SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt. SPOILER: alle gamertagsOm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.met dank aan Reemi
![]()
![]()
www.wefut.com
![]()
![]()
Alex Pastoor:
"Een uitslag is altijd terecht, of het nou verdiend is of onverdiend"
Martin Verkerk:
''Ik bepaal of ik win of verlies. Als ik goed speel dan win ik, als ik slecht speel dan is de kans dat ik verlies aanwezig.''
Thanks!quote:Op zaterdag 5 oktober 2013 19:39 schreef Blistering het volgende:
[..]
Lekker teampje. En kudo's voor je awesome avatar, Ron fucking Swanson
Turk ?quote:
Adnan Januzaj is niet echt een Belgische naamquote:
Romelu Lukaku is ook niet heel Belgisch he.quote:Op zaterdag 5 oktober 2013 19:47 schreef BDIL het volgende:
[..]
Adnan Januzaj is niet echt een Belgische naam
Ouders uit Kosovoquote:Op zaterdag 5 oktober 2013 19:47 schreef BDIL het volgende:
[..]
Hij is blijkbaar Albaansquote:Op zaterdag 5 oktober 2013 19:48 schreef Chase_Utley het volgende:
[..]
Romelu Lukaku is ook niet heel Belgisch he.
Albanese Belg. Ook nog niet zeker of hij voor België gaat spelen. Veel druk vanuit zijn familie om voor Albanië te spelen schijnbaar.quote:Op zaterdag 5 oktober 2013 19:47 schreef BDIL het volgende:
[..]
Rood en roze, dat vloekt toch?quote:Op zaterdag 5 oktober 2013 19:44 schreef Kamikazie het volgende:
http://www.dumpert.nl/med(...)ze_lambo_rijden.html
Daar ging mijn mannelijkheid, ik vond het lief.
Het wordt wel een beetje een vreemdelingen legioen bij Belgiequote:Op zaterdag 5 oktober 2013 19:49 schreef Tim86 het volgende:
[..]
Albanese Belg. Ook nog niet zeker of hij voor België gaat spelen. Veel druk vanuit zijn familie om voor Albanië te spelen schijnbaar.
Ik ben nou eenmaal een Belgenfappert, Toefskesquote:Op zaterdag 5 oktober 2013 19:49 schreef Toefjes het volgende:
[..]
Tim, wat slaak je toch allemaal voor rare kreten uit, gaat het wel goed met je?
Ik snap dat ze in dat soort gevallen een soort trotskwestie hebben, maar je gaat toch niet Albanië verkiezen boven België. Hij zal toch wel een eindtoernooi willen spelen ooit?quote:Op zaterdag 5 oktober 2013 19:49 schreef Tim86 het volgende:
[..]
Albanese Belg. Ook nog niet zeker of hij voor België gaat spelen. Veel druk vanuit zijn familie om voor Albanië te spelen schijnbaar.
Als jij trots bent op Zimbabwe dan speel je voor Zimbabwe toch ? Ongeacht in welke land je woont.quote:Op zaterdag 5 oktober 2013 19:50 schreef Chase_Utley het volgende:
[..]
Ik snap dat ze in dat soort gevallen een soort trotskwestie hebben, maar je gaat toch niet Albanië verkiezen boven België. Hij zal toch wel een eindtoernooi willen spelen ooit?
Moeilijk om te zeggen hoe ik dat zou doen aangezien ik allen speelgerechtigd voor Nederland ben.quote:Op zaterdag 5 oktober 2013 19:51 schreef BDIL het volgende:
[..]
Als jij trots bent op Zimbabwe dan speel je voor Zimbabwe toch ? Ongeacht in welke land je woont.
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |