OP-kledingstuk:quote:- C_A
- Muhahaha + vriendin
- WeeTee
- Vinniiee
- palawan
- Viro + een vriendin
-DaMook (ovb)
Wil je ook mee met deze gezellige groep mensen, er zijn nog kamers vrij!
Voor 25 euro PP kan je een kamer erbij boeken.
Je kan ook in de zaal kijken toch? Of ben je niet bij de Dinnershow?quote:Op zaterdag 5 oktober 2013 19:31 schreef Jofunu-kun het volgende:
[..]
Klopt, alleen geen artiesten atm, daarstraks wel idd een paar aangename dames![]()
En dan zit je hier met 4 collega chauffeurs een beetje te kijken
Vrouw?quote:Op zaterdag 5 oktober 2013 19:31 schreef Kaneelstokje het volgende:
Er blijft iemand slapen vanavond. Weer allemaal opruimen enzo
Sex.quote:Op zaterdag 5 oktober 2013 19:33 schreef Vinniiee het volgende:
Waarom zou je opruimen als er iemand blijft slapen?
Misschien is kaneel wel een beetje hommoquote:Op zaterdag 5 oktober 2013 19:34 schreef Vinniiee het volgende:
[..]
Jij denkt dat Kaneel er een ventje in laat staan?
Ja, goed figuur slaan enzo.quote:Op zaterdag 5 oktober 2013 19:33 schreef Vinniiee het volgende:
Waarom zou je opruimen als er iemand blijft slapen?
Zo beter?quote:
Nee.quote:
Aha.quote:Op zaterdag 5 oktober 2013 19:35 schreef Kaneelstokje het volgende:
[..]
Ja, goed figuur slaan enzo.
[..]
Zo beter?
[..]
Nee.
Eerste keer dat ik bij mijn vriend bleef slapen stond hij nog wild te dweilen.. nu als ik langs kom staat er een afwas van 8 maandenquote:Op zaterdag 5 oktober 2013 19:35 schreef Vinniiee het volgende:
[..]
Daar hoef je toch niet voor op te ruimen?Alleen als het heel erg is
Daarom is het beter om single te zijn, dan maak je tenminste continu je huis schoonquote:Op zaterdag 5 oktober 2013 19:38 schreef Raene het volgende:
[..]
Eerste keer dat ik bij mijn vriend bleef slapen stond hij nog wild te dweilen.. nu als ik langs kom staat er een afwas van 8 maanden..
Quinne doen?quote:
Dat ligt echt aan de persoon zelf :p.quote:Op zaterdag 5 oktober 2013 19:38 schreef PeuRac het volgende:
[..]
Daarom is het beter om single te zijn, dan maak je tenminste continu je huis schoon
quote:Op zaterdag 5 oktober 2013 19:39 schreef Myraela het volgende:
Faxie komt vanavond misschien langs, hier ook een en al stress om schoon te maken.
Ja lekkerquote:
Delen?quote:
quote:Op zaterdag 5 oktober 2013 19:39 schreef Myraela het volgende:
Faxie komt vanavond misschien langs, hier ook een en al stress om schoon te maken.
Ik maak sowieso vaak schoon, mijn moeder geloofde dat in het begin nooit (thuis voerde ik echt geen flikker uit). Totdat ze een paar keer onverwacht langs gekomen was en mijn huisje ook brandschoon was.quote:Op zaterdag 5 oktober 2013 19:40 schreef Raene het volgende:
[..]
Dat ligt echt aan de persoon zelf :p.
Huh wut ?? Die memo heb ik gemist volgens mijquote:Op zaterdag 5 oktober 2013 19:38 schreef PeuRac het volgende:
[..]
Daarom is het beter om single te zijn, dan maak je tenminste continu je huis schoon
Die moet ik ook eens uitnodigenquote:Op zaterdag 5 oktober 2013 19:41 schreef Kaneelstokje het volgende:
Eerste keer dat Fera langskwam was het een teringzooi. Had er niet op gerekend dat ze bleef slapen enzo.
Volgende dag kwam ik terug van werk, was alles opgeruimd
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |