SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt. SPOILER: alle gamertagsOm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.met dank aan Reemi
![]()
![]()
www.wefut.com
![]()
![]()
Alex Pastoor:
"Een uitslag is altijd terecht, of het nou verdiend is of onverdiend"
Martin Verkerk:
''Ik bepaal of ik win of verlies. Als ik goed speel dan win ik, als ik slecht speel dan is de kans dat ik verlies aanwezig.''
Thanks!quote:Op zaterdag 5 oktober 2013 19:39 schreef Blistering het volgende:
[..]
Lekker teampje. En kudo's voor je awesome avatar, Ron fucking Swanson
Turk ?quote:
Adnan Januzaj is niet echt een Belgische naamquote:
Romelu Lukaku is ook niet heel Belgisch he.quote:Op zaterdag 5 oktober 2013 19:47 schreef BDIL het volgende:
[..]
Adnan Januzaj is niet echt een Belgische naam
Ouders uit Kosovoquote:Op zaterdag 5 oktober 2013 19:47 schreef BDIL het volgende:
[..]
Hij is blijkbaar Albaansquote:Op zaterdag 5 oktober 2013 19:48 schreef Chase_Utley het volgende:
[..]
Romelu Lukaku is ook niet heel Belgisch he.
Albanese Belg. Ook nog niet zeker of hij voor België gaat spelen. Veel druk vanuit zijn familie om voor Albanië te spelen schijnbaar.quote:Op zaterdag 5 oktober 2013 19:47 schreef BDIL het volgende:
[..]
Rood en roze, dat vloekt toch?quote:Op zaterdag 5 oktober 2013 19:44 schreef Kamikazie het volgende:
http://www.dumpert.nl/med(...)ze_lambo_rijden.html
Daar ging mijn mannelijkheid, ik vond het lief.
Het wordt wel een beetje een vreemdelingen legioen bij Belgiequote:Op zaterdag 5 oktober 2013 19:49 schreef Tim86 het volgende:
[..]
Albanese Belg. Ook nog niet zeker of hij voor België gaat spelen. Veel druk vanuit zijn familie om voor Albanië te spelen schijnbaar.
Ik ben nou eenmaal een Belgenfappert, Toefskesquote:Op zaterdag 5 oktober 2013 19:49 schreef Toefjes het volgende:
[..]
Tim, wat slaak je toch allemaal voor rare kreten uit, gaat het wel goed met je?
Ik snap dat ze in dat soort gevallen een soort trotskwestie hebben, maar je gaat toch niet Albanië verkiezen boven België. Hij zal toch wel een eindtoernooi willen spelen ooit?quote:Op zaterdag 5 oktober 2013 19:49 schreef Tim86 het volgende:
[..]
Albanese Belg. Ook nog niet zeker of hij voor België gaat spelen. Veel druk vanuit zijn familie om voor Albanië te spelen schijnbaar.
Als jij trots bent op Zimbabwe dan speel je voor Zimbabwe toch ? Ongeacht in welke land je woont.quote:Op zaterdag 5 oktober 2013 19:50 schreef Chase_Utley het volgende:
[..]
Ik snap dat ze in dat soort gevallen een soort trotskwestie hebben, maar je gaat toch niet Albanië verkiezen boven België. Hij zal toch wel een eindtoernooi willen spelen ooit?
Moeilijk om te zeggen hoe ik dat zou doen aangezien ik allen speelgerechtigd voor Nederland ben.quote:Op zaterdag 5 oktober 2013 19:51 schreef BDIL het volgende:
[..]
Als jij trots bent op Zimbabwe dan speel je voor Zimbabwe toch ? Ongeacht in welke land je woont.
Het is bijna altijd kiezen tussen je gevoel of je verstand..lijkt me niet zo makkelijk. Als hij zich echt meer Albanees voelt dan is het toch lastig..zeker als je hele familie wil dat je de nationale trots van Albanië gaat vertegenwoordigen.quote:Op zaterdag 5 oktober 2013 19:50 schreef Chase_Utley het volgende:
[..]
Ik snap dat ze in dat soort gevallen een soort trotskwestie hebben, maar je gaat toch niet Albanië verkiezen boven België. Hij zal toch wel een eindtoernooi willen spelen ooit?
Ja, ik snap het wel en ik snap het niet. Maar voor mij is het makkelijk praten. Belgie heeft nu wel een shitload aan talent en al redelijk wat gevestigde namen zeg.quote:Op zaterdag 5 oktober 2013 19:52 schreef Tim86 het volgende:
[..]
Het is bijna altijd kiezen tussen je gevoel of je verstand..lijkt me niet zo makkelijk. Als hij zich echt meer Albanees voelt dan is het toch lastig..zeker als je hele familie wil dat je de nationale trots van Albanië gaat vertegenwoordigen.
Albanese trots verdedigen in oefenpotjes, want meer zal het niet worden dan toch?quote:Op zaterdag 5 oktober 2013 19:52 schreef Tim86 het volgende:
[..]
Het is bijna altijd kiezen tussen je gevoel of je verstand..lijkt me niet zo makkelijk. Als hij zich echt meer Albanees voelt dan is het toch lastig..zeker als je hele familie wil dat je de nationale trots van Albanië gaat vertegenwoordigen.
Die van Wolfsburg jaquote:Op zaterdag 5 oktober 2013 19:53 schreef Kiid het volgende:
[..]
Diego Alves? Wel goede dribbling/pace, maar de rest is minder
Dat hebben ze al een tijdje. Nu nog er wat mee doenquote:Op zaterdag 5 oktober 2013 19:53 schreef Chase_Utley het volgende:
[..]
Ja, ik snap het wel en ik snap het niet. Maar voor mij is het makkelijk praten. Belgie heeft nu wel een shitload aan talent en al redelijk wat gevestigde namen zeg.
Ik ook, maar mijn voorkeur gaat uit naar K3quote:Op zaterdag 5 oktober 2013 19:50 schreef Tim86 het volgende:
[..]
Ik ben nou eenmaal een Belgenfappert, Toefskes
Lekker kiezenquote:Januzaj komt door zijn afkomst in aanmerking voor verschillende nationale ploegen: België[5], Albanië[5], Servië[5] en Turkije[6]. Ook Kosovo is - als het door de FIFA erkend wordt als voetballand - een optie.[6]
Mwa. Ze hadden heel lang talenten. Die talenten zijn nu ontplooid tot gevestigde namen en daarachter komt nu weer een hele goede groep nieuwe talenten. En er lijkt nu ze winnen ineens geen scheiding meer tussen de Walen en Vlamingen te zijn.quote:Op zaterdag 5 oktober 2013 19:55 schreef Kiid het volgende:
[..]
Dat hebben ze al een tijdje. Nu nog er wat mee doen
Ik ga stuk.quote:Op zaterdag 5 oktober 2013 19:48 schreef Kamikazie het volgende:
http://www.dumpert.nl/med(...)ed_van_larisje_.html![]()
![]()
![]()
![]()
![]()
![]()
![]()
![]()
![]()
En kwalificatiewedstrijden. En als hij zich zo blijft ontwikkelen kan hij de beste speler in de historie van het land worden, wat ook erg bijzonder is.quote:Op zaterdag 5 oktober 2013 19:53 schreef Hoogstaande het volgende:
[..]
Albanese trots verdedigen in oefenpotjes, want meer zal het niet worden dan toch?
Ach, Yildirim speelde ooit ook een oefeninterland voor Nederlandquote:Op zaterdag 5 oktober 2013 19:56 schreef Tim86 het volgende:
[..]
En kwalificatiewedstrijden. En als hij zich zo blijft ontwikkelen kan hij de beste speler in de historie van het land worden, wat ook erg bijzonder is.
Uit sportief oogpunt gezien zou het echt zonde zijn natuurlijk, maar ik zou het best kunnen begrijpen. Bij al die Marokkaanse Belgen en Nederlanders is het steeds ook weer een big issue. Nu bij Bakkali, eerder ook bij bijv. Chadli. Die speelde zelfs een oefeninterland nog met Marokko.
Ja maar Marokkanen zijn Afrikanen en daar is het een en al chaos. Kiezen tussen 2 Europese landen lijkt mij een stuk lastiger.quote:Op zaterdag 5 oktober 2013 19:56 schreef Tim86 het volgende:
[..]
En kwalificatiewedstrijden. En als hij zich zo blijft ontwikkelen kan hij de beste speler in de historie van het land worden, wat ook erg bijzonder is.
Uit sportief oogpunt gezien zou het echt zonde zijn natuurlijk, maar ik zou het best kunnen begrijpen. Bij al die Marokkaanse Belgen en Nederlanders is het steeds ook weer een big issue. Nu bij Bakkali, eerder ook bij bijv. Chadli. Die speelde zelfs een oefeninterland nog met Marokko.
Dat is mooi, want na de grote dumps gaan ze als gekken stijgen.quote:Op zaterdag 5 oktober 2013 19:57 schreef dion_v_k het volgende:
Hunter is gezakt naar 2k en Shadow naar 2,2k.
Er zijn dus al flink wat mensen begonnen met het dumpen van de kaartjes
Komt ook wel omdat je dan van die gasten hebt die niet nadenken en gelijk 50 kaartjes erop kwakt voor dezelfde prijsquote:Op zaterdag 5 oktober 2013 19:57 schreef dion_v_k het volgende:
Hunter is gezakt naar 2k en Shadow naar 2,2k.
Er zijn dus al flink wat mensen begonnen met het dumpen van de kaartjes
Dat laatste blijft wel een issue denk ik, maar zolang je wint gaat het goed. Als het straks minder gaat lopen kan het ineens weer escaleren net als in het verleden. Bij Frankrijk zie je dat soort (culturele) issues ook binnen de selectie steeds. En wij hebben natuurlijk ook de Kabel gehad hier.quote:Op zaterdag 5 oktober 2013 19:56 schreef Chase_Utley het volgende:
[..]
Mwa. Ze hadden heel lang talenten. Die talenten zijn nu ontplooid tot gevestigde namen en daarachter komt nu weer een hele goede groep nieuwe talenten. En er lijkt nu ze winnen ineens geen scheiding meer tussen de Walen en Vlamingen te zijn.
Ik geloof niet dat Albanie bekend staat om zijn goede structuur. Het ligt dan wel in Europa maar daar lijkt mij alles mee gezegd.quote:Op zaterdag 5 oktober 2013 19:57 schreef BDIL het volgende:
[..]
Ja maar Marokkanen zijn Afrikanen en daar is het een en al chaos. Kiezen tussen 2 Europese landen lijkt mij een stuk lastiger.
Same herequote:Op zaterdag 5 oktober 2013 19:59 schreef DarkSonic2 het volgende:
Ik ging bij mijn broer eten en Man Utd kijken.. ik zag de 2 goals van Januzaj en ik dacht: die wordt nu gepricefixed. Helaas ben ik nu te laat.
Een paar maanden geleden ook al met die stewardess. Het zou goed kunnen dat het opgezet is, maar dan nog is het geniaal.quote:Op zaterdag 5 oktober 2013 19:58 schreef Kamikazie het volgende:
[..]
Dat had ik ook
Echt hardop zitten lachen.
Ja ik wil gewoon niet geloven dat het opgezet isquote:Op zaterdag 5 oktober 2013 19:59 schreef pascal08 het volgende:
[..]
Een paar maanden geleden ook al met die stewardess. Het zou goed kunnen dat het opgezet is, maar dan nog is het geniaal.
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |