casimero?
Ramires en Paulinhoquote:Op zaterdag 5 oktober 2013 21:01 schreef BDIL het volgende:
[ afbeelding ]
Wie op CM ? Wil Courtois graag houden en Thiago Silva moet dus op 9 chem.
doet t nietquote:Op zaterdag 5 oktober 2013 20:57 schreef MrvanTrapZ het volgende:
Bofkontquote:Op zaterdag 5 oktober 2013 21:05 schreef MrvanTrapZ het volgende:
[..]
Face fart helpt beter.. Met een dickslap hangt ze er gelijk aan.
Er komen hier wel goede xxx parody ideeën naar voren:quote:Op zaterdag 5 oktober 2013 21:04 schreef Tim86 het volgende:
[..]
Pacific Rimjob lijkt me een goede XXX porn parody ja
Een kabouter die niet kan schieten. En straks weer komen janken dat je verliest zeker.quote:Op zaterdag 5 oktober 2013 21:06 schreef Pino0 het volgende:
http://www.futhead.com/14/players/10321/marcos-junior/
Ik wil een snelle redelijk betaalbare pace brasilver spits.
Iemand?
Wat is betaalbaar?quote:Op zaterdag 5 oktober 2013 21:06 schreef Pino0 het volgende:
http://www.futhead.com/14/players/10321/marcos-junior/
Ik wil een snelle redelijk betaalbare pace brasilver spits.
Iemand?
Ik vertrouw die Braziliaanse keepers niet, tenzij jij echt een uitblinker weetquote:Op zaterdag 5 oktober 2013 21:05 schreef Tim86 het volgende:
[..]
Ramires en Paulinho
edit: oh Thiago Silva moet 9/10 krijgen..dan Maxwell LB?
mijn ninja edit was niet ninja genoegquote:Op zaterdag 5 oktober 2013 21:06 schreef Thorb het volgende:
[..]
Dat lost het probleem SIlva niet op. Dan heb je Maxwell nodig.
Prima trio is het. Pogba is zeker niet minder dan Vidal en Marchisio maar Vidal blijft toch de sterkste C(D)M. Moet Wilde graag een team met Pirlo, Di Natale redt zich waarschijnlijk prima op die plek maar hij is de sterke man in mijn 4222.quote:Op zaterdag 5 oktober 2013 21:03 schreef SV-Spakenburg het volgende:
[..]
Leuk team! Hoe doen Pogba en Vidal het? Hoe doen Vidal en Marchisio het samen? Bij mij doen de 3 het tot nu toe foutloos.
Net na 25min 4-0 voor en hij leaved, hoezee: promotie naar D6
Ben ik een keer serieusquote:Op zaterdag 5 oktober 2013 21:06 schreef Thorb het volgende:
[..]
Een kabouter die niet kan schieten. En straks weer komen janken dat je verliest zeker.
quote:Op zaterdag 5 oktober 2013 21:06 schreef Thorb het volgende:
[..]
Een kabouter die niet kan schieten. En straks weer komen janken dat je verliest zeker.
Diego Alves is vaak toch wel een held? 2 jaar geleden was hij echt heel goed in ieder geval..vorig jaar niet gehad.quote:Op zaterdag 5 oktober 2013 21:07 schreef BDIL het volgende:
[..]
Ik vertrouw die Braziliaanse keepers niet, tenzij jij echt een uitblinker weet
Jefferson begon bij mij goed.quote:Op zaterdag 5 oktober 2013 21:07 schreef BDIL het volgende:
[..]
Ik vertrouw die Braziliaanse keepers niet, tenzij jij echt een uitblinker weet
Neto Berola.quote:
haha nu gaan dion een plaatje posten dat hij wallyson voor paar honderd coins koopt lachengierenbrullenquote:
Tsja moet je maar een Elgato of HD PVR kopenquote:Op zaterdag 5 oktober 2013 21:08 schreef zerokil het volgende:
[ afbeelding ]
Nani,![]()
Jammer dat de eerste actie er niet op staat.
Dacht ik vorig jaar nog over na, maar toch iets te prijzig.quote:Op zaterdag 5 oktober 2013 21:09 schreef Djeetje het volgende:
[..]
Tsja moet je maar een Elgato of HD PVR kopen
Lijkt me echt heel tofquote:Op zaterdag 5 oktober 2013 21:09 schreef n0ir het volgende:
Heeft iemand van jullie wel eens voetgolf gespeeld? Dat ga ik morgen dus doen
Gezien jouw FIFA voorzetten komt het helemaal goed.quote:Op zaterdag 5 oktober 2013 21:09 schreef n0ir het volgende:
Ik een keer met een vrijgezellenfeest. Was best leukquote:Op zaterdag 5 oktober 2013 21:09 schreef n0ir het volgende:
Aan die Positioning en Handling moet ik wel wat aan doenquote:Op zaterdag 5 oktober 2013 21:08 schreef Tim86 het volgende:
[..]
Diego Alves is vaak toch wel een held? 2 jaar geleden was hij echt heel goed in ieder geval..vorig jaar niet gehad.
quote:Op zaterdag 5 oktober 2013 21:09 schreef n0ir het volgende:
Ja mij ook, ik ga het met een gast (23) zn kinderfeestje doen.quote:
quote:Op zaterdag 5 oktober 2013 21:10 schreef Thorb het volgende:
[..]
Gezien jouw FIFA voorzetten komt het helemaal goed.
quote:Op zaterdag 5 oktober 2013 21:10 schreef dion_v_k het volgende:
[..]
Ik een keer met een vrijgezellenfeest. Was best leuk
Uiteraard. Wat is mijn nut anders hier in deze reeksquote:
Dat heb ik nooit eigenlijkquote:Op zaterdag 5 oktober 2013 21:12 schreef dion_v_k het volgende:
Ik heb helemaal geen zin om te traden. Wat is dat nou![]()
Ga GTA doen.quote:Op zaterdag 5 oktober 2013 21:12 schreef dion_v_k het volgende:
Ik heb helemaal geen zin om te traden. Wat is dat nou![]()
Heb je nooit Guarin en de Rossi uitgeprobeerd?quote:Op zaterdag 5 oktober 2013 21:07 schreef Tobi-wan het volgende:
[..]
Prima trio is het. Pogba is zeker niet minder dan Vidal en Marchisio maar Vidal blijft toch de sterkste C(D)M. Moet Wilde graag een team met Pirlo, Di Natale redt zich waarschijnlijk prima op die plek maar hij is de sterke man in mijn 4222.
beetje stoer doen met je record, soort van dreetje maar dan iemand met recht van sprekenquote:Op zaterdag 5 oktober 2013 21:13 schreef Tim86 het volgende:
[..]
Uiteraard. Wat is mijn nut anders hier in deze reeks
klagen over header cheddar en films posten jaquote:Op zaterdag 5 oktober 2013 21:13 schreef Tim86 het volgende:
[..]
Uiteraard. Wat is mijn nut anders hier in deze reeks
Ze zijn wel snel altijd ja..en vaak ook erg sterk. Maar meestal een matig schot en passing, dus echt veel last heb ik er ook niet van.quote:Op zaterdag 5 oktober 2013 21:14 schreef zerokil het volgende:
Iemand ook last van het donkere fifa 14?
Die Diawara is nog best goed in FUTquote:Op zaterdag 5 oktober 2013 21:16 schreef Thorb het volgende:
[..]
zit je nou real uit te lachen
pas maar op voor de grote boze kroaat
Ga ik ook niet veel doen.quote:Op zaterdag 5 oktober 2013 20:56 schreef Thorb het volgende:
[..]
tsja je bent niet verplicht om het te spelen natuurlijk
Optie 2 is het in ieder geval niet.quote:Op zaterdag 5 oktober 2013 21:15 schreef Maoist het volgende:
Ben ik eindelijk gebanned of zijn de servers weer weggevallen
jaquote:
Dat is die CB van Marseille?quote:
yepquote:
Lewan was best gemiddeld voor zon dure spits. Liep moeilijk 1 op 1 bij hemquote:Op zaterdag 5 oktober 2013 21:17 schreef Thorb het volgende:
[..]
Dat is die CB van Marseille?
Zit nog na te denken over een 2e team, kan iets met Lewan, misschien op termijn Ibra of iets BPL achtigs... spits is niet zo moeilijk maar de rest
Ik zou Suarez - Sturridge combo doen manquote:Op zaterdag 5 oktober 2013 21:17 schreef Thorb het volgende:
[..]
Dat is die CB van Marseille?
Zit nog na te denken over een 2e team, kan iets met Lewan, misschien op termijn Ibra of iets BPL achtigs... spits is niet zo moeilijk maar de rest
Kan niet jongeuh, m'n wijf kijkt tv.quote:
die was vorig jaar ook goed, met die kopballen zal ie nu wel helemaal goed zijnquote:Op zaterdag 5 oktober 2013 21:19 schreef BDIL het volgende:
[..]
Lewan was best gemiddeld voor zon dure spits. Liep moeilijk 1 op 1 bij hem![]()
deze Diawara
[ afbeelding ]
Dit jaar nog niet. De Rossi vorig jaar laat erbij gehaald en die had toen Marchisio wel snel uit het team gespeeld. Misschien ga ik die binnenkort weer even uitproberen. De stats van Guarin zien er ook prima uit.quote:Op zaterdag 5 oktober 2013 21:14 schreef n0ir het volgende:
[..]
Heb je nooit Guarin en de Rossi uitgeprobeerd?
net gekekenquote:
SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.'If you really think that the environment is less important than the economy try holding your breath while you count your money'
quote:Op zaterdag 5 oktober 2013 21:25 schreef n0ir het volgende:
Ik heb dit jaar nog niet tegen Tim86 durven spelen.
[ afbeelding ]
Omdat ie waarschijnlijk kwaad wordt van de cross-abuse in mijn squad
quote:Op zaterdag 5 oktober 2013 21:26 schreef poker4lifee het volgende:
[..]
net gekeken
SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.
quote:Op zaterdag 5 oktober 2013 21:28 schreef Roypsv het volgende:
[..]SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.'If you really think that the environment is less important than the economy try holding your breath while you count your money'
quote:Op zaterdag 5 oktober 2013 21:29 schreef poker4lifee het volgende:
[..]SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.
quote:Op zaterdag 5 oktober 2013 21:29 schreef Roypsv het volgende:
[..]ohja tuurlijkSPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.
'If you really think that the environment is less important than the economy try holding your breath while you count your money'
Jinx, 4-3 Go Ahead meteenquote:
SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.Ik beuk jullie allemaal in elkaar.
Mweh geen toffe spelers.quote:Op zaterdag 5 oktober 2013 21:19 schreef BDIL het volgende:
[..]
Ik zou Suarez - Sturridge combo doen man
silversquote:Op zaterdag 5 oktober 2013 21:19 schreef BDIL het volgende:
[..]
Lewan was best gemiddeld voor zon dure spits. Liep moeilijk 1 op 1 bij hem![]()
deze Diawara
[ afbeelding ]
niet zo bijzonderquote:
Hoe bevalt FIFA nu bij jou dan ?quote:Op zaterdag 5 oktober 2013 20:17 schreef poker4lifee het volgende:
[..]
ik bood het vorig jaar aan, had je het maar genomen.
Hij wint altijd in blessuretijd van mij..meestal goal uit een cornerquote:
ja nog steeds. niet veel gespeeld meer sindsdienquote:Op zaterdag 5 oktober 2013 21:33 schreef Djeetje het volgende:
[..]
Hoe bevalt FIFA nu bij jou dan ?
Je vond het toch kut of nog steeds ?
ik heb vandaag weer eens min 1e wedstrijd gewonnen sinds een paar dagenquote:Op zaterdag 5 oktober 2013 21:33 schreef poker4lifee het volgende:
[..]
ja nog steeds. niet veel gespeeld meer sindsdien
Same, heb er geen zin in, ook druk met oa GTA. Misschien dat ik het later wel weer oppakquote:Op zaterdag 5 oktober 2013 21:33 schreef poker4lifee het volgende:
[..]
ja nog steeds. niet veel gespeeld meer sindsdien
ik was er ook snel klaar mee ja. en dan bedoel ik met klaar niet dat ik ze gehaald hebquote:Op zaterdag 5 oktober 2013 21:34 schreef Fuszy het volgende:
Die skillgames zijn echt lastig vind ik
Net die gevorderde grondpasses gedaan op goud, maar die is best lastig.
quote:Op zaterdag 5 oktober 2013 21:34 schreef Djeetje het volgende:
[..]
ik heb vandaag weer eens min 1e wedstrijd gewonnen sinds een paar dagen
iddquote:Op zaterdag 5 oktober 2013 21:34 schreef Ajacied7 het volgende:
[..]
Same, heb er geen zin in, ook druk met oa GTA. Misschien dat ik het later wel weer oppak
Hij wordt ook weer massaal opgekochtquote:
Heb hem net nog voor 1.2K gekocht.quote:Op zaterdag 5 oktober 2013 21:35 schreef dion_v_k het volgende:
[..]
Hij wordt ook weer massaal opgekocht
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |