SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.XBL (Forum nick tussenhaakjes):SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.Hoe join ik de FOK!forum GTA Online Crew?
Ga naar http://socialclub.rockstargames.com. Registreer je, link je PSN of XBL account aan je Rockstar Social Club account. Ga naar Crews, dan klik je Crew Up aan en zoek je op FOK Crew. Join de crew en ik zal je accepteren.
http://socialclub.rockstargames.com/crew/fok_crew
Waarom geen aparte crews voor elk platform?
PS3 en Xbox 360 bezitters die lid zijn van FOK!forum melden zich op socialclub.rockstargames.com aan bij één crew: FOK Crew.
PS spelers spelen met elkaar, en Xbox spelers spelen met elkaar. Het is één crew, het is niet nodig om aparte crews te gaan maken voor elk platform. De statistieken van PS- en Xbox spelers worden verzameld en getoond op de crew pagina zodat we als PS- en Xbox spelers van het FOK!forum GTA Online Crew boven de andere crews komen te staan.
De features van GTA V Online:
- Multiplayer modus waarin maximaal 16 spelers in een gamesessie kunnen spelen!
- Je kan je eigen huis kopen en die naar je eigen wens aanpassen.
- Je kan je eigen auto's kopen én die ook verzekeren tegen diefstal en/of schade!
- Je kan je online character aanpassen door nieuwe kleding te kopen, tattoos te laten zetten.
- Samen met je vrienden overvallen plegen, straatraces houden, deatmatches en veel meer!
- Er zijn 700 missies die jij samen met je vrienden online kan spelen!
GTA V Online Trophies/Achievements:SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.GTA V Online Screenshots:SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.
If not now, then when.![]()
Waar komt dat random
'Do you want to change your character's appearance, this will be your only opportunity to do so' vandaan ?
Zelfs nu de clouds niet eens werken.![]()
Ja kloptquote:Op zaterdag 5 oktober 2013 16:15 schreef marimbondo het volgende:
[..]
Als je die verkoopt krijg je er 7k voor geloof ik! Rijden wel aardig wat rondom het havengebied bij mij...
Die vehicle missies van Simeon kan je ook flink geld voor krijgen. Gister die hummer ingeleverd, kreeg 10250
Wel oppassen dat je onderweg niet wordt overvallen door anderen die ook die auto in willen leveren. Is wel nice
oh ah toma toma vem vem vem vem![]()
Wat gebeurt er als je een nieuwe character maakt? Zijn dan al je stats/geld/respect weg of is het gewoon puur een ander uiterlijk?Op woensdag 20 november 2013 16:56 schreef SosuaCafe het volgende:
Bob is gewoon noord korea. Keihard schreeuwen en herrie maken op het grensgebied om de vijand gek te maken.![]()
Je kan er toch 2 maken dacht ik?quote:Op zaterdag 5 oktober 2013 16:17 schreef bobbernaut het volgende:
Wat gebeurt er als je een nieuwe character maakt? Zijn dan al je stats/geld/respect weg of is het gewoon puur een ander uiterlijk?
Als je 'm vervangt is alles weg.![]()
Ik kreeg zo'n SMS, stonden meerdere auto's in, heb er 1 afgeleverd en de SMS was verdwenen... Krijg je op den duur weer een nieuwe SMS want anders heb ik geen idee welke auto's ik nog mag afleveren voor $$$...quote:Op zaterdag 5 oktober 2013 16:17 schreef Divje het volgende:
[..]
Ja kloptDie vehicle missies van Simeon kan je ook flink geld voor krijgen. Gister die hummer ingeleverd, kreeg 10250
![]()
Puur een ander uiterlijk, en andere stats volgens mij. Geld blijft zo. Moet je 'm wel in een 2de slot maken als de clouds beschikbaar zijnquote:Op zaterdag 5 oktober 2013 16:17 schreef bobbernaut het volgende:
Wat gebeurt er als je een nieuwe character maakt? Zijn dan al je stats/geld/respect weg of is het gewoon puur een ander uiterlijk?Word random bekend gemaakt aan iedereen in de map dat er een auto beschikbaar is om in te leveren. Als die is ingeleverd duurt het een tijd voor er weer een nieuwe komt.quote:Op zaterdag 5 oktober 2013 16:18 schreef marimbondo het volgende:
[..]
Ik kreeg zo'n SMS, stonden meerdere auto's in, heb er 1 afgeleverd en de SMS was verdwenen... Krijg je op den duur weer een nieuwe SMS want anders heb ik geen idee welke auto's ik nog mag afleveren voor $$$...oh ah toma toma vem vem vem vem![]()
Oh fuck, want ik heb echt geen aandacht aan mn character besteed omdat ik wilde spelenquote:Op zaterdag 5 oktober 2013 16:18 schreef Snoepje5 het volgende:
[..]
Je kan er toch 2 maken dacht ik?
Als je 'm vervangt is alles weg.
Op woensdag 20 november 2013 16:56 schreef SosuaCafe het volgende:
Bob is gewoon noord korea. Keihard schreeuwen en herrie maken op het grensgebied om de vijand gek te maken.![]()
Ohh oke, thanks!quote:Op zaterdag 5 oktober 2013 16:18 schreef Divje het volgende:
[..]
Puur een ander uiterlijk, en andere stats volgens mij. Geld blijft zo. Moet je 'm wel in een 2de slot maken als de clouds beschikbaar zijnOp woensdag 20 november 2013 16:56 schreef SosuaCafe het volgende:
Doe dit: http://www.reddit.com/r/G(...)ery_clever_move_and/quote:Op zaterdag 5 oktober 2013 16:20 schreef sjonnie1990 het volgende:
Huh, wtf. Ik steel net een auto, wordt er een een bounty op me gezet door Unknown..
If not now, then when.![]()
ja als je een dure auto steelt zet de npc een bounty op je hoofdquote:Op zaterdag 5 oktober 2013 16:20 schreef sjonnie1990 het volgende:
Huh, wtf. Ik steel net een auto, wordt er een een bounty op me gezet door Unknown..melksommelier en vertrouwenspersoon fok![]()
quote:Op zaterdag 5 oktober 2013 16:20 schreef sjonnie1990 het volgende:
Huh, wtf. Ik steel net een auto, wordt er een een bounty op me gezet door Unknown..prepare to be hunted down. Als je de bounty overleeft krijg je een trophy
Ik kreeg net (lvl8) een popup tijdens het opstarten dar ik nog eenmalig mn character kon aanpassen.quote:Op zaterdag 5 oktober 2013 16:19 schreef bobbernaut het volgende:
[..]
Oh fuck, want ik heb echt geen aandacht aan mn character besteed omdat ik wilde spelen
Krijg je mss ook wel dus!![]()
Zou chill zijn, maar anders maakt het me niet zo veel uitquote:Op zaterdag 5 oktober 2013 16:21 schreef Snoepje5 het volgende:
[..]
Ik kreeg net (lvl8) een popup tijdens het opstarten dar ik nog eenmalig mn character kon aanpassen.
Krijg je mss ook wel dus!
Op woensdag 20 november 2013 16:56 schreef SosuaCafe het volgende:
Ik dacht 2 game days?quote:Op woensdag 20 november 2013 16:56 schreef SosuaCafe het volgende:
Maar ff VI terugkijken, hopelijk zijn de probleempjes daarna weer opgelost. Ga me anders alleen maar zitten ergeren
Die bestaat al in-game. Als je online bent moet je op start drukken en dan naar 'stats', dacht ik, en 'unlocks' selecteren.quote:Op zaterdag 5 oktober 2013 16:26 schreef Yuri_Boyka het volgende:
Is er ergens op internet een list met wanneer je wat unlocked?![]()
http://www.gameskinny.com/q3sft/gta-online-weapon-level-unlocksquote:Op zaterdag 5 oktober 2013 16:26 schreef Yuri_Boyka het volgende:
Is er ergens op internet een list met wanneer je wat unlocked?
Forum Opties Forumhop: Hop naar: