Chanty mag eruitquote:Op zaterdag 5 oktober 2013 11:28 schreef DevilsAndDust het volgende:
Voor wijzigingen in de OP graag deze post even quoten.
Mijn nod mag ook weg. Wil mijn naam hier niet meer zienquote:Op zaterdag 5 oktober 2013 11:28 schreef DevilsAndDust het volgende:
quote:Op zaterdag 5 oktober 2013 11:33 schreef Chanty het volgende:
[..]
Mijn nod mag ook weg. Wil mijn naam hier niet meer zien
Al getest?quote:Op zaterdag 5 oktober 2013 11:37 schreef gewoonmezelf87 het volgende:
ooh ja, nog geen bloed, maar de dag is net begonnen,ik voel al dagen allerlei dingen die op ongesteld en zwanger kunnen wijzen, dus ik ga er van uit dat ik ongesteld wordt
nee nog niet, ik ben ook nog niet overtijd dus wil mezelf de teleurstelling niet aandoenquote:
Same here... En ik ben altijd op tijd.quote:Op zaterdag 5 oktober 2013 17:15 schreef Dottey het volgende:
Risu.. was jij nou al ongesteld geworden? Jouw NOD was nog een dag voor de mijne.. Hier nog nietsmaar ook geen positieve test dus zover..
oh echt! gaan we lekker een theetje doen op ons gezamelijk frustrerend wachtzitjequote:Op zaterdag 5 oktober 2013 17:18 schreef Messina het volgende:
[..]
Same here... En ik ben altijd op tijd.
Pas 3 keer.quote:Op zaterdag 5 oktober 2013 17:19 schreef Dottey het volgende:
[..]
oh echt! gaan we lekker een theetje doen op ons gezamelijk frustrerend wachtzitje![]()
![]()
Normaal ben ik ook optijd!
Heb jij wel getest?
Pijn? Ik alleen mijn borsten zijn gevoelig(er) dan normaal en pukkels (laatste pukkel die ik had was ik 18 ofzo... :p ) ikzelf had maandag getest en afgelopen woensdagochtend. Nu zouden wij als er niets zou gebeuren morgen weer testen.. maar ik heb geen test meer in huis bedacht ik mij netquote:Op zaterdag 5 oktober 2013 17:22 schreef Messina het volgende:
[..]
Pas 3 keer.
Ik heb wel wat pijn, maar al 6 dagen te laat inmiddels... Ik kijk het nog wel even aan, maar blij ben ik er niet mee.
Koekje?
Ik heb altijd vreselijke pijnlijke menstruatiequote:Op zaterdag 5 oktober 2013 17:25 schreef Dottey het volgende:
[..]
Pijn? Ik alleen mijn borsten zijn gevoelig(er) dan normaal en pukkels (laatste pukkel die ik had was ik 18 ofzo... :p ) ikzelf had maandag getest en afgelopen woensdagochtend. Nu zouden wij als er niets zou gebeuren morgen weer testen.. maar ik heb geen test meer in huis bedacht ik mij net![]()
Dus op zijn minst tot maandagmiddag wachten nu.. spannend spannend!
Ik vind de onzekerheid vreselijk.. daar ben ik erg nukkig van![]()
koekjes met thee
die pukkels heb ik ook, n heel maanlandschap op mn neus... ik heb zelden pukkels...quote:Op zaterdag 5 oktober 2013 17:25 schreef Dottey het volgende:
[..]
Pijn? Ik alleen mijn borsten zijn gevoelig(er) dan normaal en pukkels (laatste pukkel die ik had was ik 18 ofzo... :p ) ikzelf had maandag getest en afgelopen woensdagochtend. Nu zouden wij als er niets zou gebeuren morgen weer testen.. maar ik heb geen test meer in huis bedacht ik mij net![]()
Dus op zijn minst tot maandagmiddag wachten nu.. spannend spannend!
Ik vind de onzekerheid vreselijk.. daar ben ik erg nukkig van![]()
koekjes met thee
Chanty Zie het nu pasquote:Op zaterdag 5 oktober 2013 11:33 schreef Chanty het volgende:
[..]
Mijn nod mag ook weg. Wil mijn naam hier niet meer zien
Nieuwsgierig als ik ben, wat moet je nu allemaal doen ter voorbereiding? Hormonen spuiten of iets dergelijks?quote:Op zaterdag 5 oktober 2013 19:54 schreef MevrouwCactus het volgende:
Mag ik ook in de OP? Wij beginnen wel pas met proberen in november, maar toch wil ik er graag bij horen, als dat magDe voorbereidingen zijn al gestart in ieder geval.
We zijn natuurlijk een aantal keer bij de kliniek geweest, om dingen door te spreken en af te spreken. De hormoon-spuiten zijn in huis gehaald, die wachten tot de 1e dag van mijn menstruatie in november. Ik ben begonnen met het slikken van foliumzuur. Ik heb mijn hormoon-spuit-schema bekeken en ik hoop dat ik het snap.quote:Op zaterdag 5 oktober 2013 20:47 schreef Skittles het volgende:
[..]
Nieuwsgierig als ik ben, wat moet je nu allemaal doen ter voorbereiding? Hormonen spuiten of iets dergelijks?
Oh.. hier op mijn kin, kaaklijn, wang... Ik heb ze echt nooit!quote:Op zaterdag 5 oktober 2013 17:45 schreef gewoonmezelf87 het volgende:
[..]
die pukkels heb ik ook, n heel maanlandschap op mn neus... ik heb zelden pukkels...
maar vorige x werd ik ook s'avonds ongesteld dus ik wacht af...
eens gelijksquote:Op zaterdag 5 oktober 2013 17:32 schreef Messina het volgende:
[..]
Ik heb altijd vreselijke pijnlijke menstruatie![]()
Ik hoop voor je op een tweede streepje!![]()
Maar zo niet, dan in ieder geval snel op naar de volgende eisprong
Wat onwijs spannend! Ik wens je erg veel succesquote:Op zaterdag 5 oktober 2013 21:13 schreef MevrouwCactus het volgende:
[..]
We zijn natuurlijk een aantal keer bij de kliniek geweest, om dingen door te spreken en af te spreken. De hormoon-spuiten zijn in huis gehaald, die wachten tot de 1e dag van mijn menstruatie in november. Ik ben begonnen met het slikken van foliumzuur. Ik heb mijn hormoon-spuit-schema bekeken en ik hoop dat ik het snap.
Op mijn werk heb ik één collega verteld waar we mee bezig zijn, zodat ik straks snel vrij kan regelen (op de 2e, 3e of 4e dag van mijn menstruatie moeten we namelijk naar de kliniek voor een echo en nieuwe hormonen en dan op de 12e dag weer ongeveer, en dan op de 14e dag ook). De rest van mijn collega's weet nog niets. We zijn een logeerkamer aan het bouwen die wij stiekem ook de kinderkamer noemen, maar die voorlopig nog gewoon de logeerkamer is.
Én ik lees Vruchtbaarheid voor Dummies.
jij ook succes! jij bent al over tijd!!quote:Op zaterdag 5 oktober 2013 21:47 schreef Dottey het volgende:
[..]
Oh.. hier op mijn kin, kaaklijn, wang... Ik heb ze echt nooit!![]()
succes meis!
Oh wauw, veel succes! Fijn dat je ook snel vrij kan regelenquote:Op zaterdag 5 oktober 2013 21:13 schreef MevrouwCactus het volgende:
[..]
We zijn natuurlijk een aantal keer bij de kliniek geweest, om dingen door te spreken en af te spreken. De hormoon-spuiten zijn in huis gehaald, die wachten tot de 1e dag van mijn menstruatie in november. Ik ben begonnen met het slikken van foliumzuur. Ik heb mijn hormoon-spuit-schema bekeken en ik hoop dat ik het snap.
Op mijn werk heb ik één collega verteld waar we mee bezig zijn, zodat ik straks snel vrij kan regelen (op de 2e, 3e of 4e dag van mijn menstruatie moeten we namelijk naar de kliniek voor een echo en nieuwe hormonen en dan op de 12e dag weer ongeveer, en dan op de 14e dag ook). De rest van mijn collega's weet nog niets. We zijn een logeerkamer aan het bouwen die wij stiekem ook de kinderkamer noemen, maar die voorlopig nog gewoon de logeerkamer is.
Én ik lees Vruchtbaarheid voor Dummies.
Ik wil er wel in, mijn NOD is nog steeds 6 oktober, gestart 09/2013quote:Op zaterdag 5 oktober 2013 11:28 schreef DevilsAndDust het volgende:
op naar de volgende eisprongquote:Op zaterdag 5 oktober 2013 17:32 schreef Messina het volgende:
[..]
Ik heb altijd vreselijke pijnlijke menstruatie![]()
Ik hoop voor je op een tweede streepje!![]()
Maar zo niet, dan in ieder geval snel op naar de volgende eisprong
quote:Op zondag 6 oktober 2013 09:30 schreef Dottey het volgende:
[..]
op naar de volgende eisprong![]()
ronde 9 moet hem gaan worden dan.. In ieder geval voel ik mij opgelucht dat er duidelijkheid is.
Balenquote:Op zondag 6 oktober 2013 09:30 schreef Dottey het volgende:
[..]
op naar de volgende eisprong![]()
ronde 9 moet hem gaan worden dan.. In ieder geval voel ik mij opgelucht dat er duidelijkheid is.
Samen staan we sterkquote:Op zondag 6 oktober 2013 10:05 schreef Mrs.Peel het volgende:
[..]
Balen![]()
Maar: 3x3=9maal is scheepsrecht! hier ook naar ronde negen
==========
Fijn Tante_Soesa!
Jammer GM!quote:Op zondag 6 oktober 2013 12:32 schreef gewoonmezelf87 het volgende:
nog geen bloed en een negatieve test,.zal dus vandaag wel doorzetten
zolang er nog geen bloed is.. oordeel ik nog niet...quote:Op zondag 6 oktober 2013 12:32 schreef gewoonmezelf87 het volgende:
nog geen bloed en een negatieve test,.zal dus vandaag wel doorzetten
Goed hoor! Deze maand vrijwel niet met streepjes bezig geweest, ook wel fijn. Cyclus is me een beetje een raadsel.. Geen duidelijke eisprong gevoeld. Nu d27, geen idee wanneer de nieuwe ronde begint. (Dat die komt weet ik voor 98% zekerquote:
Had je even geen zin meer in streepjesgedoe? Het moet wel leuk blijven hè. Ben je nog van plan om iets te gaan doen om je cyclus duidelijker te krijgen (ovulatietesten, temperaturen), of voorlopig niet?quote:Op zondag 6 oktober 2013 17:51 schreef IsabellaMariaAnna het volgende:
[..]
Goed hoor! Deze maand vrijwel niet met streepjes bezig geweest, ook wel fijn. Cyclus is me een beetje een raadsel.. Geen duidelijke eisprong gevoeld. Nu d27, geen idee wanneer de nieuwe ronde begint. (Dat die komt weet ik voor 98% zeker)
Bij jou? Echt helemaal officieel begonnen nu?
Dat inderdaad, ik werd er een beetje neurotisch van merkte ik. Misschien doordat het toch wel spannend is om te beginnen en je je dan snel gek laat maken. Die cyclus laat ik nog even z'n gang gaan. Deze maand niet echt opgelet, maar als ie weer lang is dan volgende maand uitgaan van vruchtbare dagen vanaf d20 of zo. Kijken of dat helpt.quote:Op zondag 6 oktober 2013 17:59 schreef DevilsAndDust het volgende:
[..]
Had je even geen zin meer in streepjesgedoe? Het moet wel leuk blijven hè. Ben je nog van plan om iets te gaan doen om je cyclus duidelijker te krijgen (ovulatietesten, temperaturen), of voorlopig niet?
Ik slik foliumzuur en we hebben seks zonder voorbehoedsmiddelen, dus ik geloof dat we begonnen zijn, ja.. Ik heb alleen ook nog geen idee wanneer m'n eisprong is en dat laat ik eerst ook maar even zo. We zien vanzelf wanneer het raak is (al hoop ik natuurlijk wel gewoon dat dat snel is, maar ik wil me er niet al te obsessief mee bezig gaan houden).
Gisteren vanaf 18/18.30 (achteraf 's middags misschien ook al een beetje, maar minder bewust/aanwezig) tot ik sliep. Uurtje of zes dus dat het echt duidelijk kramp was. Nu niets meer.quote:Op maandag 7 oktober 2013 14:45 schreef DagenNachtdromer het volgende:
IMA, hoe lang duurt die kramp bij jou? ik had toen ik eitijd had drie dagen kramperigheid.
kep het koud, ben moe en heel negatief... volgens mij ga ik heel gauw ongesteld worden
Ooh als je t voelt dan.weet je het ook gelijk!quote:Op maandag 7 oktober 2013 12:24 schreef DevilsAndDust het volgende:
Ik zou trouwens bij god niet weten hoe eisprongkramp voelt..
quote:Op dinsdag 8 oktober 2013 10:01 schreef gewoonmezelf87 het volgende:
Ongesteld![]()
![]()
![]()
En dan op fb een bericht lezen van iemand die net getrouwd is, die zwanger is... Dit wordt mijn dag niet...
Innesteling? Of is het daar teveel bloed voor?quote:Op dinsdag 8 oktober 2013 11:23 schreef DevilsAndDust het volgende:
Hè GM, dan is het nog even extra balen..
Mijn lijf doet ook direct maar even raar. Helderrood bloedverlies terwijl ik pas over negen dagen ongesteld hoef te worden.
En had jij al getest of niet?quote:Op dinsdag 8 oktober 2013 11:36 schreef kwakz0r het volgende:
hier nog steeds geen bloed, denk steeds dat het begint maar tot nog toe loos alarm.
ja, op zondagochtend, toen ik ongesteld had moeten worden. omo-wit... ik weet dat het pas 2 dagen is, maar ik ben het nú al zat.quote:Op dinsdag 8 oktober 2013 11:53 schreef Cocotrimonium het volgende:
[..]
En had jij al getest of niet?
Ah, kk. Dan kan ik me voorstellen dat je gewoon wat duidelijkheid wilt van je lijfquote:Op dinsdag 8 oktober 2013 12:00 schreef kwakz0r het volgende:
[..]
ja, op zondagochtend, toen ik ongesteld had moeten worden. omo-wit... ik weet dat het pas 2 dagen is, maar ik ben het nú al zat.(ik weet ook niet of mn cyclus helemaal klopt, misschien ben ik al langer over tijd, misschien zit ik voor niks te miepen
)
Ik dacht dat dat iets van max 1 dag zou kunnen zijn, maar misschien dan toch maar eens een testje eraan wagen, het was inderdaad wel echt een lichte menstruatie, zo leek het tenminste.quote:
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |