OP-kledingstuk:quote:- C_A
- Muhahaha + vriendin
- WeeTee
- Vinniiee
- palawan
- Viro + een vriendin
-DaMook (ovb)
Wil je ook mee met deze gezellige groep mensen, er zijn nog kamers vrij!
Voor 25 euro PP kan je een kamer erbij boeken.
Je kan ook in de zaal kijken toch? Of ben je niet bij de Dinnershow?quote:Op zaterdag 5 oktober 2013 19:31 schreef Jofunu-kun het volgende:
[..]
Klopt, alleen geen artiesten atm, daarstraks wel idd een paar aangename dames![]()
En dan zit je hier met 4 collega chauffeurs een beetje te kijken
Vrouw?quote:Op zaterdag 5 oktober 2013 19:31 schreef Kaneelstokje het volgende:
Er blijft iemand slapen vanavond. Weer allemaal opruimen enzo
Sex.quote:Op zaterdag 5 oktober 2013 19:33 schreef Vinniiee het volgende:
Waarom zou je opruimen als er iemand blijft slapen?
Misschien is kaneel wel een beetje hommoquote:Op zaterdag 5 oktober 2013 19:34 schreef Vinniiee het volgende:
[..]
Jij denkt dat Kaneel er een ventje in laat staan?
Ja, goed figuur slaan enzo.quote:Op zaterdag 5 oktober 2013 19:33 schreef Vinniiee het volgende:
Waarom zou je opruimen als er iemand blijft slapen?
Zo beter?quote:
Nee.quote:
Aha.quote:Op zaterdag 5 oktober 2013 19:35 schreef Kaneelstokje het volgende:
[..]
Ja, goed figuur slaan enzo.
[..]
Zo beter?
[..]
Nee.
Eerste keer dat ik bij mijn vriend bleef slapen stond hij nog wild te dweilen.. nu als ik langs kom staat er een afwas van 8 maandenquote:Op zaterdag 5 oktober 2013 19:35 schreef Vinniiee het volgende:
[..]
Daar hoef je toch niet voor op te ruimen?Alleen als het heel erg is
Daarom is het beter om single te zijn, dan maak je tenminste continu je huis schoonquote:Op zaterdag 5 oktober 2013 19:38 schreef Raene het volgende:
[..]
Eerste keer dat ik bij mijn vriend bleef slapen stond hij nog wild te dweilen.. nu als ik langs kom staat er een afwas van 8 maanden..
Quinne doen?quote:
Dat ligt echt aan de persoon zelf :p.quote:Op zaterdag 5 oktober 2013 19:38 schreef PeuRac het volgende:
[..]
Daarom is het beter om single te zijn, dan maak je tenminste continu je huis schoon
quote:Op zaterdag 5 oktober 2013 19:39 schreef Myraela het volgende:
Faxie komt vanavond misschien langs, hier ook een en al stress om schoon te maken.
Ja lekkerquote:
Delen?quote:
quote:Op zaterdag 5 oktober 2013 19:39 schreef Myraela het volgende:
Faxie komt vanavond misschien langs, hier ook een en al stress om schoon te maken.
Ik maak sowieso vaak schoon, mijn moeder geloofde dat in het begin nooit (thuis voerde ik echt geen flikker uit). Totdat ze een paar keer onverwacht langs gekomen was en mijn huisje ook brandschoon was.quote:Op zaterdag 5 oktober 2013 19:40 schreef Raene het volgende:
[..]
Dat ligt echt aan de persoon zelf :p.
Huh wut ?? Die memo heb ik gemist volgens mijquote:Op zaterdag 5 oktober 2013 19:38 schreef PeuRac het volgende:
[..]
Daarom is het beter om single te zijn, dan maak je tenminste continu je huis schoon
Die moet ik ook eens uitnodigenquote:Op zaterdag 5 oktober 2013 19:41 schreef Kaneelstokje het volgende:
Eerste keer dat Fera langskwam was het een teringzooi. Had er niet op gerekend dat ze bleef slapen enzo.
Volgende dag kwam ik terug van werk, was alles opgeruimd
Als hij gaat poolen welquote:Op zaterdag 5 oktober 2013 19:57 schreef rhubarbje het volgende:
gaat faxie dan eindelijk ook echt scoren?
Hij scoort regelmatig.quote:Op zaterdag 5 oktober 2013 19:57 schreef rhubarbje het volgende:
gaat faxie dan eindelijk ook echt scoren?
Ik hoop dat dat overdreven isquote:Op zaterdag 5 oktober 2013 19:38 schreef Raene het volgende:
[..]
Eerste keer dat ik bij mijn vriend bleef slapen stond hij nog wild te dweilen.. nu als ik langs kom staat er een afwas van 8 maanden..
niet als je hem gelooftquote:
Ze waren nu naar een afgesloten zaal, zijn er wel doorheen naar binnen gelopen, uitbuiken en dutten in de bus nuquote:Op zaterdag 5 oktober 2013 19:33 schreef PeuRac het volgende:
[..]
Je kan ook in de zaal kijken toch? Of ben je niet bij de Dinnershow?
De eerste keer bij je nieuwe vlam slapen, ik mis hetquote:Op zaterdag 5 oktober 2013 19:38 schreef Raene het volgende:
[..]
ik ookquote:Op zaterdag 5 oktober 2013 20:15 schreef Jofunu-kun het volgende:
[..]
De eerste keer bij je nieuwe vlam slapen, ik mis het
Je kan Faxie gaan datenquote:
Slaap ze, op/rond t mediapark is verder niks te doen helaas. Hoe laat moet je weer klaar staan?quote:Op zaterdag 5 oktober 2013 20:13 schreef Jofunu-kun het volgende:
[..]
Ze waren nu naar een afgesloten zaal, zijn er wel doorheen naar binnen gelopen, uitbuiken en dutten in de bus nu
Ben blij dat ik niet ziek meer ben en m'n eetlust redelijk terug heb
ja dat durf ik nu natuurlijk niet meer als jullie van die dingen over hem zeggenquote:
rhubarbje en ik hebben laatst gedate, was erg gezellig.quote:
Er gaan geruchten dat er gevingerd is.quote:Op zaterdag 5 oktober 2013 20:22 schreef Fascination het volgende:
[..]
rhubarbje en ik hebben laatst gedate, was erg gezellig.
wanneer blijf je hier voor het eerst slapen?quote:Op zaterdag 5 oktober 2013 20:22 schreef Fascination het volgende:
[..]
rhubarbje en ik hebben laatst gedate, was erg gezellig.
En dan verbaast zijn dat je overspoelt wordt met reclame, telefoontjes, e-mails, etc, etc.quote:Op zaterdag 5 oktober 2013 20:23 schreef Myraela het volgende:
Ik heb even een spontane drang naar het invullen van online prijsvragen. Was op tv vandaag iets van mensen die dat zo'n beetje fulltime deden.
Volgende week toch?quote:Op zaterdag 5 oktober 2013 20:23 schreef rhubarbje het volgende:
[..]
wanneer blijf je hier voor het eerst slapen?
Ik vind er geen kloot aan, slaapt rot omdat je geen rare dingen wilt doen in de slaap, nieuw bed wat nooit zo lekker slaapt als mijn eigen en je armen niet fijn kwijt kunnen omdat ze tegen je aan wil liggenquote:Op zaterdag 5 oktober 2013 20:15 schreef Jofunu-kun het volgende:
[..]
De eerste keer bij je nieuwe vlam slapen, ik mis het
Wij kunnen ook gaan datenquote:Op zaterdag 5 oktober 2013 20:20 schreef rhubarbje het volgende:
[..]
ja dat durf ik nu natuurlijk niet meer als jullie van die dingen over hem zeggen![]()
Dat overleef ik wel, als ik eenmaal achter mijn gewonnen macbook pro zit.quote:Op zaterdag 5 oktober 2013 20:25 schreef PeuRac het volgende:
[..]
En dan verbaast zijn dat je overspoelt wordt met reclame, telefoontjes, e-mails, etc, etc.
Win je wel eens iets?quote:Op zaterdag 5 oktober 2013 20:23 schreef Myraela het volgende:
Ik heb even een spontane drang naar het invullen van online prijsvragen. Was op tv vandaag iets van mensen die dat zo'n beetje fulltime deden.
Ik zit me ook voor te nemen dat vaker te doen.quote:Op zaterdag 5 oktober 2013 20:23 schreef Myraela het volgende:
Neem een apart e-mail adres en koop een pre-paid simkaart voor wanneer je je tel nummer moet invullen.quote:Op zaterdag 5 oktober 2013 20:27 schreef Myraela het volgende:
[..]
Dat overleef ik wel, als ik eenmaal achter mijn gewonnen macbook pro zit.
Half 12 ongeveer..quote:Op zaterdag 5 oktober 2013 20:19 schreef PeuRac het volgende:
[..]
Slaap ze, op/rond t mediapark is verder niks te doen helaas. Hoe laat moet je weer klaar staan?
Ik heb laatst een Boretti BBQ van 250 euro gewonnen.quote:
Nog 3u, dat wachten mis ik niet meer van toen ik nog chauffeurdequote:
Coolquote:Op zaterdag 5 oktober 2013 20:30 schreef Myraela het volgende:
[..]
Ik heb laatst een Boretti BBQ van 250 euro gewonnen.Maar dat was eigenlijk meer omdat ik op een website wat aan het lezen was en toen die prijsvraag zag.
Ik slaap nog vast op de achterbank van de bus, dus geen last vanquote:Op zaterdag 5 oktober 2013 20:27 schreef PeuRac het volgende:
[..]
Ik vind er geen kloot aan, slaapt rot omdat je geen rare dingen wilt doen in de slaap, nieuw bed wat nooit zo lekker slaapt als mijn eigen en je armen niet fijn kwijt kunnen omdat ze tegen je aan wil liggen
oh dan moet ik snel op gaan ruimen!quote:
Ze is met mij aan het daten, dat zeg ik toch net? Man, man, man.quote:
Ja oke, dat scheelt wel, in een Audi of BMW slaapt het niet zo lekkerquote:Op zaterdag 5 oktober 2013 20:31 schreef Jofunu-kun het volgende:
[..]
Ik slaap nog vast op de achterbank van de bus, dus geen last van
Scheelt dat we toch wel konden eten voor niks en ergens gewoon aan tafel, was wel ff gezellig..quote:Op zaterdag 5 oktober 2013 20:30 schreef PeuRac het volgende:
[..]
Nog 3u, dat wachten mis ik niet meer van toen ik nog chauffeurde
Als je mijn vriendin was geweest, dan zou ik nu 7 kleuren strond schijten van angst.quote:Op zaterdag 5 oktober 2013 20:33 schreef rhubarbje het volgende:
Ik had kaartjes gewonnen voor een trouwbeurs
Vandaag geweest
was best saai, maar goed dan weet je dat ook weer he
altijd toch?quote:
En nog leuke dingen gezien?quote:Op zaterdag 5 oktober 2013 20:33 schreef rhubarbje het volgende:
Ik had kaartjes gewonnen voor een trouwbeurs
Vandaag geweest
was best saai, maar goed dan weet je dat ook weer he
Waar sta je nu dan?quote:Op zaterdag 5 oktober 2013 20:33 schreef Jofunu-kun het volgende:
[..]
Scheelt dat we toch wel konden eten voor niks en ergens gewoon aan tafel, was wel ff gezellig..
Rond 23:00 de bus voor de deur plempen, wordt de klant ook weer blij van..
Een date is nog geen relatie, bezitterig relkutjequote:Op zaterdag 5 oktober 2013 20:32 schreef Fascination het volgende:
[..]
Ze is met mij aan het daten, dat zeg ik toch net? Man, man, man.!
aangezien mijn vriend mij ten huwelijk heeft gevraagd zal het bij hem wel mee vallen gok ikquote:Op zaterdag 5 oktober 2013 20:33 schreef PeuRac het volgende:
[..]
Als je mijn vriendin was geweest, dan zou ik nu 7 kleuren strond schijten van angst.
Op de busparking naast Beeld en Geluid..quote:Op zaterdag 5 oktober 2013 20:34 schreef PeuRac het volgende:
[..]
Waar sta je nu dan?
Dat is wel lekker ja, maar dat had ik sowieso bijna altijd wel, of we gingen met collega's zelf ergens uit eten en declareerden dat.
nee niet echtquote:
Oke, dan is het wel logisch ja.quote:Op zaterdag 5 oktober 2013 20:35 schreef rhubarbje het volgende:
[..]
aangezien mijn vriend mij ten huwelijk heeft gevraagd zal het bij hem wel mee vallen gok ik
oorzaak gevolg en zo
Oh ja, die zit daar tegenwoordig (ik kom alleen nog maar aan de andere kant van het park).quote:Op zaterdag 5 oktober 2013 20:35 schreef Jofunu-kun het volgende:
[..]
Op de busparking naast Beeld en Geluid..
Een beurs nodig hebben om de mooiste dag van je leven in te vullenquote:
ja waarom niet?quote:Op zaterdag 5 oktober 2013 20:36 schreef tijnbrein het volgende:
[..]
Een beurs nodig hebben om de mooiste dag van je leven in te vulleneen dag die sommige mensen een paar keer hebben
Je kan toch ook zelf iets bedenken. Bovendien vind ik trouwen onzin. Zo'n hele huwelijksdag belachelijk. Al dat gedoe.quote:Op zaterdag 5 oktober 2013 20:38 schreef rhubarbje het volgende:
[..]
ja waarom niet?
Je ontmoet daar vooral aanbieders en dan kun je kijken wie bij jouw beeld van die dag past
ja en dan heb je toch mensen nodig die dat uitvoeren?quote:Op zaterdag 5 oktober 2013 20:42 schreef tijnbrein het volgende:
[..]
Je kan toch ook zelf iets bedenken. Bovendien vind ik trouwen onzin. Zo'n hele huwelijksdag belachelijk. Al dat gedoe.
Mensen die denken zo uniek te zijn met huwelijk, geboortes, begrafenissen. Echt als ik nog een keer dat nummer, isn't she lovely hoor als er weer een kotter geboren wordt.
Ja, maar mensen mogen toch wel weer zelf iets bedenken in plaats van iets uit een catalogus te gebruiken als ze gaan trouwen, baren, streven, whateverquote:Op zaterdag 5 oktober 2013 20:43 schreef rhubarbje het volgende:
[..]
ja en dan heb je toch mensen nodig die dat uitvoeren?
en dat is automatisch eat je doet als je naar zo'n beurs gaat?quote:Op zaterdag 5 oktober 2013 20:48 schreef tijnbrein het volgende:
[..]
Ja, maar mensen mogen toch wel weer zelf iets bedenken in plaats van iets uit een catalogus te gebruiken als ze gaan trouwen, baren, streven, whatever
Ach ja mensen moet ook hun brood verdienen met die onzin
Zat mensen die dat doen Tijn, maar soms kan een beetje hulp wel zo fijn zijn.. Rhu had het niet over ideen opdoen maar kijken wie wat kan doen/leveren etc, dat vindt je juist daar..quote:Op zaterdag 5 oktober 2013 20:48 schreef tijnbrein het volgende:
[..]
Ja, maar mensen mogen toch wel weer zelf iets bedenken in plaats van iets uit een catalogus te gebruiken als ze gaan trouwen, baren, streven, whatever
Ach ja mensen moet ook hun brood verdienen met die onzin
En nu ben je verdrietigquote:Op zaterdag 5 oktober 2013 21:15 schreef PeuRac het volgende:
Deed net ff een van de domste dingen ooit, vakantie foto's terug kijken van de laatste vakantie met mn ex
Of my way van frank sinatra op een begravenisquote:Op zaterdag 5 oktober 2013 20:42 schreef tijnbrein het volgende:
Echt als ik nog een keer dat nummer, isn't she lovely hoor als er weer een kotter geboren wordt.
Niet echt verdrietig, meer dat ik wordt herinnerd aan wat ik kwijt ben.quote:
Dat is wel een beetje verdrietig lijkt mij.. Ik heb alle fotos met exen ver ver weg in een schoenendoosquote:Op zaterdag 5 oktober 2013 21:28 schreef PeuRac het volgende:
[..]
Niet echt verdrietig, meer dat ik wordt herinnerd aan wat ik kwijt ben.
Eigenlijk is dat zo slecht dat je dat juist weer wel moet doenquote:Op zaterdag 5 oktober 2013 21:28 schreef Raene het volgende:
[..]
Of my way van frank sinatra op een begravenis...
Maar tijn er zijn genoeg mensen die gewoon leuke ideetjes op willen doen om lekker een beetje origineel te zijn ipv dat je tante een heel abc in elkaar knipt voor tijdens de receptie...
De a is van appel... die lust ze erg graag..
De b is van bruiloft... die heeft ze vandaag...
Bij mij zaten ze ook ver weg,maar ik zocht andere foto's van dezelfde locatie en kwam zo per ongeluk hierop terecht.quote:Op zaterdag 5 oktober 2013 21:29 schreef Raene het volgende:
[..]
Dat is wel een beetje verdrietig lijkt mij.. Ik heb alle fotos met exen ver ver weg in een schoenendoos.
De a is van anaal... dat wil ze erg graag...quote:Op zaterdag 5 oktober 2013 21:28 schreef Raene het volgende:
[..]
Of my way van frank sinatra op een begravenis...
Maar tijn er zijn genoeg mensen die gewoon leuke ideetjes op willen doen om lekker een beetje origineel te zijn ipv dat je tante een heel abc in elkaar knipt voor tijdens de receptie...
De a is van appel... die lust ze erg graag..
De b is van bruiloft... die heeft ze vandaag...
De c is van clitoris... die streelt ze erg graagquote:Op zaterdag 5 oktober 2013 21:32 schreef AirwiN het volgende:
[..]
De a is van anaal... dat wil ze erg graag...
De b is van beffen... dat wil ze erg graag....
De d is van dildo..... die gebruikt ze vaak.quote:Op zaterdag 5 oktober 2013 21:33 schreef Raene het volgende:
[..]
De c is van clitoris... die streelt ze erg graag
Ik heb alleen moeite met deze, maar die heeft dan ook mijn hart goed hard gebroken. De eerste liefde waarmee ik mijzelf echt oud zag worden. Dan te bedenken dat het begon als een grap in de clubquote:Op zaterdag 5 oktober 2013 21:32 schreef Myraela het volgende:
Ik heb totaal geen moeite met mijn exen.Maar ik heb nu ook gewoon alles wat ik hebben wil.
Ik heb nu ook totaal geen moeite met mijn exen, ik ben happy in mijn relatiequote:Op zaterdag 5 oktober 2013 21:32 schreef Myraela het volgende:
Ik heb totaal geen moeite met mijn exen.Maar ik heb nu ook gewoon alles wat ik hebben wil.
Ja dan kan ik het me wel voorstellen.quote:Op zaterdag 5 oktober 2013 21:35 schreef PeuRac het volgende:
[..]
Ik heb alleen moeite met deze, maar die heeft dan ook mijn hart goed hard gebroken. De eerste liefde waarmee ik mijzelf echt oud zag worden. Dan te bedenken dat het begon als een grap in de club
De q is van Quinne.. die delen ze graagquote:Op zaterdag 5 oktober 2013 21:33 schreef Raene het volgende:
[..]
De c is van clitoris... die streelt ze erg graag
Ik hou niet van delenquote:Op zaterdag 5 oktober 2013 21:37 schreef AirwiN het volgende:
[..]
De q is van Quinne.. die delen ze graag
Wat een creativiteit.quote:Op zaterdag 5 oktober 2013 21:32 schreef AirwiN het volgende:
[..]
De a is van anaal... dat wil ze erg graag...
De b is van beffen... dat wil ze erg graag....
Dan mag je alleen toekijken!quote:
Dikke snikkel voor jequote:
Ik ook!quote:
Met een goed gevoel terugkijken op de periode dat je het wel leuk had en niet blijven hangen in de slechte ervaringen. Extremen daargelaten werkt dat het best.quote:Op zaterdag 5 oktober 2013 21:42 schreef rhubarbje het volgende:
Ik heb ook geen moeite met exen of ze zien of zo
ook niet degene die mijn hart hebben gebroken
Als ik ergens nog wel eens over denk of peins zijn het degene met wie het niks werd (ook geen date of zo bedoel ik)
Nee, die is voor Quinne.quote:
Ik wil ookquote:
quote:
van mij mag je. Jij bent degene die niet wil delen.quote:
doe ik ook hoorquote:Op zaterdag 5 oktober 2013 21:45 schreef AirwiN het volgende:
[..]
Met een goed gevoel terugkijken op de periode dat je het wel leuk had en niet blijven hangen in de slechte ervaringen. Extremen daargelaten werkt dat het best.
Ik moet eigenlijk wat meer gaan plannen, zit veel te veel thuis de laatste wekenquote:
De t is van Tamashii... die wil ik dan weer erg graag.quote:
Precies.quote:Op zaterdag 5 oktober 2013 21:50 schreef rhubarbje het volgende:
[..]
doe ik ook hoor
en als ik er over denk dan is het meer een: wat zouden ze nu doen? hoe zou ik zijn geweest als ik bijv 3 jaar met die persoon was geweest?
ik kwam gisteren trouwens een van die personen tegen dus ik ben misschien ook niet helemaal objectief nu
quote:Op zaterdag 5 oktober 2013 21:51 schreef AirwiN het volgende:
[..]
De t is van Tamashii... die wil ik dan weer erg graag.
De v is van verwachtingen... die waren wel wat hoger dan dit.quote:
Muahahhaha jaja. Wat weet je nou van mijn kusjes.quote:Op zaterdag 5 oktober 2013 21:56 schreef AirwiN het volgende:
[..]
De v is van verwachtingen... die waren wel wat hoger dan dit.
hij wil de k van kutje niet van kusjequote:Op zaterdag 5 oktober 2013 21:58 schreef Tamashii het volgende:
[..]
Muahahhaha jaja. Wat weet je nou van mijn kusjes.
Te weinig nog blijkbaar?quote:Op zaterdag 5 oktober 2013 21:58 schreef Tamashii het volgende:
[..]
Mijn imago, wat doe je?quote:Op zaterdag 5 oktober 2013 21:59 schreef rhubarbje het volgende:
[..]
hij wil de k van kutje niet van kusje
Ik hoor dit gelijk met de stem van Faberyayo a la Buma in mijn Zak.quote:Op zaterdag 5 oktober 2013 21:59 schreef rhubarbje het volgende:
[..]
Ja hallo? Ik niks iig.quote:Op zaterdag 5 oktober 2013 21:58 schreef Tamashii het volgende:
[..]
Daar doe ik niet aan :$quote:Op zaterdag 5 oktober 2013 21:59 schreef rhubarbje het volgende:
[..]
Nee daar moet je niks over vertellen, dat is juist deel van de chemie.quote:
Wanneer gaan wij es samen dit lesje scheikunde doen dan?quote:Op zaterdag 5 oktober 2013 22:05 schreef Tamashii het volgende:
[..]
Nee daar moet je niks over vertellen, dat is juist deel van de chemie.
quote:Op zaterdag 5 oktober 2013 22:06 schreef AirwiN het volgende:
[..]
Wanneer gaan wij es samen dit lesje Scheikunde doen dan?
And then I go and spoil it all by saying something like: dat is niet het enige waar ik goed in ben met mijn mond.quote:
Oh wat nog meer dan?quote:Op zaterdag 5 oktober 2013 22:12 schreef AirwiN het volgende:
[..]
And then I go and spoil it all by saying something like: dat is niet het enige waar ik goed in ben met mijn mond.
Nee daar moet je niks over vertellen, dat is juist deel van de chemie.quote:
Touche.quote:Op zaterdag 5 oktober 2013 22:17 schreef AirwiN het volgende:
[..]
Nee daar moet je niks over vertellen, dat is juist deel van de chemie.
Maar dat mag niet!quote:Op zaterdag 5 oktober 2013 22:23 schreef muhahaha het volgende:
Lijkt wel alsof ik in iemands dm zit te snuffelen.
Bijzondere momenten altijd, als jij niks meer weet terug te zeggen.quote:
Ik DM niet met Tamashii.quote:Op zaterdag 5 oktober 2013 22:23 schreef muhahaha het volgende:
Natuurlijk weet ik wel wat te zeggen, maar ik gun jou dat.quote:Op zaterdag 5 oktober 2013 22:24 schreef AirwiN het volgende:
[..]
Bijzondere momenten altijd, als jij niks meer weet terug te zeggen.
Uiteraard.quote:Op zaterdag 5 oktober 2013 22:27 schreef Tamashii het volgende:
[..]
Natuurlijk weet ik wel wat te zeggen, maar ik gun jou dat.
Hoezo?quote:
Ow, dat deed zij ja. Voor zover de fabel dat vrouwen meerdere dingen tegelijk kunnen.quote:Op zaterdag 5 oktober 2013 22:39 schreef muhahaha het volgende:
[..]
Dat 1op1 gesprek met tam hier terwijl ik word genegeerd.
Zo zijn wij.quote:
See what you meanquote:Op zaterdag 5 oktober 2013 22:23 schreef muhahaha het volgende:
Moet je niet bij je chickie zijn op zaterdagavoooondquote:
HM kan ik ook van jou zeggen hequote:Op zaterdag 5 oktober 2013 23:22 schreef Raene het volgende:
[..]
Moet je niet bij je chickie zijn op zaterdagavoooond
Bij mij was het al bekend dat die hommo op een lan party zitquote:
Wij hebben geen 'vaste' avonden.quote:Op zaterdag 5 oktober 2013 23:37 schreef Raene het volgende:
[..]
Bij mij was het al bekend dat die hommo op een lan party zit
quote:Op zaterdag 5 oktober 2013 23:56 schreef Raene het volgende:
[..]
[ [url=http://lookoutguyswevegotabadassoverhere.com/601189_228728780577301_334068546_n[1].jpg]afbeelding[/url] ]
Ah je bericht was noet sarcastisch, my badquote:
Eh nee hij was serieus voor een keer.quote:Op zondag 6 oktober 2013 00:22 schreef Raene het volgende:
[..]
Ah je bericht was noet sarcastisch, my bad...
Anyways ik verveel me deaud ik ga maar een filmpje kijken!
Tschüß liebe kinder
quote:Op zondag 6 oktober 2013 00:24 schreef muhahaha het volgende:
[..]
Eh nee hij was serieus voor een keer.
Have fun, ik ga ook zo maar eens.![]()
Faxquote:
Hoe is het met jou danquote:
Ja goedquote:Op zondag 6 oktober 2013 00:34 schreef Faxie het volgende:
[..]
Ja wel goed hoor
En met jou, schoonheid?
Het heren topic bedoel je?quote:Op zondag 6 oktober 2013 00:38 schreef Raene het volgende:
[..]
Ja goed![]()
Net het grote pikken! topic bekeken... nu heb ik zin in piemels
Nee niet het heren topicquote:Op zondag 6 oktober 2013 00:39 schreef Faxie het volgende:
[..]
Het heren topic bedoel je?
Tja ik heb er hier een, die mag je zo hebben
Ow is er een ander topic dan?quote:Op zondag 6 oktober 2013 00:41 schreef Raene het volgende:
[..]
Nee niet het heren topicteveel enge piemels daar
Ik heb net gezegd hoe het topic heet, jij leest er gewoon over heenquote:Op zondag 6 oktober 2013 00:42 schreef Faxie het volgende:
[..]
Ow is er een ander topic dan?
Porno pikken zeker?
Een aantal ja overduidelijk, maar sorry het ziet er allemaal beter uit dan meeste van die fok piemeltjesquote:Op zondag 6 oktober 2013 00:43 schreef Faxie het volgende:
Ah wacht ik zie het al.
De helft is daar nep
Sorryquote:Op zondag 6 oktober 2013 00:45 schreef PeuRac het volgende:
Godver, nu ben ik ook in KPD gaan kijken en heb ik zin in sex
mn scharrel is ongesteldquote:
Tja daar zitten wel een paar freaks tussen ja...quote:Op zondag 6 oktober 2013 00:45 schreef Raene het volgende:
[..]
Een aantal ja overduidelijk, maar sorry het ziet er allemaal beter uit dan meeste van die fok piemeltjes..
nah, ze is mn scharrel, niet mn vriendinquote:
Dan kan ze toch godverdomme nog wel pijpen of hoe zit hetquote:
Vrouw naar m'n hartquote:Op zondag 6 oktober 2013 00:51 schreef Raene het volgende:
[..]
Dan kan ze toch godverdomme nog wel pijpen of hoe zit het!?
quote:Op zondag 6 oktober 2013 00:51 schreef Raene het volgende:
[..]
Dan kan ze toch godverdomme nog wel pijpen of hoe zit het!?
Hihiquote:
Aah wil je een knuffeltjequote:Op zondag 6 oktober 2013 00:48 schreef Faxie het volgende:
[..]
Tja daar zitten wel een paar freaks tussen ja...
Bij die grote pikke ook overigens.
Valt me ook op dat sommigen daar bij kleine kerels horen die vel over been zijn. Vraag me af hoeveel er van die pik overblijft als ze wat meer vet over die botten zouden hebben![]()
Sorry ik ben stiekem jaloers
Woont ze zo ver weg danquote:Op zondag 6 oktober 2013 00:52 schreef PeuRac het volgende:
[..]maar om alleen daarvoor die kant op te rijden...
maar ff een dag of wat wachten.
Watquote:
Net te ver om alleen voor een pijpbeurt die kant op de rijden. Als mn buuf dronken is dan kan ik soms daar tercht, maar die is nu bij d'r vriendin.quote:
Rode? Gooi maar vol.quote:Op zondag 6 oktober 2013 00:55 schreef Raene het volgende:
* Raene schenkt nog een glas wijn in
Iemand?
quote:Op zondag 6 oktober 2013 00:55 schreef PeuRac het volgende:
[..]
Net te ver om alleen voor een pijpbeurt die kant op de rijden. Als mn buuf dronken is dan kan ik soms daar tercht, maar die is nu bij d'r vriendin.
Beter een goede buur dan een verre vriend toch?quote:Op zondag 6 oktober 2013 00:57 schreef Raene het volgende:
[..]! Sweet!
Mijn buuf vroeg me eens mee naar de parenclub met haar man samen... Ik ben tot op vandaag zwaar getraumatiseerd..
Immer rood, wit en rose drink je als er geen R in de maand zitquote:
Mijn burenquote:Op zondag 6 oktober 2013 00:57 schreef Faxie het volgende:
[..]
Beter een goede buur dan een verre vriend toch?
Ohquote:
Ze is eigenlijk Lesbisch maar blijkbaar niet altijd of zo, ik weet het niet, we praten er nooit over, het gebeurt gewoon.quote:Op zondag 6 oktober 2013 00:57 schreef Raene het volgende:
[..]! Sweet!
Mijn buuf vroeg me eens mee naar de parenclub met haar man samen... Ik ben tot op vandaag zwaar getraumatiseerd..
quote:Op zondag 6 oktober 2013 00:58 schreef Raene het volgende:
[..]
Immer rood, wit en rose drink je als er geen R in de maand zit
Waarom ga je mee dan?quote:
Heb je tips om mijn buurvrouw te versieren?quote:Op zondag 6 oktober 2013 00:59 schreef PeuRac het volgende:
[..]
Ze is eigenlijk Lesbisch maar blijkbaar niet altijd of zo, ik weet het niet, we praten er nooit over, het gebeurt gewoon.
[..]
Voer d'r dronken? Dat schijnt hier altijd goed te werkenquote:Op zondag 6 oktober 2013 01:00 schreef Faxie het volgende:
[..]
Heb je tips om mijn buurvrouw te versieren?
Nee ik ging dus niet meequote:
Chloroform.quote:Op zondag 6 oktober 2013 01:00 schreef Faxie het volgende:
[..]
Heb je tips om mijn buurvrouw te versieren?
Een fles whiskey voor d'r deur zetten en aanbellen? En dan een half uurtje wachten?quote:Op zondag 6 oktober 2013 01:01 schreef PeuRac het volgende:
[..]
Voer d'r dronken? Dat schijnt hier altijd goed te werken
Hoe doet ze dat? Ik heb vrouwen van tegen de 40 gezien die strakker waren dan de meeste vrouwen van eind 20.quote:Op zondag 6 oktober 2013 01:03 schreef Raene het volgende:
[..]
Nee ik ging dus niet mee.. mijn buren zijn eng
Zij is 40 en verlept..
Hij is 30 en zo dik dat hij vieze tieten heeft
Zelf maken met de scheikunde kit van de bart smit.quote:
Ik zou met d'r samen drinken en wat lol hebben, het helpt als ze relatieproblemen heeft en sowieso goed met je kan lachen ook wanneer ze nuchter is.quote:Op zondag 6 oktober 2013 01:03 schreef Faxie het volgende:
[..]
Een fles whiskey voor d'r deur zetten en aanbellen? En dan een half uurtje wachten?
Mijn bron is net off-line gehaald door de FBI helaasquote:
Niet iedereen heeft de eeuwige schoonheidquote:Op zondag 6 oktober 2013 01:05 schreef PeuRac het volgende:
[..]
Hoe doet ze dat? Ik heb vrouwen van tegen de 40 gezien die strakker waren dan de meeste vrouwen van eind 20.
Ah daar zal ik eens langs gaan danquote:Op zondag 6 oktober 2013 01:06 schreef Raene het volgende:
[..]
Zelf maken met de scheikunde kit van de bart smit.
Eentje had kinderen... maar je moet er ook wel moeite voor doen.quote:Op zondag 6 oktober 2013 01:07 schreef Raene het volgende:
[..]
Niet iedereen heeft de eeuwige schoonheid. Zeker niet na 6 kinderen te hebben gebaard
.
Ja maar ik heb een excuus nodig om aan d'r deur te komenquote:Op zondag 6 oktober 2013 01:06 schreef PeuRac het volgende:
[..]
Ik zou met d'r samen drinken en wat lol hebben, het helpt als ze relatieproblemen heeft en sowieso goed met je kan lachen ook wanneer ze nuchter is.
Je fles whiskey is niet voldoende? Ik ga soms gewoon wat drinken met de buuf.quote:Op zondag 6 oktober 2013 01:08 schreef Faxie het volgende:
[..]
Ja maar ik heb een excuus nodig om aan d'r deur te komen
Welnee. Je bent veel te liefquote:Op zondag 6 oktober 2013 01:08 schreef Faxie het volgende:
[..]
Ja maar ik heb een excuus nodig om aan d'r deur te komen
We lopen elkaar altijd mis..quote:Op zondag 6 oktober 2013 01:09 schreef PeuRac het volgende:
[..]
Je fles whiskey is niet voldoende? Ik ga soms gewoon wat drinken met de buuf.
Niet teveel drinken anders doet je piemel het niet meerquote:Op zondag 6 oktober 2013 01:10 schreef Faxie het volgende:
[..]
Misschien moet ik zelf eens goed drinken...
Dat heb ik dus ook eens gehad, meest genante moment van mn leven, vooral omdat die meid dacht dat ik homo was en dit als bewijs zagquote:Op zondag 6 oktober 2013 01:10 schreef Raene het volgende:
[..]
Niet teveel drinken anders doet je piemel het niet meer!
Geen ervaring meequote:Op zondag 6 oktober 2013 01:10 schreef Raene het volgende:
[..]
Niet teveel drinken anders doet je piemel het niet meer!
Hoor je d'r niet thuis komen?quote:
Ja goed ;D!quote:
In je maag?quote:Op zondag 6 oktober 2013 01:12 schreef Raene het volgende:
Hmm mijn fles wijn is bijna op. Waar is het gebleven
![]()
..
Ik ben bang van welquote:
Hierquote:Op zondag 6 oktober 2013 01:12 schreef Raene het volgende:
Hmm mijn fles wijn is bijna op. Waar is het gebleven
![]()
..
Ik spreek d'r ook niet dagelijks, 1x per week, maar soms ook een week niet.quote:
al een beetje dronken/aangeschoten?quote:
quote:Op zondag 6 oktober 2013 01:13 schreef Raene het volgende:
[..]
Ja goed ;D!
Ik ben mezelf aan het bezatten sinds lang
Ik was bestwel snel aangeschotenquote:
Het gaat nog goed hoorquote:
quote:Op zondag 6 oktober 2013 01:17 schreef Raene het volgende:
[..]
Ik was bestwel snel aangeschoten, ik ben altijd kei snel lam en dat is niet grappig
.
Ik woon bij lola om de hoekquote:Op zondag 6 oktober 2013 01:19 schreef PeuRac het volgende:
[..]waar woon je? Dan kom ik ff langs. Helpen we elkaar
lola?quote:
Mijn lief maakt meer kapot dan drank goed kan makenquote:Op zondag 6 oktober 2013 01:19 schreef Faxie het volgende:
[..]
Drank maakt meer kapot dan je lief is he
Daar is het lief voorquote:Op zondag 6 oktober 2013 01:21 schreef Raene het volgende:
[..]
Mijn lief maakt meer kapot dan drank goed kan maken.
Oh lovelyladyquote:
Heb je fijn pony geredenquote:
ja, dat begreep ik half, maar heb geen idee waar die woontquote:
quote:Op zondag 6 oktober 2013 01:21 schreef Raene het volgende:
[..]
Mijn lief maakt meer kapot dan drank goed kan maken.
Hoorn de gekstehhquote:Op zondag 6 oktober 2013 01:22 schreef PeuRac het volgende:
[..]
ja, dat begreep ik half, maar heb geen idee waar die woont
Daar ben ik over een paar wekenquote:
Garpje ik wist dat je niet ging pony rijden kusjequote:
Wat moet je over een paar weken in Hoorny doen danquote:
quote:Op zondag 6 oktober 2013 01:26 schreef Raene het volgende:
[..]
Garpje ik wist dat je niet ging pony rijden kusje..
Een rit met een club waar ik lid van ben. Allemaal leuke autotjesquote:Op zondag 6 oktober 2013 01:26 schreef Raene het volgende:
[..]
Wat moet je over een paar weken in Hoorny doen dan!?
Ik dee kusjequote:
Hee koenquote:
+1quote:
Ik wil neukenquote:
het kan ook een last zijnquote:Op zondag 6 oktober 2013 01:46 schreef Faxie het volgende:
[..]
Niks mis mee toch
Liever te hoog dan te laag
Gast, je weet niet half hoeveelquote:
dat schijnt de jeuk maar tijdelijk te verhelpen of zo.quote:
Erg genoeg dat je overweegt om een uur te rijden voor een wip?quote:
Ja hoorquote:Op zondag 6 oktober 2013 01:51 schreef PeuRac het volgende:
[..]
Erg genoeg dat je overweegt om een uur te rijden voor een wip?
Dan heb je het net zo erg als ikquote:
Voor mij niet, mag jij wanneer ik klaar benquote:
Ik heb een harde pik nodigquote:
quote:Op zondag 6 oktober 2013 01:54 schreef PeuRac het volgende:
[..]
Voor mij niet, mag jij wanneer ik klaar ben
Doe je sexy tijgerstring aan, sla jezelf op de borst en beuk die deur in!quote:Op zondag 6 oktober 2013 01:53 schreef Faxie het volgende:
En d'r zit nu een eenzame maar lekkere buurvrouw zichzelf masturberend in slaap te huilen naast me, maar ik durf d'r niet naartoe te gaan
Ja, uurtje rijden dus...quote:
Krijg je met z'n trage bakquote:
Stringquote:Op zondag 6 oktober 2013 01:55 schreef PeuRac het volgende:
[..]
Doe je sexy tijgerstring aan, sla jezelf op de borst en beuk die deur in!
Faxie heeft wel een geile bak hoorquote:
Het was ook voor Faxie zijn buuf en niet voor jou dusquote:Op zondag 6 oktober 2013 01:57 schreef Raene het volgende:
[..]
String![]()
* Raene krijgt er rillingen van
Ik weet wat die rijdt, maar het mist Italiaans designquote:
En da's maar goed ookquote:Op zondag 6 oktober 2013 01:58 schreef PeuRac het volgende:
[..]
Ik weet wat die rijdt, maar het mist Italiaans design
Strakke boxersquote:Op zondag 6 oktober 2013 01:58 schreef PeuRac het volgende:
[..]
Het was ook voor Faxie zijn buuf en niet voor jou dus![]()
Jij mag kiezen, maar t wordt gewoon een strakke effen boxer
Ik heb strakke boxersquote:Op zondag 6 oktober 2013 01:59 schreef Raene het volgende:
[..]
Strakke boxers.
Losse boxers met knoopjes
Ballenknijpers
Wadanquote:
Die draag ik dus standaard, die strakke boxers.quote:Op zondag 6 oktober 2013 01:59 schreef Raene het volgende:
[..]
Strakke boxers.
Losse boxers met knoopjes
Ballenknijpers
Jij wilt geen mooie auto? Geeft niet, daarom rij ik die welquote:
Slapen is voor het plebs.quote:
Die komen standaard met een stroommeter toch?quote:Op zondag 6 oktober 2013 02:00 schreef PeuRac het volgende:
[..]
Die draag ik dus standaard, die strakke boxers.
[..]
Jij wilt geen mooie auto? Geeft niet, daarom rij ik die wel
Op t dashboard ja, snap ook niet wat daar het nu van isquote:Op zondag 6 oktober 2013 02:02 schreef Faxie het volgende:
[..]
Die komen standaard met een stroommeter toch?
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |