Geen dank.quote:Op zaterdag 5 oktober 2013 19:45 schreef hakunamatafaka het volgende:
[..]
Oeps, aantal te overziene snelheidsfoutjes. Behalve Facebook-account, daar was ik me niet van bewust dat het zo gespeld diende te worden. Maar bedankt voor het redigeren van mijn tekst!
SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.Q.E.D.
het was niet als een aanval bedoelt, als jij dat zo opvatte sorry daarvoor. wat ik bedoel is alleen dat het tegenover mij nog al generaliserend overkomt.quote:Op zaterdag 5 oktober 2013 20:17 schreef hakunamatafaka het volgende:
[..]
Je hoeft me niet aan te vallen hoor, ik vind het mooi dat je leest.
Reis naar het einde van de nachtquote:Op maandag 7 oktober 2013 17:06 schreef Dale__Cooper het volgende:
Heb je tips hakunamatafaka? Ben sinds de zomer weer wat meer gaan lezen. Had sinds de middelbare school eigenlijk geen boek meer gelezen. Momenteel bezig aan ´nooit meer slapen´ van Hermans.
Omschrijf eens wat er zo goed is aan dat boek.quote:Op dinsdag 8 oktober 2013 21:40 schreef hakunamatafaka het volgende:
[..]
Reis naar het einde van de nacht
Lange of korte versie?quote:Op dinsdag 8 oktober 2013 21:49 schreef theunderdog het volgende:
[..]
Omschrijf eens wat er zo goed is aan dat boek.
Waar studeer je Nederlands??? Utrecht??quote:Op zaterdag 5 oktober 2013 16:45 schreef hakunamatafaka het volgende:
[..]
Kan, maar misschien is het ook wel zo dat het wordt aangeboden maar de leerlingen het toch niet lezen. Maar dan is het inderdaad niet de schuld van het onderwijs, tenzij ze echt eenzijdige literatuur opnemen. Maar ik studeer Nederlandse taal en cultuur en zelfs mensen uit mijn werkgroep hekelen lezendus ja, 't is misschien niet meer van deze tijd.
Reis naar het einde van de nacht - Celine
En qua Nederlands talige literatuur - De man die werk vond - Herman Brusselmans.
Thanks, zal die eens proberen in de toekomst.quote:Op dinsdag 8 oktober 2013 21:40 schreef hakunamatafaka het volgende:
[..]
Reis naar het einde van de nacht
neh, Groningen.quote:Op dinsdag 8 oktober 2013 22:36 schreef meneerman het volgende:
[..]
Waar studeer je Nederlands??? Utrecht??
snap ikquote:Op woensdag 9 oktober 2013 00:24 schreef hakunamatafaka het volgende:
[..]
Ja, ik zit er zelf niet bij overigens.
Nee, maar ik ken mensen die het doen, zit zelf in Utrecht.quote:Op woensdag 9 oktober 2013 00:29 schreef hakunamatafaka het volgende:
[..]
jij studeert ook Nederlands?
aah, oke. Ik ben net begonnne dit jaar, ervaren die mensen die jij kent het als een moeilijke studie? Of valt het mee?quote:Op woensdag 9 oktober 2013 00:35 schreef meneerman het volgende:
[..]
Nee, maar ik ken mensen die het doen, zit zelf in Utrecht.
Studeren in Groningenquote:
De man die werk vond is wel zijn meesterwerk, denk ik. En ook een heel dun boekje, dus redelijk snel uit. Prima gelegenheid om kennis met hem te maken. En als dat boek je niet bevalt kun je rest ook wel schrappen, want zijn stijl varieert niet veel. Dus dan kun je toch het best daar mee beginnen.quote:Op woensdag 9 oktober 2013 00:38 schreef Gaijin het volgende:
[..]
Studeren in Groningen. Nog meer aanraders van Brusselmans behalve 'De man die werk vond'? Nog nooit werk van hem gelezen.
Oke, morgen maar eens bestelen. Kost maar een tientjequote:Op woensdag 9 oktober 2013 00:43 schreef hakunamatafaka het volgende:
[..]
De man die werk vond is wel zijn meesterwerk, denk ik. En ook een heel dun boekje, dus redelijk snel uit. Prima gelegenheid om kennis met hem te maken. En als dat boek je niet bevalt kun je rest ook wel schrappen, want zijn stijl varieert niet veel. Dus dan kun je toch het best daar mee beginnen.
Bestelen is gratisquote:Op woensdag 9 oktober 2013 00:45 schreef Gaijin het volgende:
[..]
Oke, morgen maar eens bestelen. Kost maar een tientje
Dat is het ook, voorgeschoteld... Je krijgt altijd wat standaard literatuur voorgeschoteld, maar nooit de rebelse schrijvers. Ze snappen niet dat jongere generaties behoefte hebben aan andere boeken.quote:Op woensdag 9 oktober 2013 01:04 schreef Dasjonny het volgende:
Lees vrij weinig meer sinds de middelbare school, maar heb dan ook maar 1 goed boek voorgeschoteld gekregen destijds.
Je mag je eigen boeken uitkiezen.quote:Op woensdag 9 oktober 2013 01:09 schreef hakunamatafaka het volgende:
[..]
Dat is het ook, voorgeschoteld... Je krijgt altijd wat standaard literatuur voorgeschoteld, maar nooit de rebelse schrijvers. Ze snappen niet dat jongere generaties behoefte hebben aan andere boeken.
|
|
| Forum Opties | |
|---|---|
| Forumhop: | |
| Hop naar: | |